" گنه کرد در بلخ آهنگری ، به شوشتر زدند گردن مسگری"

وقتی قانون جنگل به سبک قرون وسطائی اش حاکم شده باشد که فقط زور و قلدری و سرکوب گری و خفقان و اتهام زدن و عربده کشی با تهاجم وحشیانه و دریدگی و پاره پاره کردن یکه تازی می کند و بالاخره در کنار استبداد عریان و دین فروشی جای قانون و عدالت و منطق و آزادگی را گرفته باشد . بقول معروف سنگ بسته و سگ رها شده باشد. آنگونه که هر سگی که بیشتر به مرض مسری هاری مبتلا می باشد و دندان های درنده تری دارد و از قدرت بیشتر پارس کردن و پاچه گیری بر خوردار باشد. معلوم است که از مزایا و جایگاه و ارزش بیشتری بهره مند و از تقرب و منزلت والاتری نزد خلیفه یا سلطان این جنگل بی در پیکر برخور دار می با. صد البته از آزادی عمل حیطه و میدان مانور واقدام کردن علیه ی رقبا و مخالفانش با تهاجم بس بیشتری بر خوردار می باشد .زیرا که قادر است که بهر که بطور مستقیم که بخواهد در هر شرایط زمان ومکانی تهاجم وحشیانه کند. یا اینکه برایش دام بگستراند و مقدمه بر توی دام انداختن وگرفتار یا شکار کردنش را فراهم نماید.

بگذریم از طرف دیگر بی خود نیست که گفته می شود : گنه کرد در بلخ آهنگری به شوشتر زدند گردن مسگری . زیرا که پس از برگزاری نمایش خیمه شب بازی انتصابات ریاست جمهوری دوره ی دهم 22 خرداد و فجایع و اتفاقات رخ داده شده گزارش شکایاتی شد که چگونه زنجیر وار و کاروانی شکایات گوناگون از دست سربازجو حسین شریعتمداری و ورق پاره ی کیهان به سوی دستگاه قضائی آلوده به فساد و رشوه و تبعیض حامیان کلان دزدان و غارتگران و جنایتکاران حاکم سرا زیر شد که همچنان ادامه دارد تا جائیه که تازگی خبر دستور توقیف ورق پاره ی کیهان نیز از سوی باز پرس مخا بره شد. اما بطور معجزه آسا دیدیم که هم روزنامه ی اعتماد ملی کروبی توقیف و تعطیل شد . هم اینکه حسین فرزندش با حق شناس مدیر مسئول این روز نامه به بیدادگاه فرمایشی احضار شده اند . مهمتر اینکه اتهام افشاگری نامه ی کروبی ترقی کرده و به جرم ار تقاء یافته و مبدل شده است.

از سوی دیگر روباه مکار بساز و بفروش رفسنجانی پس از خم شدن و با دست سلام نظامی چاکر منشانه به پاسدار گماشته ی احمدی نژاد دادن که در مراسم معارفه جا به جائی دو آخوند انگلیسی و غارتگر انتصابی دستگاه آلوده به فساد و رشوه و تبعیض قضائیه بود.اکنون رفسنجانی مکار در نشست مجمع مصلحت نظام در برابر لوطی جماران بیشتر زانو زده است تا که خنجر بیشتر از پشت به کروبی و خاتمی و موسوی فرو کند . در عوض مورد حلوا حلوای ورق پاره ی کیهان سر بازجو حسین شریعتمداری واقع شود تا که فرصت مناسب برای پرونده و سناریو سازی و متهم و تهدید کردن با اسامی مستعار و شگرد های نخ نما و لورفته ی بازجوئی در ستون کیهان و خوانند گان برای این سربازجوی بد نام حاصل شود تاکه سران رقیب مغلوب را اینگونه مورد اتهام وتوهین و تهاجم قرار دهد.

هوشنگ - بهداد

دوشنبه اول شهریور ماه سال 1388