نگاهی به خبرهای بیان کننده آشفته بازار پس از کودتای پاسداران واوضاع وخرت و خرحاکم شده

مشخص نیست که در رژیم خرت و خر شده وآشفته بازار کودتائی تروریستی نامشروع پاسداری صاحب قدرت کیست و حتی چگونه می تواند به بقای ننگین خودش ادامه دهد ؟ برای اینکه از دوران تبلیغات قبل از بر گزاری نمایش خیمه شب بازی انتصاباتی 22 خرداد که در مناظره های تلویزینونی نامزدان انجام شد طرفین افشاگر آنگونه پرونده و کار نامه ی 30 سال گذشته ی دولت مردان را فاش کرد و کالبد شکافی نمودند که آشکارا محاکمه کردن تام و تمام رژیم تروریستی پاسداری کودتائی شروع بود . مهمتر اینکه دیگر مهره ی ترکش نا خورده و سالم و غیر آلوده ای هم باقی نماند تا که بتوان با آن مانور تبلیغاتی داد و زمینه ی عوامفریبی و منحرف کردن اذهان عمومی را فرا هم کرد .

به ویژه پس از 22 خرداد و کودتای پاسداران و با پشتبانی لوطی جماران نا مشروع و جنایات و فجایع اتفاق افتاده پس از آن رخ داد که پاسداران آدمکش و کودتا گر نقش کلیدی در این نایات ضد بشری داشته اند خیلی بیش از قبل صحه بر نامشروع بودن رژیم تروریستی کودتائی پاسداری گذاشته شده است . بطوریکه اکنون حاکمان و تثبیت کنند گان نظام در دهه 60 و 8 سال دوران مدعیان اصلاح طلبان از سوی پاسدران کودتاگر متهم به خیانت و قتل و جاسوسی کردن براط بیگانه و طراح انقلاب بر اندازانه ی مخملین شده اند که از سوی دبیر سیاسی ارگان فاشیستی پاسداران کودتا گریدالله جوانی می بایست رهبران شان دستگیر و محاکمه شوند . ولی چون این اتهام وتهدید و فرمان دستگیری و محاکه کردن بازتاب بیرونی داشته است . موجب ترس ووحشت شده است پس اکنون برای جمع کردن و سر وته موضوع بهم آوردن گزارشگر ستون جهت اطلاع نویس ورق پاره ی جمهوری اسلامی مورخ 20 مرداد اینگونه گزارش و نقل قول کرده است :

" انتشار مقاله تند سردار يدالله جواني رئيس اداره سياسي سپاه پاسداران كه در آن خواستار محاكمه آقايان موسوي كروبي خاتمي و موسوي خوئيني شده بود چنان موجب سواستفاده گسترده رسانه هاي خارجي شد كه دفتر فرماندهي كل سپاه با انتشار تكذيبه اي به رسانه ها اعلام كرد : آنچه در برخي رسانه هاي خارجي از فرمانده كل سپاه نقل شده است شيطنت رسانه اي بوده و اساسا صحت ندارد. به گزارش خبرنگار آينده وي در صبح صادق ارگان سپاه نوشته بود : اگر موسوي خاتمي خوئيني ها و كروبي از عوامل اصلي كودتاي مخملي در ايران به شمار مي آيند كه اين گونه است انتظار اين است كه دستگاه قضايي و مسئولان اطلاعاتي امنيتي براي خاموش كردن آتش فتنه به سراغ اين عناصر اصلي رفته و آنان را دستگير محاكمه و بر اساس قانون مجازات نمايد. انتشار اين مطلب توسط « جواني » كه قبل از انتخابات حتي به عنوان استاد دانشگاه در برنامه هاي سياسي صداوسيما حاضر شده و به ارائه تحليل مي پرداخت موجب سوژه سازي گسترده در رسانه هاي خارجي نه تنها عليه فرمانده سپاه بلكه درباره نظام شد."


در تحولی دیگر همین ستون و گزارشگر همین ورق پاره گزارشی از نامه ی شیر بی یال و کوپال شده ی کروبی به رفسنجانی مکار اشاره کرده است که پیرامون فاش ساختن اقدامات و رفتار جنایت علیه ی بشریت در بازداشتگاه ها نسبت به قربانیان بازداشتی های وقایع اخیر می باشد که رفسنجانی مکار از ترس پاسخ ندادن تر جیح داد که در نماز جمعه ی این هفته ی تران حضور نداشته باشد که گزارشگر محورا ین نامه این چنین از پاسدار علی لاریجانی برای ررسی این نامه ی کروبی نقل قول کرده است :


