نقد و بررسی " قصه چه بود (يادداشت روز)" روزنامه ی کیهان دو شنبه 12

باز هم با پاک کردن صورت مسئله تلاش مذبوحانه شده تا که بافرافکنی رقیب مغلوب مقصر و متهم وقایع اخیر ناشی از اقدامات جنایتکارانه کودتای پاسداران و لوطی جماران نامشروع شوند"

به نظر می رسید ه 30 سال نیاز به زمان داشت تا که معنی و مفهوم جنگ خانمان بر انداز ضد ملی و ضد میهنی ایران و عراق که از سوی خمینی شیاد و پاسداران جنایتکاران جنگ افروز نعمت خوانده شد تا مشخص شود که هدف این نعمت الهی برای کودتاگران چشم دوخته به قدرت از طریق کودتا چیست و برای چه جنگ ضد ملی و ضد میهنی را 7 سال ادامه دادند تا که از موضع خفت و خواری جام زهر شکست را توی حلقوم خمینی بریزند تا بتوانند جنگ را آنقدر ادامه دهند تا ارتش را به سلطه ی خود در آورند و زمینه ی کودتای پاسداری را فراهم سازند . البته در پناه و چتر جنگ که شیادانه دفاع مقدس نام نهاده شده بود سیاست حذف مخالفان و قتل عام زندانیان سیاسی و صدور تروریسم و ارتجاع و دخالت گری و بحران آفرینی و جنگ افروزی به برون مرز و کشورهای هم جوار نیز دنبال شد .

همچنین بموازات آن جنگ قدرت و کسب ثروت باندی و جناحی برای حذف رقیب و قبضه قدرت و انحصاری کردنش با غارتگری های نجومی ادامه داشته است تا اینکه منتهی به دو کودتای خاموش و خزنده ی 4 تیر و کودتای عریان خونین 18 خرداد 88 منتهی شد . اما چون بر خلاف تصور کودتاگران و لوطی جماران آنگونه که طراحی کرده و فکر می کردند طرح کودتا به پیش نرفته است . زیرا که پارامتر حضور اعتراضی مردم ناراضی در صحنه با فریاد بلند مرگ بر دیکتاتور و خامنه ای و خامنه ای حیا کن سلطنت را رهاکن بر هم ریخته و موقعیت کودتاگران آدمکش و سرکوبگر و لوطی جماران متزلزل و نا مشروع ساخته است. پس در کنار مرتکب شدن جنایات قتل عمد و مجروح و مضروب و بازداشت و شکنجه و اعتراف گیری معترضان که زده شده است . باز هم بیشتر سبب نامشروع شدن کودتا گران و لوطی جماران شده است .

بنابراین برای مهار و کنترل شرایط انفجاری جامعه طرح جنایت تهاجم جنایت جنگی علیه ی بشریت از طریق پاپت مهره ی دست نشانده نوری المالکی نخست وزیر عراق به قرار گاه اشرف نیز در دستور کار قرار گرفته شد . سپس مشابه ی همین اقدام جنایت آمیز در بهشت زهرای تهران و خیابان های دیگر ا در روز بزرگداشت مرسم چهلم شهدا و قایع اخیر به خصوص ندا آقا سطان اتفاق افتاد. زیرا که پیش در آمد زهر چشم گیری برگزاری مراسم تحلیف ریاست جمهوری از سوی لوطی جماران به عنترش احمدی نژاد در 12 مرداد یعنی امروز می باشد.

البته مکمل آن نمایش کمدی و بیش از حد مسخره و نمایش محاکمه ی بیش از 100بازداشتی های وقایع اخیر استد که پس از شکنجه و اعتراف گیری که هیچکس به محتوای اعتراف شده باور ندارد. زیرا که بسبک دوران آلمان نازیسم هیتلری زنجیر بر پا بصورت کاروان اسرای جنگی متهمان در یک سالنی جا داده شدند که مربوط به کاخ مخروبه ی ضد عدالت دادگستری دستگاه قضیه ی آلوده به فساد و رشوه و رانتخواری و تبعیض می باشد که دو تا شکنجه گر بد نام با ژست و قیافه ی لمپنی و دلقکی به محاکمه کشانیده شدند تا متهمان همچون طوطی تعلیم و آموزش دیده هرچه در بازداشتگاه آموخته اند اعتراف و تکرار کنند و بگویند که خاتمی و رفسنجانی و موسوی در بستر طرح کودتای بر اندازی انقلاب مخملین اقدام کرده اند و هدف تضعیف لوطی جماران بارابطه داشتن با کشورهای بیگانه ی آمریکا و انگلیس بوده است . نمایشی که آنقدر مضحک است که مرغ پخته درون دیگ را به خنده وا می دارد .

