تهاجم به قرارگاه اشرف شدیداً محکوم است و ...

در آستانه ی فرارسیدن سالگرد قتل عام زندانیان سیاسی در تابستان خونین سال 67که یک سند انکار نا پذیر جنایت علیه ی بشریت می باشد . همینطور در شرایطی که روزی نیست که خبر جنایت از درون سیاه چال های زندان مر تبط به وقایع اخیر مخابره نشود . همچنین هنگامی که خانواده های داغدار و عزادار و مردم ناراضی در ایران اعلام کرده اند که فردا پنجشنبه چهلم شهدای فجایع اخیر را بر گزار خواهند کرد . بعلاوه هنگامی که پژواک فریاد مرگ بر دیکتاتور و خامنه ای و آزادی همه گیر شده است . بطوریکه ادامه ی حضور در صحنه و مبارزات از خیابان ها به پشت بام خانه ها در شب ها امتداد یافته است.

اما در این شرایط که عدم مشروعیت و ماهیت ضد شری رژیم کودتائی رکور دار جهانی نقض حقوق بشر هرروز بیش از گذشته عیان و عریان تر می شود . به خصوص اینکه شقه در رأس رژیم تروریستی – کودتائی بطوری دچار شکاف عمیق شده است که نه هر گز این شکاف بهم آمدنی و پر کردنی نمی باشد ،، بلکه در حال گسترده تر شده است . به خصوص اینکه عنتر پاسدار احمدی نژاد رو در روی ارباب عنترش خامنه ای لوطی جماران ایستاده است و دولت نامشروع با اخراج وزاری کلیدی اش نا مشروع تر شده است .

بدتر اینکه چند روز دیگر به اجرای مراسم کمدی و دکوری تحلیف ریاست جمهوری نمانده است که صحبت از عدم کفایت رئیس جمهور پاسدار گماشته احمدی نژاد می شود .

خلاصه اینکه وضعیت بحرانی وبن بست رژیم ضد مردمی و نا مشروع شده تنها راه عبور از بحران و منحرف کردن اذهان عمومی بطور موقتی که هدف کنترل کردن فضای التهابی و انفجاری داخل کشور است چنین طرح ریزی شده است که باید از مزدوران لبنانی و حماسی و عراقی که در سرکوب گری ها و ضرب و شتم و کشتن مجروح نمودن تظاهرات کنند گان ناراضی خیابانی در ایران نقش فعال داشته و تجربه شده است این سیاستب ا نیروها به عراق اعزام شده اند تا از طریق بسیج شدن شان از سوی سفیر تروریست رژیم تروریستی کودتائی محمد حسن کاظمی قمی ودر کنار نیروهای نفوذی ها در پلیس و امنینتی عراق از چند بخش به قرار گاه اشرف تهاجم کنندد و به همان شیوه ی بربر منشانه ی ضد انسانی ووحشیانه که معترضان ایرانی در خیابان های ایران به خصوص تهران بر خورد می شود با مجاهدین صلح جوی بدونسلاح قرار گاه اشرف بر خورده شده است که تعدادی مجروح و تعدادی ربوده شده اند تا به شیوه ی اعتراف گیری سیاه چال های ایران بوسیله قاتلان قتل های زنجیره ای اعزام شده موردشکنجه و بازجوئی قرار گیرند. شاید هم تحویل آدم کشان حاکم بر ایران داده شوند . تا به خیال خام جنایتکاران حاکم بر ایران و نفووذی های شان در دولت دست نشانده ی نوری المالکی هم عامل انگیزه ی حرکت های اعتراضی در ایران خاموش شود . هم عامل محرک عدم پیروزی عوامل رژیم تروریستی – کودتائی در انتخابات پارلمای عراق بااین طرح توطئه گرایانه ی ضد بشر از صحنه حذف گردد . زیرا که تکرار شکست مشابه ی انتخابات شورای استانی عراق در انتخابات پارلمانی عراق کابوس وحشتناکی برای لوطی جماران و پاسداران کودتاگر می باشد که نه همه سرمایه گذاری سنگین پس از اشغال نظامی عراق بر باد می رود ، بلکه سنگر باج گیری تروریستی پروژه ی هسته ای و کانون صدور تروریسم و بنیاد گرائی نابود خواهد شد.

البته که فراموش شدنی نیست که اینگونه اقدامات یورش وحشیانه به تظاهر کنندگان داخل خیابان های تهران که اکنون دامنه ی آن به قرار گاه اشرف کشانیده شده است دستآورد سیاست خائنانه ی مماشات گرایانه ی تجارت خون و نفت غرب و نا دیده گرفتن نقض مستمر حقوق بشر رژیم تروریستی کودتائی رکور دار جهانی حقوق بشراست .

همچنین حاصل سیاست نادرست اشغال نظامی عراق و بد تر خلع سلاح کردن مجاهدین در عراق و در لیست تروریست نگهداشتن شان از سوی مقامات آمریکائی می باشد به امید آنکه از افعی کبوتر به زایایند . در صورتیکه نه اینگونه نشده است ، بلکه بموازات ربودن و دستگیر و بازداشت کردن شهروندان آلمانی و فرانسوی و وآمریکائی و انگلیسی به اتهام جاسوسی در ایران نظامیان آمریکایان در عراق و افغانستان هم کشته و مجروح می شوند.

در خاتمهاینکه ضمن محکوم کردن شدید این جنایات ضد انسنی ووحشیانه تهاجم کنندگان به قرار گاه اشرف از ارتش آمریکا و سازمان ملل و مدافعان حقوق بشر خواسته می شود که هم این اقدام را بشدت محکوم کنند و ربوده شدگان آزاد گردند و تحویل دادن مهاجمان برای محاکمه به جرم جنایت علیه ی بشریت. هم اینکه از دولت عراق بخواهند تا که دولت عراق قوانین بیین المللی را رعایت کنند. لذا هرگونه سکوت بمنزله ی همسوئی آشکار با حاکمان تروریست - کودتائی ایران و تهاجم کنندگان پلیس ونیروهای امنیتی و نفوذی های حامی رژیم ترزریستی- کودتائی حاکم بر ایران در دولت راق است.

هوشنگ – بهداد

7 مرداد ماه سال 1388