روزنامه ی جمهوری شنبه 17 مرداد ماه سال 1388

نقد و بررسی " سرانجام نفاق"

"ملای ترکشی با شیوه ی سفسطه و وارونه گوئی نماینده ی مردم عراق و سخنگوی دولت دست نشانده عراق شده و هر اتهام با چرند گوئی و تهدیدی که خواسته علیه ی مجاهدین اشرف کرده است"

پس از وقایع جنایت آمیز و ضد انسانی اخیری که از روز برگزاری نمایش خیمه شب بازی انتصاباتی 22 خرداد اتفاق افتاده است هرروز که سپری می شود بازهم خیلی بیشتر از گذشته توهم بیشتری از توهم زدگان زدوده می شود و عملکرد کار نامه ی سیاه و ماهیت پلید و ضد انسانی حاکمان دین فروش و جنگ افروز ضد بشر عوامفریب و غارتگر حاکم افشا و به نمایش دیدگان عمومی مردم ایران و منطقه و جهان گذاشته می شود که چگونه در 30 سال گذشته آویزان شدن به دین و شگرد وترفند سیاست دین فروشانه اهداف جنایت آمیز و ضد انسانی حاکمان در ایران و منطقه دنبا ل شده است و موجب سرکوب و خفقان و کودتای تحمیل شده با فضای اعلام ناشده حکومت نظامی و فاشیست مذهبی در ایران و بی ثباتی و ناامنی در منطقه ی خاور میانه شده است. ضمن اینکه اکنون که نق سیاست دخالت گری در امور داخلی کشور های همسایه از طریق صدور سیاست صدور تروریسم و بنیاد گرائی و دخالت گری در امور داخلی کشور های منطقه دنبال شده است .

به خصوص پس از اشغال نظامی کشور عراق که عوامل رژیم تروریستی کودتائی و نامشروع و ضدبشری آن را تبدیل با تلاق کرده اند که این کشور را به اشغال کامل عوامل تروریستتی و پاسداری رژیم تروریستی کودتائی نا مشروع خود در آورد. برای اینکه اکنون عراق با نخست وزیر دست نشانده نوری المالکی عراق تبدیل به کانون صدور تروریسم به خاورمیانه به خصوص در لبنان و فلسطین شده است و کانون اصلی سیاست دشمنی با هر گونه روند مذاکره و پیشبرد صلح خاورمیانه و پشتوانه به پروژه ی هسته ای برای دسترسی به سلاح اتمی شده است .

اکنون نیز بطور مشترک دست به اقدام جنایت جنگی علیه ی بشریت به قرارگاه اشرف مبادرت شده است تا که ضمن اثبات دخالت گری در امور داخلی عراق خشم و کینه ی حیوانی حاکمان نسبت به دشمن اصلی اش در اشرف نیز نشان داده شود که چگونه با روش مشابه مخالفان برون مرزی با ناراضیان و معترضان داخلی از سوی حاکمان کودتاگران پاسدار و لوطی جماران نا مشروع مورد تهاجم وحشیانه و سرکوب واقع شده اند ؟

اما آخوند ترکشی و موجی و تعادل از دست داده و نا متعادل مقاله نویس بدون توجه به جنایات روزمره ای در ایران ادامه دارد که حتی به علیرضا نوجوان 12 ساله در بهشت زهرا رحم نمی شود که با ضربات باتوم موجب مرگش می شوند . ولی وی با پاک کردن صورت مسئله و تعویض جایگاه قاتلان و مقتولان و قربانیان و بافراموش کردن آخوند های دعا و ثنا گو ئی بر سر منابر به جان شاه با درود و سپاس 3 بار به شاهنشاه آریا مهر برای آزاد شدن از زندان که اکنون بقدرت رسیده اند تا برای دور زدن پرونده ی جنایت آمیز ضد بشری خود که کارنامه ی بسیار ننگین نقض مستمر حقوق بشر 30 ساله می باشد . همچنین با بی توجهی جنایات وقایع اخیر ایران مأمور مقاله نویس به سراغ قربانیان مجاهد مقیم اشرف رفته است و با دفا ع کردن از پاپت دست نشانده ی وری المالکی و نماینده ی مردم عراق شدن و از موضع سخنگوی دولت عراق برای نوری المالکی دست نشانده تعیین تکلیف کرده است که چرا ز 6 ماه پیش که لوطی جماران دستور به این گماشته المالکی داد که مجاهدین اشرف را می بایست از عراق اخراج و به دژخیمان و آدم کشان حاکم بر ایران و بازجویان شکنجه گر قتلگاه بد نام اوین تحویل داده شوند و یا اینکه به کشور الثی اخراج گردند اما هنوز این فرمان اجرا نشده است؟

