روزنامه ی کیهان چهار شنبه 14 مرداد ماه سال 1388

نقد و بررسی " بار ديگر مسجد ضرار "(يادداشت روز)

"سربازجو حسین شریعتمداری پس از متهم کردن موسوی و خاتمی به خواص آلوده و صدور حکم برای این مفسدان فی الارض نامیده شده، اکنون رفسنجانی را ابو عمار خائن به اسلام و همسنگر منافقان اشرافی متهم کرده است."


سربازجو حسین شریعتمداری که جزو طراحان کودتاگرا پاسدارو سخنگو وبلند گوی شان می باشد . البته نماینده ی ویژه ی لوطی جماران نامشروع در ورق پاره کیهان اطلاعاتی – امنیتی – پادگانی – کودتائی نیز می باشد. اکنون که تق طرح کودتائی – تقلباتی نمایش خیمه شب بازی انتصاباتی 22 خرداد در آمده است . زیرا که تبدیل به حضور مردم به خصوص جوانان ناراضی در صحنه ی عملی مبارزه توی خیابان ها منتهی شده است که روزانه در خیابان ها و شب ها بر بالای بام های خانه ها فریاد مرگب ر دیکتاتور و خامنه ای و دولت کودتا استعفا ، استعفا سر می دهند . البته که جنایتکاران و نیروهای سرکوبگر بفر مان لوطی جماران و کودتاگران پاسدار با تمام قوا بسیج شده و به ضرب و شتم کردن وحشیانه و غیر انسانی معترضان مشغول هستند وتا کنون مرتکب جنایات فراوان علی ی بشریت شده اند.

از سوی دیگر تعداد بی شماری بازداشت و شکنجه شدگان را مجبور به اعترافاتی کردده اند که کودتا گران و بازجویان دیکته و تحمیل شان کرده اند تا که گویند اینان وابسته به بیگانه اند و رهبران شان طرح براندازی نظام از طریق انقلاب مخملین را تعثقیب می کرده اند که کسب باور نکرده است . آنگاه در یک نمایش مفتضح ترکیبی از صحنه های اسرای جنگی اردوگاه جنگ نازیسم هیتلری وشیوه ی محاکمات فرمایشی استالینستی قربانیان بازداشتی رابا پاهای زنجیر کرده و بهم بسته در صف کاروان بیش از 100 اسیر بازداشی روانه یک سالن کاخ مخروبه ی دادگستری کردند که وابسته به دستگاه آلوده به فساد و رشوه و تبعیض و بی قانونی و دشمن عدالت قضائیه می باشد تا با این صحنه پردازی نمایشی و فرمایشی از سوی کودتاگران و لوطی جماران نامشروع چاشنی اجرای مراسم نمایش کمدی دیگر ی شود که یک روز پس از محاکمه ی متهمان براندازان انقلاب مخملین شد که پیش در آمد زهر چشم گیری قبل از اجرای مراسم تحلیف یا تنفیذ حکم ریاست جمهوری بوده است .

البته برای آماده کردن همه شرایط این مراسم و غالب کردن رئیس جمهور تقلباتی نامشروع در یک طرح مشترک تدارک دیده شده ی با نخست وزیر دست نشانده ی عراق تهاجم بربر منشانه و حیوان صفاتانه مزدوران آدمخوار پلیس عراق اقدام شد که از سوی پاسداران تعلیم و آموزش دیده در ایران یعنی سپاه قدس و بدرتهاجم همه جانبه به قرار گاه اشرف در بغداد در دستور کار کودتاگران پاسدار و لوطی جماران نامشروع و نوری المالکی قرار گرفت و بطور مشترک مرتکب جنایت جنگی و جنایت علیه ی بشریت شدند .

البته گر چه تا کنون ا ز سوی اشغال گران نظامی عراق که بستر ساز با تلاق کردن عراق شدند نسبت به این اقدام جنایت جنگی علیه ی بشریت انجام نشده است که می بایست برخی زد و بندهای کثیف و خائنانه پشت پرده شده باشد تا که موجب تقویت کودتاگران جنایتکار در ایران شود به امید خواب شتری پنبه دانه ای لف لف خوری که شاید با قربانی کردن مجاهدین قرار گاه اشرف که مبارزه و جان شان با مبارزات روزانه مردم در ایران و به ویژه جانباختگان وقایع اخیر در ایران گره خورده است که سران کودتاگر پاسدار و لوطی جماران توقف غنی سازی را به پذیرند و دست از اهداف پیگیری دسترسی به سلاح هسته ای بر دارند و دیگر به سیاست صدور تروریسم و ارتجاع و دخالت گری در امور داخلی سایر کشور های خاور میانه بر دارند یا کوتاه بی آیند. همچنین دشمنی با روند مذاکرات صلح خاورمیانه نکنند . اما همانگونه که گفته شد فقط خواب خوش رؤیائی شتری ولف لف پنبه دانه خوردن بیش نمی باشد .

