تهاجم به قرار گاه مجاهدین در اشرف باتبانی عوامل انگلیس در ایران و عراق امکان پذیرشده است

خبر کوتاهی که در بخش ستون خبری جهت اطلاع 7 مرداد ورق پاره ی جمهوری اسلامی بازتاب داده شده است که قابل تعمق است زیرا که می تواند با طرح مشترک با عوامل انگلیسی دولت فخیمه ی رابطه داشته باشد که اخیراً بطور وحشیانه به مجاهدین قرار گاه اشرف در عراق تهاجم شده که محتوای این خبر چنین است :

"محمود المشهداني رئيس سابق مجلس عراق و رئيس جبهه مستقل گفت : تعدادي از نمايندگان مجلس عراق كه تابعيت دوگانه انگليسي و عراقي دارند سعي مي كنند توافق نامه امنيتي با انگلستان امضا كرده و آمريكايي ها را دور بزنند! به گزارش « تابناك » المشهداني افزود : تاكنون 3 بار اين پيشنهاد به هيات رئيسه ارائه شده و تاكنون پارلمان در اين خصوص مقاومت نشان داده است و اگر اين افراد موفق به اجراي اين معاهده امنيتي با لندن شوند صحنه سياسي عراق كاملا تغيير خواهد كرد و معادلات امنيتي منطقه نيز بر هم خواهد خورد. وي ناكارآمدي آمريكا در تامين امنيت نيروهاي خود و كشور عراق را دليل اين پيشنهاد دانسته و افزود : در انتخابات آينده عراق بايد مواظب باشيم كه هواداران انگليس مجلس را اشغال نكنند و با تقلب پست هاي كليدي كشور را از آن خود نكنند."

اما فراموش نشده است که چگونه سفر محمد جواد لاریجانی قبل از نمایش انتخابات 2 خرداد به دولت فخیمه ی انگلیس و ملاقات با فردی در لندن داشت که سپس سفیر دولت فخیمه ی انگلیس در تهران شد که از وی خواهان دولت فخیمه ی انگلیس حمایت از آخوند علی اکبرناطق نوری شده بود که رقیب محمد خاتمی بود. البته پس از فاش شدن این سفر و مأموریت محمد جواد لاریجانی این موضوع تبدیل به یک افتضاحی برای دار و دسته ی لوطی جماران شد .

از سوی دیگرزمانی که اخوی اش پاسدار علی لاریجانی رئیس صدا و سیما بود آنگونه در سیاست تبلیغ انگلیسی و ضد آمریکائی در پخش خبر های مربوط به اشغال نظامی عراق افراط گری می شد که مطبوعات دوم خردادی ها از این سیاست انتقاد کردندو خطاب به پاسدار انگلیسی علی لاریجانی سئوال کردند که مگر انگلیس در کناراشغال نظامی عراق شریک وهم پیمان نظامی آمریکا نمی باشد ودر عراق حضور ندارد و افزوده شد که چگونه است اگر مگس بر آسمان عراق پرواز کند بلافاصله علی لاریجانی در بخش خبری ضد آمریکائی صدا و سیما آن را به نیروهای آمریکائی مقیم در عراق نسبت می دهد ولی عجیب است که هیچگونه خبر و اثری از انگلیسی ها نیست انگاری که اصلاً اینان در عراق حضور ندارند ؟

همینطور زمانی بسیار کوتاه قبل از برگزاری نمایش خیمه شب بازی مجلس ارتجاعی هفتم بود که دو سال از تاریخ زلزله ی تاریخی بمب گذشته بود که نا گهان شاهزاده چارلز انگلیسی از بصره وارد تهران شد و در کاخ سعد آباد مورد استقبال خاتمی واقع شد . ظاهراً به عنوان همدردی کردن با زلزله زدگان بمب وارد تهران شد . در صورتیکه این شاهزاده انگلیسی نه به بم رفت ونه نظری در این موردداد . البته تا زمانی که ایشان در تهران بود با سکوت رضایتمندانه لوطی جماران مواجه شد . آنگاه مطبوعات نوشتند که این دیدار به نفع حامیان لوطی جماران و علیه مدعیان اصلاح طلبان تمام شد .

اما اکنون که باند مافیائی متحجر انگلیسی ها در ایران حاکم می باشند و دست به کودتا هم زده اند . ولی برای رد گم کردن سناریوی مشابه و تکراری ربوده شدن 15 ملوان انگلیسی با بازداشت کارکنان سفارت انگلیس در تهران تدارک دیده شد و تهدید شد که اینان جاسوس هستند ودر دامن زدن به اغتشاش و شورش های ایران این سفارتخانه نقش داشته است . تا جائیکه آخوند احمد جنتی در نماز جمعه تهدید به محاکمه ی کارکنان سفارت انگلیس در تهران به اتهام جاسوسی کرد . ولی شاهد بودیم که این متهمان جاسوسان انگلیسی به جای ماکمه شده آزاد شدند .

