روزنامه ی کیهان پنجشنبه 29 مرداده ماه سال 1388

نقد و بررسی " اينجا ايران است " (يادداشت روز)

"هرروز قلم بر دستان ورق پاره ی کیهان بلند گوی تبلیغاتی پاسداران کودتاگر دست به پرونده سازی بامتهم کردن سران رقیب مغلوب می زنند تا وادار به سکوت و تسلیم شان کنند"

تصویری که قلم بر دست یادداشت روز نویس با بر گزیدن نام ایران و مردم ادعای خدمات دولت به نمایندگی ا کودتاگران پاسدار ترسیم کرده است . درست بر عکس بهشت زمینی است که حاکمان کودتاگر و لوطی جماران و شرکای غارتگر شان که 30 سال است برای خود ساخته اند. زیرا که اینان شرایطی که برای مردم ایران به خصوص جمعیت 80% که بر زیر خط فقر اقتصادی بطور طاقت فر سا زندگی می کنند ساخته اند همان جهنم وعده داده شده که تلاش مذبوحانه شده است وارونه جلوه داده شود .

ناگفته نماند با کمال پرروئی و دریدگی انتصابات همراه با تقلبات، انتخابات جا زده شده است که ادعا هم شده که رقیب مغلوب نه حذف که شکست خورده و بازنده شده است . همینطور ادعا شده آنان که رأی داده اند نه برای تغییرات دمکراتیک در ایران بوده است ، بلکه برای تقویت و مشروعیت تراشی کودتاگران پاسدار تروریستی بوده است . از سوی دیگر مانور دادن با قشر محرومان جامعه نوعی اعتراف و بر جسته نمودن ماهیت رژیم کودتاگر ضد بشری حاکم است که غارتگر ومظلوم کش ومحروم فقیر پرور و پرورش و تقویت دهنده ی ظالم وچپاو لگر و سر کوبگر مستبد دین فروش می باشد که دولت مدعی اصول گرائی مسلح به سیاست توزیع سیب زمین مجانی دولتی تا کتیکی – تبلیغاتی برای دریافت آرای انتخاباتی و عوامفریبی و مشروعیت تراشی دروغین و پوشالی می باشد. همانگونه که افشاگر آن روی سکه دشمنی با قشر روشنفکر و دانشگاهیان و دانشجویان و پروژه ی پاد گانی و گورستانی کردن دانشگاه ها می باشد . یعنی بزبان ساده تر تداعی کننده ی این ضر ب ا لمثل سنگ بستن و سگ رها کردن است که سرکوب قشر آگاه جامعه برای ترویج خرافات و عوامفریبی و سیاست دین فروشانه و ابزاری کردن دین 30 سال است که در بستر خفقان و توطئه گری و سرکوب معترضان و دگر اندیشان و جنگ افروزی و حذف رقیب و انحصاری کردن قدرت و ثروت دنبال شده است . زیرا که اینان جزو مقوله ی جنگ نعمت خمینی شیاد و آزمون الهی لوطی جماران جانشین وی می باشد.

همچنین عجیب است که قلم بر دست یادداشت روز با وارونه و هذیان گوئی برای متهم و محکوم کردن رقیب منتقد که چرا اعتراض کرده تقلبات در بر گزاری نمایش خیمه شب بازی انتصاباتی ریاست جمهوری 22 خرداد رخ داد شده است که اکنون برای خنثی کردن انتقاد رقیب وماستمالی کردن محتوای افشا گری اش وخاموش نمودن صدای اعتراضی از خدمات دولت نام برده است که در جواب با ید افزود اینگونه خدمات ادعائی مضحک دولت که مطرح شده است حاصل 4 ساله ی گذشته رشد تورم و گرانی و فقر و بیکاری است که جانشین بردن نان قول داده شده بر توی سفره های خالی محرومان شده است . همینطور رایج شدن و گسترش فساد مالی و اقتصادی هم جایگزین مبارزه با مفسدان اقتصادی شده است . زیرا که دولت هم ادعای ساده زیستی دارد . هم اینکه مدعی است که عاشق خدمت گزاری به مردم ایران به خصوص محرومان و تهی دستان می باشد.

اکنون سئوال است که این چگونه کشور مدعی انقلابیست که 30 سال است با انواع و اقسام اتهامات و توطئه ها و پرونده سازی کردن و جاسوس و خائن سازی و وابسته به کشور های بیگانه با فعال بودن ماشین کشتار و قطع اندام و دار زدن و سنگسار نمودن و چشم از حدقه در آوردن همتراز بوده است که بطور خلاصه قفط مرگ تولید کرده است؟ بدتر اینکه آخوند مصباح یزدی دزد محجر انگلیسی ولی فقیه لوطی جماران را جانشین خدا نموده و گماشته پاسدارش احمدی نژاد را نماینده ی امام زمان معرفی کرده وفتواد داده است بقیه هم وظیفه دارند که اوامر این دو را اطاعت کنند تا که توانسته باشند اطاعت خداوند را بر جای آورده باشند.

