نقد و بررسی مجموعه چند گزیده خبرهای 24 آبان ماه سال 1388

فرمانده سپاه : تقدیر رهبری از اقدامات سپاه در فرو نشاندن فتنه!

اعتراف آشکار رئیس گزمکان پاسداران کود تاگر بقدر دانی کردن تاکتیکی از لوطی جماران دست نشانده ی خود پاسداران کود تا گر که برای تثبیت موقعیت این ارگان کودتا گر در رأس قدرت کودتائی می باشد . همچنین اذعان به تقدیر از حمایت وی از ار گان های سرکو بگر و کودتا کننده نمایان سازی فاصله گیری کامل از مردم و اثبات بی چون و چرای اصلاح نا پذیری و نا مشروع بودن رژیم فاشیستی مذهبی کودتائی است که اکنون بطور کامل حذف نقش مردم و مطالبات شان با نفی جمهوریت و تحقق بخشیدن به حاکمیت فاشیستی مذهبی ضد مردمی عریان سازی شده و به نمایش گذاشته شده است . البته اینگونه تقدیر کردن از لوطی جماران نه بدلیل جایگاه قدرت وی می باشد ، بلکه نوعی نان قرض تاکتیکی و بزرگ کردن باسمه ای لوطی جماران است . چونکه وی در خدمت کودتا گران پاسدار است که در راستای ایفای نقش وظایف و مأموریت های دیکته شده ی کودتای تقلباتی و حذف رقبای شده از صحنه خوب اجرای نقش کرد . زیرا که بعنوان مترسک مورد استفاده مشروعیت دادن به کودتای تقلباتی و توی سر رقیب مغلوب زدن دوم خردادی و وادار به سکوت حمایتی رفسنجانی بساز و بفروش و مکار و اقع شده است.

فارس: فرمانده كل سپاه پاسداران انقلاب اسلامي با اشاره به حوادث پس از انتخابات رياست جمهوري گفت: مقام معظم رهبري از اقدامات بسيج و سپاه در فرو نشاندن آتش فتنه، تقدير كرده‌اند.( حالا کی گفته به قول شما فتنه / در واقع خيزش مردمی / به پايان رسيده. اين بيشتر دلداری به خود هست)محمد علي جعفري فرمانده سپاه پاسداران عصر امروز در مراسم توديع و معارفه فرمانده سپاه محمد رسول‌الله تهران بزرگ با اشاره به سوابق طولاني سردار همداني فرمانده جديد اين سپاه اظهار داشت: پس ازشهادت سردار شوشتري بود كه به فكر اين جابجايي‌ها افتاديم چرا كه ايشان هم جانشيني فرمانده نيروي زميني و هم فرماندهي قرارگاه قدس را بر عهده داشتند.وي با بيان اينكه اولويت امروز مقابله با تهديدات نرم و تهديدات فيزيكي است كه به دنبال آن صورت مي‌گيرد، خاطرنشان كرد: امروز زمينه براي كار فراهم شده و سپاه‌هاي استاني در اولويت هستند چراكه مقابله با تهديدات نرم بر عهده اين سپاه‌ها است.

توليد انبوه ماده‌مخدر شيشه در كوچه‌هاي تهران


اگر دست ارگان های اطلاعاتی و امنیتی و پاسداری و بسیجی خودشان در کار و وارد کردن و تولید و توزیع نمودن مواد مخدر نیستند . پس چگونه است که اینان می توانند دانشجویان را تعقیب و ستاره دار و ازدانشگاه اخراج و یا دستگیر و زندانی و متهم و محکوم کنند یا طرح اقدامات تروریستی برون مرز را اجرا نمایند . همچنین جنبش اعتراضی مردم ناراضی و خشمگین را سر کوب کنند و در زندان شکنجه و تجاوز کنند و اعتراف گیری نمایند و برنامه های شوی بی داد گاه نمایشی فرمایشی فله ای – گله ای تلویزیونی برپا وپخش کنند . اما نمی توانند مانع از تولید مواد مخدر توی کوچه و خیابان های تهران باشند و آن را جمع آوری کنند . حتی عاجز از کنترل باشند تاکه مانع از ورود و توزیع مواد مخدر بدرون زندان ها و سلول های انفرادی شوند؟ مهمتر اینکه جوانان معتاد شده و از صحنه ی مبارزه ی فریاد مرگ بر دیکتاتور زدن به نفعک ه تمام می شود؟

