روزنامه ی کیهان چهار شنبه 28 مرداد ماه سال 1388

نقد و بررسی " ضرورت تحول در دستگاه قضايي "(يادداشت روز)

"پس ازآنکه آخوند انگلیسی و متحجر مصباح یزدی لوطی جماران را نماینده خدا و پاسدار احمدی نژد ا نماینده امام زمان کرد . اکنون طلبه پاسدار یادداشت روز نویس قاضی را نیز به لیست نمایندگان خدا افزوده است"


ادعای کمدی قاضی نماینده ی عدالت خدا برروی زمین آنهم در رژیم ضد بشری و دشمن آزادی و عدالت و انسانیت کودتائی پاسداری کردن همچون ادعای کمیک و تراتژدیک رشد گل های رز در مرکز کویرخشک بی آب وعلف می باشد . کمدی تر اینکه اکنون طلبه پاسدار قلم بر دست ، هوو هم برای لوطی جماران نامشروع تراشیده است. زیرا که فتوا صادر کرده است قاضی نماینده خدا برروی زمین است . بنابراین آن اسلام و خدائی که جانشین آن لوطی جماران نا مشروع شده است و مدعی قلم بر دست به آن باوردارد باید که جانشین خدا ب تواند آزمون الهی بر گزار کند و که رفسنجانی ها را نیز رفوزه نماید. ولی تز دکترای افتخاری با نمره ی 19 به قاضی سعید مرتضوی دهد. چون که وی نه احکام فرمان توقیف بیش از 80 مطبوعات و روزنامه را یکشبه صادر کرده است و خانم زهرا کاظمی عکاس خبر نگار رار زندان اوین باز داشت و شکنجه و به قتل رسانید ه است و حکم دار زدن 29 نگون بخت و دست پرور دگان رژیم تروریستی ضد بشری کودتائی پاسداری را در زندان اوین در یک روز داده است ، بلکه خواسته برای منتقدان ثابت کند که معنی و مفهوم حقوق بشر در این رژیم ضدبشری و قرون وسطائی چیست؟

همچنین برای رعایت عدالت حکم بازداشت عباس پالیز دار را صادر کرد که چرا نام اسامی کلان دزدان و مفسدان اقتصادی را در دانشگاه همدان اعلام و افشا کرد. اخیرا نیز بطور گسترده فرمان ضرب و شتم و کشتن و مجروح نمودن و بازداشت و شکنجه و اعتراف گرفتن معترضان خیابانی را صادر کرده است و برای متهمان باز داشت شدگان تشکیل بی داد گاه های نمایشی و فرمایشی بصورت سریالی و فله ای داده است . صد البته برای اینکه جایگاه نماینده خدا برروی زمین بیشتر اثبات شود و عملکرد عدالت قاضی نماینده ی خدا رعایت برروی زمین برجسته تر شود دستور شکنجه های جسمی و تجاوزات جنسی در باز داشتگاه ها را نیز صادر کرده است . حال چرا طلبه ی قلم بر دست که از قماش سرباز جو حسین شریعتمداری و قاتل و حیوان صفت سعید مرتضوی می باشد ادعا نکند که دستگاه قضائیه آلوده به فساد و رشوه و تبعیض و بی عدالتی و بی قانونی یا قاضی نماینده ی خدائی می باشد که وی هم آن را می پرستد که مرشدش لوطی جماران نا مشروع است که جانشین اصلی خدا برروی زمین شده است که نه همکاره رژیم ضد بشری بلکه ماورای قانون اساسی می باشد که حتی به خدا و کتاب قرآنش هم پاسخگو نمی باشد . زیرا هر طوری که خود می خواهد یا هرگونه برایش برنامه ریزی می کنند انجام می دهد.

