لشکر کشی های زنجیره ای امام جمعه ها علیه ی نامه ی افشاگر کروبی

شرایط رژیم ارتجاعی ضد بشری کودتائی پوسیده و متزلزل ووحشت زده که صاحب ی دار و درفش و زندان و شکنجه و اعدام و ترور است آنقدر اوضاع این رژیم جنگ و جهل و خرافات و دین فروشی وخیم و بحرانی شده است که به جز سرکوب و خفقان و تهدید و خفقان و خفه کردن هر صدای اعتراضی و افشاگر و بازداشت های سیستماتیک با شکنجه گری و اعتراف گرفتن و انکار و تکذیب کردن جنایات افشا شده راه و چاره ای دیگرندارد . عجیب است باوجود آنکه رحیم مشائی اعتراف کرده است که آرای پاسدار گماشته احمدی نژاد 4 میلیون بیشتر نمی باشد زیرا که 20 میلیون بقیه آرای منتقدان نه دولت که نظام می باشد یعنی در حقیقت جزو مخالفین هستند و این اعتراف بطور آشکارا زیر آب ادعای پوچ لوطی جماران نا مشروع را زده است که مدعی شده 85 % جمعیت کشور جزو شرکت کنندگان و حامی رژیم تروریستی کودتائی پاسداری می باشند که با فاش گوئی کردن ی رحیم مشائی بد جوری گند هذیان ودروغگوئی لوطی جماران نا مشروع در آمده است . از سوی دیگر نامه ی کروبی به رفسنجانی همچون آب بر توی لانه ای مورچگان ریختن تبدیل شده است . زیرا که شکنجه گران و حامیان شان از ترس سراسیمه از سوراخ های شان بیرون زده اند و دست به تهدید و توهین و فاحشی کردن به کروبی زده اند از جمله ی در یک برنامه طراحی شده در پشت پرده جیره خواران مزد بگیر حکومتی آخوند های ائمه جماعات شهر ها وارد صحنه ی معره گیری و تهدید کردن کروبی در نماز جمعه شده اند . بطور مثال آخوند احمد خااتمی شاگرد آخوند مصباح انگلیسی یزدی انگلیسی است که تئوریسین عقیدتی پاسداران کودتاگر می باشد وی در خطبه ی نماز جمعه ی تهران اینگونه خطاب به دستگاه آلوده به فساد ورشوه و تبعیض و بی عدالتی قضائی از دروغ بودن نامه افشاگر کروبی وعلیه وی دست به عر بده کشی و تهدید است :

"امام جمعه موقت تهران: يكي از سياسيون نامه‌اي سر تا پا افترا و تهمت به نظام اسلامي منتشر كرد!خطيب نماز جمعه اين هفته تهران گفت: انتظار مردم از قوه‌ قضاييه اين است كه با كمال اقتدار قاطعانه در مقابل زورگويي‌هاي كشورهاي اروپايي بايستد. به گزارش خبرنگار خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) آيت‌الله سيداحمد خاتمي در خطبه‌هاي اين هفته نماز جمعه تهران با اشاره به دادگاه‌هاي برگزار شده براي متهمين وقايع پس از انتخابات اظهار كرد: در اين محاكمات روشن شد كه برخي سفارتخانه‌هاي خارجي به‌خصوص دولت پير استعمار يعني انگليس، مباشر برخي توطئه‌ها بوده‌اند. وي ادامه داد: قوه قضاييه اقدام خوبي انجام داده و كساني كه در اغتشاشات اخير ايجاد ناامني كرده‌اند پاي ميز مذاكره كشانده است. سفارش ما اين است كه فقط به قانون بيانديشيد و بس. در اين حوادث برخي افراد گول خوردند و واقعا نمي‌خواستند خيانت كنند و كلاه سرشان رفته است. به‌خصوص برخي جوانان كه مرتكب جرايم نه چندان سنگيني شده‌اند از اين قبيل افراد هستند. انتظار ما از دستگاه قضايي اين است كه با رأفت و رحمت با اين‌ها برخورد شود. اين عضو هيات رييسه‌ مجلس خبرگان اظهار كرد: در هفته گذشته يكي از سياسيون نامه‌اي سر تا پا افترا و تهمت به نظام اسلامي منتشر كرد. نامه‌اي كه جشن آمريكا، اسراييل و بيگانگان بود. اين نامه يك نامه‌ انحرافي بود و قوه‌ قضاييه به صراحت اعلام كرد كه آزار جنسي كه اين آقا ادعا مي‌كند دروغ است. مجلس شوراي اسلامي و كميته تحقيق مجلس گفت دروغ است و همه گفتند دروغ است و اين نامه با آبروي نظام بازي كرد. اين نامه با نظامي بازي كرد كه خون 300 هزار شهيد پشت آن است و ما از نظام اسلامي انتظار داريم كه برخورد مناسب و شايسته‌اش را به نمايش بگذارد"

