روزنامه ی جمهوری اسلامی یکشنبه 18 مرداد اه سال 1388

نقد و بررسی " تنها راه حل محو رژيم صهيونيستي " (يادداشت روز)

" طبق معمول برای عبور از بحران وبن بست کنونی که ناشی از تقلبات گسترده ی انتخاباتی – انتصاباتی با ضرب کودتای پاسداران می باشد پیگیری دشمنی با روند مذاکرات صلح خاورمیانه دردستور کار قرار گرفته است تا بحران آفرینی و جنگ افروزی دیگری شود "

این دیگر تقریباً تبدیل به یک فرمول ثابت شده است که هر گاه پیرامون سبقت و پیگیری منسجم سیاست صدور تروریسم و ارتجاع به برون مرز با چاشنی سیاست مداخله گری در کشورهای همجوار و منطقه ی خاورمیانه میان قلمزنان رقیب شتاب می گیرد . گذشته از اینکه نشان از یک نوع رقابت فشرده ی قلمی میان ورق پاره ی کیهان و جمهوری اسلامی می باشد . از طرف دیگر ضمن اینکه سیاست منحرف کردن اذهان عمومی در شرایط بحرانی و حادشدن تضاد ها و رقابت و جنگ قدرت باندی و جناحی مد نظر است . زیرا که جریان غالب کودتا با تقلب کرده تلاش همه جانبه نه فقط برای حذف رقیب مغلوب می کند ، بلکه با اتهامات بسیار سنگینی که بهش وارد می کند برای بی اعتبار کامل کردنش گام بر می دارد . آنگونه که گذشته از باز داشت های گله ای و شکنجه های وحشت ناک ضد بشری و قرون وسطائی که هر لالی را بلبل می کند و وادار به داو طلبان اعتراف کنندگان می نماید که در حقیقت بر شاخ نشستن و از بن ریشه بریدن می باشد . برای اینکه همه ی متهمان جزو عوامل مهره های مهم و کلیدی تثبیت کنندگان رژیم مرگ زا و مرگ زی و بحران زا و صدور کننده ی بحران به برون مرز در دهه ی سال های 60 بوده اند که بقول هاشم آقاجری با این شیوه هیچگونه تضمینی وجود ندارد که مدتی دیگر همین داستان در مورد عده ای دیگر تکرار نشود . یعنی اینکه اینانی که مشغول شکنجه گری و بازجوئی و اعتراف گیری از رقیب مغلوب و حذف شدهمی باشند در صف نوبت ایستادگانی هستند که دور نیست زمانی که نوبت خودشان فرا رسد .

بگذریم در چنین شرایط حساس و خطیری که کودتاگران در بحران وبن بست فرو رفته اند می بایست که طبق تجربه ی 30 سال گذشته بحران آفرینی و یا جنگ افروزی یا اقدامات طراحی شده ی تروریستی برون مرزی را در دستور کار روز خود قرار دهند تا ضمن منحرف کردن اذهان عمومی نسبت به فجایع مسائل مهم و بحران های حاد داخلی و بفراموشی سپردنش، زمینه ی تبلیغات و بهره بر داری های بیرونی با بحران آفرینی و نگ افروزی کردن برای باج گیری نیز فراهم شود . به خصوص اینکه طرح مشترک با نخست وزیر دست نشانده عراق المالکی که طراحی شده بود که با شیوه ی بربر منشانه و بسیار ضد انسانی به قرار گاه اشرف تهاجم شد موجب محرز شدن یک سند مشترک همکاری ارتکاب جنایت جنگی علیه ی بشریت شده است که نه پاسخ اهداف طراحی شده از این اقدام و حشیانه و جنایت آمیز گرفته نشد ، بلکه تبدیل به معضل و پرونده ی گشوده شده کارنامه ی بس سنگین و ننگین محکومیت جهانی نقض قوق بشر برای طراحان این جنایت جنگی علیه ی بشریت شده است . بلی این جنایت مشترک تبدیل به پرونده ی مفتوح و قابل پیگرد جنایت جنگی علیه ی بشریت علیه ی لوطی جماران نا مشروع و نوری المالکی نخست و زیر دست نشانده ی عراق شده است.

