چگونه سربازجو حسین شریعتمداری جاسوس شناس ، جاسوس معترض دیگری را معرفی کرده است؟

برای سربازجو حسین شریعتمداری که هم مدیر مسئول ورق پاره ی کیهان است . هم نماینده ی ویژه ی لوطی جماران نامشروع در این و رق پاره می باشد. هم اینکه سخنگوی رسمی ولی اعلام ناشده ی سپاه پاسداران و کودتاگران می باشد . به خصوص اینکه بدلیل دارا بودن سابقه ی جاسوسی در زندان شاه و همینطور 30 سال سابقه ی اطلاعاتی – امنیتی و همکاری نزدیک با ارگان فاشیستی پاسداران کودتاگر که دارد . البته که بهمین اندازه سابقه و تجربه بازجوئی و شکنجه گری و تحریف گیری و تواب و پرونده سازی علیه ی مخالفان و دگر اندیشان دارد . بنا براین حضور وی در هر زمان و مکان بمنزله ی زندان است که می بایست از تخصص و حرفه ی خود استفاده کند . یعنی اینکه هر مکان سلول و جایگاه شکنجه گری و تواب گری پرونده سازی می باشد و نگاهش به دیگران همچون قصاب و کارد و گوسفند است که دگر اندیشان قربانیان اسیر در سلول و چنگال خونین و شلاق وی می باشند . به خصوص در شرایط کنونی که وضعیت کودتاگران پاسدار و لوطی جماران نا مشروع متزلزل می باشد و لحظه ای فریاد مرگ بر دیکتا تور و خامنه ای قطع نمی گردد. پس طبیعی است که وظیفه و مأموریت این سربازجو در ورق پاره ی کیهان بسیار سنگین شده است.

بنابراین این سربازجو در راستای تلاش خفه و خاموش کردن هر صدای معترضی با همه توان و ظرفیت برای استفاده کردن همه تجربیات و تخصص بازجوئی و پرونده سازی و اتهام زدن با تهدید و توهین و تحقیر استفاده می کند.

اما مقوله و پارامتری که تغییر کرده این است کهااکنون نه سال 60 است و نه فقط مخالفان برانداز هستند که علیه ی رژیم تروریستی کودتائی پاسداری نا مشروع هستند و نه اینکه مردم ایران دیگر توهم دارند ، بلکه کسانی بازداشت و شکنجه می شوند و اعتراف کرده اند و در بیدادگاه های کمدی نمایشی و تشریفاتی محاکمه حضور می یابند ومتهم به جاسوسی برای دولت فخیمه ی انگلیس از سوی کودتاگران انگلیسی شده اند که خودشان در سال 60 جزو تثبیت کنندگان همین رژیم ضد بشری و قرون وسطائی بوده اند. لذا مشخص است که اینگونه نمایشات اعتراف گیری و حاکمه کردن ناشی از استیصال و در ماندگی و فرو رفتن در بحران و بن بست لا علاج کودتاگران رژیم یک پایه کن می باشد که نه پخش آن از شبکه ی تلویزیونی اثر مثبت ندارد ، بلکه تبدیل به تف و تاق و ریش برای صحنه گردانان پشت پرده ی کودتاگر و لوطی جماران نا مشروع شده است.

پس اکنون هرروزی که سر بازجو حسین شریعتمداری در ورق پاره ی کیهان برای یک معترض پرونده ی اتهامی بگشاید این اقدام وی همچون با چوب با چیز بد بو بازی کردن و خیلی بیشتر بویش در آوردن است. بطور مثال در ورق پاره کیهان مورخ 19 مرداد اینگونه تیتر خبر ویژه زدن " آقاي خبرچين بالاخره به غيرتش برخورد! (خبر ويژه)" ودر دنباله گزارش از سردبير نشريات زنجيره اي داده است که گفته شده پس از لو رفتن ارتباطات دامنه دارش با سفارت انگليس، به تخطئه دادگاه متهمان اغتشاشات پرداخت و خواستار «آشتي ملي» شد. آنگاه سربازجو پاسدار شکنجه گر پیگیر پرونده ی معترضان و مخالفان ، متهم معترض را چنین معرفی نموده که کیست و اینگونه از وی نقل قول کرده است :

