"آلوده ترین مهره های مفتخور از آلوده تر از خودشان جانشین خدا با فتوای اطاعت ساخته اند"

گزیده هائی از سایت خبری فرا رو بر گرفته شده است که از قبیل گزینه هائی از سخنرانی آخوند انگلیسی ومتحجر و دزد وارد کننده شکر باتفاق آقازده تمساح یزدی است که دشمن و رقیب سر سخت رفسنجانی می باشد که با شیادی و دغلکاری برای بسیجیان چماقدار یا کفن پوشان تیغ کش این چنین ادعا کرده است :

" آیت الله تمساح: وقتي رياست جمهوري حکم ولي فقيه را دريافت کرد اطاعت از رئیس جمهور، اطاعت از خداست"آخوند"محمدتقي مصباح يزدي" روز چهارشنبه در جمع گروهي از هنرمندان بسيجي از سراسر کشور در موسسه آموزشي امام خميني(ره) در قم گفت: سلسله جنبان اين قضايا هر که بود درصدد حذف ولايت فقيه از نظام سياسي کشور بود. وي ولايت فقيه را روح انقلاب و مشخصه اين حکومت ذکر کرد و گفت: دشمنان مي خواستند يا اين رکن اساسي را حذف و يا تضعيف و کمرنگ کنند که در اين جريان برخي آگاهانه و برخي فريب خورده اقدام به اين امر نمودند. وي حقوق والي و سرپرست جامعه بر مردم را بزرگترين حق مردم بر مردم ذکر کرد و گفت: رهبر وقتي قانون را تاييد مي کند بنابراين همه مصوبات قانوني همچون نماز و روزه بر مردم واجب مي شود که اين از حقوق والي بر مردم است. مردم اطاعت و محبت به ولايت فقيه را اطاعت و محبت به خداوند مي دانند که در هيچ جاي دنيا چنين چيزي وجود ندارد. مصباح يزدي اظهار داشت: عموم مردم لزوم و اهميت ولايت فقيه را درک مي کنند ولي برخي خواص مسووليت پذير رهبري را مانند رييس جمهوري يک شخصيت سياسي و نفر اول در کشور مي دانند در حالي که اين دو تعريف تفاوت ماهوي با يکديگر دارد. وي بااشاره به اين که ولي فقيه جانشين امام زمان(عج) بوده ولي رييس جمهوري را مردم انتخاب مي کنند، يادآور شد: وقتي رييس جمهوري از جانب رهبري نصب و تاييد مي شود به عامل او تبديل شده و از اين پرتو نور بر او نيز تابيده مي شود. وقتي رياست جمهوري حکم ولي فقيه را دريافت کرد اطاعت از او نيز چون اطاعت از خداست"

عجیب است در شرایطی که فریاد روزانه و شبانه ی مرگ بر دیکتاتور و خامنه ای در ایران طنین انداز شده است و رژیم تروریستی کودتائی پاسداری در بن بست و بحران فرو رفته است . اکنون آلوده ترین و فاسدترین مهره های پلید و خبیث غارتگر و متحجر و دین فروشان انگلیسی در حمایت از پاسدار گماشته ی احمدی نژاد وارد صحنه شده اند تابا وارونه گوئی نشان دهند شرکای جرم جنایت علیه ی بشریت پاسداران کودتا گر و لوطی جماران نا مشروع کیستند وچه می گویند؟این بوزینگان دین فروش بر بالای منبررفته و دین را ابزاری کرده اند در راستای اهداف پلید غارتگرانه و متحجرانه و خرافاتی خود بگونه ای خاک بر توی چشمان به پاشند و دهان کجی به مردم معترض و آگاه و ناراضی کنند که انگاری عصر قرون وسطا است که چپ وراست جانشین خدا و امیر الموجودین از فاسدترین و دروغ گوترین عناصر می سازند تا که سهم بیشتری از این مجیز گوئی و قرینه سازی وارونه و دروغین خود نصیب شان شود.

فراموش نشود که آخوند تمساح با این فتوای جانشین خدا کردن لوطی و عنترش و اطاعت کردن از اینان آنگونه بیعت گذاری در تناقض گوئی کرده که زیرآب لوطی و عنتر را زده است . زیرا از یک سو با فلسفه ی دیوار موش دارد . موش گوش دارد پس دیوار گوش دارد یا اینکه در باز است . باز پرنده است پس در پرنده است . اکنون آخوند متحجر و خرافاتی تمساح یزدی انگلیسی از یک طرف لوطی جماران را نماینده ی خدا دانسته است که چون حکم تنفیذ ریاست جمهوری پاسدار گماشته احمدی نژاد را تأئید کرده است . پس پاسدار گماشته احمدی هم نماینده خدا می باشد و نتیجه گیری کرده است که اطاعت از رئیس جمهور نامشروع اطاعت از خدا است . حال گذشته از اینکه وی چون جمهوریت و نظر مردم را قبول ندارد . بنابراین برایش مهم نیست که با کودتای تقلباتی پاسداری لوطی جماران و شورای نگهبان پاسدار احمدی نژاد رئیس جمهور شده است همانگونه که بدون توجه به فریاد مرگ بر دیکتا تور و خامنه ای و احمدی نژاد می باشد و وی را جانشین خدا کرده است . مشروط بر اینکه لوطی جماران نامشروع در 20 سال گذشته خیلی از احکام مقاماتی از جمله ی رفسنجانی را تنفیذ کرده است که اکنون نیز امام جمعه ی موقت تهران است. حال معلوم نیست چگونه با فتوای آخوند تمساح باید با اطاعت و احکام نماینده ی خدا سر فرود آورد و اطاعت کرد که خیلی شان به عنوان دشمن هستند می بایست با اینان مبارزه شود ؟

