"گزارش چند نمونه خبر های تناقض آمیز و بس مسئله انگیز "


راديو فردا : اینگونه گزارش داده است "مردی در تهران با شلیک ۸۰۰ گلوله ۹ نفر را کشت" به دنبال گزارش برخی خبرگزاری‌های ایرانی درباره تیراندازی در حومه تهران یک شاهد عینی به رادیو فردا گفت که یکشنبه شب مردی در منطقه شهر قدس تهران با شلیک ۸۰۰ گلوله ۹ نفر را از پای درآورد و سیزده نفر دیگر را نیز زخمی کرد که در میان قربانیان چندین کودک نیز وجود دارد.به گزارش خبرگزاری نیمه رسمی ایسنا عليرضا اكبر شاهی، فرمانده انتظامي استان تهران در این باره گفته است: «در پي تماس تلفنی يكي از شهروندان شهر قدس شهريار با مركز فوريت‌هاي پليسی در ساعت ۲۱ شب گذشته مبني بر اين‌كه يكي از ساكنان مجتمع مسكونی واقع در خيابان شهيد عالمي شهر قدس شهريار اقدام به تيراندازي و كشتن خانواده خود و چند تن از ساكنان ساختمان مورد نظر كرده است، ماموران كلانتري به همراه كارآگاهان پليس شهريار در صحنه حادثه حاضر شدند.با این حال پیش از رسیدن ماموران پلیس این مرد که به «ممد دوزاری» معروف است، با شلیک حدود ۸۰۰ گلوله ابتدا یکی از همسران و دو فرزندش را به قتل رساند و سپس به سوی ساکنان محل آتش گشود.بستگان یکی از قربانیان این حادثه به رادیو فردا گفته است که دو ساعت پس از آغاز تیراندازی ماموران پلیس در محل حادثه حاضر شده و پس از حدود نیم ساعت موفق به بازداشت فرد مهاجم شده‌اند.به گفته فرمانده انتظامی استان تهران فرد مهاجم که «محمد الف» نام دارد، ۶۵ ساله است و انگیزه خود را «اختلافات خانوادگی» اعلام کرده است.

همچنین خبر دیگر اینکه سایت موج آزادی نیز اینگونه گزارش داده است : "نامه‌ای درباره‌ی یک بیمار روانی که قربانی دروغ‌پردازی خبرگزاری فارس شده است"موج سبز آزادی : کسانی که در روزهای بعد از انتخابات خبرها را پیگیری می‌کردند، به خاطر دارند که خبرگزاری فارس با انتشار عکسی از یک مرد میانسال که اسلحه اسباب‌بازی در دستش بود، معترضان به انتخابات را به براندازی مسلحانه! متهم کرد. هرچند همان زمان هم برخی وبلاگ‌ها نوشتند این فرد که در محله فاطمی بارها دیده شده، مجنون است و سلامت روانی ندارد. اما همچنان فارس و کیهانیان بر ادعای خود اصرار کردند، تا آنجا که این فرد شناسایی و دستگیر شد و به گفته‌ی وکیلش در حالی که برای نگهداری وی از قرص‌های آرامبخش قوی استفاده می‌شود، دو ماه است در زندان رها شده و کسی به وضعیت دردناک او توجهی به این ندارد. حضور محترم دادستان کلاحترما اینجانب، وکیل پایه یک دادگستری، از طریق یکی از موکلانم که به تازگی از بند 7 زندان اوین آزاد شده است، مطلع گردیدم فردی به نام محمود خسرو شاهی، حدودا 50 ساله، که ظاهرا و طبق اظهارات موکل، مبتلا به اختلال مشاعر است، در همان بند مستقر بوده است. ایشان در جریان درگیری‌های دوران بعد از انتخابات، در حالی که با یک اسلحه پلاستیکی در بین جمعیت بوده، بازداشت شده است و تاکنون بعد از گذشت 60 روز هنوز کسی حتی برای ملاقات وی نیز نیامده و به نظر می رسد در زندان رها شده است.

