بیانیه های مشترک بی نام و امضای عراقی های آلت فعل های لوطی جماران و پاسداران کودتاگر مقیم حامی کود تاگران در انگلیس برای اخراج مجاهدین از اشرف ! "

تیتر خبری بیانیه ای ر دولت فخیمه حامی پاسداران کودتاگر علیه ی مجاهدین در ورق پاره ی کیهان مورخ 25 مرداد بازتاب داده شده است که شامل حزب منفور و شکست خورده الدعوه ی ابو ذلیل حکیم می شود که گذشته از اینکه این حزب در انتخابات شورای استانی عراق بد جوری شکست خورد و عدم پایگاهش در میان مردم عراق فاش شد که چه میزان این حزب دست ساز در دوران جنگ خانمان بر انداز ضد ملی و ضد میهنی ایران و عراق ساخته منفور است . از سوی دیگر رئیس اولی این حزب منفور آخوند شاهرودی عراقی بود که برای 10 سال رئیس انتصابی کاخ مخروبه ای شد که آلوده به فساد و رشوه و تبعیض و دشمن عدالت قضائیه شد که پس از 10 سال مخروبه و ویرانه تر اش کرده است و اکنون جایش را به یک مهره ی انگلیسی د یگر بنان محمد صادق لاریجانی داده است .

رئیس دیگر این حزب آلوده و منفور و دست ساز و زائده ی دوران جنگ الدعوه آخوند ابو ذلیل حکیم جاسوس و کار چاق کن چند جانبه می باشد که خیلی وقت است با هزینه ی مردم محروم ایران در بیمارستانی در تهران بدلیل بیماری لا علاج سر طان بستری می باشد و فرزند ناخلف و آلوده ی وی محسن حکیم است که رئیس بخش سیاسی حزب منفور الدعوه است که اولیت مهره ی عراقی رژیم کودتاگران پاسدار و لوطی جماران بود که در تهران از تهاجم بربر منشانه به مجاهدین اشرف حمایت کرد و خواهان اخراج مجاهدین از اشرف به ایران شد. بنابراین وی در کنار پدرش ابو ذلیل حکیم آلت فعل های لوطی جماران نا مشروع و سپاه پاسداران کودتا گر در کنار دیپلمات تروریست حسن کاظمی قمی سفیر رژیم تروریستی کودتائی در بغداد قرار گرفتند تا که با پاسداران سپاه قدس و 9 بدر آموزش و تعلیم و آموزش نظامی دیدگان عملیات تروریستی در پادگان های نظامی ارگان فاشیستی پاسداران در ایران و با نفوذی های پلیس دولت عراق همراه شدند . آنگاه با همکاری نوری المالکی پاپت و دست آموز لوطی جماران نا مشروع دست به اقدام جنایت علیه ی بشریت مشترک به مجاهدین اشرف زدند که روزی مجرمان این جنایت می بایست به اتهام جنایت علیه ی بشریت محاکمه شوند .

اکنون ورق پاره ی کیهان سر باز جو حسین شریعتمداری به نقل از تروریست بد نام و عامل و مهره ی منفور بد نام وزارت اطلاعات جواد هاشمی نژاد و سایت هابلیان و حزب ادعوه ی دست ساز لوطی جماران ابو ذلیل در دولت فخیمه ی انگلیس که حامی طراحان پاسداران کودتاگر و حذف کنند ی رقیب مغلوب می باشد جزو 10 کمیته ادعا شده همآهنگ کننده ی احزاب و تشکیلات مهم بی نام و نشان و امضای عراقی می باشند که بیانیهی مشترک منتشر کرده که خواهان اخراج مجاهدین از اشرف شده اند .

اکنون سئوال است که چگونه است که حزب الدعوه ی شکست خورده در انتخابات شوراهای استانی عراق که بدلیل سرسپردگی اش به لوطی جماران و سپاه پاسداران کود تاگر جزو منفور ترین حزب در اذهان عمومی مردم عراق می باشد . و پاسداران سپاه بدر وابسته اش جزو جنایتکاران تهاجم کنندگان ضد بشری به مجاهدین اشرف می باشند که همانگونه که اشاره شد این اقدام وحشیانه ی ضد بشری سند انکار ناپذیر جنایت علیه ی بشریت است که جنایتکاران حمله کننده مجرم روزی می بایست به پای میز محاکمه کشانیده شوند . جالب است که اکنون بفر مان ارباب جماران نشین که نا مشروع و بی آبرو شده است . زیرا که پس از کودتای پاسداران در 22 خرداد هرروز فریاد مرگ بر دیکتاتور و خامنه ای روز ها توی خیابان ها و شب ها بر بالای پشت بام های خانه ها سر داده می شود . از سوی دیگر تقاضای نشست فوری خبرگان آخوندی برای بررسی اقدامات غیر قانونی و بر کناری این لوطی تقاضا شده است . اما حال برای انحراف ذهان عمومی و انتقام از مرکز اصلی و محرک مبارزات مردم ایران به آلت فعل ها و جیر خوران نفوذی در عراق و دولت دست نشانده نوری المالکی دیکته شده است که می بایست بیانیه ی ساختگی پیرامون اخراج مجاهدین از اشرف در کشور ارباب فخیمه صادر شود. تا مورخ 25 مردا د اینگونه با این تیتر خبری "حمايت 10 حزب عمده عراق از اخراج منافقين" در ورق پاره ی کیهان اطلاعاتی – امنیتی – پادگانی و بلند گوی تبلیغاتی پاسداران کودتا گر با زتاب داده شود تا پاسخگو یا متقابل به مثل در برابر حمایت شخصیت ها و جریانات عراقی از مجاهدین اشرف شده باشد که با محکوم کردن اقدامات وحشیانه و جنایتکارانه تجاوزگران و مهاجمان به مجاهدین اشرف از اینان حمایت کرده اند.

هوشنگ – بهداد

25 مرداد ماه سال 1388