گزیده خبر های 10 آبان - 89
حمله لباس شخصی ها به سید حسن خمینی در اختیاریه
این تهاجم هم ادامه تهاجم طراحی شده اراذل و اوباش در 14 خرداد است که از سوی مجتبی خامنه ای بر نامه ریزی شده بود . اکنون بدلیل اینکه سید حسن خمینی در سفر اخیر و لی وقیح به قم حضور نداشت. پس اینگونه تلافی و انتقام از وی گرفته شده است.
در ادامه درگیری باندها در درون رژیم، روز شنبه لباس شخصی ها در مسجد صاحب الزمان در اختیاریه به وی حمله کردند. به نوشته رسانه حکومتی عصر ایران، در این درگیری، تعدادی مجروح شدند. عصرایران: مخالفان سید حسن خمینی با حضور در مجلس ختم پدر امیر عابدینی مدیر اسبق پرسپولیس در مسجد صاحب الزمان محله اختیاریه علیه وی شعار دادند. سید حسن خمینی برای عرض تسلیت به عابدینی به این مراسم رفته بود.در پی اقدام این افراد که فریاد می زدند: "سیدحسن سیدحسن بصیرت بصیرت" بین طرفین درگیری رخ داد.در این زد و خورد، چند نفر جراحت برداشتند
اعتراض شدید دکتر مرندی به انحلال دانشگاه علوم پزشکی ایرانپوست‌ خربزه زیر پای خانم‌ وزیر
http://www.fararu.com/vdchx6nm.23nwxdftt2.html
خوب برای همین همسر پاسدار حسین شریعتمداری وزیر دکوری بهداشت شده است تا که دست به اینگونه اقدام و اعمال سفارشی بزند.
فرارو- در پی انحلال دانشگاه علوم پزشکی ایران یک عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس مخالفت شدید خود را با این اقدام اعلام کرد. وی در توضیح مخالفت خود گفت: «می‌ترسیم این ماجرا، مقدمه ای باشد برای تفکیک بحث آموزش از ارائه خدمات بهداشت و درمان. این مسئله نگران کننده ای است که آقای دکتر سیم فروش هم اعلام خطر کرده اند.» دکتر علیرضا مرندی نماینده مردم تهران ضمن انتقاد شدید از این اقدام دولت به خبر آنلاین گفت که می خواهند دستاوردهای نظام بهداشت و درمان کشور را مخدوش کنند. می ترسیم، این موضوع منفی پوست خربزه ای است که زیر پای دکتر دستجردی و معاونانش گذاشته اند و آنها را واداشته باشند با تصمیمات غیر کارشناسی و سیاسی، این انحلال را اجرا کنند. این مسایل، نگرانی جدی مجلس را به دنبال دارد. (
حكم اعدام 3 دزد جنايتكار
http://www.jomhourieslami.com/1389/13890810/13890810_06_jomhori_islami_goonagoon_0011.html
آیا باز هم می توان گفت که این رژیم ضد بشری مشروعیت دارد. در صورتی که چنین آشکارا خیلی وقت است دارد هوار می زند که بقای ننگین اش فقط بستگی به چنین صدور احکام جنایات دارد که روزانه اجرا می کند؟
اعضاي شبكه مخوف موسوم به "روشنفكر"با كلكسيوني از جرايم، محارب شناخته و به اعدام محكوم شدند. باند تبهكاران ارديبهشت امسال قبل از فرار به خارج كشور در يكي از شهرهاي استان فارس دستگير شدند. براساس اوراق پرونده، سه عضو شبكه سال 84 در سرقتي مسلحانه به يك خودروي حمل پول در شيراز دستبرد زدند. تبهكاران براي خرج كردن 130 ميليون تومان پول نقد و چك‌هاي مسروقه، به بازار اصفهان رفته بودند كه يك مأمور پليس به آنها مظنون شد كه در جريان درگيري مسلحانه، وي را به شهادت رساندند. سرقت مسلحانه چندين خودرو از ديگر جرايم تبهكاران بود. آنها خرداد 88 نيز سوار بر يك دستگاه خودروي پژوي مسروقه، نقشه ربودن پسربچه‌اي را اجرا كردند كه با مقاومت خانواده او ناكام ماندند.
