روزنامه ی جمهوری اسلاامی یکشنبه 8 شهر یور ماه سال 1388

نقد و بررسی سر مقاله " آخرين برگ پرونده مرد دو پهلو"

" ابراز نگرانی از آخرین گزارش محمد البرادعی و اعتراف به نا امیدی از جانشین وی "

ملای سرمقاله نویس بدون آنکه توضیح دهد که در 12 سال گذشته پیرامون پروژه ی هسته ای چه اتفاقات مهم و مخرب داخلی و برون مرزی افتاده است و چه مصیبت های سنگین و نا روائدی به مردم ایران تحمیل شده است؟ یعن اینکه در دفاع از پروژه ی هسته ای چه تعداد قطعنامه های تحریم در شورای امنیت سازمان ملل تصویب شد و چه تأثیراتی بر روی افزایش وابستگی بیشتر به و اردات کا لا ها به کشور داشته است و چطوری موجب روند رشد تورم لجام گسیخته گرانی و فقر و بیکاری در جامعه شده است؟

از سوی دیگر چگونه در راستای تلاش لهداف پروژه ی هسته ای سبب راه اندازی جنگ 33 روزه ی حزب الله لبنان و جنگ 21 روزه ی حماس با اسرائیل از سوی سپاه پاسداران و لوطی جماران شده است ؟ همینطور چگونه باعث رشد ضریب صدور تروریسم و ارتجاع به برون مرز و پیگیری سیاست مداخله گری در امور داخلی کشور های همجوار به خصوص عراق شده است؟ یا اینکه چگونه اقدامات ترور یستی و نا آرام سازی در عراق را افزایش داده است ؟

مهمتر اینکه برای تسلط بر تأسیسات هسته ای و شتاب دادن به دسترسی به سلاح هسته ای چگونه دو فقره طرح کودتای یک دست سازی رژیم تروریستی قرون و سطائی در 4 تیر سال 84 و 22 خرداد 88 بمرحله اجرا گذاشته شد و کودتا گران پاسدار قدرت را قبضه کرده و رقیب را حذف کردند ؟ همینطور از طرف دیگر ملای سر مقاله نویس فراموش کرده است که آن زمان که محمد البرادعی به ایران دعوت می شد و در بیت رهبری بدیدار لوطی جماران می رفت و زد و بندهای پشت صحنه با وی می شد. یا اینکه چگونه پاسدار علی لاریجانی به عنوان پیک ویژه به مصر سفر کرد و دیدار پنهانی و خصوصی با محمد البرادعی انجام داد که اکنون وی متهم به مرد پرونده ی دوپهلو در 12 سال گذشته شده است .

در خاتمه اینکه پرسش است که مزایای پروژه ی هسته ای در این مدت 12 ساله برای مردم ایران چه دستآوردی در بر داشته است که چنین مسئولان عوامفریب و دین فروش و شیاد و شار لا تان و دروغگو بطور جدی این پروژه ی را دنبال کرده اند و در دفاع کردن از آن پیوسته مدعی شده اند که مردم ایران پشتیبان پروژه ی هسته ای بوده اند و فرصت طلبانه همه جا به نام ملت دهان چاک داده شده و از پروژه و اهداف هسته ای دفاع شده است. عجیب تر اینکه سیاست پنهانکاری و وارونه گوئی و یکی به نعل و یکی به میخ زدن که جزو اساس و شالوده ی دیپلماسی خارجی و سیاست فرصت سوزی هسته ای مسئولان رژیم تروریستی کودتائی ضد مردمی می باشد اکنون اینگونه صفات و سیاست به البراعی رئیس سازمان بین المللی انرژی اتمی نسبت داده شده است تا که نتیجه گیری شود که نقش آمریکا در این گزارش البرادعی اهداف نظامی هسته ای رژیم تروریستی کودتائی زیر سر آمریکا می باشد و تأکید شده که امیدی به موضع گیری جانشین البر ادعی به نفع اهداف هسته ای نمی باشد زیرا که رئیس جدید هم موافق تلاش بری دسترسی به سلاح هسته ای نمی باشد .

هوشنگ – بهداد

http://www.jomhourieslami.com/1388/13880608/index.htmlیکشنبه 8 شهر یور ماه سال 1388