روز نامه ی کیهان 2 شهریور ماه سال 1388

اعتیاد ( گفت و شنود)

گفتم : چه عرض کنم، از معتادی شد سئوا ل

چگونه معتاد شدی، گفت اول برای کردن حا ل؟

دوم امان از دست رفیق بدبابودن خوب ذغا ل

موادخالص ناب دود کردن، هی تکرار بدین منوا ل

البته ترکیب و تلفیق اینان در اعتیاد نبوده بی تأثیر

غافل از آنکه ادامه اندر ادامه اش می کندزمین گیر

همچون لوطی جماران بارئیس مجمع مصلحت نظام

با سایر مسئولان که دراینمورد گذاشته اندسنگ تمام

گفت: تازه چه خبر؟!
گفتم: يكي از فعالان ستاد انتخاباتي موسوي از حضور خود در اين ستاد به شدت ابراز پشيماني كرده است.
گفت: «چرا عاقل كند كاري كه باز آرد پشيماني»؟!
گفتم: مي گويد فريب تبليغات دروغ و توهم پراكني راديوهاي بيگانه و مسئولان ستاد اصلاحات را خورده است.
گفت: از افراد ساده و بي خبر، اين بهانه ها قابل قبول است كه فريب خورده باشند ولي بعضي ها...
گفتم: چه عرض كنم؟! از شخصي پرسيدند چي شد كه معتاد شدي؟ جواب داد؛ امان از رفيق بد!... اما، از شما چه پنهون كه زغال خوب هم بي تأثير نبود!

گفت : راستی تاز گی ها چیست خبر جدید؟

پرونده چه کسی بازشده یاشده است تهدید؟

گفتم : گزارش شده در تبلیغات یک ستا د

از ابراز پشیمانی یک فعالی شده است یاد

گفت : کدام ستاداست ،مر بوط به کیست؟

محتوای اعتراف پشیمانی ا ش چیست؟

گفتم : وی از حضور ش در ستاد انتخابات موسوی شده پشیمان

نادم شده از گول خوردنش با تبلیغات رادیو بیگانه و بستن پیمان

گفت : چرا نمی دانسته گفته میشه چرا عاقل کند کاری؟

تا پشیمانی آرد بااعتراف وشکست پیمان و ندانم کاری

گفتم : چون پیرامون طرح کودتاگران وی بوده بی خیال

نمی کرده باور، حمایت می کندرئیس دزدان بیت المال

بازداشت و شکنجه و اعتراف گیری می کندباقیل و قال

تا موسوی هم مغلوب شود هم علیه اش شود جنجال

گفت : افرادساده اگربه خوردند گول

می توان آن را به سادگی کرد قبول

ولی فرد آگاه،بخصوص یک مسئول

اعتراف گول خوردنش، نیست مقبول

گفتم : چه عرض کنم، از معتادی شد سئوال

چگونه معتاد شدی، گفت اول برای کردن حال؟

دوم امان از دست رفیق بدبابودن خوب ذغال

موادخالص ناب دود کردن، هی تکرار بدین منوال

البته ترکیب و تلفیق اینان دراعتیاد نبوده بی تأثیر

غافل از آنکه ادامه اندر ادامه اش می کندزمین گیر

همچون لوطی جماران بارئیس مجمع مصلحت نظام

با سایر مسئولان که دراینمورد گذاشته اندسنگ تمام