تجویز شلاق درمانی درشگه چی یک شلاق برای ساکت و خاموش کردن رقبای منتقد"

نمی دانم با نگاه انداختن به عنوان شلاق که این روز ها بد جوری اپیدمی اش مد و همه گیر شده است بیاد دوران نوجوانی افتادم . البته اکنون داستان شلاق هم همچون شرایط دوران جنگ خانمان بر انداز ضد ملی و ضد میهنی ایران و عراق شده است که طرح جیره بندی و کوپنی رایج شده بود . ناگفته نماند که رند اهل حال دود و دمی می گفت که شاه فقط تریاک را کوپنی کرده بود که بهمه کوپن های رژیم شیخ جانشین شاه شده می ارزید . حال بماند که آنقدر در زمینه ی مواد مخدر اختراع و نوآوری شده و ضریب نشئگی بسیار بالائی هم دارد که کافیست که یک قرص را با لا بی اندازی که آنقدر شنگول و ترمز بریده و همه دنده ها کنده وبی اراده می کند که طرف نه به جدول زدن حالی اش نمی شود ، بلکه تبدیل به طوطی شیرین گفتاری می شود که هر چه که یادش داده اند تکرار می کند و تبدیل به یکبار مصرفان مین پاک کن دوران جنگ ضد ملی و ضد میهنی ایران و عراق می شود . بهر حال گفته می شود که اینگونه قرص ها آنگونه تأثیر موقتی و مقطعی دارد که پس از بر طرف شدن اثرش طرف به خاطر نمی آورد که چگونه تبدیل به طوطی داو طلب شده و در بیداد گاه نمایشی و فرمایشی چه گفته است؟ یعنی در حقیقت کار زمان زیاد باز جوی حرفه ای شکنجه گر اعتراف گیر و تواب ساز را یک قرص در زمان بس کوتاه انجام می دهد.

بگذریم نیاز نیست تا که زیادی حاشیه روی شود و از اصل موضوع شلاق فاصله گرفته شود . زیرا شلاق داروی درمان منتقدان و خاموش کردن شان شده است. آنگونه که نسخه اش چپ و راست از سوی آخوندهای متحجر و جیره خوار حکومتی و حامی لوطی جماران نا مشروع و پاسداران کودتاگر صادر می شود . به خصوص پس از نامه ی افشاگرانه ی کروبی به رفسنجانی عجیب نسخه شلاق برای وی تجویز می شود . اکنون نیز آقازاده ی پاسدار گماشته احمدی نژاد وارد صحنه شده و فتوای نسخه ی شلاق برای صانعی که زمانی دادستان ضد انقلاب بود و پاسدار قالی باف شهردار تهران صادر کرده است . لابد خواسته است انتقام اتهام حرامزادگی بابایش را گرفته باشد که سایت رجا نیوز حامی دولت از سخنرانی اخیر افشاگرانه ی صانعی در استان گلستان بیرون کشیده و بر جسته کرده است. البته وی تصحیح کرده که منظور حرامزاده بودن پاسدار گماشته احمدی نژاد نبوده است .

