محسن گرگ زاده ابو ذلیل عزیز حکیم در تهران اعتراف کرد سرنخ تهاجم وحشیانه به قرار گاه اشرف کجاست؟

هرچه زمان می گذارد بیش ازگذشته نقش رژیم تروریستی کودتائی پاسدار آخوندی در تهاجم برنامه ریزی شده به قرار گاه اشرف در بغداد برجسته می گردد. زیرا اینکه دیگر کتمان کردنی نمی باشد که پس ازجنگ خامان سوز ضد ملی و ضدمیهنی ایران و عراق که آخوند ابو ذلیل حکیم باخانواده به ایران پناهنده شدو به سفارش حاکمان جنگ افروز ایران حزب سفارشی الدعوه علیه ی ایران تأسیس شد . سپس سپاه قدس و بدر از عراقی ها در ایران ضمیمه این حزب سفارشی شد که اکنون این نفوذی ها آلت فعل های لوطی جماران نا مشروع و سپاه پاسداران کودتا گر در دولتو ملس عراق می باشند. از سوی دیگر ابو ذلیل حکیم هم در بیمارستان های تهران برای درمان بیماری سرطان بستری می باشد وهزینه ی درمانش به رشد تورم و گرانی و فقر و بیکاری مردم ایران تحمیل شده است .

اکنون آقازاده نا خلفش محسن حکیم که دست پروده ی مکتب دین فروشان و جنایتکاران و جنگ افروزان حاکم بر ایران می باشد در تهران وارد صحنه ی مأموریت خود شده است و اعتراف کرده است که چگونه بری دستگیری و تحویل دادن تعداد 100 نفر از اعضای رده بالای مجاهدین که درقرارگاه اشرف حضور دارند از سوی نوری المالکی نخست وزیردست نشانده ی لوطی جماران در عراق و به با فرمان ارباب لوطی جماران و سپاه پاسداران و عوامل نفوذی دیگرش همچون محسن حکیم فرزند ناخلف ابو ذلیل حکیم در تهاجم ضد بشری سازمان یافته ی به قرار گاه اشرف دست داشته است و این ناخلف محسن حکیم فریاد زده است که چگونه در کنار شرکایش مرتکب جنایت مشترک جنایت علیه ی بشریت شده است . البته ناگفته نماند که این بخشی از دستآورد باتلاق کردن عراق ونمونه ی آزادی اشغال گران نظامی آمریکا در عراق است که اکنون در مورد پناهندگان تحت نظارت و حفاظت اصل 4 ژنو در قرار گاه اشرف اجرا شده است . یعنی ادامه س طرح مشترک نیمه تمام بمباران های زمان جنگ اشغال نظامی عراق و خلع سلاح کردن پس از آن است.

عجیب مسخره تر اینکه اکنون برای تلاش پوشاندن جنایات محرز شده ی سند جنایت جنگی علیه ی بشریت ر قرار گاه اشرف که با ابنوهی مدارک و اسناد و فیلم نمایش داده شده همراه است ودر صورتیکه مشابه ی آن در خیابان های تهران و بهشت زهرا به مناسبت چهلم ندا آقا سلطان و سایر شهدای واقع اخیر ایران رخ داده شده است. اما اکنون برای پاک کردن صورت مسئله جنایات جنگی علیه ی بشریت در قرار گاه اشرف و جایگزین کردن سناریوی وارونه برای جلوه دادن اینکه مجاهدین بدون سلاح و مقتولین و مجروجین شان مقصر می باشند. زیرا که اینان به پلیس مهاجم رار گاه اشرف تهاجم کرده و تعداد 25 مأمور آدمکش نفوذی سپاه قدس و بدر رامجروح کرده اند که حین ارتکاب جرم و جنایت فارسی هم با همدیگر صحبت می کردند . البته اینگونه هذیان ووارونه گوئی که تجربه نخ نما و لو رفته 3 دهه ی حاکمان جنایتکاران ایرانی می باشد که همانگونه که گفته شد. حال تلاش مذبوحانه می شود تا با پاک کردن صورت مسئله ، صورت مسئله یا وارنه ی دیگری ساخته شود تاشاید بزعم باطل خودشان پرونده ی جنایتکاران حاکم بر ایران و قاتلان مردم عراق همچون نوری المالکی و محسن حکیم فرزند نا خلف ابو ذلیل با اینگونه تناقض وارونه وگوئی ها در اعمال و اقدام جنایت علیه بشریت در تهاجم وحشیانه قرار گاه اشرف پاک گردد و جای قاتلین با مقتولین تعویض شود .

این ادعای مضحک تروریست و آدمکش حرفه ای و پرورش یافته مکتب دین فروشان و جنگ افروزان حاکم بر ایران محسن حکیم در تران که کپی بردری ادعای نوری المالکی است که در اصل تکرار نسخه ی تنظیم شده ی دستگاه بد نام وزارت اطلاعات و پاسداران کودتا گر و لوطی جماران می باشد که اکنون از سوی طوطیان مأمور رله و بیان می شود. برای اینکه کاملاً مشخص شود که الهام بخش و دیکته کننده اش کجاست . اکنون گزرش خبری اش بر بالای پیشانی ورق پاره کیهان اطلاعاتی و امنیتی و پاسداران کودتاگر و تبلیغات چی های تروریست ها اعزامی به برون مرز از جله به عراق سربازجو بد نام حسین شریعتمدارینقش بسته است .

