ناگفته های پیام ورق پاره كيهان و خوانندگان مورخ 19 مرداد 1388

اگر راستی این بازداشت شدگان اعتراف کننده مشغول بمب سازی بودند چرا موقع دستگیر شدن برای دفاع از خودشان از اینگونه بمب هایساخته شده استفاده نکردند تا که مجبور نشوند آنگونه متحمل شکنجه شوند که تبدیل به طوطی اعتراف گری شوند که هرچه بازج جویان کودتاگر به اینان دیکته و تزریق کرده اند را بیان کنند تاکه مفتخر به مارک جاسوس و خائن هم شوند؟

¤ در دادگاه امروز متهمين به اغتشاشات كه از تلويزيون پخش شد معلوم گرديد تعدادي از آنان بمب ساز بوده اند و نقشه هاي زيادي در سر داشته اند كه براي تحقق همه آنهاموفق نشده اند و اگر اين دادگاه چند جلسه ديگر ادامه پيدا كند خيلي از ديگر توطئه هاي اين توطئه گران رو مي شود.
تقي زاده

این خانم فخر الساعه و نه فخر السادات که الساعه دچار فخر شده است . گویا آنقدر در خانه نشسته و مشغول پت و پز و بچه داری و آماده سازی امکانات پذیرائی برای عیال می باشد که فرصت بیرون از خانه رفتن ندارد تا که بداند چگونه جوانان عمودی فریاد زن مرگ بر دیکتاتور صدایش خاموش و قامت شان با گلوله و تبر و کارد سلاخی و باتوم های برقی افقی و بی نفس و بدون تحرک می شود . از سوی دیگر مثل اینکه ایشان خبر ندارد که آنگونه فضای حکومت نظامی تحمیلی و اعلام ناشده سنگین است که پاسدار گماشته احمدی نژاد مجبور است که برای مراسم تحلیف در مجلس ارتجاعی با بالگرد پرواز کند که چون گندش در آمده است و متوجه شده با 25 میلیون رأی ادعائی و ساده زیست بودن دولت ساز گاری ندارد ناچر به تکذیب خبر پرواز با بالگرد شده است . در صورتیکه چند وکیل الدوله ی مدعی اصول گرا این خبر را تأئید کرده اند . حال چگونه است که طبق ادعا عوامل دست اول اغتشاش راست و راست توی خیابان راه می روند و کسی هم به اینان کاری ندارد لابد ناشی از خطای چشمی است که علتش ممکن است مقنعه زیر چادر سیاه باشد که گوشه ی آن بر دندان گاز گرفته شده است و موجب عدم بینائی و تشخیص شده است.

¤كساني كه در اغتشاشات آتش بيار معركه بوده اند راست راست در خيابان راه مي روند ولي در دادگاهي كه تشكيل شده عوامل دست دو يا سه محاكمه مي شوند. آيا اين كار با عدالت اسلامي سازگار است؟
فخرالساعه

ای بابا سلطانی که حتماً نسبت و قرابت سلطان ولایت حیا کن سلطنت را رها کن نداری ، چقدر نشئه و پرت و شوت وبی خبر از همهجا هستی که یکه حتی نه اطلاع از ستونی که پیام داد نداری ، بلکه حتی به خودت نیز زحمت ندادی تا که به یکی از نسخه ای از ورق پاره ی کیهان را روی پیشخوان روزنامه فروشی ها یک نگاهی مجانی و سر سری بی اندازی تا که بدانی چگونه سرباز جو حسین شریعتمداری در ستون های گوناگون ورق پاره ی کیهان این رسالت و مسئولیت سنگین مکتبی – بازجوئی – پرونده سازی کردن را برعهده گرفته و 24 ساعته و تخته گاز پیگیر پرونده ی اتهامی همین مسئولان و رهبران اصلی اغتشاشگران نام برده است که بطور سفت و سخت تعثقیب می کند که هرگز نیاز به اینگونه دوباره کاری ها نیست . مگر اینکه بقول معروف هدف این باشد که گفته می شود کار از محکم کاری کردن عیب نمی کند که تو پیام دادی و با تأکید کردن یاد آوری کرده ای.

¤ چرا به صورت شفاف نه جرايد و نه رسانه ها به فرماندهان و عوامل اصلي اغتشاشات نمي پردازند تا حتي مدافعين سرسخت كانديداي سبز پوش هم متوجه توطئه ها باشند.
سلطاني

چرا سربازجو حسین شریعتمداری با خودش به کوچه علی چپ زده و وسط دعوا نرخ تعین کرده است .؟ همینطور برای چه دست به نمایش سیاه بازی و نشان دادن جای دوست و دشمن زده است تا که بتواند با صورت مسئله پاک کردن آدرس غلط دهد ؟ زیرا که خودش ت می داند که عامل اصلی محرک و مشوق راه اندازی جنگ خانمان بر انداز ضد ملی و ضد میهنی ایران و عراق همان فتوای صدور انقلاب یا تروریسم و ارتجاع به کشور های همجوار و منطقه خمینی شیاد بود تا حال با شدت تمام ادامه داشته است . زیرا که خمینی شیاد این جنگ را نعمت الهی می دانست . برای همین پس از باز پس گیری شهر خرمشهر که شرایط صلح و غرامت جنگی فراهم شد پذیرفته نشد و 7 سال اضافی وتا سرکشی جام شکست زهر و قتل عام زندانیان سیاسی ادامه یافت که یک سند انکارناپذیر و فراموش ناشدنی جنایت علیه ی بشریت است.


