روزنامه ی کیهان دوشنبه 19 مرداد ماه 1388

نقد و بررسی " تصميمي در لحظه آخر(يادداشت روز)"

"اعتراف آشکار به دشمنی مذاکرات صلح خاورمیانه و تأکید مبنی بر اینکه نه تحریم ونه تهدید و نه حتی تهاجم نظامی و جنگ قادر نیست تاکه مانع از توقف غنی سازی و دسترسی به سلاح هسته ای شود"

به نظر می رسد که قلم بر دست همکار سربازجو حسین شریعتمداری زیاد توی باغ نیست و نمی داند که هم سیب زمینی و هم شیر برنج هم تغییر کرده اند و از لاک محافظه کاری و نظاره گر ی خودشان بر سیاست خائنانه ی مماشات گری تجارت خون و نفت و پایمال کردن حقوق بشر در ایران بدر آمده اند . آنگونه که امروز خبر گزاری پاسداری – اطلاعاتی – امنیتی و جارچی کودتاگران پاسدار و همکار نزدیک سربازجو حسین شریعتمداری گزارش خبری از وزیر امور خارجه ی آمریکا داده است و وی را متهم به اعتراف رابطه ی حمایتی از رقیب مغلوب کرده است تا به حساب خودش بهانه برای اعتراف گیری جاسوسان دولت فخیمه داشته باشد تاکه اتهامات باز داشتی ها و رهبران رقیب مغلوب را سنگین تر کند .

البته با وقایعی که در ایران می گذرد و نمایشات کمدی محاکمه ی اعتراف کنندگان بازداشتی های اخیر که همراه با اتهامات جاسوسی انگلیس و آمریکا می باشد دولت مردان آمریکائی همچون فرانسه بر زیر فشار می باشند که می بایست از شهر وندان ربوده و متهم به جاسوسی شده خود دفاع کنند . برای همین بر خلاف رهنمود لابی های ایرانی و آمریکائی رژیم تروریستی پاسداری کودتائی نا مشروع ، مقامات آمریکائی موضع گیری نسبت تند نسبت به ربوده شدن 3 شهروندش در کوه های کردستان عراق و منتقل کردن شان به ایران وهمچنین شهروند دیگرش کیان تاجبخش که متهم به جاسوسی شده و در بازداشت بسر می برد انتقادی اتخاذ کرده اند و حتی خواهان پیگیری مفقود شدن مأمور اف بی آی در ایران شده و تأکید بر آزاد شدن شهروندان بازداشتی آمریکائیان با سایر بازداشتی های ایرانی شده اند. اما قلم بر دست عقب مانده از پیگیری خبر ها یا اینگونه وانمود کرده است که مدعی شده آمریکا در سخن گفتن در مورد رژیم تروریستی کودتائی پاسداری نا مشروع احتیاط می کند ولی آژیر خطر کشیدن را بر عهده ی اسرائیل گذاشته است.

قلم بر دست یاددشت روز نویس در دنباله پس از تناقض گوئی های ضد و نقیض پیرامون رابطه ی آمریکاو اسرائیل و مقایسه ی بوش و اوباما و نتا نیا هو کردن به دفاع غیر مستقیم از پروژه ی هسته ای پرداخته است و مسخره شدن آمریکا در سطح جهان و عربده کشی کردن شمالی را چاشنی قدرت نمائی کاذب خود کرده است . زیراکه کشوری منزوی شده کره ی شمالی سر نوشت هسته ای مشابه با حاکمان کودتاگران تهران دارد.

همینطور جالب است که پاسدار قلم بر دست در ادامه تحلیل پاسداری خود محور اقدامات 10 سال نظامی گیری آمریکا و تغییر تاکتیک آن در خاورمیانه گفته واز دلایل شکستآمریکا که در عراق و افغانستان و خاورمیانه یاد کرده که هزینه های مالی و جانی زیاد متحمل شده ونتیجه گرفته است که اوباما با اتکا به کار جمعی می خواهد وارد دیالوگ با قدرت های منطقه برای حل پرونده ها شود. آنگاه چون بطور تلویحی از رژیم تروریستی کودتائی پاسداری و نامشروع به عنوان قدرت بلا منازع منطقه یاد کرده است البته بدون توجه به فریادهای ادامه دار مرگ بر دیکتاتور و خامنه ای و حکومت کودتا، استعفا استعفا که هر روز این فریاد ها بلند و رساتر می شود نا خواسته لو داده است که هدف از دست زدن به کودتای پاسداری وحذف رقیب و یک دست کردن کامل حکومت کودتائی برای آماده شدن در برابر شرایط پیشنهادی مذاکره ی حریف برای امتیاز گیری در آینده می باشد.

