روزنامه ی کیهان سه شنبه 13 مرداده ماه سال 1388

نقد و بررسی " افق خاورميانه پس از انتخابات ايران" (يادداشت روز)

"همه قلم بر دستان در خدمت کودتا گران پاسدار و لوطی جماران قسم یاد کرده اند ت که کلامی به جز دروغ و وارونه و هذیان گوئی ننویسند و نگویند و تبلیغ نکنند"

اصطلاح به ضرب سیلی سرخ کردن و نیمه ی خالی لیوان را دیدن و پر جا زدن یعنی همین . زیرا که پاسدار قلم بر دست غیر ایرانی بدون آنکه به عدم حضور سران رقیب مغلوب و منتقدان در مراسم شوی خنده دار نمایش نشان دادن جای دوست و دشمن لوطی و عنتر با هم دیگر اشاره کند ویا توضیح دهد که علت چیست که نه دو رئیس جمهور و رئیس مجلس و نخست وزیر سابق همراه با اقلیت نمایندگان دوم خردادی های مجلس دکوری و کمدی و انتصابی هشتم به اضافه معاون مدعی اصول گرایش محمد رضا باهنر و برخی دیگر از مهره های سرشناس جریان غالب در این مراسم حضور نداشتند . یا اینکه بگوید که چرا بر خلاف پخش خبر تبلیغاتی که گفته شده بود این مراسم بطور مستقیم از شبکه ی خبری صدا و سیما پخش می شود . نه اینکه این مراسم بطور زنده پخش نشد ، بلکه قیافه ی شرکت کنندگان آنگونه بوس واخمو وگرفته و عصبی بود که انگار به مجلس ختم و عزاداری و حلوا خوری در ماه رمضان رفته بودند . مهمتر اینکه در چنین روزی فریاد مرگ بر دیکتار و خامنه ای و دولت کودتا استعفا، استعفا توی خیابان های تهران طنین انداز بود و در گیری با نیروی انتظامی سرکوبگر و لباس شخصی های دژخیم با و ضرب و شتم نیز ادامه داشت که نشان و خبر از نامشروع بودن لوطی جماران و این نمایش تحلیف ریاست جمهوری پاسدار گماشته احمدی نژادمی دهد.

اما اکنون سئوال است که این رئیس جهمور نامشروع و تقلبی با کار نامه ی بس ننگین 4 ساله گذشته که قول داده است پس از مراسم حکم تنفیذ ریاست جمهوری تصمیم دارد سر رقیب مغلوب و منتقدان را به سقف بکوبد چگونه می خواهد یا می تواند جوابگوی مطالبات مردم ایران باشد که هرروز بیشتر از روز قبل می شود . زیرا که مطلبات تعلیقی شان انباشت می شود . کمدی تر ینکه چگونه چنین روز و نمایشی از نظر پاسدر قلم بر دست غیر ایرانی می تواند یک نقطه ی مقدس در رژیم تروریستی کودتائی ضد بشری حاکم بر ایران باشد که تداعی کننده جنگ خانمان بر انداز ضد ملی و ضد میهنی 8 ساله باشد که هم نعمت الهی و هم دفاع مقدس بطور وارونه نام گذاری شده بود؟

البته قلم بر دست یادداشت روز نویس برای اینکه شوی دروغین بودن 85 % شرکت کننده و رقم 25 میلیون رأی پاسدار گماشته احمدی نژاد راست جا زده با شد و نمایشنامه ی کمدی ر کامل نموده و پرده ی نمایش صد در صد دروغ که به ضرب کودتای پاسداران و حذف خونین رقیب با شکنجه گری و اعتراف گیری میسر شده را تبدیل به معجزه ی هذیان ووارونه گوئی کرده باشد . خلاصه رای اینکه ادعای ساختگی برای خنده ی بیشتر به نمایش گذاشته باشد . بنابراین این پاسدار جارچی ووارونه گوی برای اینکه نمک برروی زخم رقیب مغلوب و ناراضیان معترض بشدت آسیب دیده به خصوص برروی زخم خانواده های داغ و عزادار پاشیده باشد و در بحران و بن بست کامل به اضافه انزوای جهانی و منطقه ای رژیم نامشروع و کودتائی و تروریستی را مردمی معرفی کرده و برایش اعتبار بیرونی تراشیده باشد این چنین ادعای وارونه کرده و گزارش آماری – کیلوئی از دشمنان فرضی بیرونی داده است:

"براساس آموزه هاي الهي حضرت امام خميني(ره)، آنچه ديروز شاهد بوديم جنبه مشروعيت الهي رئيس جمهور بود كه توسط نائب حضرت ولي عصر، بقيه الله الاعظم- عجل الله تعالي فرجه الشريف- انجام شد و آنچه در روز 22 خرداد با رأي 62درصدي 85درصد واجدين شرايط رأي انجام شد جنبه مشروعيت مردمي رئيس جمهور بود. بعضي از صاحبنظران سياسي از اولي به مشروعيت (legitimacy) و از دومي به مقبوليت (Acceptability) تعبير كرده اند. اعتباري كه اين انتخابات در آغاز دهه چهارم انقلاب براي نظام پرنشاط جمهوري اسلامي به وجود آورد و موقعيت داخلي و بين المللي ايران را در چشم ناظران، تصميم گيران و محققين عرصه روابط بين الملل را بالا برد، مهمترين نكته اين انتخابات است. دشمنان شناخته شده انقلاب اسلامي كه در دوره 4 ساله گذشته صحنه هاي فراواني را ناگزير به جمهوري اسلامي واگذار كردند، انتخابات پرشور ايران را خطري بزرگ براي خود ارزيابي كردند. آمريكايي ها، اسرائيلي ها و اروپايي ها در يك جمعبندي دقيق دريافتند كه ايران طي 5-4 سال آينده، خاورميانه را كاملاً از نفوذ و سيطره غرب پاكسازي مي كند"

