روز نامه ی جمهوری اسلامی دوشنبه اول شهریور ماه سال 1388

نقد و بررسی " سرمقاله جنايت پدران مانع عذرخواهي فرزندان ! "


"چرا قلم بر دست همیشه طلبکار و سخنگو ووکیل مدافع ملت های کشور های مسلمان در برابر جوالدوز به دیگران زدن، یک سوزن به خودی ها نمی زند؟"

آن روز که خمینی شیاد پس از اینکه زد و بند ها و قول قرار های پشت پرده را گذاشته که بر زیر درخت سیب در پاریس منعقد شده بود و کسی هم جز دست اندر کارانی که سپس قدرت را قبضه کردند خبر از آن نداشتند که داستان چیست وچه سرنوشت شومی برای مردم ایران و ایران رقم زده شده است فرصت طلبانه و موج سوارانه وارد تهران شد . بدون اینکه کسی سخنی بگوید که چرا می بایست سنگ بسته شود و سگان هار رها شوند تا که از همان موقع تا کنون این سگان هار رها شده باید فقط پاچه ی مردم را بگیرند و علیه ی معترضان و دگر اندیشان پارس کنند و اینان را به ترسانند یا مورد تهاجم قرار دهند که پروژه اش از همان بدو ورود بدون هیچگونه احساس خمینی شیاد شروع شد که پس از 15 سال تبعید وارد تهران شد و یک راست بر گورستان بهشت زهرا رفت و خطاب به مردم تجمع کرده گفت که پدران ما چه حقی داشتند که برای ما قوانین تصویب کردند ؟

حال بدون در نظر گرفتن این واقعیت که چگونه خمینی شیاد پس از وار ایران شدن و بر خر مرداد سوار شدن چرا عجولانه بلافاصله بدون یک کلمه کم و نه زیاد مدل حکومت منحوس و ارتجاعی و استبدادی مذهبی مورد نظرش را به مردم ساده باور ایران تحمیل کرد . تازه چاشنی تأسیس حکومت استبدادی ارتجاعی این توهین ناب تفکر فاشیستی –را نیز چاشنی کرد که خطاب به مردم ایران گفت هرگاه 36 میلیون کشور جمعیت آن زمان بگویند نه من بگویم آری همه می بایست بگویند نه یا آنچه که من می گویم را قبول کنند . اما اکنون ملای سرمقاله نویس فراموشکار و خود به خواب خنگی نادانی زده اینگونه طلبکارانه از سار کوزی رئیس جمهور فرانسه نقل قول کرده است : "فرزندان نمي توانند بخاطر آنچه كه پدرانشان انجام داده اند عذرخواهي كنند"

در ادامه با متهم ومحوم کردن رئیس جمهور فرانسه و اعتراف به حق ویژه داشتن نمایندگی اتوماتیک وار کشورهای مسلمان و همسایه و خاور میانه و شاخ آفریقا همینطور سخنگوی تام وتمام مردم این کشور ها بودن اکنون پس از عراق و افغانستان و لبنان و فلسطین نوبت الجزاریر شده است تا که این نقش را اجرا کند . البته بدون آنکه توضیح دهد که شرایط نونی ایران چگونه است .؟ر باز داشتگاه کهریزک پچه می گذرد وچه نوع خبرهائی از این قتلگاه مخابره می شود ؟ یا اینکه تعریف کند جنایت علیه ی بشریت چیست که در 30 سال گذشنته در ایران اتفاق نیفتاده است؟ به خصوص پس از نمایش خیمه شیب بازی 22 خرداد تا کنون چه فجایع و اقدامات ضد انسانی بوقوع پیوسته است؟ ولی ملای سرمقاله نویس با کمال وقاحت و پرروئی و صد البته با فرافکنی ووارونه گوئی کردن طرح يك سئوال را بیان و پرسش کرده است تا که به حساب خودش ابعاد ضدبشري رفتار فرانسه در الجزایر را این چنین بهتر ترسيم کرده باشد :

"اگر چنانچه مردم الجزاير چنين رفتاري را در طول 132 سال عليه فرانسه انجام داده بودند آيا رئيس جمهور فرانسه باز هم خواستار فراموش كردن گذشته ها مي شد و از مردم الجزاير نمي خواست كه به خاطر گذشته عذرخواهي كنند واقعيت اينست كه پايه هاي حاكميت امروز فرانسه هم بر استخوانهاي صدها هزار قرباني استعمار سياه فرانسه بنا شده و فاقد كمترين شكوه و جلال انساني است . چرا كه خون صدها هزار قرباني مظلوم كه در زير چكمه هاي نظاميان شرور فرانسوي لگدكوب شده اند از سر و روي نظام ضد انساني بر آمده از دوران استعمار فرانسه همچنان مي جوشد و بر ماهيت ضدبشري ساختار قدرت در فرانسه گواهي مي دهد ساختاري كه در اثر آن حتي مقامات كنوني فرانسه هم حاضر به عذرخواهي از عملكرد پرننگ و نفرت اسلاف خود نيستند و اميدوارند ساير ملتها جنايات دو قرن اخير فرانسه را بدون هيچگونه عذرخواهي و اعلام برائتي يكسره فراموش كنند."

در خاتمه اینکه معلوم نیست چرا ملای سرمقاله نویس همیشه هم طلبکار است . هم اینکه سخنگو ووکیل مدافع تسخیری همه ملت های کشور های مسلمان می باشد که می تواند پیوسته به خود ش حق دهد تا که دیگران را سین جین و بازجوئی و محاکمه کند و حکم محکومیت هم برای متهمان و مجرمان مفروض مورد ادعایش صادر کند . اما چرا برای یکبار هم که شده یک سوزن در برابر جوالدوزی که به دیگران می زند به خود و لوطی جماران نا مشروع و پاسداران کودتا گر و رئیس جمهور پاسدار تقلبی گماشته و نامشروع تر از لوطی جماران احمدی نژاد نمی زند و سایر مسئولان دیگر رژیم تروریستی کودتائی پاسداری به ویژه رفسنجانی مکار و بساز و بفروش غارتگر را مورد انتقاد قرار نمی دهد تا که ثابت کند وی فقط اعتیاد ندارد تاکه در جا ده ی یکطرفه بدون دنده عقب کنده و ترمز بریده حرکت کند و گاز دهد . حداقل دارای سر وسوزنی صداقت و انسانیت می باشد و بطور حرفه ای و ترک ناپذیر مأموریت یا اعتیاد مزمن به بیان وارونه و هذیان گوئی ندارد و برای منحرف کردن اذهان عمومی و عبور از بحران ها و تضاد و رقابت و نارسائی های داخلی نمی بایست تا که سیاست صدور تروریسم و بنیاد گرائی و ارتجاع و مداخله گری در امور داخلی سایر کشور ها را پیگیری کند.

هوشنگ – بهداد

http://www.jomhourieslami.com/1388/13880601/index.html

دوشنبه اول شهریور ماه سال 1388