"شیوه ی برخورد با وکیل مدافع وعضو کانون مدافعان حقوق بشر و کار برد عدالت"

وقتی شرایط کنونی کودتای پاسداری ادامه ی همان قول 30 پیش خمینی شیاد باشد که گفته بود حکومت آینده از مستضعفان و پا برهنگان است. همچنین وضعیت اقتصادی معادل رشد تورم و گرانی لجام گسیخته و فقر و بیکاری روز افزون شده باشد که 80% جمعیت کشور را در زیر خط فقر اقتصادی کشانیده است که دنباله تز معروف اقتصاد مال خر خمینی شیاد است که رفسنجانی مکار وبساز و بفروش آن را با تز مشکل ارزانی و نه گرانی ترکیب و تلفیق کرد . سپس پاسدار گماشته احمدی نژاد با عدم باور به تئوری اقتصادی متبلورش کرد که در نهایت منتهی به بی پاسخ ماندن سئوال 300 میلیارد درآمد فروش نفت در 4 سال گذشته شدکه پرسشگری شده کجا رفته است ولی جواب منجر به اقدام سیاست توزیع سیب زمینی سبز کرده ی دولتی برای جلب آرای انتخاباتی شد .

از طرف دیگر زمانیکه سرکوب و استبداد و ارتجاع و خفقان و تک صدائی معادل ادعای آزادی در حد بهترینش به خصوص در نطق های پیش از دستور پارلمان و بر گزاری نمایش خیمه شب بازی انتخابات در جهان شده است . بعلاوه موقعی که زندان آنهم قتلگاه اوین دانشگاه آدم سازی شده باشد که بازجویان و فارغ التحصیل هایش متجاوز فاعل و دانش آموختگانش قربانیان مورد تجاوز شدگان جنسی مفعول با مقعد پاره و روده ی عفونی اند که در این آموزشکده کهریزک بهردو مورد فاعل و مفعول این چنین آموزش و تعلیم داده می شود و تولیدی دارد. به خصوص اینکه در زمان بسیار کوتاه این دانشگاه تولید کننده یا بازداشتگاه های ذوب آدم با شیوه ی اعتراف گیری 180 درجه اندیشه و تفکر جراحی و تغییرداده می شود آنچنان که از هر حمام سونائی مدرنی در جهان اندام های انسان های دگر اندیش خراطی می شود . مهمتر اینکه همه متهمانش داو طلبانه طوطی می شوند که هر چه یاد گرفته اند چگونه بطور گله ای – فله ای در بیداد گاه نمایشی و فر مایشی تکرار کنند که هم خود وهم سران شان جاسوس بیگانه و خائن و برانداز انقلاب مخملین بوده اند . عجیب ر اینکه برخی هم مخترع و مبتکر و نوآور هم می شوند . آنگونه که کوکتل مولوتف به کوکتل مولفن تبدیل می شود تا که بیشتر توان و ظرفیت انفجار وتخریب و آتش زدن اتوبوس و مساجد را داشته باشد .

در چنین شرایط و آشفته بازاری که خر صاحبش را بنده نیست. چرا نباید وکیل مدافع که عضو کانون مدافع حقوق بشر می باشد باز داشت شود تا که با مورد ضرب و شتم قرار گیرد وبرای تهدید کردنش صحنه سازی از طبقه سوم به پائین پرتاب کردنش ترتیب داده شود تا وادار به اعترافش کنند و بگوید خود و اعضای این کانون خائن می باشند تا که معنی رعایت حقوق بشر و شیوه دفاع از آن را بصورت مکتبی و عملی یاد بگیرد که چگونه است و توی باغ بیاید و متوجه شود که برای چه سعید مرتضوی که بازجو وشکنجه گر و قاتل خانم زهرا کاظمی عکاس و خبر نگار ایرانی تبعه ی کا نادا است چرا در برابر انتقاد مدافعان حقوق بشر صدور احکام دار زدن تعداد نگون بخت پرورش یافتگان رژیم ضد بشری کودتائی پاسداری را در یک روز در زندان اوین صادر و اجرا کرد و آن را عین حقوق بشر دانست؟ تازه اخیراً گزارش شده است که بدلیل فعالیت قابل توجه در دو ماه گذشته صدور احکام ضرب و شتم و کشتن و مجروح نمودن و بازداشت شدگان معترض با شکنجه ی جسمی وتجاوز جنسی برای اعتراف گرفتن و محاکمه کردن شان بستر ساز و دستمایه ی بیلان عملکرد تدوین شده تز دکترایش از دانشگاه آزاد وی شده است و موفق به دریافت نمره ی 19 هم شده است . یعنی اینکه نمونه ی آزمون و دریافت نمره قبولی اش معادل همان آزمون الهی مورد نظر ولی فقیه یا لوطی جماران شده است که رفسنجانی با همه مکاری و پیشینیه ی بساز و بفروشی و زد و بند داشتنش نه اینکه این آزمون را پاس نکرد ، بلکه رفوزه شد.