خبر دیگر مربوط به نظر رئیس سابق باند غارتگر انگلیسی مؤتلفه عسگر اولادی است که برای کسب و تأمین هرچه بیشتر منافع حقیر اقتصادی و غارتگری خود همه گونه خوشرقصی و همکاری باجانیان حاکم می کند . زیرا که 30 سال است که این باند مافیائی انگلیسی مؤتلفه انگل وار نبض بازار و وزارت بازرگانی و اتاق اصناف بازرگانی وواردات انحصاری کالا های اساسی و مورد نیاز مردم ایران با مسئولیت بنیاد های گوناگون حکومتی را در اختیار و کنترل خود داشته است و اکنون نیز فتوا برای ادامه ی دفاع از اهداف غارتگری 30 ساله داده است . زیرا چنانچه غیر از اینگونه نظر دهد ضد منافع غارتگرانه ی این باند مافیائی و غارتگر انگلیسی می باشد:

" عسگر اولادی: احمدي‌نژاد خيرالموجودين است"دبير كل جبهه پيروان خط امام و رهبري اظهار كرد: انتخابات خوب شروع شد و به لطف خداوند و حضرت ولي عصر، انتخابات سالم بدون غل و غش و با حضور گسترده‌ مردم برگزار شد، اما غفلت نامزدهاي راي نياورده و طرفداران او صورت گرفت؛ در حالي كه كسي كه راي نياورد بايد به نظر شوراي نگهبان رجوع كند، مانند آنچه براي اصولگرايان در انتخابات سال 76 اتفاق افتاد و با اعلام شوراي نگهبان رياست‌جمهوري آقاي خاتمي را پذيرفتند و به او تبريك گفتند. آقاي احمدي‌نژاد رييس‌ جمهور ماست و معتقد هستيم ايشان بعد از راي 24 ميليوني رييس‌جمهور همه است، بنده در دو نامه كه براي ايشان فرستاده‌ام و در مصاحبه‌ها گفته‌ام كه ايشان رييس‌جمهور همه‌ مردم ايران است. احمدي‌نژاد از نظر ويژگي‌ها در حال حاضر خيرالموجودين است؛ چرا كه ايشان آهنگ انقلاب ، امام و مردم را در هم آميخته و با اين آهنگ خود را هماهنگ مي‌كند"

همینطور از سوی دیگر اکنون نامه ی افشاگر کروبی به رفسنجانی موجب کک افتادن بر توی تنبان شکنجه گران در خدمت کودتاگران پاسداران و لوطی جماران نا مشروع و حامی و پشتبانش شده است . بنابراین برای ماستمالی و لوث کردن سند جنایت علیه ی بشریت فاش شده موجب جنگ چوبداران ومال فروشان و مال خران در بازار مکاره به نام مجلس شده است . زیرا که با همان شیوه چوبداری و چانه زنی کردن که چاشنی گفتمان لمپنی پاسدار چکمه بر پا ی عنصری حقیر و دریده و وارونه گو و بد نام به نام کوچک زاده شده است که گزارش گزیده های این در گیری در بازار مکاره به نقل از سایت خبری فرا رو چنین است :

