" د فاع از تز دکترای به خاک خون و کشی در خیابان و باز داشتگاه های سعید مر تضوی !"

گفته می شود اگر می خواهید یک نظام یا اجتماع را داغان کنید آدم های کوچک را به کار های بزرگ بسپا رید و آدم های بزرگ ومهم را به کارهای کوچک بگمارید. یا اینکه گفته می شود که برای نابود کردن یک انقلاب یا اندیشه و تفکر نیاز نیست مستقیم به حمله به آن نشود ، بلکه کافیست که بد از آن دفاع و تبلیغ شود.

اکنون تجربه ی این دو مورد 30 سال است که در ایران تکرار شده است . آنگونه که دژخیم و رذل و بی ارزش ترین عناصر شبه انسان جنایتکار و شکنجه گر و اندیشه و تفکر و آزادی کش و دشمنان آزادی و عدالت و مبلغ تحجر و خرافات و شیادی و عوامفریبی و جنگ افروز و غارتگر با دین فروشی حکومت می کنند . یکی از اینان دژخیم بد نام و آوازه ای به نام سعید مرتضوی است که این جانی عضو با ند مافیائی انگلیسی مؤتلفه ی عسگر اولادی است که عجیب کارنامه و سابقه ی جنایت آمیز و ضد انسانی در دستگاه آلوده به فساد و رشوه و تبعیض و بی قانونی قضائیه دارد. اکنون در ورق پاره ی جمهوری اسلامی اسلامی و سایت خبرسانی نوروز مورخ 27 مرداد چنین تیتر خبری بازتاب دادند : "همزمان با به خاک و خون کشیده شدن مردم ایران در خیابان ها سعید مرتضوی دکترا گرفت!"

البته این جانی چند سال پیش بدلیل به دلیل دست داشتن در پرونده ی جنایت قتل خانم زهرا کاظمی نتوانست برای اعزام دوره ی دکترای خود به کا نادا اقدام کند . همچنین نتوانست از اعزام ودانشجوی بورسیه ای به فرانسه نیز استفاده کند. اما اکنون در اوج سرکوب و خفقان و ضرب و شتم و اعدام ها و تجاوزات جنسی و شکنجه های جسمی در باز داشتگاه ها که پیرامون باز داشت شدگان اخیر مخابره می شود که نقش این جانی که مجرم بی چون وچرای جنایت علیه ی بشریت است کاملا ً مشهود می باشد که در مورد صدور احکام باز داشت ها و شکنجه گری و اعتراف گیری و محاکمه کردن فله ای نمایشی و تشریفاتی شان مرتکب شده است که بر جسته شده و انکار کردنی نمی باشد . همینطور در شرایط جا به جائی رؤسای انتصابی کاخ مخروبه وو یران شده ی دستگاه آلوده و فاسد قضائی که اخیراً انجام شده است که گفته می شود برای این جانی سعید مرتضوی در دوره ی ریاست انتصابی آخوند محمد صادق لاریجانی انگلیسی دیگر جائی نمی باشد . اکنون خبری بس تعجب انگیز مخابره شده است که گفته می شود قاتل و بازجو وشکنجه زندان اوین و قصاب مطبوعات سعید مرتضوی از دانشگاه مدرک سازی دانشگاه آزاد موفق به کسب مدرک دکترا نائل شده است . زیرا که به دلیل اقدامات جنایکارانه ی آزاد آنهم در مدت زمان دو ماهه که آزاانه اقدام جنایتکارانه نسبت به باز داشتی های معترضان اخیر خیابانی داشته است به عنوان جایزه و دستمزدآدمکشی های خود موفق به دریافت دفاع از تز آزادانه جنایت و شکنجه و حکم تجاوز جنسی و شکنجه جسمی با قتل باز داشت شد گان با نمره عالی 19 شده است که نشان از چگونگی قبولی آزمون امتحان الهی لوطی جماران نا مشروع می باشد که اخیراً بر گزار شد و رفسنجانی و حامیانش رفوزه از این آزمون الهی بیرون آمدند . ولی سوگلی سعید آدمکش لوطی جماران که جایگزین سعید جون واجبی خور امامی اش شده است ثابت کرد که چقدر با استعداد و شاگرد تعلیم دیده ی مکتب اسلام ناب طالبانی کودتائی جمارانی می باشد .

در خاتمه اینکه سئوال است که راستی چرا صدای اعتراضی همکار این آدم و اندیشه کش حرفه ای سعید مرتضوی پاسدار سر بازجو حسین شریعتکمداری در نمی آید در صورتیکه بیش از حدنسبت به مدرک سازی دانشگاه هاوائی در دوران مدعیان اصلح طلبان حساس بود و وسواس به خرج می داد و مو را از ماست می کشید . اما عجیب است که در مورد اهدای مدرک دکترای افتخاری آدمکشی به سعید مرتضوی از سوی دانشگاه آزاد سکوت کرده و واکنشی از خود نشان نمی دهد؟

هوشنگ – بهداد

27 مرداد ماه سال 1388