دو خبررسانه ای با چند خبر از یک روزی نامه ی حکومتی

25 آبان ماه سال 1388

محصولی، حرف‌های مطهری را تحمل نکرد

آخرپاسدار گداصفت و کلاشی که الکی صاحب ثروت های نجومی شده است . در شرایطی که قبل از وزیر رفاه شدن حتی حاضر نیست سخنان مخالف خودش که از باند مدعیان اصول گرایان حاکم وابسته به خودش می باشد را بشنود و تحمل کند. به خصوص اینکه به خاطر سئوال از کجا آورده ای که از وی شده است؟ به جای جواب دادن به این سئوال و برای اینکه تیر خلاص به ادعای پوشالی پاسدار گماشته احمدی نژاد زده شود که بیش از 4 سال است که اد عای کمدی مبارزه با فساد می کند . سریع صحن بازار مکاره ی کمدی و دکوری و انتصابی مجلس را ترک می کند . سئوال است که این پاسدار وزیر رفاه شده ی خود خواه چگونه می خواهد که تأمین کننده ی رفاه عمومی باشد . آنهم در رژیم فاشیستی مذهبی و کودتا ئی نا مشروعی که تجربه ی بیش از 30 ساله ی ضد رفاه و امنیت عمومی دارد؟

خانه ملت: صادق محصولی حاضر نشد سخنان نماینده مخالف خود را بشنود. صادق محصولی گزینه پیشنهادی رییس جمهور برای تصدی وزارت رفاه و تامین اجتماعی در هنگام سخنان علی مطهری به عنوان مخالف وی برای اعتراض جلسه مجلس را ترک کرد و پس از سخنان وی مجدداً به مجلس بازگشت.

توليد انبوه شيشه در كوچه‌هاي تهران

http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=11774

اعتراف آشکارقائم‌ مقام طاها طاهري دبيركل ستاد مبارزه با مواد مخدر به شکست بیش از 30 ساله ی ادعای دروغین مبارزه با قاچاقچی و مواد مخدر و اعتیاد که آن روی سکه ی مبارزه با مشروبات الکلی شده است که با بستن مشروب فروشی های محدود تولیدات خانگی جایش را گرفت. اکنون حاصل 30 ساله ی مبارزه با تولیدات انواع و اقسام مواد مخدر طوری شده است که در کوچه های تهران تولید وتوزیع می شود . از طرف دیگر با تأکید سالیانه ی 120 تا 160 هزار معتاد که حاصل میانگین تولید 4 میلیون افزایش معتادین در این دوره ز مانی ادعای مبارزه ی کذائی با مواد مخدر حاکمان عوامفریب غارتگر شیاد ضد بشر می باشد . همچنین از سوی دیگر اعتراف شده است که مبارزه با اعتیاد کردن در کشور سخت است و فقط منحصر به کنترل مرزها نمی باشد ، بلکه نیاز به تحقیقات کار شناسی دانشگاهی دارد . یعنی همان محیطی که تلاش شد ه است تبدیل به پادگان و گورستان شود ولی چون این تلاش با شکست مواجه شد . اکنون به بهانه ی مبارزه با علوم انسانی قرار است که حوزوی شود . یعنی زدن زیرآب و پژوهش و تحقیقات علمی که باید تعطیل گردد تا که تحکیم قدرت حاکمان کودتائیی مورد تهدید واقع نشود . سئوال است که چگونه این رژیم کودتائی آزادی و اندیشه کش وضد بشر و دروغ ووارونه گو و مروج بی قانونی و سرکوب و خفقان و بی عدالتی و تبعیض و اعتیاد می تواند که پژوهش علمی پیرامون راه حل معضل اعتیاد کند که این فائم مقام دبیر کل ستاد مبارزه با مواد مخدر که اقرارهم کرده که اکنون مشکل اعتیاد تبدیل به تهدید امنیت ملی شده است؟

.

