با تراشیدن شاکی برای بازداشت و محاکمه موسوی پرونده سازی شده است

در ادامه ی مبارزه ی جنگ قدرت و ثروت و حذف رقیب مغلوب گزارش های خبری که در ورق پاره ی کیهان سرباز جو حسین شریعتمداری بازتاب داده می شود . نوعی ادامه یسناریو وپرونده سازی و متهم کردن رقیب دوم خردادی های مغبون و متهم شده موسوی و خاتمی می باشد . از جمله خبر ویژه و گزارشات خبری مورخ 15 مرداد که در این ورق پاره نقل قول شده است باکمال وقاحت بسط و تعمیم و دفاع کردن از تقلبات گسترده ی نمایش خیمه شب بازی انتصابات 22 خرداد است که با کودتای پاسداران پاسدار گماشته احمدی نژاد رئیس جمهور اعلام شد .

بنابراین اکنون از سوی بادامچینان عضو دزد و غارتگر باند مافیائی انگلیسی مؤتلفه ضمن دفاع کردن پاسدار احمدی نژاد آرای تقلباتی با نام ملت ایران به حساب وی ریخته شده است. در مقابل موسوی مغلوب متهم و محکوم و تهدید شده است که می بایست به رأی ملت مردم یعنی به تقلبات از طریق کودتای پاسداری احترام بگذرد وتسلیم شود و پیرو احمدی نژاد گردد و شکست خودش را به پذیرد تا که بطور مضاعف موجب شعف خوشخالی کودتاگوران و سرباجو حسین شریعتمداری شود. بد تر اینکه موسوی رهبر اپوزیسیون معاند نامیده شده است که تیتر خبری آن چنین است : "بادامچيان: موسوي به جاي تسليم در برابر رأي اكثريت مي خواهد معاند باش" آنگاه پرسش شده است که چرا مهندس موسوي و برخي ديگر از مدعیان اصلاح طلب متوجه نيستند كه مواضع اخير آنها منطبق با خواسته هاي رسانه بيگانه و جريان جنبش مخملين آمريكايي است؟ در بخش دیگر بادامچيان این مهره ی باند مافیائی انگلیسی غارتگر که عضو دیگر این باند مافیائی سعید مرتضوی قاتل و سربازجو و شکنجه می باشد به عنوان نماینده ی مردم شدن افزوده است که مردم ما نيز مطالبه داشتند كه آشوبگران و اغتشاش كنندگاني كه امنيت اجتماعي را مورد تهديد قرار داده اند در دادگاه مورد رسيدگي قضايي آلوده به فساد ورشوه وبی قانون و تبعیض واقع شوند.

در ادامه ی سر بازجو حسین شریعتمداری با وارونه و تناقض گوئی و از موضع فرار به جلو دست به پرونده سازی وکمدی علیه ی اندازی جنبش مردمی زده که عنوان آن چنین است : "پايگاه مجازي مردمي براي شكايت از ميرحسين موسوي راه اندازي شد" این گزارش خبر ی هم همچون خبر قبلی اهرم فشار برای مقدمه سازی شاکی علیه ی حسین موسوی است . زیرا که هدف بازداشت و محاکمه کردن موسوی است و با نقل قول کردن از خبر گزاری اطلاعاتی – پاسداری – امنیتی فارس گزارش داده موسوی متهم به قانون گریزی شده است. زیرا که با قانون گريزي عليه جنبش مردمي ايران اقدام و فعالیت کرده است که پیشنهاد شكايت از ميرحسين موسوي بر روي خط اينترنت داده شده است. زیرا که اتهام موسوی حضور فعال وصدور بيانيه، سخنراني و... است که باعث تشويق افراد به اردوكشي خياباني و نتيجتا آشوب و شورش و تخريب اموال عمومي و خصوصي، مجروح كردن و كشتن هموطنان بي گناه و برهم زدن امنيت عمومي خصوصا مزاحمت هاي ديرهنگام شبانه با الله اکبر گفتن شده که هم جرم است وهم افترا و توهين و هتك حرمت اشخاص حقيقي و حقوقي و مسئولين است، از سوی دیگر موجب اخلال در نظم و آسايش عمومي و ايراد خدشه بر حيثيت نظام ضد بشری و نامشروع کودتائی و پاسداری در سطح بين الملل شده است . همچنین از طرف دیگر سبب ممانعت از كسب و كار مغازه داران خيابان ها به جهت ايجاد رعب و خوف وحشت و اصرار بر استمرار آن شده است که همراه باآتش افروزي و اتلاف اموال عمومي و خصوصي شده اند.

