"12 سال انتظار طراحی سریال اجرای شوهای اعتراف گیری ومحاکمه رقیب در بیدادگاه "

سریال کمدی اعتراف گیری و محاکمه در بیدادگاه نمایشی فرمایشی که مشتی طوطی به صف نشسته شده که یکی پس از دیگری آنچه برایش شان بازجویان در خدمت پاسداران کود تا گر تهیه و تنظیم کرده اند تکرار می کند . نتیجه ی 12 سال انتظار و تلاش پیگیر است که برای برای تو طئه ی چنین روزهائی شبانه روززحمت کشیده شده است. حتی دو بار پیش در آمد کودتای 4 تیر 84 و 22 خرداد 88 برایش طراحی و اجرا شده است تا که اکنون در ادامه ی نمایشات اعتراف کنی تلویزیونی به هدف مهم تقاضا و بیان انحلاال حزب مشارکت و سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی متعلق به رقیب مغلوب زمانش فرا رسیده است . برای همین است که در گزارش از پبیش تعین شده خبر گزاری پاسداران کودتا گر فارس که لینکش چنین است :

http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8806031574

به نقل از سعید شریعتی گفته شده است نفر اول لیست حزب مشارکت با نفر آخر لیست اعضای مرکزی این حزب در بیدادگاه فرمایشی حضور دارند . آری چون جنگ قدرت و ثروت و حذف رقیب برای یک پایه کردن رژیم تروریستی کودتائی بشدت ادامه دارد و بهر بهائی می بایست که و قبضه ی انحصاری کردن قدرت پیگیری شود . پس می بایست که از سوی پاسداران و با پشتیبانی لوطی جماران برای حذف رقیب طرح کودتا اجرا می شد تا که رئیس دولت مدعی خدمت گزاری به مردم ایران موفق شود سهم عدالت دولتی با ادعای اصول گرائی با چاشنی ضرب و شتم و تهاجم معترضان و کشتن و مجروح کردن و بازداشت های گله ای شان همراه با شکنجه های جسمی و تجاوزات جنسی برای اعتراف گرفتن ازشان داده می شد تا که بتوانند در بیداد گاه نمایش محاکمه ی فله ای حضور یابند و این متقاضیان سهم عدالت دولتی شان را در یافت می کردند.

همچنین گزارشگر خبر گزاری فارس که در خدمت پاسداران کودتاگر است به نقل از پاسدار بسیجی هم شهری لوطی جماران علی خامنه ای برای جو سازی کردن علیه ی بازداشت شدگان رقیب مغلوب و به زور اعتراف کنند گان اینگونه نسخه تجویزی نقل قول کرده است:

"سرلشكر فيروزآبادي:اساتيد و متفكران در اعترافات طراحان كودتاي مخملي تأمل كنند." خبرگزاري فارس: رئيس ستادكل نيروهاي مسلح گفت: جامعه انقلابي از نخبگان فكري و سياسي، علماي حوزه‌هاي علميه و اساتيد دانشگاه‌ها انتظار دارند كه براي حل مسائل مختلف به نداي رهبر معظم انقلاب در نهضت نرم‌افزاري و ايجاد كرسي‌هاي نظريه‌پردازي همت كنند.

همینطور با زهم همین گزارشگر خبر گزاری فارس پاسداران کودتاگر از فرماندار شهر کرد هم ایالاتی استاندار تهران حامی دولت نا مشروع که نماینده مردم شده است این چنین علیه ی متهمان رقیب مغلوب گزارش داده است :

" سعیدزمانیان فرماندار شهركرد: "مردم منتظر مجازات متهمان رديف اول هستند"خبرگزاري فارس: فرماندار شهركرد گفت: مردم منتظر محاكمه و مجازات متهمان رديف اول اغتشاشات پس از انتخابات هستند.

بالاخره اینکه از سوی همین گزارشگر یک گزارش تکمیلی اعترف گیری دیگر به نقل از محمد قوچانی پیرامون دستگیری کروبی را اینگونه نقل قول کرده است:

"مهدی کروبی را بازداشت کنید!"سایت حامی دولت جهان نوشت: محمد قوچانی سردبیر روزنامه اعتماد ملی که از چندی پیش در زندان به سر می برد، خواستار بازداشت مهدی کروبی شد. کاظم جلالی عضو کمیته ویژه مجلس برای بررسی بازداشتی‌های اخیر ، با اشاره به دیدار اخیرش با محمد قوچانی گفت: قوچانی با قبول نگارش بیانیه های کروبی اعلام داشته است که مطالب و بیانیه های مطرح شده توسط مهدی کروبی و مشاورانش دیکته می شد و من فقط آنها را به نگارش در می آوردم. وی ضمن ابراز ناراحتی از دلیل بازداشتش اعلام کرده است که "مقصر اصلی کروبی است بروید او را بگیرید هر چقدر برای کروبی محکومیت صادر کردید من نصفش را قبول می کنم." گفتنی است کروبی قبل و بعد از انتخابات چند بیانیه تند در مورد تقلب در انتخابات صادر کرده بود که اشاره محمد قوچانی به این بیانیه ها بوده است"

جالب تر اینکه حداد عادل هم منقل لوطی جماران و کلان دزد انگلیسی که اخیراً باتفاق عیال به انگلیس سفر داشت تا که بصورت پیک ویژه هم پیام ببرد و هم پیام آورد . ضمن اینکه در فروشگاه های لباس زنانه لندن برای عیال خرید هم کرد که اکنون این تازه از سفر دولت فخیمه ی انگیس باز گشته از دچار حیرت شدنش از سکوت دستگاه آلوده به فساد و رشوه و تبعیض قضائیهبرخی شخصیت ها و فرزندان شان گفته است تا که انتقام مرگ بر پدر دامادش و خیر ندیدن خودش یعنی مجتبی خامنه ای را کرده باشد که اکنون با زهم خبرگزاری پاسداران کودتاگر فارس اینگونه خبرش را بازتاب داده است:

"حداد عادل در نطق‌ميان‌دستور:سكوت قوه قضائيه درباره برخي شخصيت‌ها و فرزندان آنها مردم را دچار حيرت مي‌كند. " خبرگزاري فارس: رئيس دوره هفتم مجلس شوراي اسلامي گفت: سكوت و كم كاري قوه قضائيه در خصوص شايعاتي در مورد فعاليت‌هاي برخي از شخصيت‌ها و فرزندان‌ آنها مردم را دچار حيرت مي‌كند چراكه شايعه ميكروبي است كه در تاريكي و ابهام رشد مي‌كند.

در خاتمه اینکه آیا هنوز هم می توان تصور داشت که ادعای کمدی لوطی جماران نا مشروع مبنی بر اینکه 40 میلیون رأی یا اینکه 85% جمعیت کشور رأی به مشروعیت این رژیم تروریستی کودتائی نا مشروع مردم ایران دادند نه اینکه واقعیت ندارد ، بلکه یک توهین آشکار به درک و شعور و فهم مردم ایران می باشد ؟ زیرا که اگر چنانچه واقعیت دارد سئوال است که کدام کشور مردمی اینگونه اقدامات ضد بشری اعتراف گیری وبی هویت کردن می کند و برای حذف رقیب و انحصاری کردن قدرت حاضر است که این چنین دست به طراحی اتهام و توطئه های ضد انسانی علیه ی مهره های کلیدی خودش بزند؟

هوشنگ – بهداد

4 شریور ماه سال 1388