روزی نامه ی حکومتی جمهوری اسلامی دوشنبه 25 آبان ماه سال 1388

. بازي خطرناك رياض در يمن

این مقاله ی گزارش شده که در روزی نامه ی حکومتی جمهوری اسامی بازتاب داده شده است . مکل سرمقاله ی همین امروزروزی نامه است که علیه ی مصر و عربستان تنظیم شده است و ارتباط مستقیم به سیاست صدور تروریسم و ارتجاع به برون مرز با دخالت گری در امور کشور های منطقه دارد از جملهشامل یمن و عربستان می شود . جالب است که مشخص نیست که اولاً مسئله ی داخلی یمن چه ار تبطی به قلم زن منتقد فضول در ایران دارد؟ به خصوص اینکه اکنون کمتر ناظر بیطرفی می باشد که نداند در ایران چه خبر است و جنگ قدرت و ثروت باندی و جناحی برای حذف کردن از صحنه و یکپایه کردن نظام و قبضه قدرت چگونهادامه دارد و مردم نا راضی و خشمگین در فریاد های اعتراضی شان چه می گویند؟ دوما ً همینطور اگر بازی دخالت گری برای دفع خطر کردن بحران از یمن بداخل خاک عربسنان بازی خطرناک و نا پسندی می باشد . سئوال است پس برای چه لوطی جماران و پاساران خودشان همین بازی گری خطرناک تر وریستی با صدور سلا ح و و تروریست به عراق افغاستان و پاکستان و لبنان ونوار غزه و همین یمن را دنبال و اجرا کرده و می کنند؟

حوادث خونين يمن بويژه بعد از دخالت نظامي رياض واقعيت ميزان شكنندگي ثبات و امنيت در منطقه بويژه بعد از شكست رژيم صهيونيستي در دو جنگ سرنوشت ساز 33 روزه لبنان و 22 روزه غزه را كاملا آشكار نمود . جنگ يمن كه ريشه در اختلاف نظر و رقابت عميق بين كشورهاي درگير و ذي نفوذ در منطقه دارد ناظران را قانع نموده كه انرژي منفي جمع شده در گسل هاي منطقه موجب پيش لرزه هاي شده كه زمان وقوع زلزله بزرگي كه دير يا زود اتفاق خواهد افتاد را نزديك تر نموده است ; زلزله اي كه برپايه آن ساختار جديد امنيتي و مهندسي منطقه مشخص خواهد شد. آنچه مسلم است اينست كه جبهه معروف به كشورهاي ميانه رو عرب بعد از نااميدشدن از حمله رژيم صهيونيستي عليه كشورمان و روند مثبت گفت وگوهاي كشورمان با گروه 1 +5 و هدررفتن سه دهه هزينه براي ممانعت از تثبيت جايگاه واقعي جمهوري اسلامي ايران در جهان اسلام و منطقه سعي دارند بطور مستقيم و آشكار صحنه رويارويي را اين دفعه بعد از لبنان و غزه در زمين منطقه خليج فارس تجربه كنند. علي رغم حسن نيت كشورمان جهت برنامه ريزي براي ديدار وزير امور خارجه از صنعت و رياض و اعلام كمك به دولت يمن براي خروج از بحران حاكم مشخص نيست به چه دليل و تحت كدام فشارها و نصايح سياسي اين دو ديدار مهم ملغي شده است . رياض بعد از سه دهه توطئه ازجمله مشاركت در حمله ددمنشانه صدام و تحميل جنگ 8 ساله شهيدكردن 400 حاجي حرم امن الهي حمايت آشكار از تهاجم رژيم صهيونيستي عليه مقاومت و حزب الله در جنگ 33 روزه و غزه حمايت مالي از عمليات انتحاري عليه شيعيان در عراق و نقش آفريني در انفجار اخير استان سيستان وبلوچستان بازي خطرناكي را شروع نموده كه بي ترديد آتش آن خشك و تر را خواهد سوزاند و دود آن كشورهاي خارج از منطقه اما شريك در اين توطئه را كور خواهد كرد. دولت يمن و رياض صرفا با تمسك به تهاجم تبليغاتي ; فرافكني و عدم ارائه كوچكترين مدركي ; كشورمان را در حالي به حمايت از حوثي ها و دخالت در امور يمن متهم مي كنند كه ابعاد توطئه مشتركي كه بين صنعا و رياض طرح ريزي شده كاملا بيانگر توطئه اي است كه براي درگيركردن كشورمان رد يك جنگ مذهبي طرح ريزي شده است . ابعاد اين توطئه بحدي آشكار است كه كشورهاي عربي منطقه صرفا به حمايت تبليغاتي از رياض كه رسم عادي عربي است بسنده كردند و از مشاركت در آن كه تنها رژيم صهيونيستي و استكبار جهاني به رهبري آمريكا از آن سود مي برند اجتناب كرده اند چرا كه بخوبي از نيات و اهداف جمهوري اسلامي ايران كه همانا همكاري ; حسن همجواري ; وحدت گرايي ; تبادل تجارب و حمايت از مقاومت در راس آن قرار دارد آگاه هستند. جمهوري اسلامي ايران علي رغم اين بحران دردناك و زخم عميقي كه فتنه گران بر پيكره اسلام نشانده اند براي حفظ وحدت و نااميدكردن صهيونيست ها آماده است با سعه صدر در جهت حل اين بحران و چالش ايجاد شده با رياض و صنعا وارد مذاكره و رايزني شود. محمد سلطاني

