روزنامه ی کیهان شنبه 24 مرداد ماه سال 1388

نقد و بررسی " كدام پاسخ ؟! " (يادداشت روز)

"طلبه پاسدار قلم بر دست یادداشت روز نویس اعتراف کرده است که محاکمه کارکنان و اتباع سفارت خانه ها و انگلیس و فرانسه و آمریکا در تهران ناشی از ادامه ی سیاست خائنانه ی مماشات گرایانه ی غرب می باشد"


معلوم نیست که با ادعاهای وارونه ای که می شود اگر چنانچه قلم بردستا ن لغز خوان وهذیان و وارونه گویان ورق پاره ی کیهان اطلاعاتی – امنیتی – پاسداری خود جای بازداشتی های رقیب مغلوب بودند و زیرشکنجه وحشیانه و ضد انسانی قرار می گرفتند که درنامه ی کروبی به رفسنجانی به مشت نمونه ی خروار اینگونه وجشی گری های ضد انسانی اشاره شده است اینان چگونه به شکرسرخ خوری های زیاد اعتراف می کردند که اکنون این اعترافات طوطی وار کپی شده بازداشتی های رقیب در هم شکسته شده با برخی از اتباع و کارکنان سفارتخانه های کشور اروپائی به گروگان گرفته شده در تهران را معیار ومحک وسند سنجش ارزیابی قضاوت خود قرار داده اند.

آنهم در رژیم ضد بشری و تروریستی کودتائی نا مشروع دین فروش و عوامفریبی که 30 سال است که حاکمانش به مردم ایران دروغ گفته و با نیرنگ و حقه و شیادی و ترور و وحشت و اختناق و اعدام و سنگسار کردن و جنگ افروزی و غارتگری و توطئه گری و صدور تروریسم و ارتجاع به برون مرز توانسته اند به حاکمیت ننگین خودشان ادامه دهند . همچنین یک ریز در حال توطئه و دشمن و جاسوس شناسی و ضرب و شتم و بازد اشت و شکنجه گری و تواب سازی و اعتراف گیری مخالفان و منقدان ودگر اندیشان بوده اند و این تولیدات و سرگرم کننده ی مردم و انحراف اذهان عمومی جانشین پاسخگوئی به مطالبات و نیاز مردم ایران شده است. البته بدون آنکه گفته شود که ریشه ی رشد و ترویج چنین صنعتی در حکومت و جامعه چیست؟ یا چرا اکنون نوبت متهم و اعتراف کردن آنانی شده است که در گذشته ی نه چندان دور کار ووظیفه و مسئولیت خودشان همین بوده است؟

گرچه پاسخ شفاف است . زیرا که ناشی از جنگ ادامه دار قدرت برای انباشت هرچه بیشتر ثروت و حذف رقیب و انحصاری کردنش می باشد . از طرف دیگر بدلیل وحشت فاصله گیری از مردم و نگرانی و ترس از قیام و خیزش های اعتراضی مردم بشدت ناراضی و خشمگین می باشد . به خصوص اکنون که فریاد مرگ بردیکتاتور و خامنه ای عمود خیمه ی نظام شبانه روزی شده است که قابل فهم می باشد که تشکیل نمایش های بیداداه فرایشی محاکمه های به سبک دادگاه ای استالینی برای چیست چرا طلبه پاسدار قلم زن ورقه پاره ی آلوده ی کیهان مجبور شده است استناد به اعترافات کارکنان سفارت خانه های محلی انگلیس و آمریکا و فرانسه در تهران کند و باباد ناشی از غورت دان لوله ی وافور در گلو انداختن گزارش تحلیلی پای منقلی کیهانی ازعوامل اغتشاشات اخیر ارائه کند . بد تر اینکه شاکی و طلبکار شده است که چرا وزارت خارجه ی کشور های نامبرده این شیوه ی بازداشت واعتراف گیری را غیر موجه دانسته اند ؟

عجیب تر اینکه با فلسفه ی حوزوی هنری رو حوضی خود گوئی خود خندی عجب مرد هنر مندی مدعی شده است که این اعترافات مستند که در محاکم قضائی بر اساس و پایه مدارک و شواهد صورت گرفته شده است . بنابراین هرگز انتظاری نیست تا که توضیح داده شود که چرا در زمان بر گزاری انتخابات در کشور های آزاد و دمکراتیک از اینگونه اتفاقات مشابه در ایران نمی افتد که پس از بر گزاری نمایش خیمه شب بازی انتصابتی 22 خرداد در ایران رخ داده شده است؟

