روز نامه ی کیهان اول شهریور ماه سال 1388

هلوی تو گلو گیر کرده (گفت و شنود)

گفتم : ولی به یکی گفتند سه میوه ببرنام

گفت گلابی و خربزه با خدیجه، شد تما م

گفتند ای بابا خدیجه که جزو میوه نیست؟

گفت اختیاردارین نمی دانی چه هلو ئیست؟



گفت: از كابينه چه خبر؟!
گفتم: رئيس جمهور اعضاي كابينه جديد را به مجلس معرفي كرده و در يك برنامه تلويزيوني براي مردم درباره اعضاي جديد كابينه و علت انتخاب آنها توضيح داده است.
گفت: كاش آقاي رئيس جمهور توضيح مي داد كه چرا برخي از وزراي كارآمد و شايسته كابينه نهم را كنار گذاشته است؟
گفتم: ايشان درباره برخي از آنها گفته است كه هر چند وزراي شايسته و كارآمدي بودند ولي بالاخره تغيير و تحول هم ضرورت دارد و بايد تغيير مي كردند!
گفت: اگر آقاي رئيس جمهور تا اين اندازه تغيير و تحول را ضروري و باعث پيشرفت مي دانند چرا، محكم به مشايي و چند نفر ديگر چسبيده و حاضر نيست هيچكدام از آنها را تغيير بدهد؟!
گفتم: چه عرض كنم؟!
گفت: رئيس جمهور درباره برخي ديگر از وزراي شايسته كه در كابينه جديد نيستند هم گفته است كه از خوبي مثل «هلو» هستند.
گفتم: خب! تكليف «هلو» هم كه روشن است. از قديم و نديم گفته اند هلو، بيا برو توي گلو! تا حالا هيچكس به هلو نگفته بيا برو توي كابينه!



گفت : از کابینه دولت نا مشروع چه خبر؟

آیا با مجلس مشورت کرده گماشته رهبر؟



گفتم: رئیس دولت نامشروع که ندارد نیا ز

برای انتخاب کابینه گفتگوبا مجلس کندآغاز

چون باند مافیا ئی تقلبی پاسداری کودتا ئی

در اقدامات نا معقول ندارد مشابه و همتایئ

برای وزیر کردن هر پاسدا ر وبی سر وپا ئی

کافیست حمایت لوطی جماران بی چون وچرائی

چون کودتاگران برای عنترگماشته می دهند تحلیل

رقیب که حذف شده، مجلس هم نمی گیرند تحویل

تصمیم گرفته دلقک رئیس جمهورنامشروع احمدی

تاوزیر کند 3 زن دکوری درکابینه، پاسداری کمدی

تا گوید گرچه در میادین ورزشی زنان ندارند حضور

اما 3 زن وزیر معرفی می کند پاسداررئیس جمهور



گفت : امابرخی از وزاری کار آمد گذاشته شدند کنار

با ادعای شایسته سالاری، این عمل نیست ساز گار

جالب که دو دستی چسبیده شده به رحیم مشا ئی

دفاع علنی ازش می شود که عجیب دارد تما شائی



گفتم : شریعتمداری سربازجو پاسدارزندان اوین

از خرا طی شدن نوچه اش شده است خشمگین

چون یتیم شده باجراحی شدن وزیرارشاد سانسور

دیگر نمی تواند با پاسدار حسین هرندی زند سور

پس کف بر دهان آورده شاکی شده، هم عصبا نی

انتقاد به ترکیب کابینه کرده ازموضع هلو درما نی



گفت : پس بگوچرا برای ترکیب سربازجو شده لولو؟

از قدیم گفته، نقل قول کرده هلو بیا برو بر توی گلو

نیش زده که گفته نمیشه هلو بیا بروی توی کابینه

پوست کنده برو توی گلوی چند مادینه، هم نرینه



گفتم : ولی به یکی گفتند سه میوه ببرنام

گفت گلابی و خربزه با خدیجه، شد تما م

گفتند ای بابا خدیجه که جزو میوه نیست؟

گفت اختیاردارین نمی دانی چه هلو ئیست؟