روز نامه ی جمهوری اسلامی سه شنبه 27 مرداد ماه سال 1388

نقد و بررسی سرمقاله " جنگ 33 روزه و تغيير معادلات منطقه"

"به بهانه ی سالگرد جنگ 33 روزه ی حزب الله لبنان با اسرائیل، مانور قدرت و جنگ داده شده و اسرائیل و کشورهای عربی و آمریکا تهدید شده ومقدمه ی جنگ دیگر در خاورمیانه تدارک دیده شده است"

اکنون که رژیم تروریستی کودتائی پاسداری نامشروع در بحران و بن بست قرار گرفته است . به خصوص که دامنه ی رشد تضاد و اختلافات و تسویه حساب و حذف کردن های رقیب مغلوب به رأس نظام سرایت کرده است و افشا گری ها و تهدید کردن ها همدیگر بسیار جدی شده است . مهمتر اینکه افشای جنایات وحشیانه و ضد انسانی تجاوزات جنسی و شکنجه های جسمی در باز داشتگاه ها نسبت به قربانیان بازداشت شدگان هر روز ابعادش دارد گسترده تر می شود. البته که یک سند بدون چون و چرا و انکار نا پذیر جنایت علیه ی بشریت می باشد . بعلاوه چاشنی و مکمل فریاد های ادامه دار مرگ بر دیکتاتور و خامنه ای شده که عمود خیمه نظام است که این عمود بد جوری ضرب دیده و خمیده شده است و خیمه را متزلزل کرده است.

بنابراین در این شرایط خطیر احتمال تلاش های مذبوحانه برای پیگیری سیاست صدور تروریسم و بنیاد گرائی به برون مرز به ویژه مداخله گری در عراق و لبنان و نوار غزه در سر زمین فلسطین بسیار جدی شده است . زیرا که نیاز به راه اندازی بحران آفرینی و جنگ افروزی در خاور میانه از طریق تحریک حزب الله لبنان و تشویق کردن حماس برای قدرت نمائی علیه ی اسرائیل می باشد. پس برای مقدمه سازی کردن می بایست که ملای سرمقاله نویس نماینده ی مردم وکشور لبنان شود و انور سادات را متهم به خیانت کند و عرفات را سازشکار وحمایت کننده ی وی بنامند که چرا همچون حماس آلت دست لوطی جماران و سپاه پاسداران جنگ افروز نشد و به جای ادامه ی روند مذاکرات صلح با اسرائیل مسیر جنگ افروزی همچون حماس را در پیش نگرفت تا اکنون رژیم تروریستی کودتائی پاسداری در بحران وبن بست و بی آینده نباشد .

همینطور سایر سران کشور های عربی منطقه را نیز متهم کرده است که چرا از حماس در جنگ 22 روزه ی نوار غزه و جنگ 33 روزه ی حزب الله لبنان با اسرائیل حمایت و پشتبانی نکردند تا اینکه جنگ به سراسر منطقه ی خاور میانه بسط و تعمیم داده شود و شرایط آنگونه بحرانی شود که تا کنون رژیم تروریستی کودتائی پاسداری موفق به دسترسی به بمب اتمی می شد.

بنابراین اکنون بهانه برای مانور دادن تبلیغاتی جنگی و اسرائیل را تهدید کردن فرارسیدن سومین سال جنگ 33 روزه ی حزب الله لبنان با اسرائیل است که مبتکرش سپاه پاسداران بود . برای همین ملای سرمقاله نویس به نقل از مهره ی آلت دست لوطی جماران نامشروع و سپاه پاسداران کودتاگر صد البته با اهدای دلارهای نفتی به شیخ حسن نصر الله رهبر حزب الله لبنان اینگونه از وی علیه ی اسرائیل و تهدید کردنش نقل قول کرده است :

نصرالله در عين حال كه اين تهديدات را پوچ توصيف كرد ولي تاكيد نمود حزب الله اكنون قوي تر از جنگ 33 روزه هر گونه ماجراجويي صهيونيستها را با انبوهي از موشكها كه سرتاسر فلسطين اشغالي را در تير رس دارند درهم خواهد كوبيد"

در خاتمه اینکه همانگونه که تجربه ی گواه است که تمام جنگ افروزی های منطقه در 30 سال گذشته تا حال فقط به نفع رژیم تروریستی کودتائی پاسداری تمام شده و موجب بقای ننگینش شده است . زیرا که بقول خمینی شیاد جنگ نعمت الهی می باشد . از طرف دیگر با مختصاتی که ملای سرمقاله نویس از جنگ 33 روزه ی حزب الله لبنان با اسرائیل ترسیم کرده است که گفته است این جنگ موجب شکست و تضعیف اسرائیل و سر افکندگی آمریکا در منطقه و آسیب پذیری و ضعیف شدن کشور ها ی عربی و تقویت صدور تروریسم و ارتجاع از تهران به خاور میانه شده است . بنابراین اثبات می کند که طراح جنگ فقط لوطی جماران نامشروع و پاسداران کودتاگر بوده اند که از نعمات الهی شان بهره مند شده است . پس اکنون نیزکوشش می شود تا برای عبور از بحران وبن بست مرگ بار دوباره طرح راه اندازی بحران آفرینی و جنگ افروزی دیگری تدارک دیده شود. لذا کشورهای غرب و رهبران کشور های عربی می بایست تاکه هشیار باشند و بطورجدی مذاکرات صلح خاور میانه را دنبال کنند . همینطور با عوامل محرک و مخرب توطئه گری و دشمنی با روند مذاکرات صلح خاور میانه کردن مسئولانه برخورد کنند و اجازه ندهند تا که دوباره خاورمیانه به آشوب و نا امنی و میدان تاخت و تاز جنگ افروزی حاکمان رژیم تروریستی کودتائی پاسداری در ایران تبدیل شود

http://www.jomhourieslami.com/1388/13880527/index.html

هوشنگ – بهداد

سه شنبه 27 مرداد ماه سال 1388