" درگیری در مجلس "نطق لاريجاني رئيس مجلس شوراي اسلامي در ابتداي جلسه علني امروز حاشيه‌هاي را به همراه داشت. به گزارش خبرنگار امور مجلس خبرگزاري فارس، مهدي كوچك‌زاده نماينده تهران در آغاز جلسه علني امروز چهارشنبه مجلس بعد از نطق قبل از دستور لاريجاني رئيس مجلس مبني بر پيگيري نامه كروبي در خصوص آزادي برخي بازداشت شدگان توسط مجلس در تذكري آئين‌نامه‌اي به لاريجاني با اشاره به اين كه رئيس‌مجلس پيش از اين گفته بود در بررسي مجلس در هيچ يك از بازداشتگاه‌ها آزار جنسي ديده نشده است،: كسي كه رفقاي خودش هم قبولش ندارند آيا بايد وقتي نامه‌اي مي‌نويسد شما آن را در مجلس مطرح كنيد؟ كوچك‌زاده با بيان اينكه اينها وارونه كاري‌ مي‌كنند كه جاي قاضي و متهم عوض شده است تصريح كرد: آيا اينها شخصيت‌هاي ارزنده‌اي هستند؟ اينهايي كه سر و سري با آقاي شهرام جزايري دانسته‌اند. در اين هنگام مصطفي ذوالقدر نماينده بندرعباس در واكنش به تذكر كوچك‌زاده فرياد زد كه كوچك زاده خطاب به وي گفت: بنشين سرجايت و صحبت نكن. من خواهش مي‌كنم كه شما به كساني كه حتي دوستانشان هم به آنها توجه مي‌كنند بها ندهيد. لاريجاني رئيس مجلس در پاسخ به تذكر وي گفت: آقاي كوچك زاده فكر مي‌كنم افكار عمومي در مجلس اقتضا مي‌كند كه با ادب و متانت نسبت به همه افراد و شخصيت‌ها صحبت شود و ثانيا اگر شخصي مطلبي مطرح كرد نبايد نسبت به آن موضع گرفته شود. فريادهاي مصطفي كواكبيان در اين هنگام به نشانه اعتراض برخاست. خباز نماينده كاشمر با بيان اينكه تذكر كوچك‌زاده خارج از دستور بوده اعتراض خود را نسبت به تذكر نماينده تهران نشان داد. : تذكر آقاي كوچك‌زاده به نظر بنده خارج از روال است چون ما وارد دستور شديم و لذا تقاضا مي‌كنم براي اينكه تشنج بر مجلس حاكم نشود شما از اينگونه مسائل جلوگيري كنيد و الا ما هم مجبوريم به مقابله بپردازيم. نماينده كاشمر با بيان اينكه از قديم گفته‌اند به محبوب كسي توهين نكن كه به محبوبت توهين خواهند كرد، گفت: لذا من هم مي‌توانم حرف‌هايي بزنم، خواهش مي‌كنم افراد كوچك زاده نسبت به بزرگ‌زادگان اظهار نظر نكنند. اين سخنان خباز فريادهاي قاسم محمدي را به همراه داشت و باعث عصباني شدن كوچك زاده شد. زيرا كوچك زاده اعتقاد داشت كه به او توهين شده است ولي لاريجاني خطاب به او گفت: آقاي كوچك زاده با شما شوخي كردند توهين نبود، بلكه مزاح بود"

البته به نقل از پاسدار انگلیسی علی لاریجانی مطبوعات و خبر گزاری های حامی دولت و پاسداران کود تاگر نقل قول شده است که وی مدعی شده شکنجه اشاره شده در نامه کروبی کذب محض می باشد. فراموش نشود که این پاسدار انگلیسی برای حفظ موقعیت خود ش می بایست هذیان گوئی و کتمان حقیقت کند . به خصوص سایت رجا نیوز کشف کرده است مدرک دکترای پاسدار علی لاریجانی قلابی می باشد . همچنین چند روز دیگر قرار است که اخوی انگلیسی اش محمد صادق به جای آخوندی کلان دزد و آلت دست لوطی جماران شاهرودی عراقی بر مسند ریاست انتصابی دستگاهی قرار گیرد که آلوده به فساد و رشوه و تبعیض و بی عدالتی است که آخوند شاهرودی پس از 10 سال کاخ مخروبه ی تحویل گرفته را تبدیل به زمین موات مبدل کرده و می خواهد به مهره ی دیگر انگلیسی برای کویر و گورستان کردنش شدن تحویل دهد . ضمن اینکه یکی از معاونانش محمد جواد لاریجانی مهره ی انگلیسی معروف بد نام که داری تز معروفی است که گفته می شود در دوزخ هم می توان با دشمن مذاکره نمود

در خاتمه اینکه مگر اینگونه معرکه گیری ها در مجلس و نظر عسگر اولادی و عضو با ند مافیائی و غارتگر انگیس مؤتلفه که مکمل فتوای آخوند متحجر انگلیسی تمساح یزدی شده است که توهین به درک و شعور انسان های آگاه می باشد . ضمن اینکه اثبات گر این واقعیت انکار ناپذیر است که 30 سال است خدا و مذهب و دین ابزار و و سیله ی تحمیق و تحریف و منحرف کردن اذهان عمومی و توجیه گر جنگ و غارتگری و زندان و شکنجه و سنگسار و اعدام و فقر و بیکاری و ی عدالتی و جنایت و خیانت و صدور ارتجاع و ترور شده است که همراه با شیادی و نیرنگ و حفظ قدرت و انحصاری کردن وحذف مخالفان و دگر اندیشان و رقبا با اتهامات ضد بشری از سوی حاکمان و دین فروشان و شرکا و حامیان شان بوده است که برخی از این شرکاء شامل آخوند تمساح یزدی و عسگر اولادی ها مهره های دولت فخیمه ی انگلیس هستند که عامل تقویت و مروج تحجر و خرافات و محکم کردن نقش استعمار و استبداد و استثمار در 30 سال گذشته بوده اند. واقعاً چگونه می توان پذیرفت که این رژیم ضد بشری کودتائی و تروریستی و قرون وسطائی با تفکر ماورای ارتجاعی ارزش و اعتبار دارد و هنوز می بایست با قربانی کردن حق و حقوق وجان و مال و ناموس و امنیت مردم ایران با زهم به سیاست کثیف تجارت خون و نفت و مماشات گرانه ادامه داد؟


هوشنگ – بهداد
مرداد ماه22 سال 1388