ترس از حضور مجاهدین در اشرف

گفته می شود رطب خورده کی منع رطب کند . این گزارش پیرامون مجاهدین اشرف می باشد ولی در اصل نمونه ی دیگری ازسیاست صدور تروریسم و ارتجاع به برون مرزاست که باسیاست دخالت گری در امور داخلی عراق برای تعقیب نمودن مجاهدین در اشرف با نوعی از ترس ووحشت آمیخته شده است .البته ادامه ی سیاست سفر افتضاح آمیز و شکست خورده ی پاسدار انگلیسی علی لاریجانی به عراق است که از مقامات عراقی خواهان اخراج مجاهدین از اشرف از عراق شد. اما این توطئه منجر به شکست شد . اکنون باز این سیاست به روشی دیگر علیه ی مجاهدین پیگیری شده است . چونکه دو باره با فشار آوردن برروی مقامات نفوذی و دست نشانده در دولت عراق که ادامه ی سیاست شکست خورده علیه ی اخراج مجاهدین از اشرف می باشد به شیوه ی دیگری پیگیری شده است که در ست از موضع خود زنی وارونه ی گزارش بازی خطرناک ریاض در یمن می باشد . باید گفت که این نمایش خیلی مسخره است برای رژیم تروریستی فاشیستی مذهبی کودتائی که نه ادعای امپراتوی بزرگ منطقه را دارد، بلکه خود را جزو قدرت برتر جهان می داند . از سوی دیگر با همه تلاش مذبوحانه س یاست صدور تروریسم و بنیادگرائی و بر تری طلبی و بحران آفرینی و جنگ افروزی که در منطقه دارد ولی بدلیل تظاهرات گسترده ی میلیونی ضد حکومتی که همراه با فریاد مرگ بر دیکتا تور و خامنه ای و اصل ولایت فقیه می باشد آنچنان متزلزل و وحشت زده و ضربه پذیر شده است که عجیب دچار کا بوس و ترس و نگرانی از حضور اپوزیسیون غیر مسلح خود در پشت مرز عراق در شهر اشرف بغداد می کند.طوریکه همه ی تلاش و زور و دقرت و توطئه و فشار خود را علیه شان بسیج کرده است تا هرچه بیشتر خطر فاصله ی حضور اینان از نوار مرز با ایران افزایش داده شود.