صدور حکم قطع ید برای یکی از زندانیان محبوس در زندان مرکزی ارومیه
صدور این حکم جنایت آمیز که ادامه و مکمل دو حکم مشابه ی دیگر در تهران و یزد و گزارش خبر اعدام قبلی می باشد . که دنباله ی همان سیاست ایجاد رعب و وحشت در جامعه است که ناشی از نگرانی و ترس شدید از قیام نارضایتی عمومی ووضعیت انفجاری جامعه می باشد.
خبرگزاری هرانا - یکی از زندانیان محبوس در زندان مرکزی ارومیه از سوی شعبه 102 دادگاه عمومی ارومیه با حکم غیرانسانی قطع دست مواجه شده است.بنا به اطلاع گزارشگران هرانا، مسئولان حکم قطع 4 انگشت دست راست صیف الدین صالحی، زندانی اهل بانه را به اتهام "سرقت مسلحانه" صادر کرده اند.این زندانی که شصت سال سن دارد، بیش از 3 سال است که در زندان مرکزی ارومیه محبوس می باشد.شایان ذکر است که طی ماه های اخیر صدور و اجرای احکام قطع ید توسط مسئولان قضایی افزایش چشمگیری داشته است.
مهمترین عناوین روزنامه های امروز:فوتبالیست سابق در یک قدمی چوبه‌دار
http://www.fararu.com/vdca6anm.49noa15kk4.html
بالاخره رژیم ضد بشری نا مشروع که سابقه ی اعدام کا پیتان فوتبال حبیب خبیری را دارد. اکنون در شرایطی که پاسداران باند مافیائی ورود و توزیع مواد مخدر تا درون زندان و انتقال آن به برون مرز را تشکیل داده و کنترل می کنند . مشخص است که نه رقیب و هوو و موی دماغ تحمل می کند و نها ینکه دستگاه فاسد قضائی که با نیروی انتظامی در 31 سال گذشته با مبارزه ی تاکتیکی و پوشالی کردن خودش عامل رشد مصرف مواد مخدر در کشور بوده است . آنگونه که با اینگونه شیوه ی مبارزه ایران را تبدیل به اولین کشور مصرف کننده ی مواد مخدر در جهان کرده است . اکنون نیز اعتراف کرده است برای اینکه ثابت کند که استقلال دارد پرونده سازی برای این ورزشکار فرتبالیست همدانی کرده تا اعدام شود. چون این رژیم جنایتکار آدم کش حرفه ای بدون صدر احکام اعدام و جنایت قادر به بقای ننگین خود نمی باشد.
بازيكنان سابق فوتبال ايران كه چندی پیشبه اتهام قاچاق مواد مخدر دستگیر شده بود در آستانه اعدام قرار گرفت. روزنامه «جمهوری اسلامی» با انتشار این خبر به نقل از يكي از بازيكنان تيم فوتبال پيروزي در اين زمينه نوشت: «آنطور كه شنيده‌ام حكم اعدام اين بازيكن صادر شده و به زودي او اعدام خواهد شد». در خانه اين بازيكن مواد مخدر پيدا شد و قاضي نيز بر طبق قانون راي خود را در اين زمينه صادر كرده است. يكي از كارشناسان حقوقي فوتبال در اين زمينه گفته، مطالبي كه برخي نشريات ورزشي در حمايت از اين بازيكن سابق مي‌نوشتند به نوعي به ضرر او تمام مي‌شد زيرا شائبه دخالت در كار قوه قضاييه و تحت تاثير قرار دادن قاضي از آنها استنباط شده است
شمقدري در گفت‌وگو با فارس خبر داد؛آمادگي وزارت ارشاد براي برگزاري كلاس‌هاي آموزش سينما به طلاب .خبرگزاري فارس: معاون سينمايي وزير ارشاد و فرهنگ اسلامي با بيان اينكه يك توطئه از پيش طراحي شده زمينه عدم حضور طلاب و نيروهاي مذهبي را در عرصه سينما رقم زده است،‌ گفت: وزارت ارشاد آمادگي برگزاري كلاس‌هاي آموزشي براي روحانيون و طلاب در عرصه سينما را دارد
http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8908100535
مثل اینکه مسئله شنای اجباری دانش آموزان مدارس و همچنین اعزام طلبه ها به مدارس حل شده است که اکنون نوبت هنرپیشه سینمائی کردن طلاب برای اعزام و اشغال هالیوود فرا رسیده است . چونکه اینطوری بهتر می توان با شبیخون فرهنگی شیطان بزرگ مبارزه کرد.