اکنون چون گند این نمایش کمدی ووارونه در آمده است . بنابراین یکی از طراحان کودتا و سخنگوی شان در ورق پاره ی کیهان مجبور شده است که برای خنثی کردن بوی گند گلب زدگی با ادکلون خوردن و پاشیدن تلاش مذبوحانه برای خنثی سازی بوی گند کند . ولی چون بوی گند قوی تر از بوی ادکلون می باشد موجب شده است که نه اینکه مصرف ادکلون تأثیری نداشته باشد ، بلکه سبب گسترش بیشتر بوی گند شود . بهمین دلیل است که هر دکوراسیونی که تدارک دیده می شود تا که پوششی برای گلاب زدگی اقدام کودتا گران شود درست نقش کور کردن چشم به جای زیر ابروبر داشتن عمل می کند . یعنی اینکه توطئه برای متهم کردن سران رقیب مغلوب تا اینکه کاسه و کوزه بر سرشان خراب شود که عامل جنایات وقایع اخیر پس از کودتای پاسداران و لوطی جماران نا مشروع می باشند . بری همین اینان متهمین مفسد فی الارض شده اند تا قربانی اهداف کودتاگران شوند .زیراکه در واگذاری دربست قدرت و انحصاری کردنش به رقیب کودتاگر غالب نه اینکه تسلیم نشدند ، بلکه ایستادگی و مقاومت کرده اند ک اکنون می بایست ترور و تخریب شخصیتی وبا بی اعتبار شدن همراه با سنگین ترین اتهامات همچون خیانت و جنایت و جاسوسی برای بیگانه متهم شوند. همینطور برای وصل شدن این یادداشت روز به یادداشت روز قبل سربازجو حسین شریعتمداری این چنین به فتنه اشاره شده است :

"به عنوان يك نقطه ابتدايي مي توان اين طور تصور كرد كه طراحان پروژه اي كه اكنون همه از آن به مثابه يك فتنه براي نظام ياد مي كنند -و البته نفس هاي آخر خود را مي كشد- اساس طراحي هاي خود را بر چند برآورد از فضاي سياسي ايران مبتني كردند"

در خاتمه اینکه قلم بر دست گمنام و بدنام یادداشت روز نویس که شیوه و الگوی تحلیل و تفسیر کردنش شبیه رئیس و همکارش سربازجو حسین شریعتمداری است که بر اساس و شالوده ی بازجوئی و کتمان کردن حقایق و پاک کردن صورت مسئله وسناریو سازی جدید در راستای اهداف مشخص برنامه ریزی شده می باشد . اکنون برای جا انداختن سیاست و اهداف از پیش تعیین شده ی پاسداران کودتاگر و لوطی جماران نا مشروع بافراموش کردن سخنرانی لوطی جماران در 24 آذر 87 در دانشگاه علم و صنعت که خاتمی را به شاه سلطان حسین تشبیه کرد و تأکید نمود که مملکت در این شرایط خطیر نیاز به شا ه سلطان ها ندارد . از سوی دیگر سربازجو حسین شریعتمداری در یادداشت روزخود خاتمی را تهدید فیزیکی کرد . زیرا که نقل قول کرد که طرح ترور خاتمی از سوی آمریکائیان و از کانال نفوذی های دوم خردادی ها طراحی شده است. خلاصه آنقدر سناریو های تهدید آمیز مشابه اجرا شد تا که خاتمی مجبور به استفا و کناره گیری از صحنه ی رقابت شد تا که پاسدار احمدی نژاد را خطر جدی تهدید نکند و موسوی هم جایگزین خاتمی شد که خبری هم از نقش طراحی انقلاب مخملین به موسوی زده نشد . چون تصور می شد فقط می تواند همچون کروبی نقش داغ کردن صحنه ی تبلیغاتی نمایش خیمه شب بازی برای 22 خرداد داشته باشد ونه بیشتر. اما اکنون بطور ربست تحلیل وارونه آن زان داده شده است . زیرا که با روش تحلیل بازجوئی و تحریف گری و هذیان گوئی و اتهام زنی نظر وارونه در فاع از کودتا گران پاسدار و احمدی نژاد ارائه شده است . از سوی دیگر قلم بر دست نارضایتی و خشم و کینه ی عمومی که حاصل 3 دهه ی سرکوب و خفقان و بی عدالتی سیتماتیک حاکمان می باشد را عامل تحریک آمریکا به تشویق آشوبگری در ایران جازده است . همانگونه که تقلبات گسترده ی نمایش خیمه شب بازی 22 خرداد را معیار ارزیابی مردمی بودن نظام تروریستی نا مشروع با پاسدار احمدی نژاد نامشروع تر وانمود کرده است . عجیب است که اینگونه قلم بر دستان بی شعور و احمق ووارونه گوی معلوم نیست که چرا به این سادگی دست به خود زنی می زنند ولو می دهند که چرا اصل 3 دهه ی ادعای مبارزه با آمریکا و شیطان بزرگ داشتن نتیجه آنگونه شده است که جوانان پرورش یافته در این رژیم نامشروع کودتائی و تروریستی همه ناراضی می باشند ودر کنار دانشجویان و سایر اقشار مردم فریاد مرگ بر دیکتاتور خامنه ای می زنند و تأکید می کنند دولت کودتا استعفا استعف یا رهبر ما قاتله ولایتش باطله.

هوشنگ - بهداد

دو شنبه 12 مرداد ماه سال 1388