روزنامه ی کیهان پنجشنبه 22 مرداد ماه سال 1388
نقد و بررسی " پشت صحنه انفجارهاي بغداد(يادداشت روز)"
"نسبت دادن اقدامات تروریستی وبمب گذاری های عراق به آمریکا و حامیان سابق حزب بعث برای رد گم کردن که ناشی از شکست المالکی در انتخابات پارلمان عراق و ساقط شدن از قدرت است "
گفته می شود چیزی که عوض دارد گله ندارد . یا اینکه هر چه از این دست بدهی از دست دیگر می گیری یا اینکه هرکه باد بکارد توفان درو می کند . یا آنچه کاویده و درو می شود که کاشته شده باشد . اکنون مردم و کشور عراق با تلاق شده دارند آن هزینه ای بس سنگین را می پردازند که پس از اشغال نظامی عراق رفسنجانی در نماز جمعه ی تهران وعده ی با تلاق شدنش را داده بود . زیرا که پس از اشغا ل نظامی عراق گسیل پاسداران سپاه قدس و سپاه 9 بدر تعلیم و آموزش دیده در پادگان های نظامی ارگان فاشیستی تروریستی سپاه پاسداران در ایران و اعزام شان به عراق برای نفوذ در نهاد های دولت جدید عراق برای ناامن و بی ثبات کردن عراق به نیت اخراج کردن نیروهای نظامیان آمریکائی از عراق و اشغال کردن کا مل عراق برای تشکیل دادن حکومت دست نشانده ی مدل ولایت فقیه جماران تهران در عراق بوده است که تا کنون از هیچگونه جنایت و خیانت بااقدامات تروریستی و آشوب گرائی و آدم ربائی و گردن زدن وبه حساب اعضای القاعده و حامیان سابق حزب بعث صدام حسین واهل تسنن و نظامیان آمریکائیان گذاشتن دریغ نشده که در راستای اهداف طراحی شده ی خاص دنبال شده است .
اما طراحان آدمکشان حرفه ای عراق با تلاق کن ساکن تهران اینجا را نخوانده بودند که روزی فرا خواهد رسید که اینگونه ترفند و شگرد های تروریستی و ضد انسانی و عراق ویران و باتلاق کن دیگر سنگر گرفتن و پنهان شدن در پشت آدرس غلط دادن امکان پذیر نمی باشد و با صورت مسئله پاک کردن تلاش مذبوحانه نمی شود که این سیاست خائنانه و جنایتکارانه را ادامه داد و انگشت اتهام از سوی لوطی جماران و پاسداران کود تاگر به سمت دیگران نشانه روی شود و گندش هم درنیاید و همچون شرایط کنونی دامن گیر عوامل نفوذی اش در عراق نخواهد گرفت و همچون گذشته آدرس غلط دادن مشکل گشا و توجیه گر جانیان تهران می باشد ، غافل از آنکه اکنون اینگونه قلم فرسائی کردن های یادداشت روز نویس غیر ایرانی و در خدمت لوطی جماران و پاسداران کود تاگر کردن بیشتر نقش مداخله گرایانه ی رژیم تروریستی کودتائی در عراق در می آورده است . همچنین موجب خشم و نفرت شعله ور شدن حس انتقام و تلافی جویانه ی مردم عراق شده است . زیرا که در نهایت راه به نقطه ی پایانی حضور و دخالت گری های رژیم تروریستی کودتائی پاسداری در عراق منجر می شود .
اکنون که کودتاگران پاسدار و لوطی جماران سخت در وضعیت بحرانی و بن بست و متزلزل قرار گرفته اند آنگونه که مجبورند هر روز پرونده ی کیفر خواست جدیدی برای موسوی و خاتمی و کروبی و رفسنجانی تشکیل دهند و اینان را به سنگین ترین اتهامات جاسوسی و خیانت و قتل متهم کنند . مشخص است که نه اینکه کودتاگران پاسدار و لوطی جماران نامشروع هر گز نمی توانند دوستدار مردم عراق باشند ودل شان برای اینان بسوزد و یا تلاش و اقدامی برای امنیت و آرامش عراق نمایند ، بلکه بر عکس بدلیل اینکه مخالفت گسترده و جدی برای عدم تصویب توافقنامه ی امنیتی میان آمریکا و دولت عراق می کردند. بنابراین اکنون ادامه ی همان سیاست با اقدامات تروریستی دنبال می شود و با همان شگرد و شیوه های مشابه اعتراف گیری ووارونه گوئی از باز داشتی های رقیب مغلوب که در ایران انجام می شود توطئه مشابه با اقدامت تروریستی و بمب گذاری ها در عراق تعقیب و اجرا می شود . ولی به آمریکائیان مستقر در عراق و حزب بعث عراق نسبت داده می شود به نیت اینکه مانع از رشد روز افزون تنفر مردم عراق به نوری المالکی دست نشانده ی لوطی جماران و پاسداران کودتا گر شود و در انتخابات پارلمان عراق شکست نخورد و از قدرت حذف نگردد تا که همه ی سرمایه گذاری های سنگین در عراق پس از اشغال گری همچون افغانستان بر باد نرود . بدتر اینکه پشتوانه ی باج گیری پیشبرد پروژه ی هسته ای و دسترسی به سلاح هسته ای از بین برود مهمر اینکه پایگاه و کانون اصلی صدور تروریسم و ارتجاع به منطقه ی خاور میانه نیز از دست برود.
در خاتمه اینکه در شرایط مرگ بار کنونی که کودتاگران پاسدار و لوطی جماران نا مشروع قرار دارند که بشدت نیاز به سیاست صدور تروریسم و ارتجاع و جنگ افروزی و بحران آفرینی در عراق و خاورمیانه دارند تا که بتوانند افکار عمومی از داخل ایرانرا به برون مرز منحرف کنند . پس می بایست در عراق یا لبنان یا نوار غزه هر طوری شده تدارک یا بحران آفرینی و جنگ افروزی جدید به بینند. به خصوص اینکه اکنون که فریاد مرگ بر دیکتاتور و خامنه ای گفتن در ایران همه گیرشده است و فضائی که پاسداران کودتا گر و لوطی جماران نامشروع ایجاد کرده اند برای برون رفت از شرایط کنونی می بایست سیاست صدور تروریسم و ارتجاع و مداخله گری و جنگ افروزی فعال تر از گذشته شود .
http://www.kayhannews.ir/880522/2.htmهوشنگ – بهداد
پنجشنبه 22 مرداد ماه سال 1388