در هر صورت می بایست که همه انسان های آزاده و مدافعان حقوق بشر با سازمان و نهاد های فعال بین المللی در این رابطه برای پیگیری سند جنایت جنگی علیه ی بشریت تهاجم وحشیانه به قرار گاه اشرف و قاتلان جانباختان اخیر تظاهرات مردم ایران را دنبال کنند تا مجرمان جنایتکار و حامیان شان به پای میز محاکمه کشانیده شوند تا ثابت گردد جهان برای جانیان انسان خوار قانون جنگل نمی باشد که به خاطر زور و قدرت و جهان خوارگی که دارند احسس امنیت کنند و تصور کنند که می توانند همیشه در حاشیه ی امنیتی قرار داشته باشند و هر جنایت ضد بشری که می خواهند در سراسر جهان مرتکب شوند و انتظار داشته باشد هیچ قانون و حساب و کتابی هم در کار نیست تا که پیگیری قانونی کند.

بهرحال این اقدامات زنجیره ای طراحی شده جنایت آمیز پاسداران کودتاگر و لوطی جماران نامشروع برای آرایش نمایش خیمه شب بازی مراسم کمدی تحلیف یا تنفیذ ریاست جمهوری آنگونه که برنامه ریزی شده بود پیش نرفت و بر گزار نشد ، زیراکه تبدیل به افتضاح مسخره آمیز طراحان کودتا گر پشت پرده شد . زیرا که اولاً بصورت مستقیم این مراسم کمدی و فرمایشی و تشریفاتی از شبکه ی خبری تلویزیون صدا و سیما پخش نشد . دوماً هیچیک از رهبران و شخصیت های سر شناس رقیب مغلوب با نمایندگان حامی اینان در مجلس کمدی و دکوری و انتصابی هشتم حضور نداشتند. حتی از نیروهای خودی تعلق به اصول گرایان غالب همچون محمد جواد با هنر و علی مطهری و عماد افروغ و ... در این شوی لوطی و عتر شرکت نکرده و حضور نداشتند. به خصوص تصاویر عصبی و عبوس وسگرمه ها در هم رفته که از این مراسم پخش شد نشان از اوج تضاد و اختلاف در پشت پرده میان حامیان کودتاگران پاسار با لوطی و عنتر نامشروع می باشد.

ما اکنون سربازجو حسین شریعتمدار که با پرونده سازی کردن خواص آلوده به بیگانه احکام مفسد فی الارض و قاتل و خائن برای موسوی و خاتمی و محمد موسوی خوئینی ها صادر کرده است. برای جبران شکست های زنجیره ی از زمان کودتای 22 خرداد پاسداران تا حال و انتقام گرفتن از عدم حضور رفسنجانی در مراسم کمدی تحلیف ریاست جمهوری در 12 مرداد وارد صحنه شده و با حاشیه رفتن و روضه خوانی کردن و گریز به کربلا زدن رفسنجانی را به ابو عامر تبدیل و مقیسه کرده است که چون اکنون جایگاه و مقام و همه اعتبار گذشته ی خودش را در خطردیده است به مخالفت با لوطی جماران نامشروع بر خاسته است که لوطی جاران نماد اسلام نامیده شده و رفسنجانی همسنگر منافقان اشراف شده است. در عوض با وارونه گوئی جایتکاران کودتاگر پاسدار که همچون لوطی جماران نا مشروع دین را ابزار ووسیله ی سرکوب و جنایت و غارتگری و جنگ افروزی و عوامفریبی و حذف کنندگان رقیب برای قبضه ی قدرت و ثروت و انحصاری کرده اند سپاهیان قسم یاد کرده ی در خدمت اسلام ودر حال جنگ با منافقان و دشمنان اسلام سنگر گرفته در مسجد ضرار منافقان نامیده و خطاب کرده است .

در خاتمه اینکه هرروزی که می گذرد بیشتر ماهیت پلید و خائنانه ی دین فروشان عوامفریب و قدرت پرست و جنگ افروزان حاکم بیش از قبل اثبات می شود که چگونه دین تبدیل به ابزارسوء استفاده ی منحرف کردن اذهان عمومی با خیانت و اقدامات ضد مردمی و توجیه گر جنایات و اقدامات ضد انسانی 30 ساله ی حاکمان شده است آنگونه که اکنون کودتاگران پاسدار همه چیز خواه پیروان اصلی خمینی شیاد با نام وی و اسلام حربه و اهرم چماق و سانسور و خفقان و حذف خودی و دگر اندیش و مخالفان و آزادی کش و رایج کردن بی قانونی تبعیض شده است را تحمل نمی کنند و رحم هم به مهره های کلیدی در 3 دهه ی گذشته همچون رفسنجانی و موسوی و خاتمی و کروبی و حامیان شان هم نمی شود که بدون شک اثبات انکار ناپذیر این واقعیت است که باید تلاش و مبارزه همه جانبه با پذیرش هزینه برای بر زیر کشانیدن کودتاگران و لوطی جماران نامشروع دین فروش برای تغییرات دمکراتیک با جدائی دین از حکومت و برقرری دمکراسی و آزادی در ایران کرد.

هوشنگ – بهداد

چهار شنبه 14 مرداد ماه سال 1388