اما قرار بود که داستان شلاق که تداعی معانی شده بود را بازگو وتشریح نمایم که چیست؟ بیاد دارم زمانیکه نوجوان زیر 12- 10ساله بودم که گاهی مواقع با بچه های هم سن و سال و هم کلاسی ها برای اینکه تفریح و حالی کرده و مجانی هم درشگه سواری کرده باشیم . در حاشیه گودی عقب درشگه که مخفیگاه مجاور دو چرخ بزرگ درشگه و بدور از چشم درشگه چی بود قاچاقی سوار می شدیم . معمولاً درشگه چیان برای اینکه از شر اینگونه موج سواران مجانی درشگه در امان بمانند پشت درشگه شان را چپ و راست چند لایه سیم خار دار پیچی می کردند . البته با وجود اینکه خطری بود ولی مانع از سر گرمی و سوار شدن در پشت درشگه نمی شد . اما زمانی خطری می شد که برخی از عابران وقتی می دیدند کسی پشت درشگه سوار شده و سنگر گرفته و مجانی سواری می گیردهم برای خنده و هم برای حال گیری کردن خطاب به در شگه چی داد می زدند درشگه چی یک شلاق . درشکه چی پس از ندا گرفتن سریع شلاق بلند چرمی اش که مخصوص زدن اسبان درشگه بود بطور مورب چپ و راست به حرکت در می آورد و شلاق خود چندین باز با سرعت به پشت درشگه می زد . دیگر برای مصون ماندن هیچ راهی جز پریدن پائین از پشت درشگه نبود . البته گاهی هم برای اینکه سر به سر درشگه چیان گذاشته شود بچه فضول ها الکی داد می زدند درشگه چی یک شلاق تا بهانه برای خندیدن داشته باشند.

اکنون به نظر می رسد که این بازی شلاق زدن به سبک درشگه چیان سابق مد شده است . با این اختلاف که بسادگی نمی توان از ضربات تجویز شده تعزیر این یکی شلاق یا کابل بر دستان درشگه چی یا چوبداران و چار واداران حاکم شده و فتوا دهندگان ضربات شلاق مصون و در امان ماند و و آسان از چنگ شان در رفت. چونکه تجربیات 30 ساله شلاق زدن ازسلول گرفته تا معابر عمومی همراه با تیر خلاص زدن و طناب دار زدن با جر اثقال یا چارپایه کشیدن دارند که بسیار هم حرفه ای در فتوا و شلاق زدن و صدور این احکام می باشند.

آری اکنون شرایط اپیدمی شلاق زدن آنگونه حاد و رایج شده است که گزارش شده است سایت خبری ثانیه متعلق به آقا زاده پاسدار گماشته احمدی نژاد پیرامون در خواست کردن صدور حکم شلاق زدن صانعی و سردار پاسدار شهر دار تهران محمد باقر قالی باف را اینگونه تجویز و بازتاب داده است:

"درخواست فرزند احمدي نژاد براي مجازات آيت الله صانعي"اعتماد : سايت احمدي نژاد (سايت ثانيه) خواستار شلاق زدن آيت الله صانعي و قاليباف شد. سايت ثانيه نيوز که منسوب به فرزند احمدي نژاد است با اشاره به سخنان آيت الله صانعي و اظهارات اخير محمدباقر قاليباف که ظاهراً در جمع ستادهاي انتخاباتي اش به صراحت يکي از وزراي دولت نهم را بدون ذکر نام مشروب خوار، وزير ديگر را داراي مفاسد و در نهايت مشايي معاون وقت رئيس جمهور و همسرش را منافق خوانده بود، خواستار مجازات آنها شد. در همين حال به گزارش فارس پايگاه اطلاع رساني دفتر يوسف صانعي اعلام کرد منظور آيت الله صانعي از کلمه ... احمدي نژاد نبوده است"

در خاتمه اینکه اینهم آخر و عاقبت ادعای صدور فرهنگ و اقتصاد بسیجی به جهان برای حل بحران تورم اقتصادی و مالی غرب و یافتن راهکار اصلاح و تغییر ساختار جهانی که از سوی پاسدار گماشته احمدی نژاد ترمز یریده و دنده عقب کنده طراحی و نظریه پردازی شده بود .اکنون آقازاده اش برای اینکه ثابت کند پسر که ندارداین شعر نشان از پدر تو بیگانه خوانش مخوانش پسر واقعیت دارد حکم شلاق زدن را برای متقاضیان و مشتریان و مصرف کنند گان منتقدان داخلی وابسته به جناح رقیب مغلوب را صادر کرده است تا که مکمل حل بحران بین المللی و برون مرزی برای داخل شود.

هوشنگ – بهداد

28 مرداد ماه سال 1388