"محمود شمس (ماشاءالله شمس الواعظين) در واكنش به اظهارات تحليلگر ارشد سفارت انگليس در دادگاه، به شبكه العربيه گفت: سير دادگاه به چهره ايران لطمه وارد مي كند. اين مايه ننگ است براي ايران و براي كشوري كه به مردم خود احترام نمي گذارد. دستگيري تحليلگر سياسي سفارتخانه توهين به نظام است(!)"

سپس گزارشگر به اصل سوزش اشاره کرده که موجب بر هم زدن نمایش بازجویان تواب ساز و اعتراف گیر در خدمت پاسداران کودتا گر شده است.و با نام بردن اسامی برخی دیگر از متهمان مرتبط با سفارت انگلیس در تهران سایر از این سردبير نشريات زنجيره اي توقيف شده چنین نقل قول کرده است:

"درباره اظهارات حسين رسام در دادگاه به اين جمله مبهم بسنده كرد كه «من او را به طور شخصي مي شناسم». وي درعين حال به توجيه عملكرد سفارت انگليس پرداخت و گفت: كنترل و زير نظر قراردادن مردم ايران از لحاظ رفتار و فعاليت توسط سفارتخانه ها يك امر طبيعي است تا اين سفارتخانه ها بتوانند نحوه برقراري مناسبات با كشور ميزبان را تهيه كنند.گفتني است حسين رسام تحليلگر سفارت انگليس در دادگاه روز شنبه با اشاره به جمع آوري 5ساله اطلاعات براي سفارتخانه مذكور و جذب 50نفر در اين رابطه، از عطريانفر، ليلاز و شمس الواعظين به عنوان مرتبطين خود نام برده و گفته بود: سفارت از اين طريق اقدام به جمع آوري اطلاعات مي كرد... سفارت سالانه 300هزار پوند براي كمك به سازمان هاي غيردولتي ايراني هزينه مي كرد... از حدود 4 ماه پيش از انتخابات جلسات مختلفي با حضور فعالان سياسي به ويژه اصلاح طلبان تشكيل و اطلاعات لازم جمع آوري مي شد."

نا گفته نماند که سربازجو حسین شریعتمداری برای دو ذوقه خوری کرده باشد به سبک توبره و آخوری کردن برای این معترض پرونده ی سابقش را گشوده است تا که اتهام جدیدتری بر آن بی افزاید و قطور ترش کند و آماده برای بازداشت و شکنجه و اعتراف طوطی وار در نمایش بیدادگاه های استالینی مدل حوزوی – پاسداری اش کند . بنابراین با شیوه ی از ریش بریدن و پیوند سبیل زدن و برای مقدمه سازی اینگونه از دریافت جایزه ی مالی وی از بر خی سازمان های غربی گفته و در دنباله از جرم قهوه خوری وزیر ارشاد اسبق عطاء الله مهاجرانی مقیم دولت فخیمه یاد کرده است :

