"چرا زندان های رژیم کودتائی شبیه هتل هستند ونه زندان؟ ! "

زمانی که اوایل انقلاب خمینی شیاد اقتصاد را به خر حواله داد و حکومت آینده را از آن مستضعفان و پا برهنگان دانست . سپس جنگ خانمان برانداز 8 ساله ی ضد ملی ضد میهنی ایران و عراق را نعمت الهی نامید. مهمتر اینکه همراه با اسدالله لاجوردی قصاب زندان اوین زندان ها را دانشگاه خطاب کرد. البته که این ادعاها ی خمینی مچون سایر قول و و عده های دیگر داده شده اش به مردم ایران وارونه از آب در آمد . کسی چه می دانست که بمرور محتوای زندان ها تغییر خواهند کرد . البته ا حامیان و جارچیان جانشین و پیروان خمینی شیاد دروغ پردازی خمینی شیاد را دنبال و تکرار کردند . به ویژه در شرایطی که صدای اعتراضی کروبی آنگونه بلند شده است که نامه به رفسنجانی مکار می نویسد و تقاضا می کند که کاری برای تجاوزات جنسی و جسمی در باز داشتگاه ها انجام دهد. از سوی دیگر اکنون این موضوع آنقدر گسترده و علنی شده است که هر گز انکار کردنی نمی باشد . بنابراین چرا پیروان خمینی شیاد و جانشین وی لوطی جماران مدعی نشوند که زندان های رژیم تروریستی کودتائی نامشروع نه زندان که هتل می باشند ؟ زیرا وقتتی که 80 % جمعیت کشور زیر خط فقر اقتصادی زندگی می کنند و رشد لجام گسیخته ی تورم و گرانی و فقر و بیکاری در جامعه بیداد می کند و اندام وتن فروشی رایج شده است . به ویژه اینکه گزارش شده است که سالیانه تعداد 8 میلیون پرونده در دستگاه آلوده به فساد و رشوه و تبعیض قضائیه تشکیل می شود که همه در صف نوبت اعزام به زندان یا هتل ها می باشند . لذا برای چه جعفر زاده رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس ارتجاعی انتصابی و کمدی و دکوری هشتم ادعای کمدی – حوزوی نکند و نگوید که این چنین زندان های ایران نه زندان که شبیه هتل می باشند؟ برای اینکه هر چه باشد کودتای پا سداری هم که شده است و اقتصاد و مادیات جای معنویات و اخلاقیات و زندان جای دانشگاه و هتل را گرفته است . برای همین است که اکنون هتل های کذائی خیلی بیش از چند برابر ظرفیت خودشان متقاضی و مشتری دارند و برای پذیرائی با بطری و با توم و... آماده ی اعتراف گیری پیرامون بازگوئی توصیف شرایط هتل و هتلدار می شوند که دریافت کنندگان سرویس و خدمات چگونه باید تبلیغ کنند؟

همینطور فراموش نشود طبق ادعای آخوند احمد جنتی دبیر شورای نگهبان شعبه های این هتل های نامبرده تولیدات عمودی دریافت کننده و افقی تحویل دهنده دارد که وی اینان را با شیادی آخوندی سربازان گمنام بی نام و نشان نامیده است که بطور پنهانی و مخفی سفارش های داده شده راهی قطعه ی 203 بهشت زهرای تهران می شوند . زیرا که این مسافران هتل یا در اصل هتل داران قصد و نیت هجرت به بهشت را کرده اند . ولی بطور موقت جایگزین اینان سایر مشتریان هتل ترک شدگان بی نام و نشان اعزام شده اند.

" رئيس کميسيون اجتماعی مجلس: زندان های ايران به هتل شبيه هستند"رئيس کميسيون اجتماعی مجلس می گويد زندان های ايران به هتل شبيه هستند. به گزارش خبرگزاری مِهر سليمان جعفر زاده گفت، محيط زندانها را نمی توان به عنوان ندامتگاه و بازداشتگاه دانست بلکه حتی می توان از اين اماکن به عنوان هتل نام برد. آقای جعفر زاده افزود، جمهوری اسلامی ايران بر خلاف ساير کشورها حتی برای مجرمان هم شأن و منزلت قائل است. احمد جنتی: قبرهای ِ بی نام و نشان در قطعه ی 302 بهشت زهرا متعلق به سربازان گمنام امام زمان می باشد"احمد جنتی دبیر شورای نگهبان در ارتباط با قطعه 302 بهشت زهرا و قبرهای بی نام و نشانی که در این قطعه وجود دارند به خبرگزاری فارس گفت که تمامی این قبرها متعلق به بسیجیان و سربازان گمنام امام زمان می باشد.وی ادامه داد: این افراد در طول حیات خویش همواره به صورت گمنام به اسلام و نظام خدمت می کردند و در وصیت نامه ی همگی نیز نوشته شده است که پس از مرگ به صورت گمنام دفن شوند.وی همچنین افزود: تمامی این سربازان گمنام در وقایع اخیر انتخابات کشور به دست اغتشاش گران به شهادت رسیده اند و ما نیز بر طبق وصیت آن عزیزان عمل کرده و آنان را به صورت گمنام دفن کردیم.گفته میشود پیکرهای مطهر نه بسیجی معروف که همواره از شهادت آنان سخن گفته میشود اما اسامی آن ها اعلام نمی شود نیز در این قطعه به خاک سپرده شده اند"

هوشنگ – بهداد

5 شهریور ماه سال 1388