عراق به دنبال اسكان منافقين در پايگاه ژاپني ها

عراق تلاش دارد جمعي از اعضاي سازمان مجاهدين خلق ـ موسوم به منافقين ـ را در مكان ديگري به غير از اردوگاه اشرف در اين كشور اسكان دهد. به گزارش عصر ايران به نقل از روزنامه الشرق الاوسط چاپ لندن منابع آگاه اعلام كردند كابينه عراق تلاش دارد عناصر اين سازمان را از پادگان اشرف واقع در شمال شرق بغداد به استان المثني منتقل كند. پادگان اشرف در شهرستان خالص در 15 كيلومتري شمال بعقوبه مركز استان دياله قرار دارد . محل جديدي كه قرار است منافقين به آن منتقل شوند پادگان سابق نيروهاي ژاپني است كه در منطقه السماوه قرار دارد. براساس اين گزارش دولت عراق هم اكنون تصميم دارد اعضاي باقي مانده منافقين در پادگان اشرف را به عنوان پناهنده و از طريق سازمان ملل متحد به ديگر كشورها بفرستد يا در مكاني دور از مرزهاي ايران اسكان دهد. هم اكنون 3400 نفر از اعضاي منافقين در پادگان اشرف مستقر هستند . « ابراهيم الميالي » استاندار المثني در اين باره گفت : كميته اي از نخست وزيري عراق چندي پيش و البته روز پنجشنبه گذشته هم از اين استان ديدار كرد تا اين موضوع را بررسي كند كه پايگاه سابق نيروهاي ژاپني مناسب حضور نيروهاي منافقين هست يا نه « الميالي » اضافه كرد : شوراي استان المثني و اهالي شهر السماوه نيز حضور نيروهاي منافقين را نمي پذيرند چرا كه به سود امنيت اين شهر نيست و به بهانه حضور منافقين كشورهاي خارجي اجازه دخالت را به خود خواهند داد. وي اضافه كرد : اين درحالي است كه اعضاي كميته ويژه اعزامي از نخست وزيري تاييد كردند كه پادگان سابق نيروهاي ژاپني محل مناسبي براي استقرار منافقين است . نيروهاي دفاع غيرنظامي ژاپن در اواخر سال 1383 پايگاهي را در نزديكي شهر السماوه ايجاد كردند و تا عقب نشيني خود از عراق در سال 1386 در آن مستقر بودند . پس از آن نيروهاي ارتش عراق اختيار اين پادگان را در دست گرفتند . شهر السماوه مركز استان المثني در 280 كيلومتري جنوب شهر بغداد واقع است . نيروهاي امنيتي عراق در تيرماه گذشته در اقدامي مسلحانه كنترل پادگان اشرف را دراختيار خود گرفتند. پادگان اشرف در سال 1365 و بعد از انتقال مركز اصلي منافقين به عراق در مكاني در 80 كيلومتري مرز ايران ايجاد شد.

روزی نامه ی حکومتی جمهوری اسلامی : جهت اطلاع

سانسور رقم 200 به 20

گزارشگر ورق پاره ی حکومتی جمهوری اسلامی در نقل قول کردن و تحریف نمودن گزارش خبری مربوط به مجاهدین اشرف آنقدر عجول و آشفته حال یا شاید ذوق زده و دستپاچه از دریافت خبر ا به جائی مجاهدین اشرف در بغداد بوده است که یک صفر را کم و به ضریب ده برابر رقم را کاهش داده است . یعنی مبلغ خسارات دریافتی 200 میلیون دلار را تبدیل به 20 میلیون دلار کرده است تا که هم میزان کینه و دشمنی اش نسبت به مجاهدین یا اپوزیسیون اصلی رژیم فاشستی تروریستی کودتائی را نشانداده شود . هم هم اینکه ه چشم دوختن به حیات خلوت بودن عراق برای لوطی جماران و پاسداران کودتا گر رابرجسته شده و نمایش داده شود .

