روزنامه ی کیهان شنبه 31 مردادماه سال 1388

نقد و بررسی " اتاق شيشه اي " (يادداشت روز)

تلاش برای عبور از بحران و بن بست ، کودتاگران پناه به سیاست صدور تروریسم و ارتجاع و جنگ افروزی در منطقه خاورمیانه با دشمنی مذاکرات صلح آورده اند"


قلم بر دست یادداشت روز نویس که در بحبوحه تنش و بحران وبن بست داخلی که گریبانگیر کودتاگران پاسدار و لوطی جماران نا مشروع را سخت گرفته است
آنگونه که شاهدیم چگونه هرروز سند بازهم بیشتری از جنایات اعمال ضد بشری درون سیاه چال های رژیم کودتاگران فاش می شود
. طوریکه کروبی ناچار شده است به بخش کوچک مشت نمونه ی خروار از جنایات اتفاق افتاده در نامه ی خود به رفسنجانی یا سخنرانی هایش اشاره و افشا کند . البته که با سنگین تر ین تهامات و تهدید ها برای خفه و خاموش شدن مواجه شده است . از سوی دیگر با عقب نشینی و جاخالی و زیر آبی دادن رفسنجانی مکار برای حفظ موقعیت خودش و با عدم حضور در نماز جمعه ی تهران میدان را به یکه تازی و تهدید ومتهم کردن و توهین نمودن رقیب کودتاگرداده است تا جائی که پیر فسیل و خرفت و طوطی تعلیم دیده با توان وظرفیت یاد گیری محدود آخوند احمدی جنتی در نماز جمعه ی تهران در راستای ادامه ی مأموریت خود یک تیر و دو نشان زده است . یعنی اینکه هم خاتمی و موسوی و کروبی را سران اغتشاش گر معرفی ومتهم کرده است . هم اینکه رئیس انتصابی کاخ ویرانه ی ی قضائی آلوده به فساد و رشوه و تبعیض را مخاطب خود قرار کرده و پرسش کرده است که چرا تا حال سران اغتشاش گران دستگیر نشده اند تا که به جای سرکوبگران و ضرب و شتم کنند گان کشته و مجروح کنندگان معترضان خیابانی و باز داشتگاه ها که همراه با شکنجه های ضد انسانی قرون وسطائی جسمی و جنسی می باشداینان محاکمه شوند . البته تیتر درشت خبری اش وسط صحفه ی ورق پاره ی کیهان امروز برجسته شده است تا که نشان داده شود سرنخ و منشأء تزریق و دیکته کننده ی اصلی به آخوند طوطی احمدی جنتی کیست که اینگونه سران رقیب را متهم و تهدید به دستگیری و محاکمه کرده است ؟

پس بی جهت نیست که در چنین شرایطی کوشش می شود تا هر طوری شده برای برون رفت از این اوضاع خطیر بحرانی و بن بست مرگبار که لوطی جماران و کودتاگران پاسدار و پاسدار گماشته احمدی نژاد رئیس جمهور نامشروع در آن گیر افتاده یا قرار دارند . قلم بر دست یادداشت روز نویس می بایست با گریز به صحرای کربلا زدن تلاش مذبوحانه کند که با برجسته کردن پیگیری سیاست صدور تروریسم و ارتجاع و مداخله گری در امور داخلی کشور های همجوار و منطقه اقدامات تروریستی را تعقیب کند و سیاست و هدف دشمنی آشکار با روند مذاکرات صلح خاورمیانه را به نمایش گذارد تا ضمن ثابت کردن نقش اساسی در انفجارات زنجیره ای اخیر در منطقه امنیتی ی سبز بغداد که هدف نهائی نا آرام و بی ثبات کردن عراق می باشد . زیرکه هدف نهائی بستر سازی نا امن کردن شرایط انتخابات پار لمانی عراق می باشد تا که صحنه ی شکست انتخابات شورای استانی عراق برای عوامل عرای لوطی جماران نامشروع تکرار نشود و اوضاع بحران و بن بست داخلی خراب و آشفته تر از اینکه هست نشود .