البته مشخص نیست که طبق ادعای وارونه ملای سرمقاله نویس هذیان گوی مجاهدین اگر چنانچه یک تشکل در خدمت امپریالیست پس از انقلاب تا کنون بوده است. پس چگونه است که تا کنون هر اقدامی که در 30 سال گذشته امپریالیست آمریکا در منطقه ی خاورمیانه انجام داده است بطور دربست در خدمت تقویت حاکمان رژیم کوتادئی متحجر و نا مشروع و ضد بشری حاکم بر ایران و بطور دربست علیه ی مجاهدین بوده است ؟ بطوریکه در زمان اشغال نظامی عراق هم قرار گاه نظامی مجاهدین در عراق بمباران سنگین شد . هم از سوی آمریکا خلع سلاح شدند وهم جزو لیست سازمان ها و گروه های تروریسی گذاشته شد ند که ن تمام عیار در خدمت ارتجاع حاکم مدعی ضد امپریالیست بوده است ، بلکه اکنون با جا خالی دادن مسئولیت و تعهد آمریکائیان در مورد حفاظت قرار گاه اشرف با چراغ سبز نشان دادن به المالکی نخست وزیر دست نشانده ی لوطی جماران نا مشروع اجازه داده شد تا که با اعضا آدم کشان حرف ای سپاه قدس و 9 بدر و نفوذی های پلیس دولت عراق بطور و حشیانه به قرار گاه اشرف تهاجم وحشیانه کنند و مرتکب جنایت جنگی علیه ی بشریت بطور مشترک شوند .

بدتر اینکه نظامیان آمریکائی مقیم عراق به جای اینکه در صدد ترمیمم خطا و اشتباهات خودشان در عراق نسبت به تعهدات شان در برابر مجاهدین اشرف عراق اقدام کنند و جبران پیمان شکنی خود نمایند . ولی با کمال تأسف بازهم شاهدیم که چگونه نظامیان آمریکا نظاره گر پرواز شناسائی و تبلیغاتی دو هلیکوپتر نظامی عراق بر فراز آسمان شهر اشرف بودند که مشغول پخش اطللاعیه های تبلیغاتی – تهدیداتی به نفع اربانان متحجر و ضد بشر و نامشروع تهران در قرار گاه اشرف شده اند .

از سوی دیگر آخوند دجال و رمال وارونه گونی گوی مقاله نویس معتاد مزمن به کتمان کردن حقایق شیپور را از در گشادش نواخته و از به خدمت گرفته شدن مجاهدین از سوی امپریالیست گفته و نشخوار و رله کرده است . البته ملای سرمقاله نویس متقابل به مثل کرده و نظر داده است . زیرا که می داند اسلام نام مستعار خمینی شیاد بود که تأکید می کرد هر زمان احساس خطر کند که اسلام یا نظام در خطر است د ستور می دهد نماز و حج روزه تعطیل گردد . یعنی ابزاری بودن دین در بسترحفظ قدرت و انباشت و انحصاری کردنش را فریاد زد که اکنون پس از 30 سال حاصل وعده ی حکومت مستضعفان و پا بر هنگان شرایط کنونی حاکم شده بر ایران است که تبدیل به فریاد های مستمر شبانه روزی مرگ بر دیکتاتور و خامنه ای شده است .

زیرا که دیگر هیچگونه توهمی وجود ندارد که چگونه دین و مذهب به مدت 30 سال است که تبدیل به ابزار سرکوب و خفقان و وحشت و زندان و شکنجه و اعدام و سنگار و قدرت و ثروت و جنگ افروزی و دین فروشی و عوامفریبی و شیادی و نیرنگ و فریب شده است. اما ملای دجال با فرا فکنی مدعی شده که این جماعت پسوند مجاهدین خلق یدک می کشند و بازهم دجالانه و و ارونه گوئی خاص آخوندهای هفت خط و پالان سائیده دروغگو و منافق واقعی نماینده و سخنگوی مردم شده و نتیجه گیری کرده است که به حق مجاهدین توسط مردم به نام منافقین لقب گرفتند. بنابراین هرگر محال است بند ناف آخوندها متحجر دشمن علم و دانش و ترقی و پیشرفت و مدافع و مبلغ و حرفه ای و متخصص تصویر مار کش و مار قالب کن که با خرافات و مفت خوری و عوامفریبی و دروغگوئی با خرافه و هذیان گوئی و سفسطه گری بریده شده است این جماعت انگل رااز این خصوصیات جدا کرد که چگونه دشمن رابطه ی علت و معلولی و عاشق و شیفته ی چسبیدن به معلول برای توجیه گری و دجال گری اهداف خیث و پلید خود می باشند. چونکه ملای سرمقاله نویس بدون اینکه کوچکترین اشاره ای به سرکوبگری ها و سانسور و خفقان تحمیل شده و جنایت بیش از جان باختن 50 تن از مرگ میلیشای نو جوان دختر و پسر ان هوادار مجاهدین قبل از تظاهرات مسالمت آمیز 30 خرداد سال0 136 کند و کلامی بگوید که چگونه این تظاهرات مسالمت آمیز بیش از 500 هزار نفری در تهران که به خاک و خون کشیده شد ؟ سپس قتل عام های دسته جمعی در زندان اوین و سایر سیاه چال های سراسری شروع شد که در نهایت در تابستان خونین سال 67 تبدیل به سند فراموش نا شدنی جنایت علیه ی بشریت شد. فقط به واکنش های معلولی پس از این جنایات و فجایع اشاره کرده و پس از روضه خوانی کردن و حاشیه رفتن نتیجه ی دلخواه مطلوب خود علیه ی مجاهدین را گرفته است.

