نقد و بررسی " نامداران به صف! (يادداشت روز)" روزنامه ی کیهان چهار شنبه 7 مرداد ماه سال 1388

"بررسی خبره ونخبه شناسی امام زمانی قلم بر دست یادداشت روز نویس که در پایان خطاب به رفسنجانی گفته تو ابلیس هستی که ندانستی چه گفتی و معلوم نیست عبادت هم کرده باشی"


نخبه یا خبر یعنی چه؟ یک زمان این اصطلاحات در دلالی خانه و قالی فروشی ومال خری ومال فروشی در بازار مال فروشان خر و گاو وگوسفند بکار برده می شد . البته 30 سال است که دین فروشان مرده قیمت کن نیز بقدرت رسیده اند که در صفات ضد انسانی و حقه بازی و شیادی و عوامفریبی و دروغگوئی و دغلکاری و جنایت و خیانت و غارتگری و پالان سائیدگی خبره ومختص و نخبه می باشند . ناگفته نماند که نخبگان خبرگان حرفه ای دارای صفات نامبرده در مجمع مصلحت نظام و خبرگان رهبری و شورای نگهبان و سایر نهادهای حکومتی گرد آمده وخیمه زده اند و سر سپردگی خودشان را به نخبه گری در تناقض و هذیان گوئی و سفسطه گری یک علیل معتاد به نام ولی فقیه ثابت کرده اندکه خود را نماینده ی خدا و رهبر ام القرای جهان اسلام می داند . البته این روزها آنچنان طشت رسوائی این نخبه در جنایتکاری از بام بر زمین فتاده است که صدای کورس رسوائی اش تبدیل به فریاد مرگ بر دیکتاتور و خامنه ای در توی خیابان ها و شب ها بر بام خانه ها شده که همراه با فریاد الله اکبر شده است.

همینطور در 30 سال گذشته ثابت شده است که حاکمان دین فروش و ضد مردم و جنگ افروز و بحران افروز و متقلب ووارونه و هذیان گوی و پر دعا و متکبر باچوب حراج زن بر منابع و ذخایر کشور خبره و نخبه در همه رذائل و پستی و شارلاتان بازی و تصویر مار کشی و مار جا زدن و دروغ گفتن ووارونه عمل و اقدام نمودن و قصاص و سنگسار و شکنجه و قطع اندام کردن و رشوه خواری وبی عدالتی و بی قانونی و امثالهم می باشد که هر گز بوئی از خصائل انسانی داشتن و پای بند آن بودن ندارند . زیرا که پس از 30 سال راندمان این کارنامه ی ننگین وسیاه لوطی جماران و دولت مردان در فریاد مرگ بر دیکتا تور و خامنه ای علیه عمود وخیمه ی نظام نامیده شده خلاصه و تئوریزه شده است . بطوریکه از 22 خرداد تا کنون هرروز اسناد جنایت بیشتری از درون سیاه چال ها با رفتار وحشیانه ی ضد انسانی مخابره می شود که مشابه آنچه هست که اکنون تروریست های تعلیم دیده اعزام شده به عراق در کنار عوامل نفوذی در نیروی انتظامی و ارتش عراق قرار گرفته و در تهاجم ضد انسانی و وحشیانه ی خود به قرارگاه اشرف شرکت داشتند. اکنون قلم بر دست حامی و مبلغ اینگونه خبره و نخبگان برای لیست کردن اسامی شان شلاق بازجوئی اش را تبدیل به قلم کرده است و چند بار لیست اسامی پیروان امام زمان را لیست و تکرار و زمزمه کرده است . البته منظور از امام زمان همان دجال ضد بشری است که نه جانشین خدا که خود خدا شده و آزمون قبولی و رفوزگی الهی می گیرد. و توصیه کرده است که بقیه هم قلم و کاغذ بر دست بر دارند و اسامی اینگونه نخبگان و خبرگانی را که می شناسد را ردیف و لیست کنند. سپس گزارش کار دهند که تا حال چه اقدامی برای هموار کردن ظهور امام زمان کرده اند؟

در دنباله خبره شناس و بازگوکننده ی ی تبار خبرگان امام زمانی دروغین و متخصص در بازجوئی و اعتراف گیری و پرونده و تواب سازی و وارونه گوئی پس از نخبه گرائی به سبک مال فروشان و مال خران بازار مکاره مال فروشان و معرفی کردن شان در نهایت بصورت خبرگی بدر گفتن تا دیوار بشنود خطاب به رفسنجانی مکار و بساز و بفروش تفهیم کرده است که چرا طبق روضه خوانی و آزمون الهی گرفتن لوطی جماران نامشروع که رفسنجانی را رفوزه کرد که چرا چیزهائی که می بایست گفت را نگفته و آنچه را گفت که نمی بایس می گفت که اکنون اینگونه به وی رهنمود داده تهدید آمیز داده است :