"محمود شمس كه از جمله دريافت كنندگان جايزه هاي مالي از برخي سازمان هاي غربي و آمريكايي به شمار مي رود، سردبيري نشريه كيان و روزنامه هاي جامعه، توس، نشاط و عصر آزادگان را برعهده داشت و براي اولين بار از طريق اين طيف نشريات بود كه پاي سفراي خارجي به ويژه انگليس به مطبوعات ايراني باز شد.از وي به عنوان عنصري دلال و كارچاق كن در عرصه مطبوعاتي ياد مي شود.زماني عطاءالله مهاجراني وزير وقت ارشاد- كه اولين قهوه را در روزنامه جامعه خورد و عكس صميمانه اين حضور در صفحه نخست روزنامه مذكور چاپ شد- درباره به زندان افتادن محمود شمس گفته بود زندان كفاره مستي هاي بي حساب شمس الواعظين است. مهاجراني البته بعدها وجود پايگاه مطبوعاتي دشمن را كه خود در راه اندازي آن نقش ايفا مي كرد، انكار نمود تا امروز كه عملا در حد پادوها و سلطنت طلباني چون مسعود بهنود تنزل يافته و به عنوان مستخدم فصلي بي بي سي عمل مي كند و يافته ها و تحليل هاي سفارت انگليس را از پشت صفحه بي بي سي بازگو مي كند."

آخر اینکه این رژیم تروریستی کودتائی پاسداری که دست به کودتای پاسداری زده است و برای اینکه رقیب را از صحنه ی قدرت و سیاست حذف کند و رژیم ضد مردمی و نا مشروع مستبد را بطور کامل یک دست کند. پس دست به تقلبات گسترده با جا به جائی اسامی نامزدان ریاست جمهوری در برگزاری نمایش خیمه شب بازی 22 خرداد زد. بد تر اینکه با بدترین شیوه ی وحشیانه ی ضد انسانی معترضان خیابانی را مورد تهاجم و ضرب و شتم قرار می دهد و می کشد و مجروح می سازد و بازداشت می کند و آنگونه در سیاه چال ها به خصوص در بازداشتگاه کهریزک نسبت به خودی اعمال رفتار بربر منانه و بد تر حیوانی انجام می دهد که در نامه کروبی به رفسنجانی قید شده که پس از شنیدن تا صبح می لرزیده و خوابش نبرده است و با فرصت 10 روزه دادن از وی خواسته که با لوطی جماران نامشروع دیدار کند و وی را در جریان بگذارد. در غیر اینصورت تأکید کرده که اگر چنانچه پس از 10 روز اقدام نشود این نامه ی خصوصی را علنی می کند که اکنون در روزنامه ی اعتماد ملی و سهام نیوز نامه بازتاب داده شده است . مشروط بر اینکه الله اکبر گفتن نیز جرم شده و حضور بر سر مزار شهدا در بهشت زهرا هم ممنوع شده است . از سوی دیگر کودتاگران بطور همزمان با کمک نخست وزیر دست نشانده ی عراق نوری الملکی و پاسداران قدس و 9 بدر نفوذی های و پلیس دولت عراق تهاجم و حشیانه ی به قرار گاه مجاهدین در اشرف کردند که یک سند قطعی جنایت جنگی علیه ی بشریت می باشد که عاملان و مجرمان این جنایت می بایست هرچه زود تر محاکمه شوند .

درخاتمه اینکه اکنون که با کارکنان یک سفارت خارجی که در 30 سال گذشته پیوسته از جنایتکاران حاکم دین فروش و غارتگر و جنگ افروز و جلاد حمایت کرده است این چنین بر خورد شده و اتهامات بسیار سنگین زده می شود . البته که اتباع سایر کشورها را نیز می رباید و متهم به جاسوسی برای باج گیری و زد وبند پشت پرده می کند . آیا این رژیم جنایتکار ضد انسنی کودتاگر هنوز مردمی است و مشروعیت دارد و می بایست با آن روابط دیپلماتیک سیاسی و اقتصادی و نفتی و فرهنگی داشت؟ آیا بازهم باید به سیاست خائنانه ی مماشات گری تجارت نفت و خون و پایمال کردن حقوق بشر ادامه داده شود یا نه اینکه می بایست در کنار پژواک اعتراضی و فریاد های اعتراضی مرگ بر دیکتاتور و خامنه ای مردم ایران ایستاد و از تلاش مبارزه اشان برای تغییرات دمکراتیک در ایران پشتیبانی کرد.

هوشنگ – بهداد

19 مرداد ماه سال 1388