روزنامه ی کیهان چهار شنبه 28 مرداد ماه سال 1388

بچه همسايه (گفت و شنود)

گفت : چون این سربازجو از نامه ی کروبی دارد سوز

کارش شده مثل تعریف آن پدرازپسربدهان دانش آموز

چون از سوی ناظم مدرسه این پدر شده بود احضا ر

تا به بی ادب و فحاش بودن پسرش، به وی دهداخطا ر

اما پدر تعریف کرد در حضور نظام مدرسه از پسرش

گفت با ادب است ، درس خوان است این پسرگل بسرش

ناگهان پسرگفت باباچرا قاطی کردی برزمین گذاشت کیف؟

خطاب به پدر گفت چرا داری ازبچه همسایه می کنی تعریف؟

گفت: مجمع روحانيون مبارز و جبهه اصلاحات از محتواي نامه اخير كروبي حمايت كرده اند!
گفتم: شايد نمي دانند محتواي اين نامه چيست؟ و چه تهمت زشت و مشمئزكننده اي زده است.
گفت: اگر نمي دانند و حمايت كرده اند كه واي به حالشان و اگر مي دانند و حمايت كرده اند كه... باز هم واي به حالشان.
گفتم: تازه، از همه اين حرفها گذشته، خود كروبي كه به طور تلويحي حرفش را پس گرفته و گفته است «ناراحت بودم شايعه را منتشر كردم»!
گفت: چه عرض كنم؟! كاسه داغ تر از آش كه مي گويند، همين است ديگر...
گفتم: پدر يك دانش آموز خلافكار و بددهن كه به مدرسه احضار شده بود به ناظم مدرسه مي گفت ؛ آقاي ناظم! اين پسر من، بچه خيلي خوب و با ادب و درس خواني است و... دانش آموز كه از تعريف هاي پدرش تعجب كرده بود به او گفت؛ بابا جون! تو پدر من هستي، چرا از پسر همسايه تعريف مي كني؟!

گفت: مجمع روحانیون مبارز وجبهه اصلاحات

برای محتوای نامه افشاگر کروبی کردندتبلیغات

از نامه کروبی که ازشکنجه شده است شکایت

از نامه افشاگر کروبی، اینان هم کرده اند حمایت

گفتم : مگر نامه کروبی نیست مشتی از خروا ر؟

اینکه نیاز به تهدید وتوسر زدن ندا رد و هم هوا ر

گفت : حمایت گران نمی دانند محتوای نامه چیست؟

گویا نمی دانند که تنظیم کنند گان این نامه کیست؟

نمی دا نند چه تهمت های زشتی زده شده به نظا م؟

چگونه کار نظام ضد بشری شکنجه گررا کرده تمام؟

وای به حال شان اگر می دانند حمایت کردند اینان

گر نمی دانند حمایت کردند بازهم وای به حال شان

گفتم : جنایات افشا شده کروبی هست سند جنایت

علیه ی بشریت است هم خیانت است به انسانیت

نه حاشا کردنیست، نه اینکه می شود کردش انکا ر

چون اسنادش زنده و معتبر است شده است آشکا ر

اینگونه که خبر گزاری فارس پاسداری و کیهان پلید

گندش بیش از حد در می آید گر کروبی را کنند تهدید

چون کنون آفتابی شده است کارنامه جنایات 30 ساله

نمی توان دیگر ماستمالی کرد هم بررویش کشید ماله

گفت : تازه کروبی حرف خودش را تلویحاً گرفته پس

چون تهدید ش کردند آخوندهای جیزه خوار با عسس

گفتم : چرا ما نور بر فراز گه داده سربازجو چون مگس؟

باز نقل قول از همکار خبر گزاری فارس کرده این ناکس

گفت : چون این سربازجو از نامه ی کروبی دارد سوز

کارش شده مثل تعریف آن پدرازپسربدهان دانش آموز

چون از سوی ناظم مدرسه این پدر شده بود احضا ر

تا به بی ادب و فحاش بودن پسرش، به وی دهداخطا ر

اما پدر تعریف کرد در حضور نظام مدرسه از پسرش

گفت با ادب است، درس خوان است این پسرگل بسرش

ناگهان پسرگفت باباچرا قاطی کردی برزمین گذاشت کیف؟

خطاب به پدر گفت چرا داری ازپچه مسایه می کنی تعریف؟