نقد و بررسی " غبار فتنه كه فرو مي نشيند... (يادداشت روز)" روزنامه ی کیهان یکشنبه 11 مرداد ماه 1388

"سربازجو حسین شریعتمداری اعتراف کرده است که دادگاه محاکمه نمایشی تهمان میانی خواص آلوده زمینه و مقدمه سز خواص آلوده بزرگتر موسوی و خاتمی به اتهام مفسد فی الارض می باشد."

با عنوان یادداشت روز می توان مقدمتاً تیجه گرفت و گفت پس بگو که چرا آسمان میهن را گرد و غبار فرا گرفته است . چون اکنون کشف و اعتراف شده است که حاصل بیش از 3 دهه ی فتنه انگیزی حاکمان ضد بشر و غارتگران و عوامفریب و دین فروش و جنگ افروز کودتاگر، خواص آلوده می باشد . برای اینکه سر باز جو حسین شریعتمداری که تخصص وارونه گوئی و تحریف گری دارد. اکنون اعتراف کرده است که وقتی فتنه که بر می خیزد ، غبار در فضا می ریزد و افزوده که فتنه گر واقعیت های فتنه را آنگونه که هست نمی بیند و با حالت خودزنی و فرار به جلو و فرافکنی کردن ادامه داده است که این طبیعت فتنه و ترفند فتنه انگیزان است . یعنی اینکه لو داده است که کودتاگران پاسدار و بسیج و لوطی جماران نا مشروع و آمران و عاملان قتل های زنجیره ای هر گز تصور نمی کردند که دسیسه گری و طرح حذف رقیب دوم خردادی ها با طراحی و تدارک گسترده ی تقلبات و جابه جائی آراء اگر دست به کودتا با سرکوب و حشیانه زده شود همه چیز همچون گذشته به روال عادی باز خواهد گشت وفضا در شرایط حکومت نظامی تحمیل و اعلام نا شده به مردم کنترل پذیر خواهد شد و هرگز در مخیله ی ذهنی شان احتمال نمی دادند یا باور رنمی کردند که ضریب تنفر و خشم و کینه و نارضایتی عمومی با رشد آگاهی سیاسی به آن حد رسیده است که موجب کنارزدن خاکستر و شعله وری آتش گدازان پژواک مرگ بر دیکتاتور و خامنه ای بر سراسر خاک ایران آنگونه طنین انداز می شود که محور خبر گزاری های جهان می شود.

لذا سربازجو حسین شریعتمداری احساس کرده است که اگر چنانچه در شرایط فضای کودتای پاسداری و حاکم شدن وضعیت فضای خفقان و رعب و وحشت و سرکوب و سانسور و ضرب وشتم کنونی در ایران و زمانیکه سنگ ها بسته و سگ های هار رها شده اند تا پارس کنان به معترضان تهاجم برند و با گاز گرفتن لت و پارشان کنند. آنگاه موقعیت برای رجز ولغزخوانی و یکه تازی کردن برای ا مثال وی فراهم می شود ومی توان دست به نمایش تصویر مار کشی و مار قالب کردن ونشان دادن آن زد و می شود باکتمان کردن حقایق نتیجه ی دلخواه خود را گرفت . بنابراین بطور وارونه مدعی شده که فتنه انگیزی نه عملکرد 30 سال گذشته ، بلکه آن را خواص آلوده بر پا کرده اند . البته منظور از خواص آلوده نه لوطی جماران نا مشروع و شورای نگهبان دست نشانده اش و نه پاسدار گماشته احمدی نژاد و نه پاسداران و بسیجیان کودتاگر و سایر حامیانش همچون آخوند های ریز و درشت امامان جمعه ها و حوزه علمیه ی قم و باند مافیائی غارتگر انگلیسی مؤتلفه می باشد ، بلکه رهبران جریان دوم خردادی ها و خاتمی و موسوی و کروبی و رفسنجانی هستند که چرا تسلیم اهداف کودتا گران غالب نشده اند و سبب شدند تا که هم توهمات بطور دربست ریخته شود و هم ماهیت دژخیم کودتاگران و اهداف شوم و پلید کودتاگران فاش و رسوا شود.

همچنین سربازجو پاسدار حسین شریعتمداری در دنباله خواص فتنه گر و آلوده شناسی اش که در حقیقت ادامه سناریو وپرونده سازی کردنش در این ورق پاره می باشد به پیش زمینه و مقدمه سازی و صحنه پردازی کردنش پرداخته است و رو کرده که این سند مستند افتخار آمیز ورق پاره ی کیهان است که از سال ها پیش تدارک و طراحی و تبلیغ شده است . زیراکه با پرونده سازی برای متهمان کردن سپس بازداشت و شکنجه و باز جوئی و اعتراف گیری کردن از عناصر فعال مدعیان دوم خردادی بستر شناخت و افشا کردن دامنه ی فتنه گری خواص آلوده و تعقیب کردن شان مهیا شده است .