از سوی دیگر آخوند متحجر و تیغ وقمه کش دیگری به نام شاهچراغی نیز در سمنان اینگونه در خطبه ی نماز جمعه ی خود علیه ی کروبی چنین تیغ کشی و عربده کشی کرده و وی را تهدید نموده است :

"آخوند شاهچراغی نماينده ولي فقيه در سمنان بااشاره به مساله ی آزار جنسی در نامه ی کروبی:در دين اسلام به مسائل و اتهاماتي اینچنینی به صورت پنهاني رسيدگي مي‌شود .سحام نیوز:حجت‌الاسلام والمسلمين سيد محمد شاهچراغي گفت:در دين مبين اسلام به مسائل و اتهاماتي كه در رابطه با اين موضوعات است، به صورت پنهاني رسيدگي مي‌شود تا اين گونه از قبح خود در جامعه اسلامي خارج نشود .نماينده ولي فقيه درسمنان گفت: هفته قبل نامه زشت كروبي خوراك چرب و نرمي را براي رسانه‌هاي غربي و دشمنان نظام فراهم كرده است.به گزارش خبرگزاري فارس از سمنان، حجت‌الاسلام والمسلمين سيد محمد شاهچراغي در خطبه‌هاي نماز جمعه اين هفته در مسجد امام سمنان در جمع نمازگزاران افزود: در اين نامه شرم‌آور به مسائلي مبني بر آزار جنسي متهمين در زندان اشاره شده است. نماينده ولي فقيه در سمنان با بيان اينكه كارهاي اين افراد موجب بهت و تعجب انسان مي‌شود اظهار داشت: ما از قوه قضاييه مي‌خواهيم تحقيقات خود را انجام داده و اگر خداي ناكرده اين موضوع صحت نداشته و شايعه‌ بوده و متهم به بازگو كردن اين مسائل را كه آبروي ملت انقلاب و كشور اسلامي را به حراج مي‌گذارد در هر لباسي كه باشد مورد تعقيب قانوني قرار داده و مجازات كنند. شاهچراغي با بيان اينكه در تمام ابعاد يك رويداد هم نقمت هم نعمت تصريح كرد: يكي از نعمت‌هاي موجود در رويدادهاي نامناسب و اغتشاشات بعد از انتخابات رياست جمهوري در ايران شناخته شدن افراد مغرض با نيات شيطاني و مخالف با اهداف ولايت فقيه بود. اين افراد متاسفانه اوباما را از رهبر خود بهتر مي‌دانند.ازخر شيطان پياده شده وبه سوي رهبر بازگردید.وي افزود: بايد به اين افراد بگوييم بهتر است از خر شيطان پياده شده وبه سوي رهبر بازگردند. وي گفت: ‌اگر مي‌خواهند به اين راه كج خود ادامه دهند مطمئن باشند كه ريشه نفاقشان بالاخره روزي قطع خواهد شد."

در ادامه ی خط زنجیره ای برنامه ریزی شده که آخوندهای طوطیان تعلیم دیده ی حکومتی می بایست آنچه که برای شان دیکته کرده یا به اینان آموخته اند را در خطبه های نماز جمعه تکر ار کنند . آخوند زن ستیز متحجر احمد علم لهدی امام جمعه ی مشهد برای اینکه اعمال و رفتار ضد بشری درون باز داشتگا هها را سر وش بگذارد و کروبی را متهم به دروغگوئی کند وبرای اینکه زهر چشم از بقیه گرفته باشد تاکه جرأت نکنند نامه ی افشاگرانه همچون کروبی بنویسند این چنین کروبی را تروریست نا میده و تهدید و محکومش کرده است :