"چرا طعمه سر قلاب شيطان باشي؟! چرا بهانه اختلاف و نزاع شوي؟ يا چرا در برابر فتنه سكوت كني تا ويروس آن واگير شود؟ آن كه تو را مي راند خرد و تقواست يا هوس و هيجان و خشم و خواسته؟ سكوت و فرياد و گفتن و نگفتن و رفتار تو اسباب الفت مي شود يا باعث اختلاف؟ اگر دومي است بخواهي يا نخواهي، به سنت تاريخ، آلت دست مستكبران و طواغيت و شياطين شده اي كه خداوند پيش از بشارت ظهور منجي موعود و حاكميت مستضعفان فرمود «فرعون روي زمين استكبار ورزيد و اهل آن را گروه گروه قرار داد و آنها را به استضعاف كشيد». بزرگوار! برنامه مستكبران امروز را براي حزب حزب و پراكنده كردن ملت ايران و از هم پاشاندن عزت و اقتدار او نمي بيني؟! تو در كجا ايستاده اي، جايي از اين برنامه يا در برابر آن؟ چشم به انگشت اشاره مقتدا داري يا بي محابا، خود را به تلاطم هيجان و هوا و خشم و خواسته سپرده اي تا كدام ورطه تو را در كام كشد؟پس عبرت گيريد از آنچه خدا با ابليس كرد آنجا كه عبادت طولاني و كوشش فراوان او را نابود كرد درحالي كه شيطان 6 هزار سال- از سال هاي دنيا يا آخرت معلوم نيست- خداوند را عبادت كرد اما با ساعتي كه تكبر ورزيد، خداوند او را از بهشت بيرون كرد... پس بندگان خدا بپرهيزيد كه شيطان شما را به درد و بيماري خود مبتلا گرداند و با بانگ و صداي خويش شما را برانگيزاند و از جاي بجنباند و سوارگان و پيادگان خود را بر شما كشاند"

در خاتمه اینکه اکنون نه بازار عمر دین فروشی و عوامفریبی و دروغگوئی و جنایت و خیانت و غارتگری و جنگ افروزی و بحران سازی و صدور کردنش با ارتجاع و تروریسم به پایان رسیده است ، بلکه ماهیت عریان تروریستی پاسداران جنایتکار کودتا گر با لوطی جماران نامشروع و پاسدار انگلیسی علی لاریانی رئیسم جلس بازار مکاره دکوری که برای همتای آدمکشش نوری المالکی در عراق هورا کشیده است آنگونه افشا و رسوا شده و مورد تنفر و خشم و کینه ی مردم ایران واقع شده است که از 22 خرداد زمان بر گزاری نمایش خیمه شب بازی لحظه ای نه فریاد مرگ بر خامنه ای و دیکتاتور قطع می گردد ونه از اقدامات جنایات آمیز آدمکشان حرفه ای در خیابان ها و سیاه چال ها کاهش یافته است . البته از وحشت شرایط بحرانی وبن بست کامل کودتاگران پاسدار و لوطی جمارا ن نامشروع برای کنترل فضای انفجاری داخل کشور و زهر چشم گرفتن از معترضان اقدام به جنایت تهاجمی ضد انسانی از طریق اعزام تروریست ها و مزوران به عراق ودر کنار عوامل نفوذی پلیس و ارتش عراق تهاجم گسترده به قرار گاه مجاهدین در اشرف تدارک دیده شده است که تعدادی شهید و مجروح و رربوده بر جای گذاشته است. بنابراین با مقاومتی که مجاهدین قرار گاه اشرف کرده اند درست نتیجه ی معکوس برای لوطی جماران و پاسداران کودتاگر و نخست وزیر دست نشانده نوری لمالکی بر جای گذاشته است . زیرا به جز گشوده شدن سند جنایت علیه ی بشریت جنگی علیه شان که قابل پیگیری قانونی در مجامع بین المللی می باشد از طرف دیگر هم موجب خشم و نفرت کینه ی عراقیان آزاده مخالف دخالت گری رژیم تروریستی کودتائی در امور داخلی عراق شده است . هم بستر ساز انگیزه مبارزات رادیکال تر معترضان به خصوص جوانان داخل کشور در برابر پاسداران تروریست کودتاگر و لوطی جماران خواهد شد. مشروط براینکه موج رو به افزون شدن تظاهرات و اعتراضات برون مرز هم همراه دارد.

هوشنگ – بهداد

چهار شنبه 7 مرداد ماه سال 1388

ن