مهمتر اینکه این کیفرخواست کپی تهیه و تنظیم در بستر پیش زمین لیست کرن اتهامات و پیگیری از سوی شاکیان برای محاکمه کردن نمایشی و فرمایشی موسوی است که مکمل متهم کردن به سبک نازیسم و استالینیستی است که از سوی از طراحان و فرماندهان پشت صحنه ی محاکمه ی بیش از 100 نفر از بازشدگان است که بخش اول این شو پیگری شد که اکنون مشابه ی همین اتهامات عملکرد طراحان کودتاگر و حذف کنندگان رقیب مغلوب به اینان نسبت داده شده است که بدون اشاره داشتن به واکنش سرکوبگری ها و کشته و مجروح و بازداشت کردن های معترضان ادعا شده است که راهپيمايي ها و تجمعات و اقدامات غير قانوني و خشونت آميز و ضد مردمي كه به بهانه تقلب در انتخابات و تمكين نكردن به قانون ، پس از انتخابات شب بازی حماسه بزرگ تقلبات و کودتای پاسدار 22 خرداد اتفاق افتاده است که از تاريخ 23/3/1388 لغايت تاريخ امضاي اين شكايت نامه در سطح وسيع، بطور گسترده و حجيم به راه انداخته شده است تأکید شده است که طبق مجازات کودتا گران و شرایط حکومت نظامی تحمیل شده و ساير قوانين و مقررات مربوط همچون فتوا و صدور نامه های حکومتی لوطی جماران که ماورای قانون اساسی است ارتباط به به موضوع اشاره شده دارد که اکنون از سوی شاکیان حامی کودتا گران و سرکوبگران و لباس شخصی های دژخیم و آدمکش و لوطی جماران نا مشروع و رئیس جمهور نا مشروع تر شكايت تقاضا شده است باید متهمان مورد تعقيب كيفري متخلفين و قانون شكنان آشوبگر و معرفي آنها و احقاق حقوق از دست رفته ی شاکیان اقدام عاجل شود.

کمدی تر اینکه باز هم سرباز جو حسین شریعتمداری در این ورق پاره ی کیهان نقل قول از یک آخوند شاگرد انگلیسی و دزد مصباح یزدی کرده است که عضو باند انگلیسی غارتگر مؤتلفه که عضو جامعه ی روحانیت نیز می باشد که اینگونه گزارش علیه ی موسوی و رقیب مغلوب متهم شده است " شجوني: "سوءاستفاده از مقدسات در انتخابات اخير مصداق بارز مسجد ضرار بود"این عضو شوراي مركزي باند موتلفه ی انگلیسی غارتگر نیز با آویزان شده به سخنرانی اخیر لوطی جماران که در سخنرانی اخیر خود هشدار و اشاره به مسجد ضرار کرد . ی نیز طوطی وار بطور وارونه گوئی 30 سال دین فروشی و ابزاری کردن دین برای سر کوب و غارتگری و جنایت و خیانت کردن و جنگ افروزی و اعدام و سنگسار و قطع اندام کردن و خفقان و ارعاب ووحشت و حذف رقیب و خفه و خاموش کردن صدای معترضان و دگر اندیشان آنگونه شده که الله اکبر گفتن جرم شده است . بد تر از این جرم حضور در بهشت زهرای تهران داغداران و عزاداران نیز مستوجب ضرب و شتم و بازداشت قتل کودک 12 ساله است. برای اینکه وی گفته است مسجد ضرار در حقيقت مصداقي از الله اكبرها گفتن ها و سوءاستفاده از مقدسات براي اهداف سياسي برخي ها در انتخابات اخير است .تازه این آخوند متحجر و انگلیسی و عضو با ند مافیائی غارتگر مؤتلفه از اقدام رهبر لوطی جماران و اجرای مراسم کمدی و نامشروع با تنفيذ ریاست جمهوری پاسدار گماشته احمدي نژاد به عنوان منتخب مردم خبرداده و این اقدام حاصل تقلبات گسترده و کودتائی را ، مشروعيت قانوني و شرعي تاييد شده از سوی لوطی جماران نا میده است . همینطور آخوند متحجر و پرونده ساز وهم عضوسعید مرتضوی شکنجه گری و قاتل شجوني ادامه داده است که لوطی جماران نا مشروع به خوبي در اين مراسم کمدی خطاب به كساني كه زمان انقلاب را با دوران بعد از انتخابات رياست جمهوري به اشتباه گرفته و قياس مي كردند، و سعي داشتند با اين قياس اين دوران را با مبارزات پهلوي تشبيه كنند نيز هشدار داد و گفت که برخي ها با كاريكاتور انقلاب 57 نمي توانند ملت ايران را فريب دهند.


در خاتمه اینکه بالاخره پیرامون عدم حضور رفسنجانی در این نمایش نامشروع و کمدی آخوند متحجر و غارتگر انگلیسی شجونی و عضو شوراي مركزي موتلفه با اشاره به غيبت برخي از خواص از جمله هاشمي رفسنجاني در اين مراسم کمدی تنفیذ، تاكيد كرده است که بهتر بود رفسنجانی در اين مراسم حضور پيدا مي كرد و ادامه داده که كه حضور يا عدم حضور وي در اين مراسم تاثير نداشت و فقط عدم حضور وي بيشتر به ضرر خودش تمام شده است .

هوشنگ – بهداد

15 مرداد ماه سال 1388