در گفت‌وگوي تفصيلي با فارس عنوان شد؛آمار ايرانيان زنداني در زندان‌هاي آمريكا از زبان معاون وزير ارجه.خبرگزاري فارس: معاون كنسولي، امور مجلس و ايرانيان خارج از كشور وزارت خارجه كشورمان گفت كه60 تا 65 ايراني در آمريكا زنداني هستند
http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8908030371
چگونه است شهروندان آمریکائی که از درون خاک عراق ربوده شدند جاسوس ساز مان جاسوسی و اطلاعاتی سیا هستند ولی تروریست های اعزامی و دلال و قاچاق تجارت تسلیحانی و ابزار های وابسته به هسته ای که دستگیر و در داد گاه محاکمه و متهم می شوند بی گناه هستند؟ همچنین چرا این 50 و60 نفر نام و نشان دارند و نگفته نشده است که چه رابطه ای با رژیم ضد بشری دارند؟ مهمتر اینکه غیر از اینگونه زندانی در کدام کشور زندان قاچاقچی حمل کننده ی مواد مخدر وابسته به رژیم ضد بشری وجود ندارد؟
عهده‌داري سفارت ايران در استكهلم و آلماتي، نمايندگي مجلس شوراي اسلامي در دوره‌هاي چهارم و ششم و مشاور وزير خارجه از ديگر سوابق قشقاوي 53 ساله اهل بابل است. چرا به موضوع اعدام‌ها در 35 ايالت آمريكا و ديگر كشورها پرداخته نمي‌شود؟ * 60 تا 65 زنداني ايران در زندان‌هاي آمريكا .وي در بخش ديگري از اين گفت‌و‌گو درباره ايرانيان بازداشت شده در آمريكا گفت: ما دو نوع زنداني در عرصه‌ ايالتي و شهرهاي آمريكا در اين كشور داريم. متاسفانه ما آمار شهرها را نداريم و عمدتاً آمار ما ايالتي و ملي است. براساس آمار ما 60 تا 65 ايراني در زندان‌هاي آمريكا زنداني هستند كه البته بخشي از آنها ممكن است ادعا كنند دو تابعيتي هستند و بخشي نيز ناشي از برخورد سياسي نباشد و واقعاً اقدام مجرمانه‌اي را متهمان انجام داده‌ باشند كه در چارچوب قانون مجازات مي‌شوند و ما نيز در اين گونه‌ زمينه‌ها ادعاي خاصي نداشته‌ايم اما طبق كنوانسيون‌هاي كنسولي در همه موارد موظف به حمايت از حقوق هموطنان خود هستيم. خبرنگاران خارجي كه با اپوزيسيون در ارتباطند معاون وزير اضافه كرد: متاسفانه بسياري از خبرنگاراني كه از اروپا و غرب براي تهيه گزارش به كشورمان مي‌آيند و داعيه آزادي بيان و گردش آزاد اطلاعات را دارند كه البته مايل نيستم همه اين موارد را باز كنم، در ارتباط تنگاتنگ با عناصر اپوزيسيوني هستند كه سال‌ها به ايران نيامده و اطلاع و شناختي از واقعيت كشورمان ندارند. قشقاوي خاطرنشان كرد: بحث اخير دو خبرنگار آلماني يكي از ده‌ها مورد مشابه قبلي بوده است كه خودشان اذعان كردند كار خبرنگاري بدون ويزاي مطبوعاتي بوده است كه البته با هدايت يكي از عناصر اپوزيسيون مقيم آلمان صورت گرفته است و هم اينك نيز روند قضايي طي مي‌شود و دسترسي كنسولي براي مقامات سفارت آلمان در تهران فراهم شده است
شکنجه یک زن ایرانی در زندان آمریکا+ عکس
http://www.fararu.com/vdcefv8n.jh8opi9bbj.html
چگونه است که در تصویر علائمی از شکنجه دیده نمی شود؟ ضمن اینکه چرا پس از انتشار 400 هزار اسناد ویی لیکس اینگونه خبر بازتاب داده شده است؟ همچنین این ادعا چه رابطه ای با گزارش خبر فوق دارد؟ ناگفته نماند که در مورد شهرام امیری مفقود شده هم گفته می شد که وی شکنجه شده بود . در صورتیکه تصویر قبل از ورود و خروج وی از آمریکا خیلی تغییر کرده و فربه ترشده بود که درست معکوس قیافه های وررودی و خروجی قربانیان در سیاه چال های رژیم ضد بشری در ایران می باشد.