البته به نظر می رسد که سنگر معجزه آسای 30 ساله ی نخ نما شده ی مبارزه با آمریکا و شیطان بزرگ دیگررنگ باخته است و همچون گذشته کا ربرد تبلیغاتی و منحرف کردن اذهان عمومی و سر کار گذاشتن مردم ایران راندارد که اینک تبدیل به پوشش سیاست زد و بند کثیف و خائنانه ی مذاکره ی هسته ای و سیاسی و تجاری و ورزشی و ... پشت پرده شده است . بنابراین اکنون چون گند این بازی در آمده است . پس آلتر ناتیو طرح بر اندازی انقلاب مخملین در دستور کار کودتاگران نامشروع قرار گرفته شده است و تبدیل به شمشیر داموکلس پس گردن رقیب مغلوب دوم خردادی ها شده است تا که دیگر انتقاد نکنند . مشروط بر اینکه ترفند و شیوه ی بازجوئی اتهام زنی برای خفه و خاموش و محو کردن صدای معترضان و توجیه گر بطور عریان پایمان کردن حق و حقوق متهمان قربانی درون باز داشتگاه ها ا و سیاه چال ها شده است که با رفتار بغایت ارتجاعی و ضد انسانی جنایات علیه ی بشریت اتفاق افتاده همراه می باشد که چون به یک مورد جزئی ازاینگونه جنایات اتفاق افتاده که کروبی در نامه ی روشنگر خود به رفسنجانی اشاره کرد. البته که این موارد بقول معروف مشتی از خروار ها می باشد. ورد بد رین هتاکی و تهدید با اتهامات واقع شده است.

اتهماتی که با خوراندن قرص یا اعماله ی کردن با تومو عفونی کردن روده یا تجاوزات وحشتناک جنسی با شکنجه های قرون وسطائی جسمی و روحی و روانی قربانیان متهم بازداشتی زده شده و وادار به طوطی اعتراف کننده شده اند و آنچه را در بیدادگاه های کمدی نمایشی و فرمایشی اعتراف و اذعان می کنند که بازجویان پاسدار به اینان تجویز و دیکته کرده اند . اکنون قلم بر دست پاسدار یادداشت روز نویس ورق پاره ی کیهان برای سران رقیب بازداشت ناشده مشابه کیفر خواست اتهاماتی تنظیم کرده و اینان را اینگونه متهم و تهدید کرده است :

"پس از انتخابات و وقتي غربي ها پرده پوشي را كنار گذاشتند و به صراحت و عملا به نفع يك طرف دعوا وارد ميدان شدند، ترديدها همه از ميان رفت. پدرخوانده هاي جريان اصلاح طلب كه اكنون به دليل احساس امنيتي كه در اثر رافت نظام به آنها دست داده با آرامش و فراغت مشغول طراحي توطئه هاي جديد هستند، هنوز ادعا مي كنند با هيچ كس در هيچ جاي دنيا سر و سري نداشته اند غافل از آنكه ديگر رازي در كار نيست كه پرده پوشي بطلبد و اسرار مگوي حضرات در كوچه و بازار بر سر زبان خلايق است. ضمن اينكه حتي اگر كسي همه شواهد و قرائن را ناديده بگيرد و بپذيرد كه آقايان طيب و طاهر بوده اند باز هم بهبودي در حال آنها رخ نخواهد داد چرا كه در آن صورت تنها چيزي كه ثابت مي شود اين است كه اصلاح طلبان دوم خردادي در ايران آن قدر درك و فهم نداشته اند كه دريابند وسط پروژه دشمن قرار گرفته اند و بايد پاي خود را از آن بيرون بكشند. به همين دليل هم بي جيره و مواجب و تصادفا و صرفا با اتكا به تحليل هاي خود همان كارهايي را كرده اند كه امريكايي ها و اسراييلي ها مي خواستند و مي گفتند بايد انجام بشود اما توان آن را نداشتند. تاكيد برخي آقايان بر اينكه با بيگانگان مرتبط نبوده اند در بهترين حالت فقط به اين معناست كه «از آنها سوء استفاده شده» و همين كافي است براي اينكه نشان دهد آقايان خودشان را هم نمي توانسته اند اداره كنند و در همان حال مدعي بوده اند كه اداره كشور را بايد به آنها سپرد!"

درخاتمه اینکه وقتی ضرب وشتم وتجاوزجنسی شکنجه جسمی وروحی وروانی درون بازداشتگاه ها اعمال شده است تا که متهمان مجبور به اعتراف شوند تا که این رأی دهندگان در کنار سایر مردم رأی دهنده آگاه شده و مطلع از اهداف سران رقیب متهم رقیب مغلوب شوند که به اجرا کنندگان اهداف طراحی شده بیگانگان براندازان انقلاب مخملین متهم شده اند . دیگر ادعای انتخابات پرشور و حال کردن و دم از خدمات مردمی دولت زدن که ادعا شده شوخی تلخ است که گفته شده رقیب مغلوب تلاش کرد تا شایعه ی تقلبات را تلقین کند تا با در گیر کردن اذهان رأی دهندگان و با به صحنه آوردن شان به عنوان معترضان تقلبات اهداف طراحی شده ی بیگانان را دنبال کند . یعنی با دروغ ووارونه گوئی ترجمان اهداف و عملکرد کودتا گران پاسدار به حساب رقیب مغلوب واریز شدده است . در این شرایط دیگر چه انتظاری می توان از پاسداران کودتاگر با لوطی جماران نامشروع پشتیبان شان داشت که این پاسدار قلم بر دست یادداشت روز نویس جارچیان شان غیر از این مزخرفات و هذیان گوئی ها را برای توجیه گری جنایت ضد بشری یا سند جنایت علیه ی بشریت اتفاق افتاده در سیاه چال ها را مطرح نکند و سران رقیب مغلوب را تهدید به بازداشت با اتهامات واهی و ساختگی تهدید و متهم نکند . البته اتهام همکاری به آمریکا به اینان زدن برای به سکوت کشانیدن آمریکا درراستای سرکوب داخلی است تا که آمریکا از ترس محکوم نکند و فرصت کنترل کردن شریط انفجاری جامعه و به انفعال کشانیدن خاتمی و کروبی و موسوی فراهم شود که ناشی از متزلزل بودن موقعیت پاسداران کودتا گر می باشد.

http://www.kayhannews.ir/880529/2.htm#other200

هوشنگ – بهداد

پنجشنبه 29 مرداده ماه سال 1388