موسوی متهم به قتل های اخیر وقایع خیابانی و بازداشتگاه ها وکروبی دروغگو و اتهان زن نظام و ترور کننده شخصیت شد ه است"

بازهم خبر گزاری پاسداری - اطلاعاتی – امنیتی فارس دست به پرونده و جو سازی علیه سران رقیب مغلوب زده است که مورخ 27 مرداد به نقل از یک سرباز اطلاعاتی امام زمانی به نام تركش‌ دوز که کارشناس مسائل سیاسی معرفی شده است در همايش اتحاديه جامعه اسلامي دانشجويان موسوی را قاتل متهم کرده و به نقل از وی چنین تیتر خبری بازتاب داده است: "مسئول خون‌هاي ريخته‌ شده در حوادث بعد از انتخابات موسوي استو گفت: به لحاظ سياسي مسئول خون‌هاي ريخته‌ شده و آشوب‌هاي به وجود آمده بعد از انتخابات، شخص ميرحسين موسوي است "همچنین در گزارش خبری دیگر به نقل از آخوند متحجر زن ستیز احمد علم الهدی که زنان بی حجاب را خطرناک تر از بمب اتمی می داند و شرکت زنان ورزشکار در المپیک به خصوص پرچم دار بودنش را منتقل کردن پیام منفی به جهان از سوی کشور مدعی امام زمانی می نامد. البته حضور زنان ورزشکاردر میادین ورزشی جهان را مانع تأخیر ظهور امام زمان می داند . اکنون که آخوند متحجر امام جمعه مشهد و عضو شورای خبر گان آخوندی مرید و مدافع سر سخت پاسدار گماشته احمدی می باشد . بدون آنکه پاسخ کروبی را دهد که چرا این فرصت طلب حامی حزب خلق مسلمان آیت الله شریعتمداری بود و بگوید که چگونه سپس دچار دگر دیسی شد؟ اما در پاسخ به کروبی در گفتگو با خبر گزاری کودتاچیان پاسدار خطاب به کروبی اینگونه گفته است " انشاء الله كروبي دروغ نمي‌گويد " آنگاه از سابقه ی مبارزاتی دوران شاه خودش گفته است و کروبی را متهم به ترور شخصيت افرادي همچون این آخوند متحجر کرده كه خودش را سرباز كوچكي براي نظام تروریستی کودتائی پاسداری نا مشروع و لوطی جماران دانسته است .

همچنین در دفاع از پاسداران کود تاگر و شکنجه گران رژیم تروریستی کودتائی پاسداری نا مشروع کروبی را به نظام تهمت زن و دروغ گو و ترور کننده ی شخصيت وی متهم کرده است .


همینطور آخوند علم‌الهدي سابقه ی مبارزاتی اش در زمان شاه خودش را اینگونه تشریح و بیان کرده است که هر گز پاکستانرا ندیده است . برای اینکه از دهه 50 كه ساكن مشهد بود به تهران هجرت كرد و در يكي از محل هاي جنوب تهران ساكن شدكه از آن زمان مروج فتواي امام شیاد بود که در نجف به سر مي‌برد و ادامه داده است در دهه 50 به عنوان رابط امام شیاد و مقلدين وی در خدمت وی بود و به فعاليت‌هاي انقلابي خود در مسجد امام صادق در مبارزه با نظام ستم شاهي ا ز طریق رد و بدل کردن نامه نگاری و مكاتبات با خمینی شیاد ادامه می داده است که چون پنهانی بوده و هیچگونه خطری وی را تهدید نمی کرد. بنابراین حاصل اینگونه مبارزه کردنش منجر به رشد دیدگاه فوق ارتجاعی و زن سیزانه ی کنونی اش شد که آن را علائم و نشان از مبارزه و موقعيت خود در دوران انقلاب دانسته است .

در خاتمه اینکه نا گفته نماند وظیفه و مأموریت گزارشگران خبر گزاری پاسداران و اطلاعاتی و امنیتی و کودتاچیان فارس گرد آوری امثال اینگونه کارشناس سیاسی و آخوند های متحجر است تا که نظرات دیکته شده شان را تبدیل اهرم چماق و تهدید و تحقیر و اتهام علیه ی منتقدان جناح مغلوب کند. اکنون نیز گفتگوی این آخوند متحجر و زن ستیزرا چاشنی این گزارش و گفته شده است آخوند علم الهدي چندي پيش از كروبي به دليل اظهارات غير مستندش درباره بازداشت شدگان انتقاد كرد كه كروبي نيز در پاسخ این آخوند ادعاهاي ديگري را مطرح كرد. یعنی کیش دادنش به سوی کروبی به خاطر افشاگری تجاوزات وحشیانه و ضد انسانی جنسی و شکنجه ها جسمی در باز داشتگاه ها به باز داشت شدگان می باشد.

هوشنگ – بهداد

27 مرداد ماه سال 1388