"جیغ بنفش کشیدن سربازجو شریعتمداری ونسبت دادن خصلت های ضد انسانی و حیوان صفتانه ی خود به مجاهدین اشرف"

بازهم به سبک ویژه ی توبره و آخور خوری یا دوبله خوری کردن و ترکیب و تلفیق کردن اقدامات تروریستی با سیاست صدور ترو ریسم و ارتجاع به برون مرز و مداخله گری در امور داخلی کشور های منطقه به خصوص در عراق که جزو دیپلماسی تفکیک ناپذیر رژیم ضد بشری تروریستی کودتائی پاسداری می باشد اکنون هم در یادداشت روز ورق پاره ی اطلاعاتی – پاسداری - امنیتی و هم بخش خبر ویژه کیهان یک تیر چند نشان زده شده است . یعنی اینکه هم سیاست دخالت گری در امور داخلی عراق را دنبال کرده است . هم اقدامات تروریستی و تخریبی وناامن سازی و آشوبگری در عراق به حساب آمریکا و حامیان سابق حزب بعث نسبت داده شده است . هم اینکه به دشمن و خطر اصلی مجاهدین اشرف پرداخته است و از موضع فرا فکنانه از اینان تروریست های مقلوک نام برده شده است .

خلاصه این سربازجوی بد نام و منفور و هذیان ووارونه گو ثابت کرده است که دولت عراق نه اینکه مستقل نمی باشد ، بلکه دارای نخست وزیر پاپت و آلت دست لوطی جماران نا مشروع و پاسداران کودتا گر می باشد که تصمیمگیری برای المالکی در بیت لوطی جماران در تهران اتخاذ می شود . به خصوص در شرایط کنونی که اوضاع پاسداران کودتاگر و لوطی جماران عجیب آشفته و متزلزل شده است به ویژه اینکه رژیم تروریستی کودتائی پاسداری نا مشروع در رأس شقه شده است و شکاف میان شان هرروز عمیق تر می شود وپس از نمایش خیمه شب بازی انتصاباتی 22 خرداد و یک دست شدن با کودتا نه اینکه موجب تسلط بر اوضاع و حذف بی هزینه ی رقیب مغلوب و انحصاری کردن قدرت نشده است ، بلکه موجب گستردگی تضاد و اختلافات و افشاگری ها در همه سطوح شده است که سبب شد هم توهم مردم نسبت به ماهیت جانیان حاکم در گیر قدرت ریخته شود. هم اینکه فریاد های ادامه دار مرگ بر دیکتاتور و خامنه ای آنگونه مداوم وهمه گیر شده است که باعث در هم ریختن اعصاب کودتاگران پاسدار شده است آنگونه که دست بهر گونه ترفند و توطئه و اقدام همچون ضرب و شتم و کشتن و مروح کردن و باز داشت های گله ای و شکنجه برای اعتراف گیری و نمایش کمدی محاکمه ی فله ای زده می شود و قربانیان طوطی شده در بازداشتگاه ها را وا دار به اعتراف در بیدادگاه های نمایشی می کنند درست نتیجه ی معکوس بر جای می گذارد . زیرا که هم بازتاب انتقاد و نامه نویسی داخل کشور پیرامون چگونگی شکنجه های اعمال شد ی ضد انسانی در باز داشتگاه ای قرون وسطائی شده است . هم اینکه فشار تبلیغاتی گسترد ه ی برون مرزی با انتقادات فراوان همراه داشته است .

بطوریکه طرح مشترک جنایتکارانه ی لوطی جماران نامشروع با دست نشانده اش نوری المالکی نخست وزیر عراق که در تهاجم وحشیانه به قرار گاه اشرف انجام گرفت مرتکب اقدام سند جنایت علیه ی بشریت شدند که بر ضریب افشا شدن این جانیان در داخل عراق و ایران و برون مرز افزوده شده است . آنچنان که این اقدام جنایتکارانه بر خلاف انتظار طراحان جنایتکار مهاجم موجب خاموش شدن صدای اعتراضی مجاهدین اشرف نشد ، بلکه بیشتر موجب گره خوردن پیوند مبارزه مشترک مجاهدین اشرف با داخل کشور شده است تا جائیکه آلوده ترین مطبوعات رژیم کودتاگران تروریستی و کودتائی نا مشروع ورق پاره ی کیهان سر بازجو حسین شریعتمداری مجبور به متمر کز شدن برروی مجاهدین اشرف شده است و بدون توجه به کار نامه ی ننگین و سیاه محکومیت نقض جهانی حقوق بشر رژیم مطرود و منزوی شده ی منطقه ای و جهانی تروریستی کودتائی نامشروع پاسداری دارد و با فراموش کردن اینکه نام ارگان فاشیستی سپاه پاسداران از سوی آمریکا در لیست تروریست گذاشته شده است . اما اکنون از موضع خود زنی و فرار به جلو مبلغ و جارچی پدر خوانده ی تروریست جهانی قربانیانش را تروریست خطاب کرده است و خشم و کینه ووحشت حیوانی خود نسبت به مجاهدین اشرف را به معرض نمایش گذاشته است به امید اینکه پیا مغیر مستقیم به آمریکا داده باشد که به جای توجه کردن به نامه ی انتقادی مریم رجوی که به مقامات آمریکائی گوشزد کرده است که چرا در تعهد حفاظت و مراقبت از مجاهدین اشرف پیمان شکنی کرده است . باید تلاش کند که بر ای اخراج کردن شان از اشرف با نخست وزیر دست نشانده ی اامالکی همکار ی کند .

در خاتمه اینکه سر بازجو حسین شریعتمداری همکار سعید امامی واجبی خور که دست در اقدامات پیگیری و ترور مخالفین به خصوص مجاهدین در برون مرز داشته است و 30 سال است که سابقه ی جنایت شکنجه گری و بازجوئی و تحریف گری و تواب سازی و تنظیم کردن کیفر خواست در زندان دارد و یکی از منفور و بدنام ترین مهره های رژیم تروریستی و کودتائی و پاسداری نامشروع می باشد. اکنون با جیغ بنفش کشیدن تمام خصلت های ضد انسانی و حیوان صفتانه ی خود و پاسداران تروریست و بازجویان آدمکشان حرفه ای را به مجاهدین اشرف نسبت داده است تا که ثابت کند چه وحشت تمام ناشدنی از اینان دارد ؟

هوشنگ – بهداد
مرداد ماه22 سال 1388