"انتقاد به حضور گله های محافظ پاسدار احمدی نژاد در مجلس ارتجاعی"

وقتی که رژیم فاشیست مذهبی و کودتائی و قرون و سطائی نا متعارف وضد مردمی می باشد . همه اقدامات و حرکات و نمایش هایش نیز ضد مردمی و وارونه و عوامفریبانه می باشد. زیرا که پس از بر گزاری نمایش خیمه شب بازی انتصاباتی 22 خرداد که تقلبات و کودتای پاسداران را بدنبال داشت و پیآمد آن فجایعی اتفاق افتاد که فاجعه اش وصف نا پذیر است . چونکه پیرامون معترضان فریاد زن مرگ بر دیکتاتور و خامنه ای رفتاری شده که سند جنایت علیه ی بشریت است . همچنانکه تعداد فراوان جانباخته و بیشمار مجروح و بازداشتی ها در بر داشته است که متعاقب آن شکنجه و بی هویت گری و اعتراف کردن و تشکیل بیداد گاه های نمایشی استالینی از تلویزیون پخش شده است . تا که شرایط تنفیذ و تحلیف تشریفاتی و نا مشروع ریاست جمهوری بر گزار فراهم شود . سر انجام منتهی به معرفی اعضای کابینه ی نامشروع به مجلس کمدی و دکوری و انتصابی هشتم شده است تا ادامه ی جنگ و نزاع قدرت و ثروت اینگونه دنبال شود . ولی اکنون آنگونه اوضاع بر هم ریخته و آشفته شده و وحشت و ترس و بی اعتمادی در همه سطوح سایه افکنده است که پاسدار گماشته احمدی نژاد رئیس جمهور نا مشروع احساس خطر می کند و مجبور شده است با گله های محافظ خودش وارد مجلس کمدی و دکوری شود که طبق گزارشگر ستون جهت اطلاع ورق پاره ی جمهوری اسلامی به نقل از پارلمان نیوز این اقدام اینگونه مورد انتقاد وکیل الدوله ها واقع شده است :

"پارلمان نيوز نوشت محمود احمدي نژاد در اقدامي كه پيش از اين سابقه نداشت همراه با محافظانش در خانه ملت حاضر شد. اين اقدام اعتراض نمايندگان را برانگيخت به گونه اي كه اقبال محمدي نماينده مردم مريوان و عضو فراكسيون خط امام (ره ) در تذكري به شدت نسبت به اين امر اعتراض كرد و از احمدي نژاد خواست به نمايندگان مردم اعتماد كند و محافظان از صحن علني مجلس خارج شوند. وي گفت : « اينجا منطقه امني است و اين اطمينان بين مجلس و دولت بايد دو طرفه باشد. » محافظان به دستور رئيس مجلس از صحن مجلس اخراج شدند."

از سوی دیگر برای اثبات ادعای پوشالی لوطی و عنترش که دولت چگونه نه ساده زیست و نه عاشق خدمتگزاری به مردم ایران نمی باشد . همچنین برای اینکه نشان داده شود که بر خلاف ادعا که 85% جمعیت کشور نه اینکه اعتماد به رژیم کودتائی و تروریستی ندارند و نه اینکه 40 میلیون رأی حمایت به آن نداده اند ، بلکه درست خواهان تغییرات دمکراتیک در ایران می باشند. برای اینکه دولت نا مشروع هم همچون رژیم ضد بشری و ارتجاعی ا ز رأس تا ذیل آن آلوده به فساد و رشوه و غارتگری و تبعیض و عوامفریبی و دین فروشی می باشد . به خصوص اینکه رئیس جمهور و دولت نا مشروع می باشد . زیرا که برای جلب حمایت نیاز به تکرار و بر گردان سیاست توزیع مجانی سیب زمینی دولتی دارد که گزارش آن به نقل از سئون جهت اطلاع و رق پاره ی جمهوری اسلامی مورخ 9 شهریور این چنین است :

سايت آينده اسنادي را منتشر كرده است كه رد پاي حجت الاسلام ابراهيمي رئيس امور مساجد را در ماجراي وعده توزيع 20 ميليارد تومان ميان نمايندگان تحت عنوان تجهيز مساجد روستاهاي حوزه انتخابيه شان توسط وزير پيشنهادي مسكن نشان مي دهد. در اين اسناد بعد از نامه اي كه از وزارت مسكن به آقاي ابراهيمي با عنوان « آيت الله » نوشته و وعده پرداخت مبلغ ياد شده داده مي شود رئيس امور مساجد طي نامه اي به روساي مجامع استاني نمايندگان مجلس شوراي اسلامي در تاريخ 88 6 3 آنها را از اين وعده مطلع مي كند و در پايان نامه مي نويسد « لطفا نمايندگان محترم را در جريان قرار دهيد » . اين اقدامات به مفهوم تلاش براي كسب راي از طريق وعده به نمايندگان تلقي شده است .

در خاتمه اینکه با در دسترس بودن تجربه ی بیش از 3 دهه وبا در نظر گرفتن اقدام کودتای پاسداری اخیر بودن که مشاهده شد چگونه رقیب مغلوب مورد ضرب و شتم و اتهامات سنگین با اعتراف کردن در بیدادگاه نمایشی و فرمایشی واقع شده است . همچنین جنایات ضد انسانی اتفاق افتاده در باز داشتگاه ها که سند جنایت علیه ی بشریت می باشد . مشروط بر اینکه هرروز بیشتر ابعاد پرونده ی ا ین جنایات ضد بشری گشوده می شود . اکنون پرسش است که چگونه می توان باور داشت که این رژیم و به خصوص رئیس جمهوری نا مشروع و کابینه ی جدیدش می تواند در خدمت مردم ایران و پاسخگوی مطالبات و نیاز شان باشد که می بایست نسبت به این موضوع خوش بین بود و به ادامه ی تلاش مستمر و جدی برای تغییرات دمکراتیک در ایران ادامه نداد؟

هوشنگ – بهداد

9 شهوریر ماه سال 1388