روزنامه ی جمهوری اسلامی سه شنبه 20 مرداده ماه سال 1388

نقد و بررسی " بايسته هاي هدفمندي يارانه ها "

"از سر گیری جنگ و تضاد و اختلافات میان دولت نامشروع با مجلس دکوری و کمدی و انتصابی مجلس هشتم پیرامون بازی تکراری ونخ نما شده ی هدفند کردن رایانه ها "

ترفند و مانور تبلیغاتی – انتخاباتی یارانه های نقدی که چاشنی تبلیغات سیاست توزیع مجانی سیب زمینی دولتی شده بود و در نهایت منتهی به پیروزی پاسدار گماشته احمدی نژاد و حذف موسوی و شکست رقیب مغلوب شده است . اکنون معلوم نیست که چرا زمانی که بازی نمایش خیمه شب بازی انتصاباتی تمام شده است . برای چه دوباره پرونده ی هدفمندی یارانه ها گشوده شده است ؟ زیرا که مگر در 30 سال گذشته مردم ایران محلی از اعراب داشته اند که حال می بایست دارای حق و حقوقی هم باشند ؟ آنهم در شرایطی که پاسداران با لوطی جماران نا مشروع دست به کودتا زده و رقیب مغلوب را نه حذف کرده اند بلکه سران مدعی اصلاح طلبان را با بد ترین توهین و اتهامات سنگین مورد مخاطب قرار داده اند و رده های پائین و میانی اش را بطور گله ای بازداشت کرده ودر اسارت یا اردوگاه بدتر از جنگی آلمان هیتلری و نازیسم باز داشت و نگهداری ورفتاری بس ناشایست تر از آن دورن با اسرا یا قربانیان انجام می دهند و بصورت کاروانی و زنجیر بر پا در دادگاه های نمایش فرمایشی استالینیستی به محاکمه کشا نیده اند و متهمان همچون طوطیان دست آموز و تعلیم دیده آنچه به اینان دیکته و تزریق شده وآموخته اندبا زور اعتراف و تکرار می کنند تا که بگویند جاسوس های بیگانه و همکاران دستگاه های اطلاعاتی و امنیتی آمریکا و انگلیسی می باشند وطرح انقلاب مخملین بر اندازی و آتش زدن مساجد و ساختن بمب همچون کوکتل مولوفن ( مولوتف) داشته اند .

البته که سهم عدالت دولت و رایانه های هدفمند در بازداشتگاه کهریزک آنگونه بصورت رفتار مکتبی داده شده است که کروبی پس از شنیدن گزارش بازداشتگاه کهریزک، اعتراف کرده است که تا صبح خوابش نبرده و مجبور شده است تا که نامه به روباه مکار رفسنجانی بساز و بفروش بنویسد و گزارش فجایع و جنایت دهد تا که وی در دیدار با لوطی جمارا نامشروع در میان بگذارد .یا اینکه در مجمع مصلحت نظام و خبرگان این موضوع را پیگیری کند . البته روباه مکار برای حفظ موقعیت خود و شانه خالی کردن از عدم پیگیری این قضیه تر جیح داده است که با جا خالی دادن حضور این هفته خود در نماز جمعه ی تهران عقب نشینی کند و اعلام نماید که بدلایل فضای سیاسی کنونی و عدم سو ء استفاده کردن رفسنجانی این هفته در نماز جمعه تهران حضور نمی یابد.

