روزنامه کیهان 20 مرداد ماه سال 1388

سكته(گفت و شنود)

گفتم : اما اگر سران جنایتکار بودند نرما ل

یک جو مغز داشتند جای دزدی بیت ا لما ل

دروغ نمی گفتند 30 سال مشتی رمال ودجال

ساقط نمی کردندمردم از جان و هستی وما ل

در عوض تا کنون 30 بار ازخجالت و رسو ا ئی

سکته مغزی می کردند تانداشته باشندصداو آو ا ئی

گفت: مگر عوامل آشوب هاي اخير در دادگاه چه چيزي گفته اند كه داد سران فتنه و دار و دسته شان درآمده است؟
گفتم: اعتراف كرده اند كه با سرويس هاي اطلاعاتي آمريكا و انگليس تماس داشته و به دستور آنها دست به آشوب زده بودند.
گفت: خب! سران فتنه چه مي گويند؟
گفتم: مي گويند كه اين عده تحت شرايط سخت زندان و در اثر شكنجه اعتراف كرده اند!
گفت: ولي همين ديروز، هيلاري كلينتون وزير خارجه آمريكا در مصاحبه با
CNN با صراحت اعتراف كرد كه آمريكا در طراحي آشوب هاي اخير تهران و حمايت از آشوبگران تلاش فراواني داشته است.
گفتم: از نظر سركردگان فتنه، ماموران امنيتي ايران هيلاري كلينتون را هم شكنجه كرده و از او اين اعترافات را گرفته اند!!
گفت: اگر سران فتنه يك جو عقل داشتند اين حرف هاي خنده دار را نمي زدند.
گفتم: اگر يك مثقال مغز داشتند تا حالا صد دفعه از خجالت و رسوايي سكته مغزي كرده بودند!
.

گفت : مگر عوامل آشوب چه گفته اند در دادگاه؟

در آورده صدای اعتراض سران فتنه گاه و بیگاه

گفتم : می گویند اعتراف گیری شده در شکنجگاه

مجبور به اعتراف کرده اند بازداشتی های بی گناه

یا گویند چرا روز روشن دژخیمان تو ی خیابا ن

با شکنجه گران درون زندان ،می کشند جوانا ن ؟

گفت : نخیر خودشان کرده ا ند اعتراف

چون باباند مافیائی حاکم داشتند اختلاف

با سرویس های اطلاعاتی آمریکا و انگلیس

تماس داشته،ا طاعت کرده اند از ابلیس

با اینکه هیلاری با سی ان ان کرده بیان

دخالت آمریکا در آشوب ها کرده عیان

اما آ نگونه سرا ن فتنه می دهند نظر

هیلاری هم باشکنجه کرده اعتراف دگر

گفتم : آخه دیگر نمی شود کرد کتمان

هر که در زندان رژیم می شود مهمان

داندسر وکار دارد با شکنجه و شلا ق

یا ا مرگ توبه و اعتراف با اعمال شا ق

سی سالست این روش می شود تکرا ر

جائی نمی ماند دیگر از برای کردن انکا ر

معلوم است هرچه می گویند این طوطیان

همان است که تحمیل کرده اند بازجویان

گفت : اگر یک جو عقل داشتند سران رقیب

جای فتنه تسلیم می شدند تا باشند حبیب

گفتم : اما اگر سران جنایتکار بودند نرما ل

یک جو مغز داشتند جای دزدی بیت ا لما ل

دروغ نمی گفتند 30 سال مشتی رمال ودجال

ساقط نمی کردندمردم از جان و هستی وما ل

در عوض تا کنون 30 بار ازخجالت و رسو ا ئی

سکته مغزی می کردند تانداشته باشند صداو آو ا ئی