سركرده گروهك تروريستي منافقين اعلام كرده است براي همكاري در امر انتقال اعضاي سازمان منافقين از عراق به كشور ديگر بايد 20 ميليون دلار به گروه او پرداخت شود! وي افزود : ساكنان اردوگاه اشرف از طرح دولت كنوني عراق براي انتقال به كشور ديگر در كشورهاي عضو اتحاديه اروپا و امريكا استقبال نموده و به آن ملتزم شده اند ـ مشروط به اينكه مسئله دارايي ها و اموال آنان كه تماما حاصل هزينه ها و كار 33 ساله خود آنهاست (!) و بيش از 200 ميليون دلار است طبق نظريه حقوق دانان حل و فصل گردد . عصر ايران كه اين خبر را داده مي افزايد : اكنون از اعضاي سابق سازمان منافقين كه همچنان به رجوي وفادار مانده اند حدود 3500 نفر در پادگان اشرف تحت نظر نيروهاي عراقي به صورت كاملا محصور زندگي مي كنند و دولت عراق نيز مصمم است كه تا پايان سالجاري ميلادي اين افراد را از عراق اخراج نمايد و مذاكره براي اعزام اين افراد به كشورهاي مختلف ادامه دارد. درخواست پول از سوي رئيس تروريست ها يك نوع فرار به جلو براي سازماني تلقي مي شود كه بايد پاسخگوي جنايت هاي خود در حق دو ملت ايران و عراق باشد.

افشا گری اطلاعاتی آدم ربائی پاسداری - هسته ای با با موچ گیری جاسوسی احمد توکلی

احمد توکلی خیلی محقق و اهل پژوهش استراتژیک که در بازار مکاره وکمدی و دکوری و انتصابی مجلس هشتم رئیس کمیسیونی هم بهمین نام می باشد . در سایت الف – خود نگفته است که نهاد های ذیربط کدام نهاد های بی نام و نشانی می باشند که وی توانسته کشف کند که پاسدار علیرضا عسگری معاون وزیر دفاع پاسدار شمخانی در دولت خاتمی در سوریه ذا هنگامی که مشغول تجارت زیتون بود ربوده اند و دو سال است که وی در زندان اسرائیل به سر می برد و اطلاعات و اهداف هسته ای خود را به دستگاه جاسوسی اسرائیل موساد می دهد و همکای می کند . همانگونه که گفته نشده است که چگونه یک پاسدار هسته ای به تجارت زیتون در سوریه قبل از ربود سدنش اشتغال داشته است؟ آخر تخصص هسته ای با زیتتون به جز وجه اشتراک هسته که نه مثل خرما انرژی تو لید و آزاد نمی کند ، بلکه جدار هسته روغن ملین تولید و تراوش می کند که بکار انرژی هسته ای ناید.

سايت « الف » نوشت : تحقيقات دو ساله نهادهاي ذيربط نشان مي دهد علي رضا عسگري پس از دزديده شدن توسط سرويس هاي اطلاعاتي بيگانه در زندان رژيم صهيونيستي به سر مي برد. بنابراين گزارش علي رضا عسگري با همكاري موساد و سازمان هاي اطلاعاتي آلمان و انگليس ربوده شده و در نهايت به اسراييل برده شده است . عليرضا عسگري نظامي سابق ايران كه پس از بازنشستگي به تجارت زيتون و روغن زيتون در سوريه مشغول بود در تاريخ 16 آذر 85 از دمشق وارد هتل جيران اسلامبول تركيه شد و دو روز بعد 18 آذر مفقود گرديد . آن روزها غربي ها اعلام كردند عسگري پناهنده شده ولي در روزهاي بعد سازمان اطلاعات خارجي انگلستان اولين سرويسي بود كه استفاده رسانه اي از اين ربايش را آغاز كرد و رسانه هاي امريكايي به نقل از منابعي در ام . آي . سيكس اعلام كردند كه عسگري به ماموران اين سازمان گفته است مقادير زيادي اورانيوم از يك پايگاه هوايي نظامي در كيسانگن سودان به ايران منتقل شده است . اين رسانه ها مدعي شدند مقصد اين پرواز نطنز بوده است . از زمان ربوده شدن عسگري در 18 آذر 1385 تاكنون پيگيري هاي دستگاه سياست خارجي كشورمان براي آزادي وي ادامه دارد