پیرامون این موضوع که گزارشگر این خبر موج سبز پرسش کرده که چگونه است دادستان که خود مسئول حفظ منافع افراد محجور و بی‌سرپرست است، اما دستور بازداشت این فرد را داده است! خصوصا آنکه مجانین از مسئولیت کیفری نیز مبرا هستند؟! می بایست گفت زیاد تعجب ندارد . برای اینکه البته پاسخ این است وقتی که در قیام دانشجوئی تیر ماه 78 عزت ابراهیمی که بدست دژخیمان لباس شخصی ها در دانشگاه تهران به ضرب گلوله جان باخت. مگر سپس حاکم شرع دادگاه ضد انقلاب تهران مقتول عزت ابراهیمی را مقصر و قاتل ندانست؟ بنابراین با این تجربه اکنون دیگر جای سئوال باقی نمی ماند که چرا یک بازجو وشکنجه گر و قاتل بنام سعید مرتضوی که داد ستان شده است. وقتی که تعداد 29 نگون بخت پرورش ییافتگان قربانیان متهم همین رژیم ضد بشری در یک رز در زندان اوین بر دار می کشاند تا که معنی و مفهوم عینی رعایت حقوق بشر را ثابت کند. بنابراین مشخص است که در راستای چه اهداف ضد بشری اینگونه دستورات باز داشت ها را صادر می کند؟

همینطور محور گزارش خبر دیگری ضرورت دارد که گفته شود روزی در مطبوعات رژیم تروریستی کودتائی از جمله روزنامه آفتاب یزد در بخش پیام ها یا بر روی خط آفتاب یک اصفهانی پاسخی به خاطرات ملا حسنی امام جمعه ارومیه داده بود که گفته بود مگر تو در کنار زرادخانه ی انبار اسلحه بودی یا اینکه مسئول کشیک آن بودی که توانسته بودی در برابر هر گلوله ای که بسوی تو شلیک می شد توانستی ده گلوله پاسخ دهی که در مجموع بیش از 700 تا 800 گلوله شلیک کردی ؟

اکنون در شرایطی که گزارش شده است که گزمکان و چماقداران آدمکش در خدمت کودتا گران یک بیمار روانی 50 ساله را که با اسلحه پلاستیکی خودش به خیابان آماده و قاطی تظاهر کنند گان مخالف شده بود به اتهام مبارزه مسلحانه باز داشت کردند که اکنون وکیل مدافع وی اعتراف کرده است که وی مشکل بیماری روحی روانی دارد . از طرف دیگر در ازای بازداشت این بیمار روانی به اتهام مبارزه مسلحانه باز داشت شده اما تعجب انگیز است که چرا مشخص نیست چگونه است که یک شرور می تواند با تفنگ کلاشینکف و شلیک تعداد 800 گلوله و کشتن 9 نفر و مجروج نمودن 13 نفر دیگر مرتکب جنایت شود ولی نیروی انتظامی در طول این مدت غایب بوده حضور نداشته و پس از دو ساعت از درگیری گذشته حضور یافته است ؟

البته نیاز به توضیح ندارد که اینهم می تواند مورد مدل بسیجی سعید حنائی در مشهد باشد که جنایتکاری بود که توانسته بود با حمایت و همکاری نیروی انتظامی و قوه ی قضائیه آلوده به فساد و رشوه و تبعیض مشهد دست به جنایت ضد انسانی زد و تعداد 19 زنان نگون بخت خیابانی ر با روسری شان از توی خیابان ربود و خفه شان نمود . یعنی هر زمان که گند این جنایات در می آمد برای اینکه پرونده ی جنایت بسته شود تا دامان مسئولان جنایتکا ر را نگیرد دست به اقدام فرمالیته زده می شود .

در خاتمه اینکه مگر انتظاری غیر از این حاکمان کودتاگران به جز اینگونه اقدامات می رود. برای اینکه آخر این چه بساط و رژیم ضد بشری و کودتائی دین فروشی می باشد گه دین را آنگونه ابزار ووسیله ی قدرت و ثروت و سرکوب در جامعه و حذف رقبا کرده است که یک مداح لمپن و بی سوادی به نام منصور ارضی در مداحی گری خود در مسجد ارک ضمن حمله به کروبی و موسوی تأکید کرده است که هر سحر این دو نفر را لعنت کنید. همچنین این مداح لمپن فحاش حامی پاسدار گماشته احمدی نژاد افزوده است که فتنه هنوز نخوابیده است .برای خوابیدن فتنه ها سحرها بگویید یا منتقم و این دو منافق( کروبی و موسوی ) را نفرین کنید تا زودتر دستگیرشان کنند. این دلقک مسخره جیره خوار احمق مداح حکومتی منصور ارضی در بخش دیگری از اظهارات کمدی اش گفته است : ما توی این مسجد 14هزار امن‌یجیب خواندیم تا شاه سقوط کرد.

هوشنگ – بهداد

3 شهریور ماه سال 1388