نقد و بررسی " كارگاه حذف و دفع !" روزنامه ی جمهوری اسلامی سه شنبه 12 مرداد ماه سال 1388

"نتیجه ی عملکرد 30 سال جنایت و خیانت باکارنامه ی ننگین محکومیت جهانی نقض حقوق بشر اکنون به حذف و دفع رقیب مغلوب با شیوه ی ضد انسانی جنایت علیه ی بشریت منتهی شده است"

مگر از این شفاف تر می توان ماهیت رژیم تروریستی کودتائی ضد بشری حاکمان عوامفریب و غارتگر و دین فروش وجنگ افروز بر ایران را ترسیم کرد و به نمایش گذاشت که پس از نمایش دادگاه کمدی پرده ی اول بیش از 100 بارداشتی های وقایع اخیر که در کاخ مخروبه و ویران شده ی آلوده به فساد و رشوه و تبعیض دستگاه قضائیه انجام گرفت که روی سکه را سرمقاله نویس ورق پاره جمهوری اسلامی است که از آن کارگاه حذف و دفع نام برده شده است. یعنی باز کرده است که چگونه جنگ فدرت و ثروت و انحصاری کردنش تبدیل به کارگاه حذف و دفع رقیب مغلوب با بدتر ین توهین و اتهامات شده است ؟ چونکه رژیم ضد بشری کودتائی و تروریستی حاکم که اکنون نیروهای سرشناس امنیتی – اطلاعاتی و مطبوعاتی و روحانیون سابق و سیاسیون فعال رقیب دوم خردادی ها را با شکنجه وادار به ندامت وتوبه و اعتراف کرد هاست وآنچه راکه همکاران سربازجو در سیاه چال ها در مورد در هم شکسته شدگان و اعتراف کنندگان مخالفین برانداز یا دگر اندیشان در گذشته بکار می بردند اکنون این ترفند لورفته و شگرد نخ نما و تجربه شده را طراحان کودتاگردراختیار پاسداران سربازجویان خود نهاده اند تا علیه ی رقیب دوم خردادی های مغلوب تز ریق و دیکته کنند و بکار گیرند .

آیااین صحنه سازی های خراطی کننده ی اندیشه و تفکر های آدم ها وخراطی کننده ی جسم وروح و ترور شخصیتی شان که با تحقیر کردن و به اعتراف کشاندن بازداشت شدگان اسیر و در زنجیر همراه می باشد که بقول سرمقاله نویس کار گاه حذف و دفع کردن رقیب است که با سرکوب و ضرب و شتم وشکنجه و اتهام زدن اطلاعات و اعترافات کسب شده است . اینگونه نمایشات کمیک – تراژدیک دارای اعتبار و ارزش می باشد؟ یا اینکه نه یک سند معتبر بی آبروکردن و بی پرنسیبی و اقدام ضد انسانی وسند جنایت علیه ی بشریت مسئولان حاکم کودتائی می باشد که اکنون دربستر جنگ قدرت وثروت و حذف رقیب مغلوب تعقیبو اجرا شده است که پیروان خمینی شیاد بد نبال عملی کردن وصیت خمیی شیاد هستندکه گفته بود من هر گز عقد اخوت با ا حدی نبسته ام. یا اینکه افزوده بودهرزمان که احساس خطر کنم فرمان می دهم تا که نماز و حج و روزه حذف گردد . یعنی اینکه ضمن اعتراف ایزاری بودن دین و اجرای مراسم مذهبی برای حفظ قدرت هرگونه جنایت و خیانت وتهدیدوشکنجه و اتهام زدن حتی به خودی های ناخودی شده هم جایز است و مهم نیست که اینان دارای چگونه سوابقی بودند و چه رابطه ا ی با خمینی شیاد داشته اند؟

