روزنامه ی کیهان پنجشنبه 5 شهریور ماه سال 1388

نقد و بررسی " گام اول " (يادداشت روز)

گام اول رئیس انتصابی قضائیه آلوده به فساد و رشوه و تبعیض پیگیری مبارزه با مفسدان اقتصادی و آشوب گران متعلق به رقیب مغلوب است "


سیرک هنری ارتجاعی دین فروشان قدرت گرفته ی حاکم 30 ساله که اکنون به کودتای پاسداری وحذف رقیب مغلوب نیزمزین شده است آنهم اقدام کودتاگران با بدترین شیوه ی ممکن و بی نظیر و همتای قرون وسطائی برای حذف رقیب و بی اعتبار ومتهم کردنش به ثبت رسیده است . البته در این 3 دهه که فضای شیاد و رمالی و نیرنگ و فریب و عوامفریبی و دروغگوئی با دادن وعده های سرخرمنی حاکم بوده هر گز مسئولی کلام راست نزده و یا قولی درست به مردم نداده است .

انکار کردنی نمی باشد که یکی از آلوده ترین نهادهای رژیم کودتائی نامشروع دستگاه آلوده به فساد و رشوه و تبعیض و بی قانونی و بی عدالتی قضائیه می باشد . زیرا که در این 30 ساله این نهاد مدافع کلان دزدان و غارتگران و عوامل ولی فقیه یا لوطی جماران بوده است و بطور سیستماتیک احکام آفتاب دزدان و سنگسار و قطع اندام و شلاق و اعدام و دار زدن و با قلم شکستن و توقیف نمودن مطبوعات و در بند کردن فعالان سیاسی و حقوق بشری و روزنامه نگاری و بریدن زبان حق گویان و شکافتن سینه ها و یا طناب بر گلوی آزادیخواهان صادر کرده است . حال اکنون در شرایطی که کودتاگران پاسدار و خامنه ای لوطی جماران بحرانی و در بن بست فرو رفته اند و رژیم کودتائی از هر زمان دیگر نامشروع تر شده است. به خصوص اینکه کاخ مخروبه ی تحویل داده شده از شیخ محمد یزدی به مهره ی انگلیسی و انتصابی آخوند شاهرودی عراقی تا که مخروبه و کلنگی ترش کند و تحویل یک مهره ی انتصابی انگلیسی بعدی دیگر بنام آخوند محمد صادق لاریجانی بدهد . مشخص است که اکنون برای اینکه حامیان و جارچیان پاسدارن کودتا گر باید گربه را جلوی حجله بکشند. پس بی جهت نیست که چپ و راست برای رئیس انتصابی این نهاد آلوده به فساد و رشوه و تبعیض و بی عدالتی خط و نشان کشیده می شود وبرایش وظیفه و مأموریت مشخص و خلاصه تعین تکلیف می گردد تا نکند حکم صادر یا جا به جائی انجام دهد که به نفع اینان و علیه ی رقیب مغلوب حذف شده نباشد.

اآخر مگر کوسه و ریش پهن می شود و می توان از رژیمی که مصداق عینی این شعر است " خانه از پای بست ویرانست . خواجه در فکر نقش ایوانست و آلوده ترین نهادش دستگاه آلوده به فساد قضائی می باشد . مگر می توان انتظار عدالت و صدور احکام عادلانه از دستگاهی داشت که سالانه 8 میلیون پرونده برای مردم تشکیل می دهد. به خصوص اینکه قاضی رسیدگی برای بازداشتی های بازداشتگاه کهریزک تعیین می کند و قضاتو دادستانی همچون حداد و صلواتی و ارزقندی و مرتضوی دارد؟ برای اینکه اگر چنانچه این انتظار زمینه ی مادی و قابل باور به عدالت داشت اوضاع به اینجا نمی رسید که خود مسئولان از کاخ و یرانه ی تبدیل به مخروبه تر و زمین بایر و نا بود شده اعتراف نمی کردند . البته قابل فهم است که قلم بر دست یادداشت روز نویس با آویزان شدن به حکم انتصابی لوطی جماران برای محمد صادق لاریجانی به عنوان رئیس انتصابی دستگاه قضائی آلوده به فساد و رشوه و تبعیض این است تا که برجسته و تفهیم کند که این حکم انتصابی پست ریاست تشریفات قضائی فقط اعتبار و ارزشش در این است که می بایست در خدمت لوطی جماران و حامیان و پشتیبانان وی از جمله پاسداران کودتاگر ارباب لوطی جماران باشد.