در خاتمه اینکه می بایست به پاسخ دجال خود و قلم فروخته ی شیخ موجی و ترکش خورده و وارونه گوی گفته که مگرهنوز جنایت ز نان خیابانی فراموش شده است که چگونه تعداد 19 نگون بخت ترین شان در مشهد از طریق سعید حنائی بسیجی و همکاری قوه ی قضائی آلوده و فاسد و تبعیض آمیز و نیروی انتظامی س کوبگر با رو سری های شان خفه شدند ؟ از سوی دیگر مگر زنان خیابانی تن فروش در خیابان های بزرگ به خصوص تهران برای یافتن مشتری موج نمی زنند که حاصل کار نامه ی ننگین و 30 ساله زن ستیزانه و ترویج فقر و بد بختی نهادینه شده در جامعه به قشر محروم و آسیب پذیر می باشد؟همچنین بارها گزارش نشده است که چگونه بسبک دوران بر ده داری زنان و دختران ایرانی در حوزه ی خلیج فارس فروخته می شوند ؟ مگر بازار صیغه بازی و خانه ی عفاف نوعی ترویج فاحشه گری با کلاه شرعی نمی باشد ؟ مگر در وقایع اخیر گزارش که با ندا و ترانه جنایتکاران و دژخیمان چه کردند؟ اما اکنون ملای دجال و رمال و ترکشی و موجی ووارونه گوی از مشترک بودن همسران در میان مجاهدین گفته است تا اوج دجالیت و ماهیت حیوان صفتی اش را به نمایش بگذارد که نسبت به مجاهدین به خصوص زنان شان چگونه می باشد؟ البته قابل درک وفهم است که چرا آخوند موجی و ترکشی و عقده ای و بشدت ناراحت و عصبی از موقعیت آخوند مکار بساز و بفروش رفسنجانی که مشاورش می باشد که اکنون از فرط ناراحتی همه عقده و کینه و نفرت حیوانی اش را علیه مجاهدین اشرف تخلیه کرده است تا که اینگونه اعلام همبستگی با جانیان دژخیم و آدم کشان حرفه ای مهاجم و تجاوز گر به مجاهدین اشرف کرده باشد و چنین شریک مجرم بودن خودش در جنایت مشترک لوطی جماران خامنه ای و نوری المالکی جنگی علیه ی بشریت را این چنینی اثبات کرده باشد . زیرا که دیگر از موضع دشمنی تاکتیکی با آمریکا و آلت دست بودن نوری المالکی به آمریکا دست بر داشته و اجرای نقش نکرده و شکر سرخ اضافی نه اینکه در این مورد نخورده است ، بلکه بر عکس از موضع همکاره ی مردم عراق و دولت دست نشانده ی نوری المالکی وبطور همآهنگ همکاری نظاره گری نظامیان آمریکا و مهاجمان ضد بشر تهاجم کننده به قرار گاه اشرف علیه ی مجاهدین وارد صحنه شده و خواهان اخراج مجاهدین از اشراف و تحویل دادن شان به دژخیمان قتلگاه اوین شده است تا شاید اینگونه کودتاگران در بحران و گل فرو رفته با لوطی جماران ذلیل و در مانده بزعم باطل خودشان موجب خفقان و خاموش کردن فریاد های ادامه دار مرگ بر دیکتا تور و خامنه ای و مانع از تأخیر تغییرات دمکراتیک در ایران شوند.

هوشنگ - بهداد

شنبه 17 مرداد ماه سال 1388

http://www.jomhourieslami.com/1388/13880517/index.html