مچ گیری یاو فاش کردن گزارش و نمایش ِ سناریو های دروغین

آخر چگونه می توان ادعای پوشالی رهبر لوطی جماران نا مشروع را پذیرفت که ادعا کرده است 85 % جمعیت کشور در نمایش خیمه شب بازی انتصاباتی 22 خرداد شرکت کرده و 40 میلیون رأی درون جعبه های مار گیری ریختند چونکه رژیم تروریستی کودتائی پاسداری نامشروع را قبول دارند . عجیب تر اینکه این لوطی جماران بیشتر ادعای مضحک کرد و گفته است که 25 میلیون این 40 میلیون آرأ ء سهم پاسدار گماشته احمدی نژاداست . اما معما اینجاست که مشخص نیست که چرا مسئولی یافت نمی شود تا که هم پاسخگو باشد. آنهم از سوی رژیمی که ادعا می شود اینگونه پایگاه مردمی بر خوردار دارد. به خصوص اینکه دارای رئیس جمهور با پشتوانه ی 25 میلیون رأی نیز می باشد . چگونه است که نیاز دارد برای بی اعتبار کردن رقیب خود دستآویز به شایعه سازی دروغ بسازد آنگونه که گزارشگر ستون جهت اطلاع ورق پاره ی جمهوری اسلامی مورخ 21 مرداد با شیوه ی سر پل خر بگیری یقه دروغگوی سناریو ساز را گرفته و افسارش را کشیده است که نه مانع حرکتش شده بلکه این چنین دروغگوی پرونده ساز را افشا کرده است :

رسانه ها اقدام به انتشار مطالب نادرست براي ضربه زدن به رقيب كرده اند. يكي از اين جدال هاي سياسي بعد از انتخابات اين روزها به تحريف تاريخ منجر شده و متاسفانه بعضي خبرها اينست كه روزي كه دكتر آيت به قصد سخنراني عليه وزيرخارجه شدن ميرحسين موسوي از خانه خارج مي شد مورد سوقصد قرار گرفت و به شهادت رسيد و نتوانست به مجلس برسد و مانع وزير خارجه شدن موسوي شود. مراجعه به آرشيو مطبوعات دروغ بودن اين خبر را كاملا روشن مي كند زيرا تاريخ راي اعتماد آقاي موسوي از مجلس براي وزارت خارجه 14 تيرماه 1360 بوده و تاريخ ترور دكتر حسن آيت 14 مرداد ماه همان سال يعني يكماه بعد از راي گيري . جالب است كه در جلسه اي كه وزير خارجه شدن ميرحسين موسوي بررسي مي شد دكتر آيت حضور داشت و در مخالفت با آقاي موسوي نيز سخنراني كرد. توصيه ما به همكاران جوان مطبوعاتي مان اينست كه براي كوبيدن رقيب به تحريف تاريخ متوسل نشوند.
مورد دیگر که پاسدار ضر غامی رئیس دستگاه تلویزیونی پشم و شیشه تصور کرده است که با جامعه ی کوران سر و کار دارد که گویا مردم ایران نه اینکه قادر به دیدن نمی باشند ، بلکه از عاری فهم و شعور اند و درک و آگاهی هم محروم می باشند. به خصوص نمی دانند که پس از نمایش خیمه شب بازی انتصابی 22 خرداد در ایران چه می گذرد ؟ بنابراین می شود با اینگونه سریال های سیاه بازی رو حوضی حوزوی نمایش نشان دان جای دوست و دشمن و یا تصویر مار کشیدن و مار نشان دادن پرونده ی جنایت ربودن و تجاوز و سوزانیدن جسد ترانه موسوی را ماستمالی کرد و مدعی شد که طبق نظر اداره ثبت و احوال در سراسر کشور 3 تا ترانه موسوی بیشتر وجود ندارد که یکی 40 ساله است که از ایران خارج شده و به ایران باز نگشته است . یکی دیگر در سال 63 در پاریس متولد شده است که آنجا زندگی می کند و دیگری دو ساله که در ایران است . اما در دنباله گزارشگر پشم و شیشه به سراغ مادر و دختری رفته و مصاحبه کرده است که پس از سئوال و پرسش نمایشی کردن مشخص شد که دختر و خواهر این مادر و دختر در ونکور کا نادا زندگی می کند وهمگی هیچگونه اطلاعی از تصویر سوز انیده شده ندارند . در صور تیکه که گفته می شود که تصویر ترانه موسوی که جزو یکی از کشته شد گان وهمان است که در ونکور کانادا زندگی می کند که سال گذشته هم به ایران سفر داشته است . عجیب است که مادر و دختر هیچگونه اطلاعی از داستان ترانه موسوی نداشتند . عجیب تر اینکه خواهرش گفت که هرروز صبح ها خواهرش از ایران با وی که مقیم ونکور کا نادا می باشد تماس تلفنی دارد و شب گذشته هم با مادرش صحبت کرده است. خلاصه بنا بر تقاضا و اصرار گزارشگر غایب امام زمانی تصویر دستگاه پشم وشیشه ساعت 4 صبح به وقت ونکور کانادا خواهرش از ایران به وی زنگ زده شد و خودش را معرفی کرد و پرسش نمود که آیا می دانی که تصویر تو در میان سوخته شدگان می باشد؟ سپس تلفن قطع شد.