البته این جنایت تهاجم وحشیانه سازماندهی شده از سوی لوطی جماران و پاسداران کودتا گر به خصوص سپاه قدس و بدر و نوری المالکی به قرار گاه اشرف که در 6 و 7 مرداد انجام شد و این قرارگاه اشغال شده است و مشخص نیست که چه فجایعی در آن می گذرد ؟زیرا در کترل عاملان نفوذی رژیم جنایتکار و ضدبشری حاکم برایران می باشد

این طرح جنایتکارانه و ضد بشری و سد جنایت علیه ی بشریت درست در همزمان با اجرای مراسم چهلم شهدای و قایع اخیر ایران و سالگرد عملیات فروغ و قتل عام زندانیان سیاسی و مراسم تحلیف رئیس جمهوری قلابی شده تدارک شده بود .البته که در ست نتیجه ی معکوس برجای گذاشته است . چونکه گذشته از اینکه نوری المالکی دست نشانده هر گز نمی تواند این ننگ ارتکاب جنایت جنگی علیه ی بشریت را از پیشانی و دامان آلوده اش پاک کند ، بلکه این تهاجم سازماندهی و حشیانه ی سفارشی از بیت جماران در تهران ثابت کرد که سرنخ اصلی ربودن و ترور و مثله کردن که پس از اشغال عراق اتفاق افتاده است به خصوص ربودن دو مجاهد قبلی در عراق اتفاق افتاد و این نایات و اقدامات تروریستی تا کنون به اعضای القاعده و حامیان صدام و حمایت برخی کشور های عربی از جمله عربستان سعودی نسبت داده می شد کجا می باشد و دست کدام کشور رکورداری جهانی نقض حقوق بشر در کار بوده است ؟

از طرف دیگر درست مشابه ی پرونده ی ننگین مشابه ارتکاب جنایت آمیز در قرار گاه اشرف نوری المالکی در تهران در پنجشنبه 8 مرداد در ایران به نمایش گذاشته شد. زیرا که ثابت شد که رژیم جنایتکار و ضد بشری کودتائی دانشگاه و ایران قبرستان کن حتی امنیت برای مردم داغدار و عزدار در گورستان هم تأمین نمی کند و مجوز حضور نمی دهد. برای اینکه داغداران و عزا دارانو تسلیت گویان نمی توانند بر سر مزار شهدای خودشان حضور یابند . برای اینکه بطور دقیق به فاصله ی یکی دوروز مشابه صحنه ی جنایت تهاجم وحشیانه به قرار گاه اشرف در خیابان های تهران و بهشت زهرا و اصفهان و شیراز و رشت و مشهد و .. اتفاق افتاده و تکرار شده است.

در خاتمه اینکه آمریکا که بدستور لابی هی رژیم جنایتکار مقیم آمریککا مجاهدین را برای چین جنایتی در لیست گروه و سازمان تروریستی گذاشته بود و پس از تهاجم نظامی به پایگاه های مجاهدین در عراق خلع سلاح شان کرد . بد تر اینکه اکنون نیز تعهد و پیمان شکنی در ایجاد حفاظت و امنیت مجاهدین اشرف کرده است. شریک جرم این جنایت جنگی علیه ی بشریت در قرارگاه اشرف می باشد. همچنین غرب برای چه در برابر رژیمی ضد مردمی وکودتاگر ی که هر روز اسناد بیشتری از جنایات و نقض حقوق بشرش در سراسر ایران به خصوص سیاه چال هایش گزارش می شود از سوی دیگر از طریق آلت فعل دست نشانده اش المالکی نخست وزیر عراق در تهاجم وحشیانه به قرار گاه اشرف مرتکب جنایت جنگی علیه ی بشریت شده که حتی مورد اعتراض تعداد 50 نماینده ی پارلمان عراق با طارق الهاشمی معاون رئیس جمهور عراق واقع شده است می بایست سکوت اختیار کند و این جنایت سند جنگی علیه ی بشریت را محکوم نکند و روابط دیپلماتیک خودش را با رژیم تروریستی – کودتائی قطع نکند که دارای کارنامه ی ننگین رکوردار جهانی نقض حقوق بشر می باشد و تلاشگر دسترسی به سلاح هسته ای است . مهمتر اینکه عامل بحران آفرینی و جنگ افروزی وبی ثبات کردن صلح و امنیت کشورهای همجوار و منطقه است . همینطور چرانباید تلاش برای تغییر دمکراتیک در ایران نکند که مردم ایران برای دسترسی به آن با دادن جان شان این روز ها در خیابان ها و شب ها بر بالای بام خانه ها فریاد می زنند.

هوشنگ – بهداد

شنبه 10 مرداد ماه سال 1388