همچنین حمید حمیدی یادداشت روز نویس ورق پاره ی کیهان امروز 28 مرداد که سالگرد و یاد آور کودتای ننگین 28 مرداد و سقوط حکومت دمکراتیک زنده یاد دکتر مصدق می باشد اکنون که ادامه ی دستآورد این کودتای ننگین حکومت 30 ساله در ایران شده است مدعی شده که در اسلام ادعائی مورد نظر قاضی نماینده ی خدا برروی زمین برای عدالت است . بنابراین خدائی که ولی فقیه لوطی جماران باور دارد و نماینده اش می باشد و دین را ابزار جنایات و خیانات و اعمال ضد انسانی و عوامفریبی و شیادی و جنگ افروزی و غارتگری کرده است . چرا نباید که امثال سعید مرتضوی هم طبق ادعای قلم بر دست یادداشت روز نویس ورق پاره ی کیهان اینهم نماینده ی این خدا برای اجرای عدالت در دستگاه آلوده به فساد و رشوه و تبعیض قضائیه باشد تا که با یک وکیل مدافع و عضو فعال کانون مدافع حقوق بشر در زندان اینگونه رفتار شود تا که معنی واقعی قاضی نماینده خدا و عدالت مورد ادعا ثابت شود که اینگونه می باشد:

"ضرب و شتم شدید محمد علی دادخواه در زندان"دکتر محمدعلی دادخواه، که از تاریخ 17 تیرماه در بازداشت به سر می‌برد، در زندان به شدت مورد ضرب و شتم قرار گرفته است. این وکیل عضو کانون مدافعان حقوق بشر برای اعتراف علیه این کانون مبنی بر اینکه اعضای آن خائن هستند، به شدت زیر فشار بوده است.یک منبع آگاه به «موج سبز آزادی» خبر داد که دکتر محمدعلی دادخواه، وکیل دادگستری که از تاریخ 17 تیرماه در بازداشت به سر می‌برد، در زندان به شدت مورد ضرب و شتم قرار گرفته است.این منبع آگاه به موج سبز آزادی گفت: آقای دادخواه برای اعتراف علیه کانون مدافعان حقوق بشر مبنی بر اینکه اعضای این کانون خائن هستند، به شدت زیر فشار بوده است. به گفته این منبع آگاه، بازجویان علاوه بر ضرب و شتم شدید دکتر دادخواه، او را از طبقه سوم یک راه پله مارپیچ به سمت پایین هل می‌دادند و سپس در حین سقوط او را می‌گرفتند.این منبع تاکید می‌کند که آنها چندین بار این شکنجه وحشیانه را بر آقای دادخواه اعمال کرده‌اند، اما به‌رغم همه این فشارها، دکتر دادخواه زیر بار اعترافات مورد نظر بازجویان نرفته است.گزارش موج سبز آزادی همچنین حاکی است، همزمان با این فشارها کودتاگران در تلاش‌اند تا با دستگیری مجدد دختر دکتر دادخواه، وی را برای اعترافات دروغین تحت فشار قرار دهند. آنها حتی یک بار نیز به دروغ به آقای دادخواه گفته‌اند که دخترش را بازداشت کرده‌اند.لازم به یادآوری است که ملیحه دادخواه به همراه پدرش و تعدادی دیگر از همکارانش در موسسه حقوقی راد، در روز چهارشنبه ۱۷ تیرماه توسط مامورین لباس شخصی بازداشت شد. اما همان شب و پس از انتقال به کلانتری نیلوفر، همگی آنها به جز محمدعلی دادخواه آزاد شدند.دکتر دادخواه نیز پس از تحمل یک ماه حبس در سلول انفرادی، در روز ۱۷ مرداد ماه به بند عمومي زندان اوين منتقل شد."

در خاتمه اینکه آیا هنوز مدعی یافت می شود که آنقدر خوش بین باشد که بازهم باور داشته باشد این رژیم ضد بشری کودتائی پاسداری تغییر پذیر و اصلاح شدنی می باشد و قبول دارد که باید همچنان چشم به جناحی از آن دوخت به امید اینکه انشاء الله گربه است .؟ یا نه می بایست همگام با مبارزات مردم ایران شد و باز گو وباز تاب دهنده ی فر یاد و پژواک اعتراضی مرگ بر دیکتاتور و خامنه ای در برون مرز شد و تلاش همه جانبه برای تغییرات دمکراتیک در ایران کرد برای اینکه دیگر جای پرسش باقی نمی ماند وقتی با وکیل مدافع حقوق بشر اینگونه در زندان رفتار و تهدید می شود تا که اعتراف کند خود و سایر اعضای این کانون خائن می باشند دیگر نیاز به گفتن ندارد که گفه شود با سایر متهمان و قربانیان چگونه در باز داشتگاه ها بر خورد می شود ودر قتلگاه کهریزک چه گذشته است و چرا با با توم و تجاوز جنسی و شکنجه فیزیکی و جسمی برای مدعیان و متقاضیان پس گیری رأی با اصطلاح حامله کردن پذیرائی می شود؟ سئوال است که غرب مماشات گر با سیاست خائنانه ی کثیف تجارت نفت و خون خود و ذبح کردن حقوق بشر اکنون چه پاسخی دارد ؟ آیا با افشای اینگونه اسناد معتبر تکان دهنده ی جنایت علیه ی بشریت تصمیم دارد تجدید نظر کند یا نه همچنان به سیاست پلید مماشات گری و تجارت خون و نفت خود ادامه دهد و خود را شریک جرم جنایت علیه ی بشریت حاکم بر ایران نماید؟

هوشنگ – بهداد

28 مرداد ماه سال 1388