وقتی زنگی مست سربازجو ی وارونه و هذیان گوی گزارشگر می شود

مگر می توان از شکنجه گران خود دکتر و مهندس خوانده شده در ساواک شاهی که اکنون معادلش تبدیل به حاجی در شکنجگاه های رژیم تروریستی آخوندی شده است که روی شکنجه گران ساواک شاه را سفید کرده اند ، بلکه به جز حرفه ی جنایت آمیز شکنجه گری و خراطی کردن اندیشه و جراحی و ترور روحی و شخصیتی و فیزیکی کردن متهمان دگر اندیشان آنگونه مبادرت می ورزند که نمونه ی تاریخی ندارد . زیراکه 30 سال است زیر پرده ی دین شکنجه گران با تحرف گری و کتمان کردن حقایق دست به سناریو وپرونده سازی علیه ی مخالفان و دگر اندیشان می زنند و کیفر خواست با حکم مرگ صادر می کنند که اکنون نوبت رقیب مغلوب شده است تا اسیر کودتاگران و شکنجه گران حاکم شوند .

بنابراین زمانی که خبره ترین شان روز نامه نگار شده است مگر می شود انتظارداشت که غیراز اینگونه گفتمان لمپنی – حوزوی – روحوضی توهین آمیز زیر پوشش روزنامه نگاری دنبال شود؟ زیرا که اینگونه جانواران درنده و و حشی انسان نمای زنگیان مست و تیغ بر کف و شلاق بر دست و کفت بر دهان آورده به جز سیاه چال ها و در جلوی آئینه خود دیدن و گفتگو کردن با انسان دیگر که گفتمان دیگری داشته باشند . پس وقتی اینگونه گزارش داده می شود در اصل فرافکنی می شود و ماهیت و شخصیت پلید گزارشگر به نمایش گذاشته می شود.

بدتر اینکه این سر بازجو منفور خود به خواب عمیق خرگوشی از زور دراز گوشی زده است تا که توانسته خودش را به نادانی مصلحتی بزند و انمود کند که در جریان چگونه سراسر ایران تبدیل به طنین فریاد مرگ بر دیکتا تور و خامنه ای گفتن نشده است . آنگونه منفعل ترین ایرانی های برون مرز را وارد صحنه ی تظاهرات کرده و به حمایت مردم معترض داخل کشور علیه ی کودتاگران جنایتکار ضد بشر کشانیده است . زیرا کودتاگران برای حذف رقیب قبضه و انحصاری کردن قدرت و ثروت نه اینکه دست به تقبات گسترده در نمایش خیمه شب بازی 22 خرداد زدند ، بلکه باطراحی کودتا دست به سرکوب و حشیانه ضرب و شتم و کشتن وضرب و شتم و مجروح کردن معترضان در خیابان ها و بازداشت گسترده و شکنجه کردن شان در بازداشتگاه زده اند که جنایت بازداشتگاه یا قتلگه کهریزک روی دست جنایات 30 سال گذشته در زدان بد نام اوین زده است .

از سوی دیگر برای خاموش کردن صدای اعتراضی مردم ناراضی ایران از سوی نخست وزیر دست نشانده ی عراق نوری المالکی با تهاجم به قرارگاه اشرف مبادرت به جنایت جنگی علیه ی بشریت زده شده است تا که بموازات آن متهمان رقیب مغلوب را آمران و عاملان قتل های زنجیره ای و تهاجم کنندگان کوی دانشگاه در تیرماه 78 و 88 دانشگاه پس از شکنجه های طولانی و اعتراف گرفتن و تزریق اعتراف کردن با زنجیر بر پا و دست بصورت کاروان 100 نفره متهمان انقلاب مخملین را در سالن قوه ی دادگستری در دادگاه فرمایشی درکنار نیروهای امنیتی جا داده و حضور یافته اند که از این شو از سوی یکی از بدنام و جانی و پلید ترین رژیم تروریستی کودتائی آخوندی به نام سعید مرتضوی این شوطراحی شده است که گذشته از پرونده ی مفتوح بازجوئی و شکنجه و قتل خانم زهرا کاظمی شهروند ایرانی کانادائی دارد که یک سند محرز جنایت علیه ی بشریت است. سابقه ی بیش از توقیف و تعطیل کردن تعداد 80 مطبوعات و محاکمه و زندانی کردن روزنامه نگار و خبرنگاران و فعالان سیاسی و حقوق بشری و دانشجوئی دارد.

بد تر اینکه دار زدن 29 نگون بخت دست پروردگان رژیم تروریستی در یک روز در زندان اوین را عین رعایت حقوق بشر دانسته است .

اما اکنون سربازجوی گزارشگر همکار سعید مرتضوی جنایتکار با فحاشی و لجن پراکنی کردن به شاهین قبادی تیغ بازجوئی را بر زیر گلویش گذاشته که چرا با شبکه ی بی بی سی دست به افشاگری جنایات مشترک لوطی جماران و سپاه پاسداران و نوری المالکی نخست وزیر دست نشانده زده و تأکید بر سند جنایت جنگی علیه ی بشریت در قرار گاه اشرف کرده است در عوض این سربازجو شلاق بر اندام مجاهدین به اسارت گرفته شده از سوی همکارانش در قرار گاه اشرف فرود آورده است و برای اثبات مجدد دست داشتن در جنایت جنگی علیه ی بشریت در قرار گاه اشرف نقل قول از گرگ زاده محسن حکیم مهره نفوذی علیه مجاهدین قرار گاه اشرف کرده است که مورد تهاجم وحشیانه و ضد انسانی نفوذی های های سپاه قدس و بدر در کنار پلیس نخستوزیر مزدور عراق واقع شده اند که تعدادی شهید و صدها مجاهد مجروح کرده اند .

در خاتمه اینکه گزارشگر بازجو تصور کرده است که با جامعه ی کوران سرو کار دارند که قادر به درک این واقعیت نیستند . غافل از آنکه مردم ایران پس از تجربه ی 30 سال دروغ و هذیان ووارونه گوئی و دین فروشی آنگونه هوشیار و آگاه شده اند که پاسخ غارتگران و جنگ افروزان و دین فروشان کودتا گر حاکم را با پژواک مرک بر دیکتاتور و خامنه ای با اهدای جان شان وتحمل شکنجه و اتهاماتدر خیابان ها و پشت بام انه ها در شب ها سر می دهند . از سویی دیگر نقل قول کردن از مهره ی نفوذی در مجلس عراق گرگ زاده محسن حکیم نه اعتراف آشکار به سیاست دخالت گری در امور داخلی عراق می باشد ، بلکه تأکید بر نقش کلیدی دخالت داشتن درجنایت جنگی علیه ی بشریت در قرار گاه اشرف حاکمان کودتاگر است تا که انتقام از کانون و محرک پشتوانه ی فریاد مرگب ر دیکتاتور و خامنه ای معترضان داخل کشور گرفته شود . همچنین زهر چشم از رقیب مغللوب و حامیان شان و سایر و مخالف ناراضی گرفته شود تا در آستانه ی مراسم کمدی تحلیف ریاست جمهوری تقلباتی و نامشروع مردم در توی خیابان هاحضور نداشته و دست به اعتراض نزنند و سر گرم تماشای شویمحاکمهی کمدی تلویزیونی جلاد سعید مرتضوی شوند .

هوشنگ –بهداد

یکشنبه 11 مرداد ماه سال 1388