ايلنا: قائم‌مقام دبيركل ستاد مبارزه با مواد مخدر در نشست معاونين پژوهشي و روساي گروه‌هاي آموزشي دانشگاه‌هاي سراسر كشور مرتبط با حوزه مواد مخدر با بيان اينكه در گذشته قيمت شيشه كيلويي 120 ميليون تومان بود و از خارج كشور به ايران قاچاق مي‌شد گفت:‌ اكنون قيمت شيشه 20 ميليون تومان شده و در مكان‌هاي دو در يك متري و در كوچه پس كوچه‌هاي تهران توليد مي‌شود. به گزارش خبرنگار ايلنا، طاها طاهري افزود:‌ در آينده اعتياد ابهام وجود دارد به نحوي كه نمي‌دانيم چطور اعتياد را در كشور مهار كنيم.يعني عملا موضوع مواد‌مخدر به بزرگترين تهديد امنيت‌ملي تبديل شده‌است. او با اشاره به اينكه سالانه 120 تا 160 هزار نفر واردعرصه اعتياد مي‌شوند و يك بخشي از آنها درمان مي‌شوند، تصريح كرد: شعار از بين بردن اعتياد را نمي‌دهيم و از بين بردن اعتياد بسيار سخت است. قائم‌مقام دبيركل ستاد مبارزه با مواد مخدر به اين موضوع نيز اشاره كرد كه پيش از اين مصرف شيشه براي قشر مرفه و بچه پولدارها بود اما به تازگي در قشر متوسط و فقير جامعه هم رسوخ كرده و درماني هم ندارد. طاهري با بيان اين مطلب كه براي موضوع اعتياد بايد نقشه راه داشته باشيم گفت: لازم است كه در آينده بحث اعتياد در پژوهشگاه‌ها ديده شود. وي تاكيد كرد: اقدام‌هاي مقابله‌اي از جمله ديواركشي در مرزها فقط نوع شرارت را تغيير داده و لشگركشي‌هاي مرزي تبديل به ساير روش‌هاي ترانزيت شده است.

پزشک بازداشتگاه کهریزک "خودکشی" کرد

اینهم یک سند محرز جنایت دیگر ضد انسانی پاسداران کودتا گر بی دنده و ترمز در باز داشت کهریزک است که اعمال جنایتکارانه و ضد انسانی شان یک قربانی دیگر گرفته است. بازهم مماشات گران غربی معتاد به تجارت نفت و خون نظاره گر منفعل اینگونه صحنه های رقت بار ضد انسانس در حاکمیت کودتا گران نا مشروع و ضد مردمی باشند.

نوروز: دکتر رامین پورارزجانی، که دوران خدمت سربازی خود را به عنوان پزشک در بازداشتگاه کهریزک سپری می کرد در پی اتفاقاتی که بعد از آشکار شدن وقایع بازداشتگاه کهریزک به وقوع پیوست خودکشی کرده است.این پزشک وظیفه و دانشجوی ممتازی که با رتبه دو رقمی در کنکور سرتاسری قبول شده بود اولین قربانی برگزاری دادگاهی غیرعلنی است که در پی حوادث این بازداشتگاه مورد سئوال و اتهام قرار گرفته بود.

شیرکوه معارفی از سلول انفرادی بند اجرای احکام منتقل شد


بازهم یک سند دیگرجنایت ضد انسانی دیگر که فرصت زیادی تا وقوع ارتکاب جنایت باقی نمانده است که مدافعین غربی عاشق سیاست مماشت گری تجارت نفت و خون فقط با روش بوروکراتیک و فرمالیته ی نمایشی اکتفا به صدور یک اطلاعیه یا بیا نیه بدون هیچگونه تضمین اجرائی محکوم کردن آنهم پس از واقعه ی جنایت می نمایند ونه تلاش اقدام پیشگیرانه.