پس بی جهت نیست که اکنون مأمور معذور قلم بر دست همکار سر بازجو حسین شریعتمداری وارد صحنه شده است و با سخنگو ونماینده ی مردم فلسطین شدن برای شان اشک تمساح ریخته است و در ادامه بنای دشمنی با روند مذاکرات صلح خاورمیانه گذاشته و آن را دنبال کرده است تا که ادامه دهنده ی سیاست لوطی جماران نا مشروع باشد که سال گذشته بنا بر پیام و اهداف دیکته و تزریق شده از سوی پاسداران کودتا گر لوطی جماران برروی صنه وارد شد و در خطبه روز عید فطر سال گذشته ی خود دشمنی آشکار با مذاکرات صلح خاور میانه را فریاد زد و رهبران کشور های عربی منطقه را تهدید کرد که اگر چنانچه در کنفراتنس صلح خاورمیانه آنا پولیس در آمریکا شرکت و حضور داشته باشید . موقع باز گشت در کشور های خود تان از سوی ملت های مسلمان دچار آشوب و نا آرامی خواهید شد . البته در بحرین و لبنان و عراق و نوار غزه پیرامون این تهدید لوطی جماران اقدامات تروریستی و بحران آفرینی و جنگ افروزی شد. از جمله اینگونه تلاش های تهدید آمیزمی توان به راه اندازی جنگ 22 روزه ی حماس با اسرائیل اشاره کرد و گفت که این جنگ افروزی در همین رابطه دشمنی کردن با روند مذاکرات صلح خاور میانه ی لوطی جماران و پاسداران و در دفاع از پروژه ی هسته ای و دسترسی به سلاح اتمی بود.

در خاتمه اینکه نیاز به توضیح نمی باشد تا که گفته شود ریشه و هدف اشک تمساح ریزی برای مردم فلسطین چیست و چرا قلم بر دست یادداشت روز نویس وارونه گوی بطور تاکتیکی دفاع از حق سر زمین فلسطینیان از سوی اشغال گران اسرائیل کرده است . زیرا در شریطی که پس از کودتای پاسداری که هرروز موج تظاهرات مردم ناراضی به شیوه و مکان های گوناگون ادامه دارد که نه خاموش نشده ، بلکه تند و تیز رادیکال و علیه ی کل رژیم تروریستی کودتائی پاسداری نامشروع شده است . بنابراین بموازات سرکوبگری های بی امان در داخل کشور که خود نمود جنایت علیه ی بشریت است . از سوی دیکر متهمان رقیب بازداشت و شکنجه شده بطور کاروانی از اردوگاه اسارت جنگی آلمان نازیسم هیتلری زنجیر بر پا بیرون کشیده می شوند و به سوی بیداگاه نمایشی و فر مایشی استالینی روانه می گردند تا مجبور به اعتراف شوند و بدترین و سنگین ترین اتهامات جاسوسی و همکاری با بیگانه از جمله ی برای دولت فخیمه انگلیس کنند. در صورتیکه خود دولت فخیمه ی ارباب حامی طراحان کود تا گران انگلیسی پاسداری – لوطی جماران نامشروع است. ولی اکنون با این رقیب مغلوب قربانی این چنین تعامل و برخور می شود . لذا مشخص است که در عراق و افغانستان و لبنان و نوار غزه به ویژه با مردم فلسطین لوطی جماران نا مشروع و پاسداران کودتاگر با جارچیان و پادو های تبلیغاتی قلمزنان شان همچون یادداشت روز نویس چگونه روابطی می توانند داشته باشند و اشک تمساح ریزی کردن برای مردم فلسطین چیست یا در حقیقت براساس کدامین اهداف ضد انسانی طراحی شده پشت پرده تنظیم شده می باشد که در مقطع کنونی برای عبور از بحران و بن بست مرگ بار تحمیل شده تلاش مذبوحانه برای بحران آفرینی و جنگ افروزی می شود تا که مردم بیشتری از فلسطینیان یا لبانی ها قربانیان اهداف پلید رژیم کودتائی تروریستی در مانده و در گل فرو رفته شوند ؟

هوشنگ - بهداد

یکشنبه 18 مرداد اه سال 1388