البته از سوی دیگر بیان کننده این واقعیت است که رژیم تروریستی کودتائی ضد بشری و نامشروع تحمل ناپذیرچگونه بسته و منقبض شده و به پایان خط مصرف خودرسیده است که برای ادامه بقای ننگین اش مجبور است ا که تلاش مذبوحانه کند تا در فضای اختناق و سانسور و سرکوب کودتا ئی با حکومت نظامی تحمیل شده رقیب مغلوب را با شکجنه و صنعت تواب سازی به اعتراف خیانت و طرح اقدام براندازی انقلاب مخملین بکشاند. ضمن اینکه آشکارا ادعای کمدی و دروغین میزان 85 % شرکت کننده ی جمعیت کشور با 40 میلیون آراء است که سهم پاسدار احمدی نژاد نیز 25 میلیون می باشد. اینکه اینگونه حضورو حمایت مردم واقعیت داشته باشد دیگر چه نیازی به طراحی کودتا و تقلب و سرکب و سانسور و خفقان و جنایت و بازداشت و شکنجه کردن و اعتراف گیری نمودن از رقیب بازنده با ایجاد حکوت نظامی اعلام نا شده می باشد؟ بدتر اینکه چرا نمایش مسخره مراسم تحلیف ریاست جمهوری این چنین غم انگیز و ایزوله شده با تحریم حضور سران رقیب و نمایندگان اقلیت دوم خردادی های مجلس کمدی و دکوری هشتم بخشی از خودی ها از مله محمد جواد باهنر اجرا شد همچنان که از عصبی و در هم بودن قیافه های شرکت کنندگان می شود فهمید که پشت پرده ی چه خبر بوده است و این نمایش فرمایشی مفتضح لوطی و عنتر چگونه بر گزارشد . زیرا که پاسدار گماشته احمدی نژاد قبل از می خواست صورت ارباب لوطی جمارانش را بوسه کند. ابتدا با کف گرگی لوطی رو برو شد. همچنین کاغذی که لوطی جماران به عنترش داد در جیب بغل گذاشت و تیکه کاغذغیر تا نشده دیگری بیرون آورده و گزارش دادو زمانیکه نشسته بود قیافه اش مثل برج زهر مار بود .

در خاتمه اینکه آیااین رژیم تروریستی و ضد بشری و کودتائی گذشته از 30 سال کارنامه و تجربه ی ننگینی که دارد. به خصوص با فضای فریادمرگ بر دیکتا تور و خامنه ای و احمدی نژاد و دولت کودتا استعفا، استعفا که همه جا طنین انداز شده است . مسئولان این رژیم کودتائی می توانند هر گز به اندازه سروسوزنی درفکر بر آوردن مطالبات انباشت شده وپرداخت ناشده ی مردم ایران باشند ؟ آنهم در شرایطی که برای خفه کردن صدای اعتراضی رقیب تهدید به کوبیدن سرش به سقف می شود و پرونده ی شرم آور نقض مستمر حقوق بشر و جنایت و خیانت و مرگ و ترور و تهدید و سانسور و زندان و شکنجه واعدام و سنگسار و فقر و بیکاری با تورم و گرانی با شکاف روز افزون عمیق طبقاتی دارد و شرایط پس از برگزاری نمایش کمدی شب خیمه بازی انتصابی و تقلباتی 22 خرداد بسیار طاقت فرسا تر از گذشته شده است . بدتر اینکه این شرایط مکمل سیاست صدور تروریسم و ارتجاع به برون مرز با سیاست مداخله گری در امور داخلی در کشور های خاورمیانه به ویژه در عراق شده است که اخیراً با تبانی وهمکاری نخست وزیر دست نشانده ی عراق نوری المالکی و سپاه قدس و بدر و پلیس دولت عراق دست به اقدام تهاجم بربر منشانه و جنایتکارانه و وحشیانه ی ضد بشری جنایت جنگی و جنایت علیه ی بشریت به قرار گاه اشرف زده شده است تا که ا لگوی مشابه تهاجم و سرکوب عزاداران تجمع کرده در مراسم چهلم ندا آقا سلطان در بهشت زهرا و خیابان های تهران شود. آری با اینگونه اقدامات تروریستی برون مرز و عملیات سرکوبگرایانه ضد بشری و جنایتکارانه ی داخل کشور و کار نامه ی 30 ساله ی ننگین انکار ناپذیر و با شکنجه گری و اعتراف گیری دادگاه محاکمه ی کمدی نمایشی تشکیل دادن که حتی اجازه داده نمی شود به وکیل مدافع آخوند محمد علی ابطحی تواب در دادگاه نمایشی – فرمایشی اش حضور داشته باشد که اکنون موجب بلند شدن صدای اعتراضی ملای سرمقاله نویس شده است . آیا به وضوح نشان از نامشروع بودن و به آخر خط رسیدن حکومت گران تروریستی و ضدبشری و کودتائی حاکم بر ایران نمی باشد. زیرا که چشم انداز سمت و سو و حرکت در بستر فروپاشی و تغییرات دمکراتیک در ایران می باشد؟

http://www.jomhourieslami.com/1388/13880512/index.html

هوشنگ - بهداد

دو شنبه 12 مرداد ماه سال 1388