"علي لاريجاني رئيس مجلس شوراي اسلامي با اشاره به نامه حجت الاسلام مهدي كروبي دبيركل حزب اعتماد ملي به آيت الله هاشمي رفسنجاني رئيس مجلس خبرگان رهبري و طرح برخي مسائل رخ داده در بازداشتگاهها گفت : كميته ويژه مجلس پس از اغتشاشات مسائل را بررسي كرده است و بايد صحت و سقم مسائل مطرح شده را ديد. لاريجاني صبح دوشنبه در نشستي با خبرنگاران پارلماني به مناسبت روز خبرنگار پس از استماع نظرات آنان درباره مسائل روز جامعه از جمله نحوه رفتار با متهمان در بازداشتگاهها افزود : « كميته ويژه مجلس كه پس از قضاياي اخير در مجلس تشكيل شد كه بررسي هاي لازم را درباره وضعيت بازداشتگاهها و نحوه رفتار با متهمان انجام داده است و صحت و سقم مسائلي كه مطرح شده است نيز بايد توسط اين كميته مشخص شود » . آقاي كروبي در نامه خود به رئيس مجلس خبرگان رهبري با اشاره به پاره اي رفتارهاي خلاف كه با بازداشت شدگان حوادث اخير شده خواستار تشكيل هياتي براي بررسي اين موضوع شده است"

همچنین در بخشی دیگر در ورق پاره ی جوان حامی و مبلغ پاسداران کودتا گر و شکنجه گران و باز جویان زندان گزارش گرش بدون آنکه توضیح داده باشد چگونه دسترسی به اطلاعات دریافی دیدار میان پدر وکیل الحکومه با فرزند در بازداشتگاهش یافته است . ولی لو داده است که کودتا گران پاسدار به هیچکس رحم نمی کنند و ثابت کرده اند که این چنین جای امنیت برای هیچکس در این رژیم کودتائی ضد بشری قرون وسطائی نا مشروع وجود ندارد:

"جوان پسرم، حقایق را نگو" گفته می شود (م) از نمایندگان اصلاح طلب مجلس هشتم که از قضا فرزندش در بین اغتشاشگران توسط نهادهای ذی ربط دستگیر شده در دیداری که با پسرش داشته به وی توصیه کرده که در بازجویی ها هرگز حقایق را بازگو نکند"

همچنین ورق پاره ی هموطن حامی دولت نا مشروع برای اینکه پرونده ی میر حسین موسوی را سنگین تر کرده باشد و مکمل ورق پاره ی جوان و یداله جوانی در مسیر بستر و آماده سازی دستگیری موسوی و محاکمه کردنش حرکت کرده باشد . این چنین موسوی را به حزب توده وصل و سنجاق کرده است :

"وطن امروز حمایت حزب توده از میرحسین" دبیر اول حزب توده ایران اعلام کرد جنبش اعتراضی در ایران رهبری میرحسین موسوی را پذیرفته است و حزب توده ایران نیز با قاطعیت از رهبری جنبش توسط میرحسین موسوی حمایت می کند و در این دوره حساس در کنار او قرار می گیرد. علی خاوری که با روزنامه آلمانی یونگه ولت سخن می گفت، ضمن اعلام این مطلب افزود: «این درست است که در دوران فشار بر حزب ما میرحسین موسوی، نخست وزیر بود ولی این هم هست که در آن سال ها (امام) خمینی رهبر بود و خود او بود که تصمیمات نهایی را می گرفت و حرف آخر سیاسی را می زد.»

در خاتمه اینکه آیا بازهم ادعای شرکت 85 % مردم ایران حامی رژیم تروریستی کودتائی و پاسداری و نامشروع واقعیت دارد؟ آیا 40 میلیون رأی داده شده و سهم پاسدار گماشته احمدی نژاد 25 میلیون می باشد صحت دارد؟ اگر چنین است پس فریاد روزانه و شبانه ی مرگ بر دیکتاتور و احمدی نژاد و خامنه ای و حکومت کودتا استعفا ، اسعتفا و امثالهم دادن برای چیست که ادامه دارد ؟ آیا هنوز هم این رژیم مردمی می باشد و مشروعیت دارد و نمایش خیمه شب بازی 22 خرداد جزوآزاد و سالم ترین بوده است؟ اگر واقعاً اینگونه است پس واکنش های اعتراضی مردم و ضرب و شتم و کشتن و مجروح کردن در خیابان ها و باز داشت کردن گسترده و شکنجه کردن و اعتراف گیری ها و تشکیل بی داد گاه کمدی استالینی یا شوی مضحک تلویزیونی از سوی کودتاگران پاسدار و لوطی جماران نا مشروع و تهدید کردن سران جناح مغلوب به دستگیری و محاکمه کردن نشان از چیست؟

هوشنگ – بهداد

20 مرداد ماه سال 1388