البته هیچ گربه ای حاضر نیست به خاطر رضایت خدا موش بگیرد . بنابراین همانگونه که گفته می شود سربازجو حسین شریعتمداری پس از صغرا و کبرا چیدن فلسفه بازجوئی و اعتراف گیری و اهداف خواص آلوده شناسی به اصل مطلب یا هدف پرداخته است. یعنی توطئه حذف رقیب دوم خردادی های مدعیان اصلاح طلب از صحنه با شیوه چوب زدن و پیاز خوراندن هر دو به رقیب مغلوب که در صف کاروان 100 نفری متهمان زنجیر بر پا که نمایانگر اسرای جنگی دوران آلمان نازیسم هیتلری می باشد در دادگاه نمایشی یکی از سالن های دادگستری بر پا شد که زیر نظر بازجو و شکنجه گر و قاتل زهرا کاظمی و قصاب مطبوعات سعید مرتضوی این شوی کمدی محاکمه کردن متهمان روز گذشته آغاز گردید. عجیب اینکه متن اتهامات کیفر خواست متهمان همان اتهامات ساختگی بازتاب داده شده درورق پاره ی کیهان است که آشکارا سربازجو حسین شریعتمداری به این واقعیت خودش در این یادداشت روز فتنه انگیز اعتراف کرده است.

همینطور جالب و عجیب است که سربازجو پاسدار حسین شریعتمداری برای اینکه ثابت کند که خواص آلوده کوچک با خواص آلوده بزرگتر یعنی خاتمی و موسوی در رابطه بوده است . از روی دستپاچگی و ذوق زدگی قاطی کرده و به جای خوردن حلیم بر توی دیگ حلیم افتاده است و از ادامه ی اعترافات بازجو ناشده ی متهمان خبر داده است تا که هم نقش خودش وهم سایر سربازجویان همکار کودتاگرش در بازجوئی و سناریو وپرونده سازی کردن را لو داده است . مهمتر اینکه اکنون مشخص می شود که چرا دو معاون وزیر بد نام اطلاعات و پرسنل میانی و بدنه اش مخالف محتوای اتهاماتی اعتراف گیری های دروغین تهیه ی این اتهامات و کیفر خواست بوده و تأکید کرده اند که واقعیت ندارد و در این مورد گزارش و نامه هم برای لوطی جماران نوشتند . ولی پاسدار گماشته احمدی نژاد بدستور پاسداران کودتا گرآخوند آدمکش حرفه ای اژه ای وزیر بد نام اطلاعات را بر کنار کرد که موافق پخش این شوی اعتراف گیری غیر واقعی نبود تا که مانعی در پخش این شوی نمایشی و فرمایشی از تلویزیون در کار نباشد.

در خاتمه اینکه سربازجو پاسدار حسین سربازجو همچون همکار جایتکارش سعید مرتضوی که تسلط کامل بر دستگاه آلوده ی به فساد و تبعیض و رشوه و رانتخواری بی قانونی و بی عدالتی قضائیه انداخته است . از موضع حاکم شر ونه شرع احکام تخفیف و دلجوئی برای نادمان و اعتراف کنندگان بره های زیر کارد سلاخ شده صادر کرده است و ضمن پیگیری پرونده خواص آلوده ی بزرگتر که گفته شد چه کسانی می باشند خواهان اجرای اشد مجازات نا بخشودنی برای مجرمان و محاربان رسوا شده خواص آلوده و فتنه انگيز میانه شده است که بقول وی خيانت و جنايت آنها بر ملا شده است. زیرا که با فرافکنی و طلبکاری کردن گفته که این سران فتنه مصداق بارز مفسد في الارض هستند كه قتل مردم بي گناه، برهم زدن آرامش مردم، همكاري با دشمنان بيگانه و... از جمله جنايات نابخشودني شان می باشد . بنابراين در پایان تأکید کرده است که محاكمه و مجازات عوامل مياني فتنه، اگرچه ضروري است ولي مسئولان محترم یعنی سعید مرتضوی قاتل و سوگلی جانشین سعید امامی شده برای لوطی جماران نامشروع و آلوده ترین عنصر خواص حاکم بايد توجه داشته باشند كه محاكمه این متهمان اسیر نمي تواند پايان ماجرا باشد. زیرا که می بایست با سران اصلي فتنه كه ناشناخته نيستند، زیرا که شامل موسوی و خاتمی و رفسنجانی و احتمالاً کروبی می شود باید با اینان نیز برخورد جدي شود، وتأکید کرده اگر اینگونه نشود کودتاگران پاسدار و لوطی جماران نا مشروع از این محاكمه و مجازات عوامل مياني خواص نمي توانند احساس امنیت داشته باشند چونکه براي سران خواص آلوده حاشيه امن ايجاد می شود و كماكان می توانند به فتنه انگيزي خود ادامه دهند. یعنی به حساب احمقانه خودش توصیه کرده است که برای منحرف نمودن اذهان عمومی و خاموش کردن صدا ی اعتراضی مردم و وضعیت انفجاری جامعه می بایست که رهبران خواص آلوده و فتنه گر متهم شده نیز بازداشت شده تا که مثل سایر متهمان شکنجه و اعتراف نمایند و محاکمه شوند. زیرا که در غیر اینصورت نه اینکه هیچگونه شانسی برای بقای حکومت ننگین کودتائی به پایان عمر مصرف خود رسیده وجود ندارد ، بلکه روز به روز عمرش کوتاهتر می شود.

هوشنگ – بهداد

یکشنبه 11 مرداد ماه 1388