چرا منو چهر متکی وزیر آدمربا، خواهان بر گردانیدن مجاهدین اشرف به ایران یا زندان اوین شده است؟

خبر گزاری پاسداری – اطلاعاتی – امنیتی –فارس که بلند گوی پاسداران کودتاگر است . درست مورخ 27 مرداد که یک روز قبل از فرار رسیدن سالگرد کودتای ننگین 28 مرداد می باشد به نقل از وزیر بد نام آدمر بای امور خارجه منوچهر متكي اینگونه تیتر خبری بازتاب داده است : تهران خواهان بازگرداندن منافقين تحت تعقيب پليس بين‌الملل است.خبرگزاري فارس: منوچهر متكي گفت: "وجود اردوگاه منافقين درخاك عراق، در شان مناسبات روبه رشد و حسنه دو كشور نبود" اما در پاسخ مناسب روشنگرانه دادن می بایست گفت برای خیلی ها که در دوران انقلاب در صحنه ی مبارزه حضور داشتند هنوز فراموش نشده است که چگونه آن زمان که مردم معترض توی خیابان ها خطاب به شاه فریاد می زدند که ما می گوئیم شاه نمی خواهیم ولی شاه نخست وزیر عوض می کند . اکنون همان فریاد و شعار و خواست را وزیر آدمربای امور خارجه منوچهر متکی به سبک کمدی ووارونه بر گردان و تکرار کرده است به امید آنکه شاید با این خوشرقصی و خوش خدمتی کردن بتواند موقعیت خودش در دولت نا مشروع دهم را نیز حفظ کند .

بنابراین در شرایطی که مردم نار اضی و معترض ایرانی هرروز توی خیابان ها و شب ها بر بالای بانم خانه ها فریاد مرگ بر دیکتا تور و خامنه ای می زنند و می گویند خامنه ای حیااکن سلطنت را رها کن ، دولت کودتا ، استعفا ، استعفا اما وزیر آدمربا منوچهر متکی در دیدار با کنسول نخست وزیر دست نشانده المالکی در کرمانشاه و مشهد و سفیر عراق در ایران بدون آنکه اشاره کند که چرا با سیاست تروریسم و بنیاد گرائی به برون مرز در امور داخلی عراق دخالت گری می شود؟ برای چه پس از اشغال نظامی عراق نه اینکه از سوی تروریست های تعلیم و آموزش دیده در پاد گان های نظامی سپاه پاسداران و اعزام شان به عراق موجب ناا منی و اغتشاش و آشوب و یکه تازی اقدامات تروریستی و آدم ربائی و گسترش جنایت در شده است ، بلکه این کشور را تبدیل به باتلاق کرده اند و عراق عملاً سر پل باج گیری و پیشبرد اهداف پروژه ی هسته ای حاکمان تروریست ایران شده است . همچنین عراق مبدل به کانون سرپل تروریستی به خاور میانه گشته است .

از سوی دیگر اکنون این وزیر آدمر منوچهر متکی بطور دجالانه و عوامفریبانه و شیادانه مدعی شده است که ما عزت، امنيت و پيشرفت عراق را باعث خشنودي ايران مي‌دانيم و معتقديم كساني كه در تلاش هستند عراق را ناامن سازند مرتكب گناهي بزرگ مي‌شوند. البته وزیر آدمربا منوچهر متکی با اینگونه ادعای وارونه کردن لو داده است که عامل اصلی و خط دهنده ی تجاوز وحشیانه و اقدامات ضد بشری به مجاهدین اشراف که از سوی ارتش و پلیس نخست وزیر دست نشانده ی عراق نوری المالکی انجام شد بفرمان رژیم تروریستی کودتائی پاسداری نا مشروع بوده است . همچنین وزیر رژیم ضد بشر رکور دار جهانی محکومیت نقض مداوم حقوق بشر برای اینکه پرونده ی سند جنایت علیه ی بشریت تهاجم وحشیانه به مجاهدین اشرف را سنگین و ننگین تر کند .اکنو ن این رييس ديپلماسي آدمربای رژیم ضد بشری کودتائی پاسداری نامشروع ، اعتراف کرده است سفرهاي متقابل مقامات دو كشور به‌ويژه روساي جمهور موجب افزايش ظرفيت همكاري‌های شده و افزوده است وجود اردوگاه مجاهدین درخاك عراق، در شان مناسبات روبه رشد و حسنه دو كشور نبوده است زیرا که مانع اصلی اشغال کامل عراق از سوی لوطی جماران نا مشروع و سپاه پاسداران کود تا گر شده است .

در خاتمه اینکه همانگونه طرح تهاجم به مجاهدین ا شراف از سوی حاکمان تهران دیکته و اجرا شد . حال نیز حاکمان جنایتکار و تروریست و جنگ افروز نا مشروع تهران خواهان بازگردانيدن آن گروه از مجاهدین به زندان اوین می باشندكه بقول وزیر آدمربای رژیم تروریستی کودتائی پاسداری مرتكب جنايت شده و از طريق پليس بين‌الملل تحت تعقيب مي‌باشند. یعنی اینکه از موضع فرار به جلو فرافکنی کرده است تا شاید راه عبوری برای فریاد مرگ بر دیکتا تور و خامنه ای و احمدی نژاد مردم نا راضی ایرانی و افشا شدن جنایات حیوانی تجاوز جنسی همراه با شکنجه های جسمی باز داشتی ها اخیر یافت شود . همینطور تلاشی مذبوحانه برای خنثی کردن تلاش و پیگیری تشکیل پرونده ی سند جنایت علیه ی بشریت سران رژیم تروریستی کودتائی پاسداری نا مشروع و به پای میز محاکمه کشانیدن شان فراهم شود. صد البته که وحشت از بازنده شدن عواملش در انتخابات پارلمانی عراق با حضور مجاهدین اشرف نیز مورد نظر است که فشار برروی مجاهدین اشرف همه جانبه شده است.

هوشنگ - بهداد

27 مرداد ماه سال 1388