نا گفته نماند که با شیادی تمام همراه با فریب و نیرنگ و عوامفریبی و دین فروشی 30 سال است که اسلام و مذهب آلت فعل اجرای اهداف پلید و ضد انسانی و جنایتکارانه ی حاکمان ایران شده است و هر جنایت و خیانت و رذالت و تجاوز به قاموس کلمات مقدسی همچون آزادی و عدالت و انسان و معنویت و رفاه و عزت و شرف و برابری و صلح و امنیت و امثالهم با چسب و اهرم و چماق دین ابزاری شده توجیه و اهداف پلید و شیطانی به پیش برده شده است.

مسخره و توهین آمیز اینکه انتصابات و تقلبات و کودتا و سرکوب و ضرب و شتم و باز داشت و زندان و کشتن و مجروح ساختن معترضان و دگر اندیشان با تجاوزات جنسی و شکنجه های جسمی در باز داشتگاه ها که برای حذف رقیب است انتخابات جا زده شده است و رشد روز افزون لجام گسیخته تورم و گرانی و گسترش فقر و بیکاری و فساد و بی عدالتی و غار تگری و شکاف عمیق طبقاتیدر جامعه به خصوص در 4 ساله گذشته که مردم به جای دریافت نان بر توی سفره های خالی شتان محتاج دریافت سیب زمینی گندیده ی دولتی شدند تا که مجبور به فروختن آرای شان به دولت شوند زیرا که بطور وارونه مدعی شده رأی دهندگان نماد طعم شیرین عدالت قضائی – دولتی در 4 سال پیش را شاهد بوده و تجربه کرده اند که اکنون چنین ادعا شده است که مردم رأی به استمراردوباره برای 4 ساله دیگر داده اند:

"اما بدون ترديد نقش و اثرگذاري قوه قضاييه در نظارت و اجراي عدالت، نقشي برجسته و قابل توجه است. مردم نيز از اين قوه انتظاري جز عدالت ندارند. در جريان انتخابات اخير هم مردم آراي خود را به نفع كانديدايي به صندوق ريختند كه داعيه عدالت داشت و مبارزه با مفاسد - خصوصا اقتصادي- را يكي از برنامه هاي اصلي خود بيان كرد؛ همان مردمي كه طي 4سال حاكميت اصولگرايي در كشور، طعم شيرين عدالت را چشيدند و در گوشه گوشه اين سرزمين پهناور از خدمات صادقانه دولتمردان كه سودايي جز خدمت نداشتند، برخوردار شدند."


چون هدف و فلسفه ی منبر رفتن و روضه خوانی کردن و گریز به صحرای کربلا زدن طلبه پاسداریادداشت روزنویس تأئید و تأکید هدف وسیله را توجیه کردن می باشد . بنابراین چون هدفش خط و خطوط برای رئیس انتصابی دستگاه آلوده به فساد و رشوه و تبعیض و بی عدالتی قضائیه می باشد تا که به وی تفهیم کند می بایست در بستر کودتا گران حاکم و علیه جریان مغلوب حرکت کند . اما از سوی دیگر زیرآب ادعای کمدی از عدالت دفاع کردن و قاضی را نماینده ی خدا برروی زمین را زده که مدعی اش شده بود . همچنین با زیرسئوال بردن عملکرد رئیس انتصابی پیشین زیرا که اعتراف کرده است وی نه در راستای فر مان 8 ماده ای لوطی جماران حرکت نکرد ، بلکه کاخ ویرانه و مخروبه ی قضائیه آلوده به فساد و رشوه و تبعیض را ویرانه تر کرد و تحویل رئیس انتصابی بعدی داده است . برای همین اکنون طلبه پاسدار قلم بر دست یادداشت روز نویس به نقل از خواست مردم مشخص وظیفه و مأموریت برای رئیس انتصابی جدید و ترسیم کرده است که می بایست با مفسدان اقتصادی رقیب مغلوب این چنین با شدت و سرعت مبارزه کند:

"مردم يكي از راههاي اصلي براي تحقق عدالت را مبارزه با مفاسد اقتصادي مي دانند. با وجود سپري شدن بيش از 8 سال از فرمان 8 ماده اي رهبري مبني بر اعلام رسمي مبارزه با مفاسد اقتصادي، هنوز كار چندان و قابل ملاحظه اي صورت نگرفته است.مسئولان سابق اين قوه به جاي آنكه مبارزه بدون مسامحه و گسترده با مفسدان اقتصادي را سرلوحه كار خويش نمايند، با شعارهايي از قبيل «تامين امنيت سرمايه گذاري» عملا روند رسيدگي به پرونده هاي مفسدان اقتصادي را دچار بيماري مزمن و دائمي دستگاه قضايي كشور يعني «اطاله دادرسي» كردند.كندي اين حركت باعث شد بسياري از مفسدان فرصت كافي داشته باشند تا از منافذي كه خود مي شناختند و يا به رويشان گشوده مي شد، از كمند قانون و عدالت بگريزند. نگاهي گذرا به مسير معروف ترين پرونده فساد اقتصادي سالهاي اخير - شهرام جزايري- به تنهايي براي قضاوت در اين باره كافي است. مردم اميدوارند در دوره جديد رياست اين قوه مسايلي از اين دست حل و فصل شود."

در خاتمه اینکه معلوم نیست که چرا امثال این طلبه پاسدار قلم بر دست همکار سر بازجو حسین شریعتمداری اعتیاد مزمن به وارونه و هذیان گوئی دارند و قادر نیستند تا که دست از ادامه ی شوی کمدی ونخ نما شده خود به خواب عمیق زدن بر دارند کهزور می زنند تا و انمود می کنند که بیدار شدنی نیستند و توان درک واقعیات پیرامون خودشان راندارند . همچنانکه که گویا گوش شنوائی هم بری شنیدن فریاد مرگ بر دیکتاتور و خامنه ای زدن معترضان ناراضی با خامنه ای و حیاکن و سلطنت را رها کن را ندارند . همینطور موج اعتراضات مردم ناراضی بر توی خیابان و حضور مادران داغدار و عزادار و نگران در جلوی درب زندان اوین را نمی بینند که هرروز تجمع اعتراضی دارند و یا حضور در گورستان بهشت زهرا حاضر می شوند. همچنانکه کهعاجزاز فهم این و اقعیت انکار نا کردنی می باشند که چگونه مردم در برابر خیل نیروهای سر کوبگر ودژخیمان لباس شخصی ها و سایر آدمکشان حرفه ای در خیابان ها و درون باز داشتگاه های قرون وسطائی ایستاده اند تا که بگویند دیگر این رژیم شیاد و عوامفریب و دین فروش وغارتگر ومستبد و سر کوبگرو جنگ افروزو درغگوی را نمی خواهند و خواهان حکومت دمکراتیک با تأمین آزادی و تضمین دمکراسی و رعایت احترام به حقوق بشر و تحمل اندیشه و باور انسان ها هستند . زیرا که دیگر تنفر و خشم و کینه نسبت به گزارش های مشابه ی نامه ی مشتی از خروار کروبی به رفسنجانی دارند که پیرامون پایمال شدن حقوق انسان ها و لگد مال کردن و ترور نمودن شخصیت هایشاناست که ترکیب و تلفیق شده با اخبار و حشتناک و آزار دهنده تجاوزات جنسی و شکنجه های جسمی درون سیاه چال وداشتگاه های قرون وسطائی رژیم ضد بشری کودتائی پاسداری است که با دین ابزاری شده توجیه گر جنایات و خیانات گوناگون حاکمان شده است د که 30 سال شاهدش بوده و اینگونه شیوه ی ضد انسانی و جنایت علیه ی بشریت را تجربه اش کرده اند که اکنون طلبه پاسدار یادداشت روز نویس صدور کنندگان چنین احکامی را نمایندگان عدالت خدا در زمین دانسته است.

هوشنگ – بهداد

چهار شنبه 28 مرداد ماه سال 1388