ملاقات موسوی و کروبی
وقتی که تأکید می شد که رژیم ضد بشر انعطاف و تغییر و اصلاح ناپذیر است به این دلیل بود که اکنون مقامات و مسئولین رژیم ضد بشری حتی بطور پنهانی هم نمی توانند با هم دیدار داشته باشند.
صبح یکشنبه مهدی کروبی برای دیدار با میرحسین موسوی به منزل وی رفت. آفتاب : صبح یکشنبه مهدی کروبی برای دیدار با میرحسین موسوی به منزل وی رفت. نیروهای حفاظت با آگاهی از حضور مهدی کروبی، از ورود وی جلوگیری به‌عمل آوردند که با اطلاع میرحسین موسوی از ماجرا، وی سوار بر ماشین شخصی خود شد و مهدی کروبی و فرزند وی را شخصا به داخل مجموعه برد.
دستگيری متهمين حادثه تروريستی سنندج
مگر گزارش نشد که مسببین ترور در یک میدان سنندج کشته شدند؟ اکنون این سناریوی جیمز باندبازی حوزوی – پلیسی – پاسداری در آوردن که مصداق تف و تاق و ریش است برای چیست؟
گفته مي شود از متهمين تعداد زيادي کتب و جزوات و سي دي هاي مربوط به فرقه انحرافي سلفيت کشف و ضبط گرديد.جوان: تعدادي از اعضاء فرقه انحرافي سلفي که در حادثه تروريستي ميدان آزادي شهرستان سنندج دست داشتند توسط ناجا دستگير گرديدند.گفته مي شود از متهمين تعداد زيادي کتب و جزوات و سي دي هاي مربوط به فرقه انحرافي سلفيت کشف و ضبط گرديد.
تصویر: "نقطه بازی" در صحن علنی مجلس
http://fardanews.com/fa/news/124440/
عکس: دیدنی‌ترین صحنه امروز مجلس
http://fardanews.com/fa/news/124283/
وقتی که دو روز پیش تصویری از بازار مکاره بازتاب داده شد که یک آخوند هفت خط رند پالان سائیده ی مچ گیر که مشغول عکس گرفتن از همکار آخوند خودش بود که بدلیل نشئگی زیاد شب زنده داری منقلی بیهوشش شده بود . غافل از آن یک رند از این دو هفت خط تر همچون دزدی که از دزد بزند شاه دزد است از این دو عکس گرفته بود . بنا براین در چنین بازار مکاره یا مجلسی چرا نمی بایست که نقطه بازی نشود؟
مجلس هر 8 دقيقه يك بار از رسميت افتاد
http://fardanews.com/fa/news/124451/
همانگونه که در زیر نویس خبر تصویری قبلی پیرامون باز ار مکاره توضیح داده شد که فضای این بازار مکاره چگونه می باشد؟ اکنون چرا نباید از باز مکاره محل تجمع چوبداران همیشه در حل چانه و بر تو سر مال زنی هستند اینگونه و ضعیت غیر رسمی و ییلاق و قشلاق و ترک کردن صحن بازار مکاره گزار ش نشود؟
علي‌رغم تذكرات پي در پي رؤساي جلسه امروز مجلس مبني بر عدم خروج نمايندگان در صحن علني و حفظ رسميت جلسه علني تعداد نمايندگان حاضر در صحن بين اعداد 195، 194 ، 193 و 192 درنوسان بود.فارس: جلسه علني صبح امروز قوه مقننه براي بررسي جزييات لايحه سرنوشت‌ساز برنامه پنجم توسعه در 240 دقيقه، 30 بار از رسميت افتاد
برادردیپلمه شهردار، رئیس دانشگاه پیام نور!