"علم‌الهدي : اگر ادعاهای کسی که آن نامه را نوشته ثابت نشود او يک تروريست است.برخي وبلاگ‌ها، سايت‌ها و پيامك‌ها همان کار بمب‌افكن‌ها و تانك‌ها را ميکنند.امام‌جمعه مشهد گفت: آقايي كه در نامه‌اش ادعاهاي فوق‌العاده مي‌كند و به زندان‌هاي كشور نسبت‌هايي مي‌دهد كه در شأن زندان ابوغريب است، بايد بداند كه در صورت عدم اثبات حرف خود، سرباز پياده نظام دشمن محسوب خواهد شد.به گزارش خبرنگار خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)، منطقه خراسان، حجت‌الاسلام‌والمسلمين سيداحمد علم‌الهدي، ، تصريح كرد: كسي كه با نامه‌اش خوراك يورش بي‌رحمانه دشمن به نظام را آماده مي‌كند و نوشته‌ او ابزار محكمي براي بردن آبروي نظام توسط دشمن مي‌شود، عامل و عنصر استكبار است و نبايد در دل ممكلت آزاد باشد.به گفته وي، دستگاه قضايي بايد فرد مدعي اين ادعاها را كه موجب جري شدن دشمن،‌ بردن آبروي اسلام و مملكت امام زمان(عج) و نيز سراسيمه كردن مردم در داخل كشور شده است، مواخذه كند و از او اثبات حرفش را بخواهد.علم‌الهدي معتقد است: از آنجا كه اين ادعاها باعث ترور شخصيت تمام مسوولان قضايي و امنيتي كشور شده است، مطرح كننده اين ادعاها در صورت عدم اثبات حرفش يك تروريست است و بايد جرم خود را بپذيرد.عضو مجلس خبرگان رهبري، حوادث اخير كشور را "فتنه‌الذهب" خواند و تاكيد كرد: اين حوادث موجب شد ميزان خلوص و عيار نخبگان سياسي معلوم شود كه متاسفانه بايد گفت برخي از اين نخبگان در اثبات ادعاي پيروي‌شان از ولايت فقيه دچار نقصان و مردود شدند."

مسخره تر اینکه کودتا گران پاسدار ترسیده ووحشت زده از شرایط انفجاری و اعتراضی جامعه تصور کرده اند که اگر طرح بازداشت موسوی و کروبی و دیگران را اجرا کنند قادر می باشند تا که شرایط انفجاری جامعه را کنترل کنند و مانع از ادامه ی فریاد مرگ بر دیکتا تور و خامنه ای و احمدی نژاد و سقوط شان شوند . ولی اکنون گزارش شده است که اگر چنانچه دست به اینگونه بازداشت ها زده شود موجب سرعت شتاب دار شدن سقوط و سر نگونی خواهدشد . بنابراین چنین اعتراف شده که جرأت عملی کردن این طرح را کودتا گران وحشت زده ی پاسدار با لوطی جماران نا مشروع ندارند:

"نوروز : طرح بازداشت میرحسین موسوی ، کروبی و 8 تن ديگر در شورای عالی امنیت ملی بررسی شد. طرحی به شوراي عالی امنیت ملی پیشنهاد شد تا میرحسين موسوی و 10 نفر ديگر از سران جبهه اصلاحات که برخی از اعضاي مجمع روحانيون نيز در ميان ان ها هستند ، بازداشت شوند ، اما به دلیل عواقب شديد برای کودتاچیان با اجراي آن مخالفت شد .این طرح که با پشتیباني محمود احمدي نژاد و به اصرار او تهیه و به شوراي عالي امنیت ملي ارائه شده بود ميرحسین موسوی و 10 نفر ديگر را عاملان ادامه اعتراض ها دانسته و تاکید کرده است تا این 11 نفر بازداشت نشوند ، اتراض ها به پايان نخواهد رسید.علاوه بر میرحسين موسوی از علی اکبر محتشمي پور ، مهدی کروبي ، محسن الويری ، محمدرضا خاتمی ، یکي از فرزندان هاشمی و چند نفر ديگر در این فهرست دیده می شوند . سید محمدخاتمی در این فهرست ديده نمي شود و تهیه کنندگان طرح معتقد بودند که نام او به خاطر شهرت بين المللی عواقب وخيمی خواهد داشت .اين طرح وقتي در شورای عالي امنيت ملی مطرح می شود با مخالفت تعدادي از اعضا مواجه مي شود ، زیرا به نظر آنان اجرای این طرح عواقب غير قابل کنترلی خواهد داشت که اصل نظام را با خطر سقوط رو به رو خواهد کرد. احمدي نژاد و تعدادی دیگر روي طرح اصرار می کنند ،اما پس از اين که طرح به اطلاع مقامات ارشد نظام می رسد ، آن ها نيز نظر منتقدان را تایيد کرده و به صورت تلویحی به این نکته تاکید مي کنند که بازداشت ميرحسین نظام را به سقوط مي کشاند.