مسخره اینکه قلم بر دست بدون آنکه برروی نامبارک خویش آورد که چگونه پاسدار گماشته احمدی نژاد که با رهنمود پاسدار حنجره برای نابود کردن بزودی اسرائیل پاره می کرد . البته این یک شعار تاکتیکی عوامفریبانه ی خام کردن حزب الله لبنان و برخی از فلسطینیان از جمله حامیان حماس و جهاد اسلامی فلسطین بود تا که با دادن دلار های نفتی هم میان فلسطینیان جنگ برادر کشی راه بی افتد . هم نوار غزه جدا شود و هم مقدمه ی جنگ افروزی 33 روزه حزب الله و 22 روز نوار غزه ی حماس با اسرائیل شود تا دامنه ی فضای بحران آفرینی و جنگ افروزی و بی ثباتی و نامنی در خاور میانه گسترده شود وروحیه ی کینه و انتقام کشی جایگزین روند مذاکرات صلح خاورمیانه شود تا در بستر پیگیری این سیاست صدور تروریسم و بنیاد گرائی وجنگ افروزی و بحران آفرینی پاسداران و لوطی جماران هم زمینه ی سیاست فرصت سوزی و پیگیری پروژه ی هسته ای فراهم شود . هم عملی شدن کودتای پاسداری و حذف کامل رقیب از طریق برگزاری نمایش خیمه شب بازی انتصابات 22 خرداد هموار گردد. حال با فراموش کردن نابودی بزودی اسرائیل که هرروز در طول جنگ 33 روزه ی حزب الله لبنان با اسرائیل گزارش و خبر پخش می شد اکنون فقط از تضعیف اسرائیل سخن بمیان آورده شده است که ناتوان از تهاجم نظامی به تأسیسات هسته ای رژیم تروریستی کودتائی پاسداری نا مشروع می باشد.

در خاتمه اینکه قلم بر دست با شیوه ی سفسطه گری و آسمان و ریسمان بهم دوختن حوزوی وقدرت نمائی فرار از جلوی مدل پاسداری و با مکاری و شیادی و حیله گری پنهان گری رهبر لوطی جماران آلت دست کودتاگران اهداف مشخص مورد نظر را با روش دست پس کردن و با پا پیش کشیدن بیان و دنبال کرده و در نهایت مجبور شده است تا که بالا آورد و اعتراف کند که نه هر گز محال است هیچگونه فشار و تهدید و تحریم و حتی جنگ مانع از کوتاه آمدن و دست بر داشتن سران رژیم تروریستی کودتائی پاسداری نا مشروع از تلاش پیگیری پروژه ی دسترسی به سلاح هسته ای شود بلکه بر عکسی بیشتر اعتراف کرده است که پروژه ی هسته ای آنگونه پیشرفت کرده که امکان متوقف کردنش وجود ندارد. بالاخره نتیجه گیری کرده است که عاقبت آمریکا چاره ای جز تسلیم و تقبل رژیم تروریستی کودتائی پاسداری نا مشروع هسته ای شده را ندارد و افزوده اسرائیل هم وحشت از چنین روزی دارد که آن زمان دیگر آمریکا نه حاضر به تقبل تهاجم نظامی اسرائیل است ونه آمادگی پرداخت هزینه ی تهاجم را دارد. بنابراین جریان ووقایع فاجعه بار اخیر ایران که هرروز بیشتر می شود که کمتر شدنی نمی باشد و دشمنی آشکار با روند صلح منطقه ی خاورمیانه کردن و با شدت تمام از سیاست صدور تروریسم و ارتجاع به برون مرز دفاع کردن و به بحران ناآرامی و بی ثباتی و جنگ افروزی و تهدید نمودن دامن زده می شود ن . به خصوص اینکه آشکارا در امور داخلی سایر کشور ها از جمله عراق و لبنان و افغانستان و مسائل صلح و غیرو فلسطین دخالت فضولانه و تروریستی و مخربانه می شود پیگیری همگی این سیاست ها ناشی از ادامه دادن سیاست فرصت سوزی و تلاش هرچه زودتر دسترسی به سلاح هسته ای می باشد که باید اذعان کرد عامل اصلی ادامه ی سیاست خائنانه ی مماشات گری و سیاست تجارت خون و نفت با پایمال کردن اصل حقوق بشر در ایران از سوی غرب بوده است که متأسفانه هنوز این سیاست کثیف و ضد انسانی که ترکش آن به شهروندان خودشان هم اصابت کرده است همچنان ادامه دارد.

هوشنگ - بهداد

دوشنبه 19 مرداد ماه 1388