بنابراین اکنون عجیب نیست که یک جنایت ضد بشری که سند انکار نا پذیرجنایت جنگی علیه ی بشریت است در تهاجم وحشیانه به قرار گاه مجاهدین در اشرف اتفاق افتاده است که تعداد 7 مجاهد شهید و صد ها مجروح و تعدای ربوده شده اند چرا ناگهان پاسدار انگلیسی علی لاریجانی رئیس مجلس کمدی و دکوری و انتصابی ذوق زده وارد صحنه شده و با نمایش نشان دادن جای دوست ودشمن تبریک به نوری المالکی نخست وزیر دست نشانده ی لوطی جماران و پاسداران کودتا گر گفته و تأکید کرده است که می بایست خیلی زودتر اقدام می شد ووجود عراق از اینان پاک می شد . حا ل این اعتراف هورا کشی و ابراز شادمانی از این جنایت کردن از سوی یک مهره ی انگلیسی که آخر این ماه اخوی انگلیسی آخوندش صادق لاریجانی رئیس انتصابی کاخ مخروبه ی آلوده به فساد و رشوه و تبعیض قضائیه می شود . می بایست که پاسدار انگلیس علی لاریجانی از این سند جنایت جنگی علیه ی بشریت تهاجم به قرار گاه اشرف دفاع کند که گذشته از پیشبرد ادامه ی سیاست دولت فخیمه درعراق از سوی حامیان و بازندمان کودتای ننگین 28 مردادسال 32 می باشد. البته انتقام از توی لیست در آوردن نام مجاهدین از سوی انگلیس هم می باشد . زیرا که به وزیر کشور دولت فخیمه خارج شدن نام مجاهدین از لیست گروه و سازمان های تروریستی تحمیل شد . پس امکان زد و بند پشت پرده با دولت فخیمه علیه ی سیاست آمریکا در عراق و تقویت حامیان انگلیس در عراق و ایران وجود دارد. زیرا که محمود المشهدانی رئیس مجلس سابق عراق اخطار کرده است که حامیان انگلیسی در پارلمان عراق دارند تلاش می کنند که در انتخابات آینده ی پارلمان عراق حامیان طرفدار آمریکائی در پارلمان را حذف کنند . یعنی درست سیاستی که لوطی جماران و پاسداران کودتا گر در عراق علیه ی آمریکا دنبال می کنند .

پس بی دلیل نیست که این طرح مشترک عوامل دولت فخیمه در ایران و عراق علیه ی مجاهدین ساکن قرار گاه اشرف اجرا شده است که از طریق اعزام تروریست های آموزش دیده عراقی درایران از سوی سپاه پاسداران و لیست مزدوران 33 هزار اسامی افشا شده از سوی مجاهدین است که در کنارسپاه بدر در عراق و مدیریت و سازماندهی پاسدار دیپلمات تروریست حسن کاظمی سفیر رژیم تروریستی کودتائی در بغداد علیه ی مجادین طراحی شده است که در پوشش پلیس و ارتش عراق طرح ارتجاعی و استعماری بطور مشترک علیه ی مجاهدین ساکن قرار گاه اشرف را با تهاجم و حشیانه دنبال و اجرا کرده اند تا شاید راه برون رفتی از بحران لا علاج و بن بست همه جانبه ای یافت شود که لوطی جماران و پاسداران کودتاگر در آن دست و پا می زند و تصور شده که با خاموش کردن کانون انگیزه و مبارزه ی اشرف از کابوس فریاد های مستمر طنین انداز فریاد مرگ دیکتاتور وخامنه ای مردم ناراضی ایران خلاص یابند .

البته که این آرزو بگور بردنی می باشد . زیرا پیوند مبارزه ی مشترک مجاهدین قرارگاه اشرف با مبارزات مردم ایران که بطور مشترک فریاد می زنند ما زن ومرد جنگیم بجنگ تا بجنگیم و مرگ بر دیکتاتور و خامنه ای تومار مرتجعان استعماری دین فروش و جنگ افروز غارتگر و کودتاگر را ار هم خواهد پیچید و نوید دهنده ی آزادی و دمکراسی در ایران دمکراتیک در ایران خواهد بود.

هوشنگ بهداد

7 مرداد ماه سال 1388