از سوی دیگر مگر در شرایطی که تق نامشروع بودن عمود خیمه ی نظام لوطی جماران در آمده است و هرروز و شب مرگ بر دیکتاتور و خامنه ای نثارش می کنند . بدتراینکه پس از برگزاری نمایش خیمه شب بازی انتصاباتی 22 خرداد که با کودتای پاسداران جای موسوی را پاسدار گماشته احمدی نژاد گرفته است که در مراسم تنفیذ و تحلیف با غایب بودن رفسنجانی و خاتمی موسوی و کروبی و ناطق نوری و برخی از نمایندگان مجلس کمدی و دکوری و انتصابی هشتم بیش از پیش بر بی اعتباری و نا مشروع بودن لوطی جماران و گماشته پاسدارش احمدی نژاد مهر تأئید زده شده است و با توجه به کارنامه ی 4 سال گذشته ی دولت مدعی ساده زیست و عاشق خدمت گزاری به مردم ایران که شاد بوده ایم چگونه به جای بردن نان بر توی سفره های خالی محرومان تورم و گرانی و فقر و بیکاری تحویل داده شد . پس مشخص است که انتظار از چنین دولت نامشروعی که بتواند یارانه ی هدفمند به نفع محرومان وتهی دستان تعقیب کند همانقدر خوش بینانه است که 4 سال پیش برای منتظران دریافت نان بر توی سفره های خالی خاب رؤیائی و طلائی بود. یعنی اینکه هر گز نمی توان باور کرد که هدفمند کردن یارانه ها می تواند در خدمت مردم و اقتصاد ورشکست کشور باشد . به خصوص اینکه مقاله نویس پیرامون تاریخچه ی بحث هدفمند کردن یارانه یچ ند دهه ی گذشته این چنین گزارش داده است :

واقعيت اين است كه بحث هدفمندي يارانه ها و اصلاح شرايط موجود كه بيشتر از چند دهه در كشور در حال اجراست و لطمات فراواني نيز به زيرساختهاي اقتصادي ما وارد آورده است مسئله اي نيست كه هيچ صاحبنظر اقتصادي آن را رد كند"

مهمتر اینکه به جای تعامل اختلاف و تضاد آنگونه میان رئیس دولت نامشروع احمدی نژاد با علی لاریجانی رئیس پاسدار انگلیسی مجلس دکوری و کمدی و انتصابی عمیق می باشد که رجا نیوز حامی دولت به دلیل اینکه پاسدار علی لاریجانی بعد از ظهر 22 خرداد به موسوی زنگ زده و تبریک پیروزی گفته بود اکنون فاش کرده است که مدرک دکترای این پاسدار علی لاریجانی قلابی می باشد . همانگونه که کشف شده است دکترای اقتصاد احمد توکلی از انگلستان نیز قلابی می باشد . زیرا که گزارش شده است وی بدون مدرک فوق لیسانس در مدت 11 ماهه دانشجوی بورسیه ای در انگلستان بدون همراه بودن عیال در کشور فخیمه ی انگلیس معجزه آسا نائل به دکترای اقتصاد شده است.

در خاتمه اینکه اگر چنانچه موضوع هدفمند کردن یارانه ای در دستور کاردو نهاد ار تجاعی قرار گیرد گذشته از رقابت و تضادی که با همدیگر دارد دارند . هدف نهائی وحشت از تحریم های فروش بنزین ناشی از تحریم های مرتبط به پروژه ی هست ای می باشد که لوطی جماران نا مشروع و پاسداران کودتا گر زیر باز متوقف کردن غنی سازی اورا نیوم وعدم تلاش برای دسترسی به سلاح هسته ای نمی روند دارند و هر گز هم از پیگیری این پروژه کوتاه نمی آیند . بنابراین از هم اکنون با جیره بندی کردن و توزیع سهم کمتر توزیع بنزین در شرف نوعی پیش گیری وآماده باش از واکنش نارضایتی عمومی می باشد به ویژه اینکه پیش بینی احتمال تهاجم نظامی به تأسیسات از سوی سرائیل نیز می باشند . مشروط بر اینکه 0 3 سال است که رژیم ضد بشری و غارتگر و عوامفریب و دین فروش کودتا گر تروریستی نه در خدمت مردم ایران نبوده است ، بلکه جز جنایت و خیانت و جنگ افروزی و سرکوب و ضرت وشتم و ارعاب و خفقان و بازداشت و شکنجه و اعدام و سنگسار و تحمیل فقر و بدبختی و تورم و گرانی انجام نداده است که اکنون می بایست دچار خوشباوری شد که گویا هدفمند کردن رایانه ها قرار است که به نفع مردم ایران به خصوص تهی دستان و محرومان اقدامی شود.

هوشنگ - بهداد

http://www.jomhourieslami.com/1388/13880520/index.html

سه شنبه 20 مرداده ماه سال 1388