همینطور ازطرف دیگر اوضاع خرت و خر و آشفته بازار دستگاه آلوده به فساد و رشوه و تبعیض و بی قانونی قضائی آنگونه بهم ریخته است که رئیس انتصابی جدید حاضر نمی باشد که بر کرسی ریاست کاخ مخروبه وویرانه و زمین موات شده بنشید تا که وضعیت پرونده ی باز داشت شدگان وقایع اخیر مشخص نشود. برای همین گزارش شده است که به دلیل اختلاف و انتقادات این چنین مراسم معارفه رئیس تشریفاتی انتصابی جدید قضائیه ی آلوده به فساد و رشوه و بی عدالتی و تبعیض جدید به تعویق افتاده است :

"اختلاف در رأس دستگاه قضایی؛ مراسم معارفه صادق لاریجانی عقب افتاددری نجف‌آبادی: صادق لاریجانی نگران است همه‌چیز به نام او تمام شود"


آخوند متحجر و خرافاتی حامی کودتا گران پاسدار رهبر امام جمعه ی متحجر و خرافاتی اصفهان که وکیل الدوله ی بازار مکاره ی کمدی و دکوری و انتصابی هشتم نیز می باشد این چنین بر حسب وظیفه و مأموریت کروبی را به خاطر نامه روشنگرانه جنایت بشریت در باز داشتگاه ها مورد تهدید به محاکمه کردن قرار داده است :

"امام جمعه موقت اصفهان:كساني كه مقابل راي مردم ايستادند، بايد محاكمه شوند خبرگزاري فارس: امام جمعه موقت اصفهان گفت: كساني كه ‌مقابل راي مردم ايستادند و راي مردم ‌را به مسخره گرفتند و برخي را را به خيابان‌ها كشيدند بايد محاكمه شوند.برخورد قضايي لازم را انجام دهد. وي با اشاره به اينكه برخي از نخبگان در اين كشور در اين انتخابات مردود شدند گفت: درب خانه برخي از اين افراد به روي منافقين باز شده و ادعا مي‌كنند كه دولت مشروعيت ندارد و در جايي نيز برخي ديگر كه سابقه 40 ساله همراهي با انقلاب و امام را دارند حرف‌هايي مي‌زنند كه در شان انقلاب و امام نيست.مقابل ملت ايران توطئه كند يقينا با شكست مواجه خواهد شد. خطيب جمعه موقت اصفهان با اعلام اينكه بيشترين هجمه بيگانگان در حال حاضر ولايت فقيه است، افزود: متاسفانه برخي جريانات و نخبگان نيز فريب اين دسيسه را خوردند و همه براي حفاظت از انقلاب بايد مراقب اين اصل اساسي باشند"

یک آخوند گماشته ی لئوطی جماران نا مشروع در قم برای اینکه افشا گری کروبی را لوث و بی ارزش کند و این چنین به جای پیگیری شکنجه گران ضد بشر کروبی رامتهم کرده تهدید به محاکمه کرده است :

امام جمعه قم: مدعيان آزار جنسي زندانيان بايد بازداشت و محاكمه شوند‌.خبرگزاري فارس: امام جمعه قم با اشاره به برخي گفته‌ها در خصوص آزار جنسي زندانيان اغتشاشات اخير گفت: مردم از نماينده مدعي‌العموم مي‌خواهند تا فردي كه ادعاي چنين حركتي را كرده، بازداشت و بسزاي عمل خود برسانند.حجت‌الاسلام سعيدي افزود: كساني كه مخالف دولت بوده و بر طبل كدورت مي‌كوبند، چرا با ولي‌فقيه مشكل دارند؟ اگر با دولت مشكل داريد، نبايد نظام را متهم كنيد. وي با اشاره به برخي گفته‌ها در خصوص آزار جنسي زندانيان اغتشاشات اخير گفت: مردم از نماينده مدعي‌العموم مي‌خواهند تا فردي كه ادعاي چنين حركتي را كرده، بازداشت و بسزاي عمل خود برسانند. وي گفت: بيان چنين حرف‌هاي كذب و دروغي به ضرر كشور و نظام بوده و حداقل انتظار مردم محاكمه اين افراد است.

در تحولی دیگر توطئه ای که در حاشیه ی نماز جمعه ی تهران توطئه ای طراحی و تدارک دیده شده بود که می بایست این چنین موجب تجمع اعتراضی درجلوی دفتر روزنامه ی ملی کروبی شود :