آیا راستی عیب و ایراد از کشور های دیگر می باشد یا نه این رژیم بربرمنش و تاریک اندیش کودتائی نامشروع و نا متعارف می باشد که چون تعلق به این دوران و عصر و تمدن ندارد همه ی ادا و اطوار و شلک هایش خارج از عرف و عقل و منطق می باشد.آنگونه که حتی به مهمترین مهره و نیر وهای خودش هم رحم نمی کند و اینان را نیز متهم به جاسوس بیگانه و بر انداز نرم وشل و سفت و سخت فیزیکی و نظامی و مخملین و رنگین و اینرنتی . فرهنگی و غیرو می کند .

آخوند طلبه ی یادداشت روز نویس آنقدر شوت و پرت است و حالی اش نیست که نمی فهمد چگونه دارد دست به خود زنی می زند و بر سر شاخ نشسته واز بن می برد ؟ زیرا که استناد به دو ماه پیش و تدارک دست داشتن با مدارک 9 تن از کارکنان سفارت دولت فخیمه ی ارباب انگلیس در تهران کرده است که اینان بازداشت شدند و ادعا می شد که پرونده اشان آنگونه سنگین و مستند می باشد که آخوند احمد جنتی دبیر شورای نگهبان در نماز جمعه ی تهران نوید بزودی محاکمه کردن این جاسوسان را داد. ولی بطور باور ناکردنی در اثر وقوع معجزه8 تن کار کنان انگلیسی این سفار تخانه آزاد شدند و فقط قرعه باز داشت به نام محمد حسین رسام افتاد که جزو کار نان ایرانی این سفارتخانه بود که در بازداشت نگاه داشته شد تا که در شوی مضحک محاکمه شدن دست به اعتراف زد.

در خاتمه اینکه طلبه پاسدار یادداشت روز نویس با روش از ریش بریدن و پیوند سبیل کردن از دادگاه میکنوس آلمان فاکت آورده است که بدلیل صدور حکم محکومیت سران رژیم جنایتکار به اتهام ترور مخالفان که در دادگاهی در آلمان صادر شد و مکمل حکم فتوای قتل سلمان رشدی نویسنده کتاب آیات شیطانی از سوی خمینی شیاد شد . البته این دست آویز فرصت طلبانه ی صدور فتوای مرگ سلمان رشدی ازسوی خمینی شیاد بدلیل سر کشی ناشی از جام زهر شکست جنگ خانمان برانداز 8 ساله ی ضد ملی و ضد میهنی ایران و عراق بود که پیآمد آن صدور فرمان قتل عام زندانیان سیاسی یا سند انکار نا پذیر جنایت بشریت در تابستان سال 67 را بدنبال داشت . اکنون نیز برای اینکه ثابت شود فراخوان سفرای کشور های اروپائی در آن زمان از تهران بی تأثیر بوده است زیرا که مدعی شده کشور های عضو اتحادیه ی اروپا مجبور شدند با عذر خواهی کردن سفرای خودشان را به تهران باز گردانند . پس انتقاداتی هم که اکنون به شیوه ی بازداشت و بازجوئی و شکنجه و اعتراف گیری و محاکمه کار کنان سفارت و شهر وندان و اتباع آمریکا و انگلیس و فرانسه می شود و اتحادیه ی اروپا بیانیه ی انتقادی منتشر می کند. در نهایت سر نوشت و عاقبتی مشابه فراخوان سفرای کشور های اتحادیه ی روپا از تهران در سال 75 خواهد داشت . البته باید افزود که این اعتراف طلبه پاسدار یادداشت روز نویس بطور آشکارا حاصل و نتیجه ی دستآورد 30 سال سیاست خائنانه ی کثیف و رذیلانه ی مماشات گری و تجارت خون و نفت و پایمال کردن پرنسیب های رعایت حقوق بشر غرب است که سیاستی است در برابر رژیم خون آشام و جنایتار قرون وسطائی و ضد بشری کودتائی پاسداری حاکم بر ایران که اتخاذ و اعمال شده است که دودش نه بر توی چشمان مردم ایران ر 30 سال گذشته رفته است ، بلکه اکنون بر توی چشمان اتباع کشورهای مماشات گر نیز دودش رفته است.

هوشنگ – بهداد

http://www.kayhannews.ir/880524/2.HTM#other208 شنبه 24 مرداد ماه سال 1388