بر اساس آخرین خبرهای رسیده به کمپین حمایت از زندانیان سیاسی و مدنی ظهر امروز شنبه، شیرکوه معارفی از سلول انفرادی بند اجرای احکام به بند قرنطینه زندان سقز منتقل شده است.این در حالی است که تمامی کارکنان زندان سقز به دستور رییس دادگستری استان کردستان، گروسی تا اطلاع بعدی در آماده باش کامل به سر می برند و اجازه خروج از زندان را ندارند.منابع خبری کمپین در تلاشند تا از گفت و گوی گروسی و مقامات امنیتی و همین طور رییس زندان سقز اخباری به دست آورند تا مشخص شود که محتوای گفت و گو ها حول چه محوری بوده است، اعدام کردن شیرکوه و یا تعلیق حکم اعدام به خاطر هزینه هایی که می تواند برای حاکمیت در پی داشته باشد؟خبرهای تکمیلی در ادامه منتشر خواهد شد. کمپین حمایت از زندانیان سیاسی و مدنی

تخلفات آشکار کیفری و انتظامی در پرونده ها توسط مرتضوی و صلواتی

http://www.peykeiran.com/Content.aspx?ID=9316

اینهم گزارشی از دو جنایتکار پرونده ساز و تنظیم کنندگان کیفر خواست صدور احکاماعدام برای قربانیان رژیم ضد بشری و نا مشروع کودتائی

پرده برداشتن از جنایتهای هولناک قتلهای زنجیره ای زندانیان زن در زندان گوهردشت کرج

http://www.peykeiran.com/Content.aspx?ID=9321

گزارشی دیگر که بخشی دیگر از جنایات زن ستیزانه ی رژیم فاشیستی مذهبی کودتائی حاکم بر ایران پیرامون قتل زنان نگون بخت دو بار مضاعف استثمار شده و به مسلخگاه برده شده در زندان این رژیم ضد بشری و قرون وسطائی است که در 30 سال گذشه عملکردی به جز اینگونه گزارش و سایر نمونه گزارش خبر های فوق نداشته است.

رحیمی:بهبهاني زمستان را به تابستان دوخته!

http://www.fararu.com/vdcauone.49nye15kk4.html

اما بالا گرفتن سگ دعواها و نزاع های باند ما فیائی کودتائی در دولت نا مشروع دهم گزارش شده استکه که ادعای ساده زیستی و اصول گرائی و عاشق خدمت گزاری به مردم ایران دارد که اکنون فاش شده است که چگونه میان اعضای این کابینه نا مشروع ضد مردمی جنگ و دعوا میان خودشان می باشد.

محمد جواد لاریجانی : لاریجانی:موسوی وکروبی کوچکتر از آنند که...

اما مهره ی مرموز انگلیسی محمد جواد لاریجانی که فارغ التحصیل آمریکا است و خط دهنده ی اصلی 4اخوی دیگر خودمی باشد که دو تای آنان بنام علی لاریجانی رئیس باز ار مکاره ی کمدی و دکوری و انتصابی مجلس هشتم می باشد و دیگری آخوند محمد صادق لاریجانی است که رئیس انتصابی قوه ی قضائیه آلوده به فساد و رشوه و تبعیض می باشد که خود وی نیز معاون امور حقوقی و قضائی بیمن المللی این نهاد آلوده به فساد قضائی را بر عهده دارد . البته این اخوان رابطه ی بسیار نزدیکی با باند ما فیائی انگلیسی و غارتگر مؤتلفه دارند . اکنون که شرایط بحرانی و خطریست و حسین زر بخش گفته دو اخوی مسئول دو ناد رابطه با حامیان روس ها در ایران دارند . محمد جواد لاریجانی برای اینکه ثابت کند که این برادران وابسته به دولت فخیمه حامیان متحجران کودتا گر ونه روس ها می باشند با خبر گزاری پاسداران فارس گفتگو داشته است تا که بگوید موسوی و کروبی کوچکتر از آن هستند که در برابر کودتا گران به ایستند . تا که انگونه خوش خدمتی خود به پاسداران کودتا و دشمنی علیه ی رقیب مغلوب دوم خردادی ها و رفسنجانی بساز و بفروش و غارتگر مکار به عنوان سکوت خواص رابه نمایش گذاشته باشد که چرا اینان پس از طرح کودتای تقلباتی پاسداران و حذف شدن رقیب مغلوب دوم خردادی به جای حمایت از کودتا گران و لوطی جماران یا انتقاد و مخالفتبا کودتاگران کرده یا سکوت اختیار کرده اند . البته عنوان خواص چون اسم جمع می باشد بنا براین مشخص است که به جز رفسنجانی شامل حال مخاطبین دیگری نیز همچون آخوندهای حوزه علمیه ی قم می شود. خلاصه این عنصر مرموز و مشکوک و مبتکر تز در قعر دوزخ هم می توان با دشمن مذاکره کرد انگلیسی و مدافع سنگ سار کردن هم می باشد که عمق حیوان صفتی پلیدش را این چنین علنی نمایان و برجسته کرده است . حال که دو اخوی اش رئیس دو نهاد مهم حکومتی می باشد با پشتیبانی و حمایت داعی اش آخوند جوادی آملی که آخوندی فرصت طلب و پالان سائیده و هفت خط تلاش می کند با متهم کردن خواص به سکوت و موسوی و کروبی به حمایت از کودتا گران ادامه دهد و بر توی سر رقیب مغلوب دوم خرداد زدن و متهم کردن شان تضمین حفظ جایگاه قدرتخودو اخوی ها را تأمین و رتقاء دهد . گزارش این گفتگوچنین است:

جواد لاريجاني در گفتگوي تفصيلي با فارس- لاریجانی:موسوی وکروبی کوچکتر از آنند که... http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8808191276

فهم برخي خواص از حوادث اخير در حد دعواي دو كانديدا بود.خبرگزاري فارس: لاريجاني با انتقاد از بدفهمي حوادث اخير توسط برخي از سياسيون گفت: فكر مي‌كنم جايي كه برخي از دوستان ما نتوانستند خوب بفهمند اينجا بود كه احساس مي‌كردند حوادث بعد از انتخابات دعواي بين اين دو نفر است. محمد جواد لاريجاني انتقاد از بدفهمي حوادث اخير توسط برخي از سياسيون گفت: فكر مي‌كنم جايي كه برخي از دوستان ما نتوانستند خوب بفهمند اينجا بود كه احساس مي‌كردند حوادث بعد از انتخابات دعواي بين اين دو نفر است. اگر اين گونه بود مي‌شد كار را با يك ضيافت شام تمام كرد ولي اساسا بحث بر سر اينها نيست. بنظر من حتما اين حوادث ريشه دار است. * سكوت خواص در حوادث اخير كوتاهي در برابر نظام بود .آنها غافلگير شدند چون هيچ كس انتظار نداشت كه آقاي موسوي بعد از انتخابات، تمام شوقي را كه ايجاد شده بود را به سمت سينه نظام برگرداند .با كنار رفتن پرده‌ها علما بيشتر وارد عرصه مي‌شوند .طبيعي است زماني كه هجمه غرب به اصل نظام روشن مي‌شود علماي ما از هيچ چيزي هراس نداشته و وارد عرصه مي‌شود موسوي و كروبي كوچكتر از آن هستند كه جلوي حركت نظام بايستند. من موسوي و كروبي را خيلي كوچكتر از آن مي‌بينيم كه بخواهند جلوي اين حركت بزرگ نظام را بگيرند. كساني كه به موسوي راي داده‌اند عموما تحصيل كرده بوده‌اند و كساني كه آقاي احمدي نژاد راي دادند تحصيل كرده نبودند بايد به چالش كارآمدي توجه ويژه داشته باشيم .بايد توجه كنيم كه تفكر سكولاريسم نمايي فريبنده دارد و در حوادث اخير هم تهاجم سكولار موجب شد تا در كشور ما فردي نصر من الله و فتح القريب بگويد ضمن اينكه بي‌حجاب نيز باشد. اين كاملا نشان مي دهد كه قضاياي كشور به وسيله تفكر سكولار چگونه به هم ريخته است و امروز اين وظيفه علما است كه با تشريح مسائل ديني از تفكرات سكولاريستي پرده بردارند

لاریجانی:موسوی وکروبی کوچکتر از آنند که...

http://www.fararu.com/vdcguy9w.ak9tt4prra.html