"تجمع مقابل روزنامه اعتماد ملی ، شنبه منتقدین دوشنبه هواداران"سحام نیوز :دبیر کل حزب اعتمادملی با اشاره به پخش اعلامیه ای در نماز جمعه ی امروز و انتشار آن در سایت های خبری مبنی بر حضور منتقدین روزنامه ی اعتمادملی در روز شنبه در مقابل ساختمان این روزنامه :از تمامی هواداران روزنامه ی اعتمادملی درخواست می کنم فردا از تجمع مقابل روزنامه خودداری نمایند تا با حفظ آرامش و امنیت خبرنگاران ما نظرات منتقدین را بشنوند و بتوانند با آنها گفت و گو نمایند.ایشان خطاب به هوادارن افزود: بنده نیز به همراه شما برای حمایت و تشکراز دست اندر کاران روزنامه اعتماد ملی و بیان نظرات و پیشنهادها ، روز دوشنبه ساعت 16مقابل ساختمان روزنامه اعتماد ملی حضور خواهم یافت.دبیرکل حزب اعتماد ملی در پایان به جوسازان و خشونت طلبان هشدار داد که راه تعامل مثبت را در پیش گیرند و فکر نکنند که با فشار،ُ تهدید و تخریب می توانند ما را از مسیر دفاع از حقوق مردم خارج نمایند،بلکه بنده یک قدم هم عقب نخواهم نشست. لازم به ذکر است در اعلامیه ها و اخبار منتشر شده از منتقدین روزنامه اعتماد ملی خواسته شده است که فردا(شنبه)ساعت 16 مقابل ساختمان روزنامه تجمع نمایند،به نقل از بعضی سایت های خبری این دعوت توسط انصار حزب الله صورت گرفته است"

بالاخره اینکه اینهم یک مورد دیگرنامه نگاری مر تبط با لشکر کشی های زنجیره ای و حساب شده که از سوی پاسداران کودتاگر و دست اندر کاران قتل های زنجیرهای تدارک دیده شده است که اکنون با کودتابقدرت خزیده اند و مستبدانه و به سبک وحشیانه ی ضدانسانی و ارتجاعی از رقیب مغلوب و منتقدان نسق گیری می کنند که برای خنثی کردن خطر این چنین نامه نویسی به حامی چماقداران و لباس شخصی های دژخیم شده است:

"نامه به مرتضوی ازترس حمله به "اعتمادملی" به دنبال انتشار اطلاعیه هایی توسط نیروهای .. و سر دادن شعارهايي در حاشيه نماز جمعه امروز تهران كه اعلام كرده اند عصر فردا در اعتراض به نامه كروبي به هاشمي در مقابل روزنامه اعتمادملي تجمع خواهندکرد، مديرمسئول روزنامه اعتمادملي با نگارش نامه اي به دادستان تهران خواستار تامين امنيت دفتر روزنامه شد .:"‌در پايان نماز جمعه امروز تهران گروهي با سر دادن شعارهايي اعلام كردند كه بعدازظهر روز شنبه به عنوان اعتراض مقابل دفتر روزنامه اعتمادملي تجمع خواهند كرد با توجه به اينكه در شرايط حساس فعلي چنين اقدامي مي تواند عواقب غيرقابل پيش بيني داشته باشد بدين وسيله اعلام مي گردد تا مقرر فرماييد براي حفظ امنيت محل دفتر روزنامه نهادهاي زي ربط خصوصا نيروي انتظامي تدابير لازم را مبذول دارند .گفتنی است رو نوشت این نامه برای سردار سرتیپ رجب زاده فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ نیز ارسال شده است"

در خاتمه اینکه اینگونه لشکر کشی کردن های تهدید آمیز و صدا خفه کن ناشی از ترس منجر به سقوط و سرنگونگی می باشد . به خصوص از سوی کسانی است که یا بطور مستیم در شکنجه و جنایات وقایع اخیر دربازداشتگاه های قرون وسطائی که با اعمال وحشیانه ی ضد انسانی دست داشته اند . یا اینکه جزو برنامه ریزان کودتا گر و حامیان باز جویان و شکنجه گران ضد بشر ی می باشند که چون وحشت از افشاگری و تحقیق و بررسی دارند و مضطرب و نگران از تعقیب پرونده ی مجرمان و شکنجه گران هستند پس بطور گله ای لشکر کشی زنجیزره ای کرده اند. البته اقدام مغول وارشان همچون لشکر کشی های بچه های لمپن و لات های محلات شهر ها با هم دیگر می باشد . برای اینکه چون کودتاگران در بحران وبن بست قرار گرفته اند چون عاجز و ناتوان از پاسخگوئی به نیاز و مطالبات مردم ایران باشند . بنابراین به جای اینکه تلاش برای رسیدگی به پرونده جنایتکاران برای تسلی دادن به خانواده های داغدار و عزادارفجایع ضد انسانی پس از 22 خرداد کنند. ولی از موضع تهدید و چماق کشی و متهم کردن منتقدان افشاگر دست به نمک پاشی برروی زخم های خانواده های داغداران زده اند.

هوشنگ – بهداد

24 مرداد ماه سال 1388