برای اینکه بدون آنکه قلم بر دست بگوید که عامل و ریشه ی پیدایش فساد و رشوه و غارتگری در جامعه یا نهادهای حکومتی کجاست و چگونه رشد ونمو کرده وهمه گیر شده است ؟ اما انتقاد به مدیریت 10 ساله گذشته کرده است که چرا نسبت به مفسدان اقتصادی و غارتگران اغماض کرد و یا چرا با مساحه کاری با مفسدان بر خورد نموده است ؟ همچنین بدون کوچکترین اشاره داشتن که چرا این ورق پاره ی کیهان مدعی و شاکی منتقد شدید افشاگری گری عباس پالیزدار در دانشگاه همدان شد که چرا اسامی کلان دزدان بیت المال و زنندگان چوب حراج بر منابع و ذخایر طبیعی کشور را اعلام و فاش کرد که همگی هم جزو نمایندگان یا یاران نزدیک لوطی جماران بودند ؟ بدتر اینکه برای چه عباس پالیز دار نفوذی و جاسوسی بیگانه متهم شد که چرا به دو مورد سند جنایت قتل پاسداران هم اشاره کرده بود. مهمتر اینکه چرا برایش پرونده سازی شد تا که سعید مرتضوی بازجو وشکنجه گر و قاتل خانم زهرا کاظمی دستور باز داشت و بازجو ئی و محکوم و زندانی کردنش را داد؟

در خاتمه گذشته از اینکه به جای محمد صادق لاریجانی قید شد نام آخوند جوادی آملی داعی وی برده شده است . از سوی دیگر همانگونه که تذکر داده شد قلم فرسائی کردن قلم بر دست یادداشت روز نویس ورق پاره ی کیهان و نسخه تجویز کردن پیرامون شروع کار جدید رئیس انتصابی دستگاه قضائیه که آلوده به فساد و رشوه و تبعیض می باشد هدف نهائی این است که می بایست رئیس انتصابی جدید قضائی مبارزه ی با مفاسد اقتصادی و عوامل آشوب و اغتشاش گران اخیر را کوک کند و فعال شود که بدون ابهام هدف فقط پیگیری پرونده های گشوده شده ی مرتبط به رقیب مغلوب می باشد تا که موجب تقویب جایگاه متزلزل و آسیب پذیر کودتا گران پاسدار و لوطی جماران شود . در غیر صورت عدالت همچون واژگان آزادی و مستضعفان و دمکراسی و حقوق بشر و.. مترادف مبارزه با شیطان بزرگ و بر اندازی انقلاب مخملین و همکاری جاسوسی با دستگاه های جاسوسی کشور های بیگانه به خصوص آمریکا و اسرائیل می باشد. البته آنقدر اینگونه مانور دادن های وارونه شعار های تبلیغاتی تهدید آمیز نخ نما شده است که محال است این چنین مسخره با سخنگو ونماینده ی مردم ایران شدن و ادا و اطوارسنگ عدالت بر سینه زدن و از مبارزه با مفسدان اقتصادی گفتن موجب فریفتن و گول زدن کسی شود. زیرا که بدون شک عامل و مرکز و کانون اصلی فساد و غارتگری و تبعیض و اغتشاش گری و هر گونه ظلم و اجحاف و بی عدالتی و جنایت و خیانت در جامعه ولیفقیه و بیت رهبری می باشد که با ابزاری کردن دین به سبک دین فروشانه در 3 دهه ی گذشته هدایت و دنبال می شود.

هوشنگ – بهداد

http://www.kayhannews.ir/880605/2.htm پنجشنبه 5 شهریور ماه سال 1388