از طرف دیگر انفجارات و اقدامات تروریستی درعراق و دشمنی کردن با تلاش مذاکرات صلح خاورمیانه مکمل دعوت وسفر بشار اسد به تهران و دیدار با لوطی و عنتر داشتنش است که هدف همآهنگی دشمنی مشترک با روند مذاکرات صلح خاور میانه و مخالفت جدی وسنگ اندازی کردن در برابر سیاست خاور میانه ای اوباما رئیس جمهور آمریکا می باشد . برای همین است که این روز ها تحریک و تشویق کردن حزب الله لبنان وحماس به تهدید کردن اسرائیل با ادعای آمادگی جنگی دیگر در دستور کار قرار گرفته و مدام مانور تبلیغاتی گسترده ی رسانه ای داده می شود واکنون از مسدود شدن موضوع صلح خاورمیانه در ابتدای یاددداشت روز خود قلم بر دست یاد کرده است و با اشک تمساح ریزی کردن برای مردم فلسطین و نماینده شان شدن با متهم کردن سران کشورهای عربی که چرا به جای عادی سازی روابط دیپلماتیک با اسرائیل خواهان جنگ افروزی لوطی جماران نا مشروع و پاسداران کودتا گر نمی شوید؟

عجیب است که قلم بردست یادداشت روز نویس بدون توجه به سرمقاله ی چند روز پیش ورق پاره ی جمهوری اسلامی که به مناسبت فرا رسیدن ایام روزه ای از روند تورم و گرانی قیمت ها تحلیل داد و صدای اعتراضی اش بلند شد و اعتراف کرد که هرساله همین داستان با برخی از هشدار های مسئولان غیر مسئول دولتی پیرامون گرانی قیمت کالا ها در ماه رمضان داده می شود و تکرار می گردد.اما چون برنامه برای پیگیری و رسسیدگی مهار قیمت ها و گرانی وجود ندارد شرایط گرانی قیمت کا لاها بدتر از قبل می شود . اما اکنون اینگونه شیادانه و فرصت طلبانه از ماه رمضان گفته شده که این ماه رمضان فرصت مغتنم و استثنايي است و رهنمود داده شده که كشورهاي مسلمان می بایست با اتحاد و يكپارچگي خود كه از جلوه هاي اين ماه شريف است در برابر حيله ها و دسيسه هاي آمريكايي ها به هوش باشند و اخطار داده شده که در اتاق شيشه اي مذاكرات با آمريكايي ها و صهيونيست ها حضور نيابند . یعنی برگردان همان تز خطبه ی لوطی جماران در عید فطر تهران است که قبل از برگزاری کنفرانس صلح آنا پولیس در آمریکا لوطی جماران سران کشور های عربی را تهدید کرد که اگر چنانچه در این کنفرانس شرکت کنید زمان بازگشت در کشورهای خودتان با آشوب و شورش مواجه خواهیدشد که اکنون نیز همین تهدید تکرار شده است .

در خاتمه اینکه تهدید به نابود کردن مجدد اسرائیل و تأکید با خصومت و دشمنی کرن با آمریکا که از سوی قلم بر دست یادداشت روز نویس ورق پاره ی کیهان تجویز شده است . ضمن اینکه گویای ماهیت تروریستی و قرون وسطائی و نا متعارف و تروریستی بودن با جنگ افروزی کودتاگران حاکم و نا مشروع می باشد همینطور نمایان گر عمق بحران وبن بست لوطی جماران و کودتاگران است که عجیب دست و پا می زنند و تلاش می کنند تا که با صدور بحران و جنگ افروزی تروریسم و ارتجاع شاید بتوانند راه برون رفتی کسب کنند . ضد البته که بازهم سکوت معنی دار غرب و علاقمندی به ادامه ی سیاسی کثیف و خائنانه ی مماشات گری مذاکره با تجارت خون ونفت و جان انسان ها سئوال بر انگیز است . زیرا که نیز قابل فم نمی باشد به خصوص اینکه شهر وندان شان نیز به اتهام جاسوسی در ایران به گروگان گرفته شده و در بازداشتگاه می باشند. بقول معروف صابون جانیان حاکم و غول از شیشه بیرون زده شده و مهار نا پذیر به لباس شان خورده است که دیگر نه سکوت ونه ادامه ی سیاست مماشات گرایانه ی گذشته جا یز است و نه جواب دارد ونه اینکه قابل قبول می باشد. چونکه موضوع تلاش دسترسی به سلاح هسته ای و تهدید ثبات صلح منطقه ی خاورمیانه و امنیت جهانی مطرح می باشد.

هوشنگ – بهداد

http://www.kayhannews.ir/880531/2.htm#other202

شنبه 31 مردادماه سال 1388