ناگفته که این سناریو کمدی دستگاه پشم و شیشه پاسدار ضرغامی ساخته و پرداخته ی آن روی سکه ی اعتراف کننده یهوادار 21 مجاهدین در بیدادگاه محاکمه ی کاروانی و فله ای می باشد که در اعترافات خودش گفت که در لندن با زهره تماس داشت که به وی گفته بود کوکتل مولفن ( مولوتف ) بساز و مساجد را به آن آتش بکش. آری آنگونه این روز ها از سوی پاسداران کودتاگر شوی های کمدی وارونه ی اعتراف گیری ها و داستان پردازی های دروغین ساخته می شود تا شاید کمکی برای عبور از بحران وبن بست کودتاگران پاسدار و لوطی جماران نا مشروع متزلزل باشد که اتفاقاً از قضا سر انگین صفرا فزوده است . زیرا که آنکه آرایش دروغ و پردازش سناریوی قلابی مسخره است که بازهم گزارشگر جهت اطلاع ورق پاره ی جمهوری اسلامی با موچ گیری کردن یک مورد دیگر این چنین از شوی پخش شده دستگاه پشم و شیشه گزارش کرده است :

" دوشنبه شب گزارشي درباره كذب بودن مرگ ترانه موسوي در بخش خبري 8 30 شبكه دوم سيما پخش شد كه طي آن تصويري از حميدرضا كاتوزيان به عنوان يكي از نمايندگان دامن زننده به اينگونه شايعات پخش شد. به گزارش خبرنگار ايلنا اين عضو كميته حقيقت ياب مجلس با تاكيد براينكه تاكنون درباره مرگ ترانه موسوي هيچ اظهارنظري نكرده است نسبت به پخش تصاويري در اين گزارش اعتراض كرد. كاتوزيان بر اين اساس متن اعتراض خود را به شكل مكتوب در اختيار خبرنگاران تمامي رسانه ها قرار داد : در برنامه تلويزيوني 20 30 مورخ دوشنبه 88 5 19 در مورد شايعات مطرح شده در سايت ها پيرامون خانم ترانه موسوي اطلاعات و توضيحاتي داده شد كه بيانگر كذب بودن مطالب برخي سايت ها بوده است . لابه لاي مطالب اين برنامه تصويري از اينجانب (بدون پخش صداي من ) نشان داده شده و گوينده ضمن آن بيان داشته كه بعضي از افراد متاسفانه تحت تاثير اين شايعات قرار گرفته و بعضي از شخصيت هاي سياسي در اين خصوص مواضع تندي اتخاذ نموده اند. بنده لازم مي دانم به اطلاع برسانم كه اولا من هيچ اظهارنظري در مورد شايعات اطراف خانم ترانه موسوي نداشته ام و نشان دادن تصوير اينجانب در برنامه اي كه هيچ ربطي به بنده نداشته بسيار عجيب و غيرعادي به نظر مي رسد. ثانيا سازندگان اين برنامه خوب است قبل از طرح مطالبي از اين دست و به ويژه در شرايط حساس كنوني تحقيق و بررسي جامعي به عمل آورند تا خداي ناكرده شخصيت افراد و حيثيت آنان تخريب نشود. ثالثا بنده از مدتي قبل در جريان كذب بودن اخبار و شايعات مربوطه بودم اما توصيه شده بود كه تكذيب فعلا صورت نگيرد تا اطلاعات كاملتر شود! ظاهرا منظور از تكميل شدن اطلاعات تنظيم سناريويي براي تخريب و انتقام از نمايندگان مدافع ملت بوده است . قطعا براي مردم جالب خواهد بود بدانند چه كساني توصيه نمودند كه بنده و همكاران مجلس تكذيب نكنيم و چگونه سناريوي تخريب نمايندگان شكل گرفته است"

در خاتمه اینکه نمایش این شو های چند منظوره که گذشته از سفید کردن اعمال پرونده ی جنایتکاران و پایمال کردن سند جنایت علیه ی بشریت می باشد . همچنین هدف سنگین تر کردن پرونده ی رقیب مغلوب است تا که گفته شود که افشاگران جنایات ضد انسانی در بازداشتگا ها دروغگو وشایعه پردازمی باشند . از سوی دیگر تلاش برای پرونده سازی کردن لیه ی منتقدان خودی مدعی اصول گرایان همچون کاتوزیان و علی مطهری و احمد توکلی و پاسدار علی لاریجانی در مجلس دکوری و کمدی و دکوری می باشد تا که نه مجبور به سکوت شوند و نه اینکه پرونده ی جنایتکاران و قاتلان وقایع اخیر را پیگیری نکنند، بلکه حتی جرأت نداشته باشند سخنی در این مورد بگویند.

هوشنگ - بهداد
مرداد21 ماه سال 1388