¤ به جناب آقاي علي مطهري بفرماييد در جنگ عراق عليه ايران، ما مجبور بوديم در مواقعي عراق را بمباران كنيم و مردم نيز آسيب هايي ديدند پس عامل جنايت بر اساس وي ما هستيم نه صدام؟! چرا چنين قضاوت مي كنيد؟!
وفايي از قم

تنظیم کننده ی این پیام که به سبک گفتگوی رو در روی و بدون روی دراویسی در جلوی آینه می باشد که نوعی شکر سرخ خوری اضافی و تعریف و تمجید کردن از خود می باشد که می بایست همزاد پیام دهنده ی بعدی ستون ورق پاره ی کیهان باشد.

¤ مي خواستم از آقاي شريعتمداري به خاطر درج يادداشت «پس او كيست..؟!» كه ماهيت واقعي حزب مشاركت را براي مردم روشن تر كرد تشكر كنم. جالب است پايگاه اينترنتي اين حزب ساعتي بعد از انتشار اين يادداشت بدون اينكه جوابي براي آن ارائه كند كيهان را متهم به گيج شدگي بر اثر بيانيه هاي حزب مشاركت مي كند و فقط به چاپ اين يادداشت در صفحه خود اكتفا مي كند..؟! اين جاست كه آدم خدا را شكر مي كند كه دشمنان را از احمق ها آفريده است.
محسن ساجدي - از طريق ايميل

پیرامون پیام قبلی اکنون نیز افزوده می شود که چرا باز سربازجو حسین شریعتمداری دزد ناشی شده و به کاهدان زده است ونام مستعار دیگر خودش با پیام ساختگی دادن اینگونه لو داده است ؟

¤ از بابت چاپ مقاله مسجد ضرار تشكر و قدرداني مي كنم. اميدوارم به روشنگري هاي خود ادامه دهيد.
اسماعيل فراهاني - از طريق ايميل

نه بابا خالی بندی نکن چونکه توی کت کسی نمی رود که باور کند ورق پاره ها خریداری و مفقود و سر به نیست می شوند برای اینکه بر عکس اینکه بیشترین کمک های رایانه ای مجانی دولتی از وزارت فرهنگ سانسور و تفتیش عقاید دریافت می کند . ولی اصلاً تیراژ ندارد. زیرا که مشتری ندارد و هر که هم می خواهد بداند محتویات این ورق پاره ی ارگان تبلیغاتی پاسداران کودتا چیست اگر حالش را داشته باشد بطور مجانی از طریق دستگاه پشم و شیشه پاسدار ضرغامی به اعترافات طوطیان شکنجه شده و زبان بازکرده در بازداشتگاه های قرون وسطائی با نمایش دادگاه استالینی نگاهی می اندازد.

¤ نمي دانم تيراژ كيهان كاهش يافته يا عواملي دركار است كه به خاطر تاثيرگذاري كيهان نمي گذارند كيهان به دست مردم برسد و با خريد تعداد زياد در كيوسك ها مانع خريد مردم مي شوند. شايسته است كيهان تدبيري بينديشد.
ساعدي از شهرك غرب

درست و راست آدرس داده شده است که کتب در پایگاه و مقر بسیجیان زائده ی پاساران کودتاگر موجود می باشد . زیرا که تولیدات ستون های گونا گون بازجویان و پاسداران تواب سازان و تیر خلاص زنان زندان های ست که اکنون مستقر در دخمه و ورق پاره ی کیهان می باشند.

¤ در مورد هموطني كه تقاضا كرده بودند ستوني براي معرفي احزاب و تشكل ها اختصاصي دهيد خواستم به عرض برسانم كه كتاب هاي مفيد توسط نيروي مقاومت بسيج تدوين شده كه با مراجعه به بسيج دانشگاه ها مي توانيد تهيه كنيد از جمله؛ جريان شناسي سياسي معاصر، بررسي و تحليل اهم مسائل سياسي روز و...
هموطني از ميانه - از طريق ايميل

تعریف اخلاق یعنی چه؟ مگر در 30 سال گذشته هر گز از سوی مسئولین رعایت شده است که اکنون توقع هست که چرا به محیط ورزشی بد اخلاقی نفوذ کرده و از وزرشکار به تماشاچی سرایت نموده است؟زیراکه شاعر می گوید خشت اول چو نهاد معمار کج ، تا ثریا می رود دیوار کج.

روز جمعه اين هفته از تلويزيون شاهد بازي دو تيم فوتبال ليگ برتر بدون تماشاچي بوديم. چرا بايد فوتبال كشور ما بخاطر بداخلاقي بازيكنان كه به تماشاچي سرايت كرده به اين سرنوشت دچار شود. پيشنهاد بنده اين است كه ورزش را از مدارس هم پاي رشد اخلاق جلو ببرند تا در آينده چنين مشكلاتي را نداشته باشيم.
قريبي