حال داشته باشید دانشجویانی که از چنین دانشگاه نور فارغ التحصیل خواهند شد همچون پاسدار گماشته احمدی نژاد چقدر نورانی خواهند بود؟
روزنامه ابتكار : اخیرا فردی با مدرك تحصیلی دیپلم به عنوان سرپرست دانشگاه پیام نور یكی از شهرهای استان سمنان منصوب شده است و این دانشگاه را كه دو سالی از تاسیس آن می‌گذرد و هم اكنون دارای 180 دانشجو در چهار رشته كارشناسی است را اداره می‌كند.بنا بر این گزارش از آنجایی كه در حال حاضر شورای اسلامی و شهرداری این شهر هزینه‌های این دانشگاه را تامین می‌كنند بالطبع انتصاب رئیس دانشگاه را هم حق خود دانسته و برادر آقای شهردار را به عنوان سرپرست دانشگاه پیام نور این شهر معرفی كرده اند و مسئولان دانشگاه پیام نور هم به ناچار با انتصاب وی موافقت كرده اند
سفر وزیر ارشاد به دوحه با ۱۶۰ نفر همراه
مطبوعات رقیب همچون دروغ نامه ی کیهان جابه جائی مهره ها در دوران مدعیان اصلاح طلبان می گفتند که اتوبوسی است . یعنی هر مسئولی جا به جا می شد یک اتوبوس زیر دستان خودش را همراه می بود . اکنون مشخص نیست در مورد اینگونه سفر های گله ای – فله ای چه با ید گفته شود؟
ندای سبز آزادی: سفیر جمهوری اسلامی ایران در قطر از برگزاری هفته فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در این کشور با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و هیئتی ۱۶۰نفره خبر داد.به گزارش سایت خبری عبور، عبدالله سهرابی با اشاره به اینکه پس از سال ها وقفه قرار است هفته فرهنگی ایران در قطر از روز پنجشنبه این هفته برپا شود تصریح کرد: امسال دوحه پایتخت فرهنگی جهان عرب است و در همین راستا هفته فرهنگی در این کشور برپا خواهد بود که علاوه بر کشورهای عربی ۳ کشور ایران، ونزوئلا و ترکیه نیز مراسمی در این کشور برپا می کنند.وی با اشاره به حضور محمد حسینی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در این مراسم گفت: در این مراسم هیئتی ۱۶۰ نفره از چهره های فرهنگی و شخصیت ها وزیر ارشاد را همراهی می کنند که از آن جمله می توان به حضور ارکستر سمفونیک ایران اشاره کرد.سفیر ایران همچنین از پخش ۵ فیلم سینمایی ایرانی به زبان عربی در طول برگزاری مراسم هفته فرهنگی ایران خبر داد و تصریح کرد: مراسمی نیز با حضور ورزشکاران و باستانی کاران ایرانی برگزار می شود.اجرای تئاتر به زبان عربی توسط هنرمندان ایرانی از دیگر برنامه های ایران در هفته فرهنگی قطر است. سهرابی افزود: همچنین احتمالا به نشانه دوستی دو ملت تمبری با پرچم ایران و قطر در این برنامه ابطال خواهد شد.به گفته سفیر ایران در این مراسم ۳جلد کتاب عربی نیز توسط ایران در نمایشگاه رونمایی می شود. سفیر ایران خاطرنشان کرد: وزیر ارشاد در جریان سفر به دوحه علاوه بر دیدار با همتای قطری توافقنامه ای نیز برای همکاری دوکشور در بخش فرهنگی امضا می کند.