در دنباله پاسدار غیر ایرانی و قلم بر دست بدون موج واکنش های اعتراضی میلیونی فقط در تهران به دلیل اعلام نتیجه ی دروغ آمار تقلبات وجا به جا سازی نامزدان توی خیابان ها ریختند و فریاد مرگ بر دیکتاتور و خامنه ای و ابطال نمایش خیمه شب بازی انتصاباتی 22 خرداد سر دادند. همینطور خواهان برگزاری مجدد انتخابات آزاد با حضور ناظران بیطرف جهانی شدند . همچنین بدون آنکه این مدعی طلبکار توضیح دهد که مگر پاسدار گماشت احمدی نژاد چه اقدام مثبتی در 4 سال گذشته برای مردم ایران انجام داد که منجر به رشد 50% آرای وی نسبت به نمایش خیمه شب بازی دوره ی نهم ریاست جمهوری وی شده است ؟ اما در عوض برای اینکه تقلبات و جنایات مرتکب شده کودتا گران سر کوبگر و جنایتکار پس از اعلام نتایج خیمه شب بازی کودتائی 22 خرداد را توجیه کند. مخالفان و معترضان و ناراضیان داخلی را اینگونه به سبک تحلیل پاسداران کودتاگران تجزیه و تحلیل کرده و گزارش وارونه داده است :

"در اين فضا انتخابات برگزار شد، كشورهاي غرب - و بسياري از نيروهاي داخلي كشور- گمان مي كردند انتخابات ايران با مشاركت حدود 32ميليون نفر برگزار مي شود و دكتر احمدي نژاد با حدود 19ميليون رأي به رياست جمهوري مي رسد و اين براي جبهه غرب يك فاجعه به حساب آمده بود اما آنچه اتفاق افتاد براي آنان سهمگين تر بود چرا كه مشاركت مردم 8 ميليون و رأي دكتر احمدي نژاد نيز حدود 6 ميليون فزوني گرفت و اين در ذهن آنان تصويري از يك «ايران بي مهار» و «رئيس جمهوري كه نمي خواهد قواعد شناخته شده و قابل پيش بيني غرب را رعايت نمايد» پديد آورد. طبعاً در اين فضا جايي براي مسائلي نظير «به نتيجه رساندن مذاكره با ايران»، «بازسازي صلح خاورميانه»، «به نتيجه رساندن بيانيه اناپوليس»، «احياي نقش تاريخي مصر و عربستان در خاورميانه» و «انزواي ايران» باقي نمي ماند."


در خاتمه اینکه تأکید پاسدار غیر ایرانی قلم بر دست و یادداشت روز نویس بوضوح بر نقش دخالت گرایانه در امور داخلی کشور های منطقه که اعتراف کرده که چگونه شالوده و بر اساس اش بر سیاست صدور تروریسم و بنیاد گرائی و ارتجاع به منطقه استوارمی باشد ؟ البته که اعتراف کردن ،اذغان مضاعف بر نقش کلیدی ناامن سازی و بی ثبات کردن و بحران آفرینی و جنگ افروزی در خاورمیانه است که از طریق حزب الله لبنان و حماس و تأکید بر دشمنی کردن بر روند مذاکرات صلح خاورمیانه در بستر باج گیری سیاست فرصت سوزی و تلاش مستمر برای دسترسی به سلاح هسته ای دنبال می شود. جالب تر اینکه همکار سرباز جو حسین شریعتمداری که هیچگاه در مسائل داخلی ایران نظر و تحلیل نمی دهد اکنون برای اینکه رو دست به سر بازجو حسین شریعتمداری زده باشد و ثابت کند که در بخش کسب اطلاعاتی گیری و سناریو وپرونده سازی ووارونه گوئی کردن و آدرس غلط دادن اگر چنانچه از رئیس همکار خودش پاسدار سربازجو شریعتمداریحرفه ای تر نباشد چیزی هم کمتر ندارد . بنابراین اکنون کشف کرده و گفته است که خبرهاي موثقي دارد كه يك دفتر در ژنو سوئیس هست كه بطور پياپي ميزبان پاره اي از شخصيت هاي سياسي رژیم کودتائی – تروریستی –پاسداری از جمله پاسدار گماشته احمدی نژاد و پاسدار علی لاریجانی انگلیسی و پا سدار ترکشی و موجی سعید جلیلی و وزیر آدم ربا ی امور خارجه منوچهر متکی و بعضي از فرزندان شخصیت ها و تدارك كننده پاره اي از «گروه هاي اعزامي» بوده اند، که با كارهاي تبلیغاتی رواني پي در پي اين «اطمينان به تحول اساسي» را در جان آنان كاشته اند . یعنی به کشف مشابه گزارشات مخصوص دیگر همکار سر بازجو حسین شریعتمداری پیام فضلی نژاد نائل آمده است که گزارشات تهیه و تنظیم و بازتاب داده شده ی وی در ورق پاره ی کیهان اکنون بخش اعظم کیفرخواست صادره علیه ی بیش از یک صد تن بازداشتی زنجیر بر پا در دادگاه نمایشی شده است که بخش یا پرده ی اول محاکمه شدن شان در یکی از سالن های کاخ مخروبه ی آلوده به فساد و رشوه و رانت خواری و تبعیض دستگاه قضائیه بر پا شد.

هوشنگ - بهداد

. سه شنبه 13 مرداده ماه سال 1388