روزنامه ی کیهان سه شنبه 3 شهریور ماه سال 1388

نقد و بررسی " آخرين فشنگ " (يادداشت روز)

اعتراف حذف رقیب مغلوب دوم خردادی ها برای بر طرف کردن موانع دسترسی به سلاح هسته ای"

قلم بر دست یادداشت روزنویس اعتراف کرده است که بخش اعظم هدف کودتای پاسداران و کنار زن رقیب مغلوب که همراه با تقلبات گسترده ی نمایش خیمه شب بازی انتصاباتی 22 خرداد بوده است. البته این کودتای پاسداران فجایع بسیار باسرکوب و کشتن و مجروح نمودن و بازداشت و شکنجه اعتراف گرفتن و ترتیب نمایش بیدادگاه های نمایشی و فرمایشی و کمدی پیآمد داشته است. زیرا که این توطئه و ترفندهای زنجیره ای انجام شده توجیگر کودتا است که چاشنی اتهامات متهمان رقیب مغلوب برای طرح انقلاب بر اندازانه ی مخملین بوده است .

صد البته نهایت این سناریوی خونین طراحی شده که از طریق تجاوزان جنسی و جسمی در باز داشتگاه هائی همچون بازداشتگاه کهریزک امکان پذیر شده است بدلیل پیگیری پروژه ی هسته ای و دسترسی به سلاح هسته بوده است. برای اینکه اکنون اذعان شده که غرب امید بستن به پیروزی رقیب مغلوب دوم خردادی ها برای راه حل هسته ای را از دست داده است و چاره ای ندارد جز اینکه عنصر سرسخت همچون پاسدار گماشته احمدی نژاد را تحمل کند . زیرا که وی مأمور پیگیری اهداف هسته ای پاسداران کودتا گری می باشد که لوطی جماران را نیز در اختیار دارند تا نقش تازی و کیش دادن به سوی منتقدان مغلوب را برای شان اجرا کند. البته این مدعی قلم بر دست تحلیل پاسداری کودتائی زندان اوینی اعتراف گیری هذیانی را خطاب به غرب داده است تا برای پذیرش پروژه ی هسته ای و تعامل با پاسدار گماشته احمدی نژاد را این چنین فرموله وتئوریزه برایش کرده است :

"اينكه از اين به بعد چه اتفاقاتي رخ خواهد داد كاملا وابسته به اين است كه سرويس هاي اطلاعاتي غربي تا چه حد از«وضعيت كودني» فاصله گرفته و از حوادث اخير ايران درس آموخته باشند. نشانه ها چندان اميدوار كننده نيست"

یکی از شیوه های دجالی تبلیغاتی و دروغ ووارونه گوئی کپی بر داری کردن از روش 30 ساله ی ابزار و وسیله ی کردن دین در بستر قدرت و ثروت و سرکوب و جنگ افروزی و غارتگری و جنایت و خیانت کردن است که محدوده ی این مانور تبلیغاتی به ملت و منافع ملی نیز بسط و تعمیم داده شده است . یعنی اینکه اهداف سران جنایتکار و کودتا گران به نام مردم ومقاومت و پشتیبان و... اینان مطرح و دنبال می شود به خصوص اینکه اهداف پنهان پیرامون پروژه ی هسته ای پیوسته به نام مردم قالب شده است . در حقیقت توجیه کردن نا مشروع بودن رژیم تروریستی ضد بشری کودتائی نیز مورد نظر است تا که بطور وارونه تلاش مذبوحانه می شود که آنگونه مردمی جازده شود که گویا این خود مردم ایران هستند که همکاره می باشند و تصمیم گیری می کنند و جدیت تمام در تلاش برای دسترسی به سلاح هسته ای دارند .

بهرحال قلم بر دست یادداشت روز نویس در دفاع کردن از پروژه ی هسته ای و برای خنثی کردن گزارش نهائی و پایانی البرادعی از موضع فرافکنی و نمونه برداری کردن طرح های دخمه ی ورق پاره ی کیهان اینگونه از تشبیه سازی نقاشی های سازمان اطلاعات و جاسوسی سیا آمریکا برای البرادعی گزارش دادده است :

"اكنون دو محور مجزا در مورد پرونده هسته اي ايران فعال شده است. محور نخست مربوط به گزارش آتي محمد البرادعي به اجلاس ماه سپتامبر شوراي حكام است -كه آخرين گزارش او در مقام مديركل آژانس محسوب مي شود- كه امريكايي ها سعي دارند به چند دليل تا سر حد امكان منفي باشد. روش پيشنهادي آنها به البرادعي اين است كه لطيفه «مطالعات ادعايي» را دوباره زنده كند و با استناد به نقاشي هايي كه كارمندان دون پايه سيا كشيده اند گزارش بدهد كه برنامه هسته اي ايران داراي ابعاد نظامي است"

در خاتمه همانگونه که اشاره شد هدف اصلی طراحان کودتای پاسدار و حذف رقیب از صحنه آنهم در تمام سطوح قدرت و مراکز تصمیم گیری بخاطر کنار زدن موانع و شتاب دادن به دسترس سلاح هسته ای بوده است . زیرا که طرح و پیشبرد دو طرح کودتائی سوم تیر ماه 84 و 22 خرداد 88 که پاسداران طراح کودتا را وارد صحنه ی عملی قدرت اجرائی کرده است . چنگ انداختن کامل بر منابع اقتصادی و مالی در راستای تقویت تسلط کام بر تأسیسات هسته ای و تلاش گسترده برای داشتن اتم بعنوان پشتوانه ی قدرت و تضمین بقای رژیم کودتا گر تروریستی پاسداری است . همچنین تقویت و سرعت دادن بیشتر به صدور تروریسم و ارتجاع و جهان گشائی می باشد که پاسدار گماشته احمدی نژاد مأمور اعلام نابودی اسرائیلاعتراف آشکارکرده است که با صدور فرهنگ و اقتصاد بسیجی به جهان می خواهد که ساختار و مدیریت جهان را تغییر دهد . بنابراین ابهامی وجود ندارد که نتیجه ی سیاست خائنانه مماشات گرایانه ی فرصت سوزی مذاکرات هسته ای که غرب با تجارت خون و نفت و پایمال کردن رعایت حقوق بشر در ایران دنبال کرده است منجر به فجایع کودتائی در ایران و افزایش سرکوب و خفقان وسانسور و تقویت متحجران و خرافه پرستان کودتاگر دین فروش وجنگ افروز شده است آنگونه که اکنون بلند تر از گذشته فریاد دفاع از پروژه ی هسته ای فریاد زده می شود و در دفاع کردنش تهدید ها باعربده کشی ها می شود . زیرا که رژیم کودتاگر بدون دسترسی به سلاح هسته ای بهیچوجه شانس بقا ء ندارد. پس غرب فقط می تواند برای مهار کردن خطر دسترسی به سلاح هسته ای و مانع شدن از خطر راه اندازی و توسعه جنگ و نا امنی در سراسر خاورمیانه، مهمتر اینکه برای ایجاد کمر امنیتی درغرب ودفع خطر تهدید صلح و امنیت جهانی ضرور دارد که غرب به جای ادامه ی سیاست کثیف مماشات گری در مقابل بطور جدی و مسئولانه کوشش گسترده برای تغییرات دمکراتیک در ایران کند.

هوشنگ – بهداد

http://www.kayhannews.ir/880603/2.htm#other200 سه شنبه 3 شهریور ماه سال 1388